Jump to content

 Funcționarea acestui site este susținută de cele 3-4 firme ce afișează bannere între posturi. Ar fi o plăcere pentru noi dacă ar fi adăugat site-ul nostru în lista de excepții ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult susținerea acestei comunități. Promitem și veți vedea că nu avem reclame intruzive și nici deranjante. Mulțumim! :) 

codz

Revizii periodice Golf 7

582 postări în acest subiect de discuţie

codz

Pentru discutat despre costuri, operatii, consumabile si intervale ale reviziilor la Golf 7, cu precizarea motorizarii si a cutiei

 

Rog cine a facut deja revizie de 15000km (ca de 1 an nu e cazul inca) sa ne dea niste detalii @Victorgolf :icon_thumright: daca au existat actiuni de la fabrica, update de soft-uri, ce ulei s-a pus, cat a costat, manopera samd

 

In general stiu ca dealerii au pus clientii sa semneze ca nu vor revizie la interval variabil, desi masinile vin asa si pentru Romania. S-a mai discutat ca este bine pentru masina sa facem reviziile la 15000km/1an dar totusi poate exista cineva care a ales/va alege interval variabil.

 

 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
TudorM

In general stiu ca dealerii au pus clientii sa semneze ca nu vor revizie la interval variabil, desi masinile vin asa si pentru Romania. S-a mai discutat ca este bine pentru masina sa facem reviziile la 15000km/1an dar totusi poate exista cineva care a ales/va alege interval variabil.

 

Nu au cum sa oblige pe nimeni sa semneze/accepte asa ceva, daca clientul nu vrea. Eu am fost intrebat doar ce prefer si atat. Desi am intervalul flexibil, masina imi arata inspectie la 30.000km si schimb ulei la 15.000km. Scuze de interventie. :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cristianionut

Interesanta remarca.

Stiu sigur ca am intrebat acest aspect al reviziei si am interval flexibil.

Dar asa cum a-ti semnalat, voi verifica, pentru ca daca trece intervalul adio garantie.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Misualbu

Toate golfurile 7 vin din fabrica cu 2 ani / 30 000.

Daca cineva vrea sa faca revizia la 1 an / 15 000 atunci nu are rost sa bage ulei longlife. Sunt totusi cateva tari care nu beneficiaza de aceasta revizie de 30 000 km. Practic acest ulei longlife face diferenta. Este absolut imposibil sa te puna cineva sa semnezi ca nu vrei acest lucru.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cris.g

Am intrebat si eu la service si mi-au spus ca pot renunta la intervalul flexibil si sa trec la interval fix, ceea ce eu personal am sa si fac.

Inca o precizare foarte importanta pentru cei cu motoare pe benzina (la diesel nu m-am documentat pentru ca nu m-a interesat, scuze): daca mergeti pe interval flexibil sunteti obligati sa folositi ulei longlife care are norma 504.00 <=> ACEA C3 vs. interval fix -> ulei cu norma 502.00 <=> ACEA A3/B4. Personal mi se pare total nepotrivit un ulei ACEA C3 intr-un motor pe benzina cu injectie directa, si cu atat mai putin cand e vorba de un 2.0 TSI care dezvolta o putere semnificativa. Am mai discutat acest subiect pe un alt forum si aceasta a fost concluzia.

 

PS: Nu vreau sa pornesc o polemica pe acest subiect, fiecare face cum considera cu propriul agregat, a fost doar o atentionare astfel incat cei interesati se pot documenta mai mult pe aceasta tema.

  • Downvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
TudorM

Nu disput ce zici Cris.g, dar ca idee, mie masina imi arata schimb de ulei la 15000km. Chiar daca am revizie flexibila la 30000km. Oricum toate operatiile astea se pot face si separat si cand doreste posesorul. Eu cred ca voi face schimbul de ulei pe la 10000km.

 

Chiar sunt curios ce uleiuri sunt folosite in toate permutarile posibile cu programul acesta flexibil. Si poate ne lamuresc colegii care au deja km multi facuti si reviziile la fel.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
codz

Asta asteptam si eu, un mesaj de la @VictorGolf, cand si-o face putin timp de noi :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Muraru Dan

Cris.g, marea majoritate a uleiurilor din ziua de astazi ce sunt 502.00 au si C3. Din ce stiu eu, acel C3 e imperios necesar unde exista filtru de particule.

Daca in schimb te referi la HTHS, e adevarat, nu stiu de ce, insa uleiurile log life au valoarea acestui HTHS mai mica, cand culmea chipurile ele sunt uleiuri superioare celor normale sa spun asa. Dar, totusi cred eu ca tocmai compozitia lor moleculara nu mai necesita un HTHS mai ridicat. D-zeu si producatorii de uleiuri stiu adevarul.

Ideal ar fi daca ar putea cineva care foloseste longlife sa testeze in laborator valoarea acestui HTHS dupa un an de zile de exploatare sa vada la ce valoare a scazut. 

Acelasi lucru si dupa 1 an jumatate, respectiv la 2 ani.

Daca e in parametrii dupa fiecare interval, atunci inseamna ca totusi longlife-ul rezista la oxidare mult mai bine si nu e motiv de ingrijorare.

 

Eu unul as schimba uleiul in functie de conditiile de exploatare, daca merg mult extraurban as merge pe longlife fara menajamente, doar daca as folosi masina mult in oras as pune fie cu norma 502.00 dar pe care l-as schimba la 10.000 fie as schimba la 15.000 pe cel longlife.

 

Asta e parerea mea legata de uleiuri.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cris.g

Tudor, eu nu faceam referire atat la intervalul de revizie, cat mai mult la norma ACEA C3 respectiv A3. Daca vrei LL esti obligat la C3, un low/mid-saps ce nu-si are locul intr-un motor pe benzina cu injectie directa, dupa parerea mea.

 

@Muraru Dan: 502.00 inseamna ca pot alege un A3/B4 (care are sau nu C3, intr-adevar sunt uleiuri care indeplinesc ambele norme). Nu e vorba doar de HTHS, TBN, SAPS, etc, ci si de baza folosita de aceste uleiuri. Nu as vrea totusi sa dezvolt acest subiect aici pentru ca nu este locul potrivit, eu am vrut sa atentionez utilizatorii de motoare pe benzina - TSI in cazul Golf 7 - in acest sens, astfel incat sa stie ca exista o alternativa si sa se poata documenta mai mult pe acest subiect.

Modificat de cris.g

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
VictorGolf

Prima revizie - 14.700 km

  • filtru ulei
  • ulei Castrol Longlife 5W30, VW50400 pentru interval flexibil/variabil
  • cost cca 650 ron (dar a inclus si un litru de ulei sa-l am in masina, la nevoie)
  • promisiunea ca litrul de ulei a costat 85 ron tocmai pentru ca urmatorul schimb se va face dupa 30 k km (44.700 km, chiar asa scrie pe Carnet Service) sau putin mai devreme daca senzorii detecteaza scaderea calitatii uleiului si se va aprinde cheia

 

A doua revizie - 28.500 km (surpriza....cheia s-a aprins dupa cca 15.000 km)

  • toate filtrele (ulei, aer, polen)
  • ulei Castrol SLX 5W40 VW 50200 pentru interval fix, la solicitarea mea expresa si considerand ca am luat tzeapa pe fata, la prima revizie (daca tot dau 85 ron pe un litru de super-ulei, macar sa vin la revizie peste 30.000 km, nu tot dupa 15.000km ca la un ulei normal...)
  • cost 550 ron
  • ne vedem peste alti 15.000 km sau 1 an (acum am aproape 36.000 km in bord)

 

Scuze, acum am vazut discutia asta :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
TudorM
  • ulei Castrol SLX 5W40 VW 50200 pentru interval fix, la solicitarea mea expresa si considerand ca am luat tzeapa pe fata, la prima revizie (daca tot dau 85 ron pe un litru de super-ulei, macar sa vin la revizie peste 30.000 km, nu tot dupa 15.000km ca la un ulei normal...)
  • ne vedem peste alti 15.000 km sau 1 an (acum am aproape 36.000 km in bord)

 

Pe mine m-ai ametit un pic. Cum a ramas pana la urma? Urmeaza sa faci urmatorul schimb de ulei la 15 sau 30.000km? :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cris.g

Acum ca a pus 502.00 face urmatorul schimb la 15k km.

 

Ca sa facem un rezumat:

- service LL/flexibil = 2 ani / 30.000 km si ulei 504.00, dar de fapt daca se merge mult in mediu urban, calculatorul cere schimb tot in jurul a 15k km.

- service la interval fix = 1 an / 15.000 km si ulei 502.00.

 

Personal am de gand sa fac revizia la maxim 10.000 km, asta in cazul in care voi fi obligat sa folosesc acest Castrol pus de reprezentanta.

Modificat de cris.g

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
codz

As ruga daca folosim termenul de revizie sa aratam si ce operatii s-au mai facut / se vor face in afara de schimb ulei si filtre. La O2 in cartea de service era o lista de verificari si schimburi importante, din ce in ce mai multe cum te apropiai de 80-120mii km. La Golf 7 in cartea de service nu scrie nimic ce trebuie verificat/schimbat. Si asta nu imi place, sa merg pe mana service-ului, am cerut o data o lista la o revizie (non VAG) si bineinteles erau toate operatiile bifate, chiar si schimbul de ulei la cutia automata, desi masina avea manuala, iar cand am luat masina nu mergea o semnalizare, lucru pe care il specificasem la venire, deci e clar ce revizie au facut.

Modificat de codz

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Aditu

Ca tot e vorba de revizia variabila cu ulei LL, mie mi-au spus ca dupa prima revizie, urmatoarele vor fi la 1 an sau 15000km. Asta pt ca probabil uleiul nu va mai fi la fel de calitativ ca cel de prima echipare plus ca mai fac si ei un ban. Dar nu stiu ce zice producatorul...

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
VictorGolf

Imi cer scuze pentru ce a iesit ca si text final (eu pusesem bullet-uri de enumerare si editorul de text le-a sters la validare :) )

Da, urmatoarele revizii din 15 k in 15 k, sau la 1 an.

 

@Crisg: Nu are nicio relevanta ca va cere revizie mai devreme daca mergi preponderent in urban (eu am facut 95% din km in extraurban, fara sa fortez masina)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
VictorGolf

Si inca ceva: nu am avut actiuni de orice natura din partea VW (resoftare, etc).

Masina functioneaza in parametrii standard prin verificare pe tester, la ambele revizii.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
bl1976

De ce schimbați uleiul la 15.000 KM / 1 an dacă producătorul spune clar 30.000 KM / 2 ani? 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
VictorGolf

Asa mi s-a spus si mie la revizie (dupa ce mi-au pus ulei LL de 85 ron litrul) dar in acelasi timp, sa vin neaparat la revizie daca apare "cheia" mai devreme de 30 k km parcursi de la revizia respectiva. Numai ca ea a aparut la fix 15 k km si a trebuit sa vin... :)

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
distrugatorul

VictorGolf ai mers nu gluma :)) 36.000 in cat timp?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
bl1976

Asa mi s-a spus si mie la revizie (dupa ce mi-au pus ulei LL de 85 ron litrul) dar in acelasi timp, sa vin neaparat la revizie daca apare "cheia" mai devreme de 30 k km parcursi de la revizia respectiva. Numai ca ea a aparut la fix 15 k km si a trebuit sa vin... :)

Hmm, la golful vechi (4) apărea indicatorul de revizie la 15000, că ... așa era default din fabrică. Însă se putea modifica din VAG în cazul că se punea LL. Oare să nu fi setat și acum la 15000 ca sa fie mai dese reviziile? Sau sună prea conspirativ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cris.g

Considerand ca nu s-ar aprinde nimic pana la 30.000 km, voi chiar ati tine uleiul ala atata in motor? In Romania?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
dadu

Asa zice neamtu',  noi dam mai putini bani, DA!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
bl1976

Considerand ca nu s-ar aprinde nimic pana la 30.000 km, voi chiar ati tine uleiul ala atata in motor? In Romania?

Evident! Aș înțelege schimbul de filtre mai dese în RO dar uleiul mai des decât zice producătorul nu văd nici un motiv.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
The_Ego

Altele sunt conditiile de mers in vestul europei fata de ce este la noi. Mersul mult intr-un oras aglomerat, multe opriri si porniri ale motorului afecteaza mult durata de viata a uleiului.

Sigur cine foloseste masina in regim extraurban si nu are 3-4 porniri pe zi poate sa tina uleiul pana cand se aprinde becul.

 

Intr-un mod bizar au introdus 2ani/30.000km cand masinile de ceva vreme vin cu indicatie de LongLife 30k km din fabrica si in RO nu s-a permis.

Masina mea a venit cu intervalul setat la 30k km sau 2ani si cu ulei longlife in noiembrie 2010. Pe sticker-ul din portbagaj este QG1 (interval flexibil) si PoRo nu a permis.

S-a schimbat cu ceva infrastructura din 2010 pana in 2013 ca sa se poata face? Eu cred ca nu. Acum fiecare cum crede, dar se pune un stres mai mare pe componente.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
TudorM

@The_Ego, te-as invita sa dai o tura cu masina prin cateva orase din vestul Europei, sa vezi ce inseamna ambuteiaj cu adevarat. Oraselul pe nume Bucuresti e mic copil... :)

 

Cu schimbatul filtrelor mai des (desi sunt altii mult mai poluati ca noi) sunt ok pt ca sunt f ieftine oricum si nu de acolo vine cheltuiala. La ulei, in schimb, nu sunt chiar asa convins. Trafic dificil, cu ambuteiaje si mers "anormal" exista pe toata planeta, am vazut cu ochii mei.

  • Downvote 1

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri