Jump to content
mmneg

Acumulator/baterie - sfaturi alegere, schimbare, etc

Recommended Posts

Gabi_R

Am mers pe varta 70 Ah AGM.....

Florin app de codare, nu am apucat sa i fac codare.....din lipsa timpului......daca mai stau asa cu ea un timp risc sa o stric?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ionut_CC

Cum se codeaza o baterie agm? Iti trebuie laptop cu program, sau altfel?

Ce pasi sunt pt.codare?

Share this post


Link to post
Share on other sites
powershot

Am 1 sapt de functionare cu Varta agm.

Se descurca f bine. Tensiunea baterie dupa 3 ore de stat nu scade sub 12.7v. Asta dupa mers in oras.

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n
13 hours ago, Ionut_CC said:

Cum se codeaza o baterie agm? Iti trebuie laptop cu program, sau altfel?

Ce pasi sunt pt.codare?

Normal, cu vcds ul.... Laptop, etc. Cauta și o da găsești deja pe forum, toată informația necesara 

Share this post


Link to post
Share on other sites
NuCeTaNu

A murit si bateria mea, un tudor de 77 ah. A rezistat doar un an. Am tinut masina fara sa o pornesc aproape o saptamana iar acum nu mai invarte. Diseară o pun pe redresor sa vad daca mai pot trage o saptamana cu ea pana ajung acasa. O recomandare la o baterie care ține macar 3 ani? Masina e un polo 9n, 1.4 tdi.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GTD

Incearca Moll M3 plus K2 , Moll EFB sau Banner Power Bull Professional ,60/62 Ah iti sunt suficienti.

Edited by GTD
  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Planetara

Pe un passat 1.9 tdi din 2002 am montat in  octombrie 2014 un moll m3 plus si invarte ok si in ziua de azi.

Edited by Planetara

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrusel

Astazi am inlocuit si eu bateria la Sharan,varta silver de 100ah(in ianuarie facea 8 ani) cu exact acelasi model ,fabricatie 2018,cost 450lei.Recomand varta silver.😉

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin.g

Nu e prea mare pentru  1,9 tdi , eu am de 70 amperi acelasi motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites
NuCeTaNu

Am dat jos bateria aseara iar acum seara am măsurat tensiunea. Avea 11,5 volti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Dacă nu au fost consumatori ascunşi (ar trebui verificat şi asta, altfel degeaba schimbi bateria) atunci bateria este dusă. Eu am o Varta Blue de 5 ani şi văd că este ok şi acum, dimineaţa are vreo 12,3V

Share this post


Link to post
Share on other sites
NuCeTaNu

Anul trecut am verificat consumatorii si a fost ok. De atunci nu am mai bagat/scos nimic in plus pe masina in afara de temporar. Am sa mai verific o dată dupa ce ajung acasă sa fiu sigur.

Share this post


Link to post
Share on other sites
bbogdanmircea

Am mai postat odata in februarie cand a facut figuri, dar dupa ce s-a incalzit vremea a mers fara probleme.

Varta Blue de 74 Ah schimbata in 08.2014, nu mai porneste, se pare ca sunt mult mai slabe cele Blue decat Silver care a tinut vreo 7 ani.

Recomandari ptr inlocuire cu ceva ieftin sa incapa la Golf 4 in locasul ala, cred ca 74 Ah musai dar ce marca model in jur de 350 ron?

Si revin cu aceeasi intrebare, daca inaltimea de 190 mm mentionata la majoritatea bateriilor de 74 Ah este ok ptr locasul de la Golf .

Ce ziceti de ieftineala asta ?

https://www.emag.ro/baterie-auto-70-ah-720-a-en-12v-dacia-6001547711/pd/DKRFHYBBM/

 

Edited by bbogdanmircea

Share this post


Link to post
Share on other sites
mad_kat

jigodie d-asta am luat eu pe bora in ianuarie - cand can-emulatorul de la rcn210 imi descarca bateria... si credeam ca exide-ul de 4 ani vechime s-a dus... deci e prea devreme sa spun cat de buna este. Doar ca atunci am prins o oferta la vreo 200 si un pic de lei.

insa, cu Rombat nu am avut decat experiente pozitive.

  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ionut_CC

La exide nu am cod de bare pt.codare. Cum o codez? Ce scriu? Ca am 068 jcb 111111111.

Pe baterie nu e nimic.

Edited by Ionut_CC

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ionut_CC

Am luat o baterie Exide 70ah pentru VW Passat 2.0 tdi cffb. A codat.o cineva, alegand optiunea baterie exide si a pus 070ah.
Dar am observat ca turatia nu mai sta la 800rmp, cand e calda apa, sta numai pe la 950rpm.  Ce este gresit?
Chiar daca fac drum lung, tot nu scade turatia inapoi la 800, cum facea inainte de a schimba bateria. Si nu, nu face regenerare.

Edited by Ionut_CC

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n

verifica daca load management este activ - cu VCDS-ul

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ionut_CC

Ok.mc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
florin_gti

Ma inscriu si eu in categoria deceselor de baterii . Nelamurirea consta in .............Masina din semnatura cu motorizare 1.4 Benzina a detinut  o baterie XXXXX de 56 Ah , am primit ca ajutor pana i_mi cumpar una noua ,o baterie provenita de la un diesel 1.9 td xxxxxx de 72 Ah. Este o problema daca circul cu acesta pana ajunge si mosul la mine . Ca dimensiune am vazut ca este mai mare si am fos nevoit sa renunt la carcasa esterioara momentan .

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ebi

Nu are nimic ca este mai mare bateria. Atata doar, sa ai grija sa fie incarcata. Poate nu strica sa o pui pe un redresor. Bateriile cu Pb trebuie sa fie tot timpul incarcate-atunci tin mai mult. Asta fiind mare, daca este descarcata, se incarca mai greu pentru ca alternatorul de la 1,4 da destul de putini amperi fata de cel de la 1,9.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iannys

Nici macar n-am facut 2 ani cu ea si deja a inceput sa ma lase in drum la propriu ! Banner 74Ah, 680A, AGM! Motorul nu mai invarte deloc iar toate becurile din bord imi fac ca pomul de Craciun! Pana acum nu mi-a dat niciun semn de oboseala, iar dintr-o data, orga de lumini si asta a fost! Aveam leaving home active, l-am dezactivat si in continuare merg cu aceeasi baterie dar la risc, adica daca nu imi porneste din prima,,AMIN,, nici ca mai plec cu ea! Am pus-o pe tester si Sanatatea e la 36 %, iar la pornire imi ia in jur de 380A! Sa mai incerc s-o incarc sau trebuie musai inlocuita!(fac referire la incarcat pt ca nu merg mai mult cu masina de 5km dimineata si 5km seara, in weekend mai mult)! Ce e deranjant e ca numai dupa 1 an si 9 luni sa cedeze!

 

Apropo , trebuie codate si cele fara SS?, masina e cea din semnatura!

O seara buna tuturor

 

Edited by Iannys

Share this post


Link to post
Share on other sites
andrusel

Mai da-i o sansa,am patit si eu la fel acum ceva timp din cauza distantelor scurte nu reusea sa se incarce complet.Problema rezolvata cu un redresor(eu il am pe cel de la Lidl),si la 2-3 luni ii faceam o incarcare completa.

  • Upvote 2

Share this post


Link to post
Share on other sites
F l o r i n
15 hours ago, Iannys said:

daca nu imi porneste din prima,,AMIN,, nici ca mai plec cu ea! Am pus-o pe tester si Sanatatea e la 36 %, iar la pornire imi ia in jur de 380A!

si uite asa, risti sa strici cate un modul pe masina.... in loc sa cumperi numai baterie, mai cumperi si cate un modul + montaj, codari, etc.

Schimba bateria, fa un test si verifica consumatorii, incarcarea, etc.

Daca masina ta este fara start/stop, nu necesita codare.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
Iannys

Ms de sfat @andrusel , ms Florin   !Am fost aseara in service Dupa verificari s-a constatat decesul! - nu mai tinea deloc current! scadea si tensiunea la pornire pana la 6V! Am inlocuit-o cu EXIDE Excell 74Ah, 680A- 360ron - productie 2018-luna a 6-a!

Pentru cei cu CC--am stat mai bine de jumatate de ora la verificari cu cea noua pentru ca aveam consum de 1A pe instalatie si nu reuseam sa ne dam seama de la ce e! dupa indelungate analize si pentru ca bateria veche a fost scoasa de pe masina, geamurile nu se mai ridicau complet, ramaneau in pozitia de usa deschisa(nefiind sesizabil la prima vedere) - dupa inchiderea lor din interior completa, s-a rezolvat problema cu consumul parazit!

 

 

Edited by Iannys

Share this post


Link to post
Share on other sites
maistoru

azi trebuie sa schimb bateria

exide sau varta ?

amandoua cu agm, amandoua la acelasi pret

pentru varta trebuie sa tai bucurestiul in 2 pe zapada asta

exide e la 10 minute de mine

Edited by maistoru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri