Jump to content

Revizii periodice Golf 7


codz
 Share

Postare recomandată

Dpmdv, eu zic ca merita facut un efort in ideea in care sa merg macar la toate reviziile la dealer, chiar daca masina e iesita din garantie si chiar daca stiu ca ma fura pe fata. De ce? Pentru ca sunt patit cu fosta masina, un Scirocco, unde nu mi'au oferit Kulanz cand mi'a crapat pistonul, pentru ca aveam o revizie facuta in afara retelei lor.

Si nu vorbesc prostii, altii (de exemplu @Luciosu) au beneficiat de Kulanz si au platit preturi relativ mici comparativ cu nota de plata de sute de milioane, daca ar fi fost "la liber".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Doresc sa fac prima revizie la Golful din semnatura in Ploiesti la Darius.

Are idee cineva daca la Darius se accepta sa merg eu cu consumabilele cumparate de mine?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de ce nu suni sa intrebi? in felul asta  vei afla si ce se schimba mai exact si costul total al reviziei

ca sa-ti faci o idee pe mine m-a costat 377 lei 4 litri de ulei + filtrele OE (ulei, aer si polen) la autokarma

si 260 lei manopera la reprezentanta. daca iti schimba si lichidul de frana mai adaugi 250 lei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sunt adeptul reviziilor la reprezentanta, tot datorita culantei. Pe cei ce nu au luat masinile de noi, nu cred ca ii ajuta cu mare lucru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

As spune ca reviziile la reprezentanta conteaza mai mult pentru momentul cand eventual vinzi masina, nu pentru acea culanta. De ce ? Pentru ca sansele de a avea nevoie de culanta cu o problema importanta, sunt infime. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.04.2019 at 19:38, detinator a scris:

Salut, de unde ai cumparat kitul? la o scurta cautare am gasit la 310 ron

https://www.autoeco.ro/set-curea-de-distributie-contitech-ct1168k1/a14636916/

520 ron https://www.autokarma.ro/piese-auto-originale?cod_original=04l121011L

 

f ieftin, ai recuparat aici orice pret platit in plus la piese

Am preferat sa merg mai la ''sigur'' si le-am comandat de la un magazinul de piese decat sa aleg aiurea diversi furnizori de piese dubiosi cu preturi absurde... am verificat stai chill, si am vazut diferentele maricele de pret, si daca ai probleme ce faci?, i-l suni pe agentul de la autokarma ca piesele sunt deteriorate la transport sau lipsa din ambalaj?...fix in dos il doare... ce faci atunci?... injuri. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12.04.2019 at 15:40, EEXCALADE a scris:

Sticker-ul 059010158A este pentru unele masini fabricate intre 1997 si 2005 .

059010158A.jpg

Corect am sa schimb distributia urmatoare la 60k km pentru ca un set de distributie costa 400 de euro si inca exist motoare noi la 9000 de euro. Noi, in Romania, inca avem autostrazi doar in vise :(... bdw care este de fapt eticheta la CRKB?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/15/2019 at 8:45 PM, CristiALF said:

As spune ca reviziile la reprezentanta conteaza mai mult pentru momentul cand eventual vinzi masina, nu pentru acea culanta. De ce ? Pentru ca sansele de a avea nevoie de culanta cu o problema importanta, sunt infime. 

Si asta, la revanzare, eu zic ca poate conta daca ai intreg istoricul de service. Adica eu unul nu as cumpara niciodata o masina fara istoric de service.

Legat de culanta, asa e. Dar cand esti patit, stii vorba aia, sufli si in iaurt la urmatoarea, 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Masina mea face in curand 6 ani si probabil ajunge la 105k pana atunci asa ca m-am apucat sa caut planul de intretinere. Mai are cineva un manual de intretinere privind distributie, buji & co? 

Multam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In octombrie si a mea face 6 ani.
Dupa ce am iesit din garantie mi-am facut singur revizile (ulei & fltre). Am un vecin care are elevator si in ~40 de minute e gata operatiunea.
Resetarile de ulei si service se fac simplu din butonul de resetare km + contact ?
Revizile le fac la fiecare 15.000 km iar uleiul la acesti km arata inca foarte bine. Precizez ca eu fac cam 30.000 /an, deci revizia cam de doua ori pe an.
Bujiile le-am schimbat la 60.000 la reprezentanta si pe urma le-am schimbat personal, la ~120.000 acum am 170.000 si prin vara urmeaza sa le schimb iar (~180.000)
Saptamana trecuta am facut revizia si am dat jos si capacul de la distributie pentru a vedea cum se prezinta. Aceasta arata super bine, nu pare a avea urme de uzura si nici acele mici crapaturi care apar in timp... Deci probabil ca o sa o schimb prin primavara viitoare, cand voi ajunge la 200.000
Lichidul de frana l-am schimbat o singura data pe la 2 ani parca... in rest discuri si placute pe la vreo 4 ani si cam atat.
Tinand cont ca eu cam abuzez de turatiile inalte, papa cam 1l de ulei de la schimb la schimb, dar este cunoscut faptul ca-i place sa pape ?...in rest sunt extrem de multumit de masina chiar nu nu am ce sa-i reprosez.
Eu stiu asa: Bujiile la 60 de mii, distributia la 210 cu inspectie vizuala la 180, lichidul de frana din 2 in 2 ani, antigelul la schimbarea distributiei...restu' cand pica ?

Modificat de Misualbu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Stimati colegi, 

Am citit toate paginile, poate mi-a scapat o postare . Sunt proaspat posesor de Vw Golf VII 1.2 tsi CJZA - 105 cp .

La reprezentanta Vw din Suceava la intrebarea la ce interval de km se schimba distributia , am primit raspunsul ca nu se schimba ci doar se verifica ca este distributie fara limita de kilometri. 

Ma puteti lamuri mai bine ? Sau se schimba la 210.000 km cum am citit  intr-un post din acest topic ? Se schimba si pompa de apa cu curea ei aditionala ?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform indicatiilor producatorului cureaua se verifica la 210 000 mii de km si apoi din 30 in 30 de mii. Verificarea consta intr-o verificare vizuala sa se vada daca este deteriorata, rupta, are fisuri. Daca se constata ca e cu probleme se schimba. Si mie mi se pare ciudat dar asta scrie direct in Elsa (programul OEM pentru revizii si reparatii). Se pare ca la curele se foloseste fibra de carbon care ar trebui sa nu se rupa / deterioreze. Inca sunt si eu in dubii mai ales ca e o rola pe traseu care in mod normal se schimba cand se schimba distributia. Se pare ca ori le schimbam benevol cand credem de cuvinta ori stam si vedem ce se intampla, cu alte cuvinte suntem cobaii VW :P 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@c_gabriel acelasi motor il am si eu. eu ca sa dorm linistit am schimbat cureaua acuma la 170-180k(nu stiu exact km la masina dar stiu ca sunt in intervalul asta). cureaua era ok, nu prezenta urme semnificative de uzura. cred ca mai rezista 50k. dar parea imbatranita.

acuma o alta intrebare: daca am schimbat cureaua din cat in cat timp se schimba acuma? la 60k ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   La partea a 2-a a intrebarii daca se schimba si pompa de apa si cureaua ei aditionala, raspunsul este ca o schimbi daca vrei, dar nu are nici o legatura cu distributia. La masinile la care cureaua de distributie antrena si pompa de apa se recomanda si schimbarea pompei odata cu distributia daca tot ai umblat acolo si ai platit manopera, dar aici unde distributia este in stanga si pompa de apa in partea opusa a motorului sus, o schimbi cand se strica sau daca vrei odata cu distributia daca tot este masina in service. Schimbarea pompei sau a curelei de antrenare nu implica deranjarea distributiei.

   Cureaua de distributie pe care o pui daca este o marca de prestigiu (sau originala) luata din sursa sigura are aceeasi durata de viata ca si cureaua cu care a venit masina din fabrica.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

Am fost astazi la Avia la revizia de 60k. Masina avand 3 ani si 2 luni am schimbat si lichidul de frana.

Costurile mai jos. Durata cam 2 ore de lucru efectiv.

20191016_204540.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Cu exceptia stergatoarelor care nu pot sa pricep de ce ar costa 190 lei, toate celelalte lucruri trebuiau facute si au preturi omenesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@laduncaag Cum de ai scapat de schimbul bujiilor la revizia de 60k?

Modificat de Rave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rave sunt acolo la pct 5

@Ebi presupun ca da, postam ca sa comparam si sa stim la ce ne asteptam ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mi se par deloc omenesti! Acele valori nu au TVA inclusa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ultima coloana este TVA-ul.
Pretul e chiar ok tinand cont ca un 2.0 TDI sau 2.0 TFSI au revizii anuale de ~1100 RON TVA inclus (pret PBN)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

Pe lângă Passatul b8 mai am și un G7 Facelift din 2017, 1.0tsi și DSG, cu aprox. 28.000 km la bord. 
 

Merg pe longlife, așadar am făcut revizia anul trecut, când a făcut 2 ani. 
 

Acum mi s-a aprins becul de “inspecție”, eu eram bun bazat ca se face revizia la 2 ani și gata. 
 

Pe lângă “inspecția” respectiva, consilierul mi-a transmis ca e nevoie și de schimb lichid de frână + inspecție extinsă, neștiind sa îmi explice ce înseamnă acea inspecție extinsă. 
 

Acum întrebările: 

1) de ce se schimba uleiul la 30k? Nu se mai verifica înainte?

2) știe cineva ce e inspecția pentru care s-a aprins becul? Dar cea extinsă?

3) sunt undeva trecute astea ca fiind obligatorii, in manualul de service? (Eu nu-l am). 
 

Din nefericire pt mine sunt blocat cu câteva volkswagenuri noi pe care le-am luat de noi, dar mi se pare deja ca stau cu ele cam mult in service (la G7 a fost schimbată și volant pe garanție.. etc). Din toate mărcile pe care le-am avut.. nefericita alegere pentru mine. 
 

Mulțumesc!
 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1. Revizia (adică schimbul de ulei) se face în mod normal la 2 ani sau 30.000km, care vina prima. Sau când zice mașina ca trebuie schimbat uleiul, are un/niște senzori care măsoară starea uleiului și poate cere schimbul mai devreme de cei 2 ani. 

2. Pe lângă revizia care se face la 2 ani se mai face anual o inspecție a mașinii. La aceasta inspecție se pot schimba lucruri în funcție de carnetul de service - eu am schimbat bujiile la 4 ani și 54.000km pentru ca asa cerea, de exemplu... 

3. Da, sunt obligatorii, le-ai acceptat tacit când ai semnat contractul de garanție, și de respectarea lor depinde păstrarea garantiei mașinii. Lista de ce se schimba și când cred ca o poți cere unui dealer. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Inspectia este inspectie (inspection care traduci cu inspectie sau revizie) si schimbul de ulei este schimb de ulei. Nu are nici o legatura una cu alta. Schimbul de ulei se face cand zice masina ca trebuie, nu cand zice serviceul. Inspectia sau revizia se face anual cu exceptia masinii noi la care prima inspectie este dupa 2 ani. La inspectia de 3 ani se schimba lichidul de frana (ieftin, in jur de 300 lei), apoi din 2 in 2 ani. Acum te cheama ca ai 3 ani si desigur ca nu o sa-ti schimbe si uleiul pe care numai ce l-ai schimbat. Bujiile se schimba la 60.000 Km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!