Jump to content

Revizii periodice Golf 7


codz
 Share

Postare recomandată

Nu e mers anormal cat unul care uzeaza mai rapid uleiul.

Am vazut cum se circula in Madrid si Paris si intradevar e haos. Acum fiecare face cum crede cu masina lui, dar sa nu apara apoi nemultumiri ca nu merge cum trebuie.

In definitiv e foarte important si costul inlocuirii anual ar fi de maxim 400ron.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de VictorGolf a mai facut cineva >15000km cu G7-le?

 

Eu sunt la 8700km, probabil fac revizia la 1 an, in aprilie 2014.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@distrugatorul

36.000 km, am masina fix din 28 Februarie.

A fost masina mea de serviciu de la 0 km si a fost rulata 95% extraurban.

Acum am cumparat-o de la companie si de luna asta este masina personala, Nu mai fac atatia km pe viitor ! :)

Ma gandesc sa o vand la anul pe vremea asta si s-o schimb pe o O3 doar pentru spatiu (are nevasta-mea un pitic pe creier), DAR MA MAI GANDESC....

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine stie cati litri de ulei intra la 1.2 TSI ? Vreau sa trec pe Motul 8100 X-cess 5W40 la urmatoarea revizie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uleiurile de motor au termen de valabilitate? :) de ce insista dealer-ii sa se faca schimbul de ulei la 15.000 sau la un an chiar daca se merge spre exemplu...5000 km/ an?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca dupa 1 an in motor, isi pierde din proprietati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da stiu ca asa spun...intrebarea e cat adevar este in asta? eu sunt tare curios...daca cei care vand uleiurile respective...dupa 1 an de stat pe raft... daca nu se vand... le arunca ca si-au pierdut proprietățile??  :))

Modificat de distrugatorul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca stau pe raft, nu...daca e utilizat 1 an de zile intr-un motor, da

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu are nici o logica :)) cum sta in cutie sta si in motor..iti dau alt ex..faci schimbul si un an nu mergi deloc..cum e?:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distrugatorul, nu e acelasi lucru. In exploatarea masinii uleiul ajunge la o anumita temperatura (mare), sta acolo pentru o perioada dupa care revine la o temperatura (mica).

Nu e la fel ca si cum "ar sta" intr-o cutie pe un raft.

Cat despre afirmatia ta : "faci schimbul si un an nu mergi deloc", ma abtin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine stie cati litri de ulei intra la 1.2 TSI ? Vreau sa trec pe Motul 8100 X-cess 5W40 la urmatoarea revizie.

In carte nu scrie? De ce vrei uleiul acela?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai folosit Motul pe Octavia 2.0 TDI CR si intotdeauna am fost super multumit. Parca ii mai dadea 10% putere in plus si nu e placebo. Este printre uleiurile de top, facut initial pentru compresie maxima la masinile de racing. In plus este singurul ulei din piata care nu risti sa fie contrafacut, vine direct din fabrica mama printr-un singur distribuitor din RO.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu in ultimii doi ani am pus Motul Specific 505.01 5w40. Mi s-a parut super bun, nu a mancat gram fata de Castol pe care la schimbul anterior il cam descompleta, si care mai dadea un pic de uleo pe la garnitura capacului motor. Dupa ce am pus Motul s-au schimbat treburile, parca si pornirea iarna era altfel, la inceptu am simtit diferenta, apoi m-am obisnuit.

 

Si eu as pune in 1.2 TSI-ul asta tot Motul dar nu stiu inca ce norma ii trebuie si nu stiu cum sa fac sa accepte la revizie.

 

LE: am gasit...

Specific_50400-50700_5W30_TDS_(GB).pdf

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In plus este singurul ulei din piata care nu risti sa fie contrafacut

Nu, nu este singurul! Mai sunt multe altele, unul mai cunoscut de exemplu fiind Liqui Moly, care de asemenea poti sa-l iei direct de la importator daca tii neaparat. LM e doar un exemplu, mai sunt si altele dar care sunt mai putin cunoscute/folosite la noi.

 

@Aditu & all: In privinta normei pentru ulei fac inca o data recomandarea sa va documentati in privinta normelor 502.00 A3/B4 vs 504.00 C3. Evident, puteti turna orice doriti in motor, dar macar sa o faceti in cunostinta de cauza.

C3-ul este o norma conceputa pentru motoare cu DPF si/sau din motive ecologice, sulful, zincul, fosforul - elemente antifrictiune - fiind prezente in cantitati mult mai mici pentru ca sunt "inamicii" DPF-urilor, lipsa lor fiind suplinita de aditivi eco; nu are niciun avantaj fata de A3, dezavantaje insa, destule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja ma depasesc treburile astea si cred ca depasesc orice utilizator obisnuit.

Nu zic ca nu e util si bine sa stii ce bagi, dar parca deja e prea mult. O sa urmeze sa cerem rezultatele auditurilor furnizorilor, sa invatam procesele si retetele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul Motul pentru 1.2 TSI este Motul 8100 X-cess 5W40 (ACEA A3/B4 VW 50200, pentru interval fix de service).

Am intrebat azi la service-ul Skoda/VW din Buzau daca pot aduce la revizia de 45.000 km uleiul meu de mai sus (care respecta normativele VW ad-literam !!!) si m-au refuzat...

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca cu Motul Specific 5w30, poate il accepta.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca nu sunt "piesele lor"....

O sa insist sa faca ei achizitia ca sa nu aiba motiv pentru anularea Garantiei ca le-am adus eu cine stie ce...

 

Motul 5W30 este pentru interval service variabil, dar nu asta este problema. Eu le-am spus doar ca le aduc Motul cu toate agrementele VW, nu am specificat unul anume. Au zis ca pe durata Garantiei nu accepta consumabile din exterior, ceea ce mi se pare un abuz referitor strict la ulei. Atata vreme cat il aduci in bidon sigilat si scrie clar pe el VW 50200 ACEA A3/B4, care-i problema ca nu-i Castrol-ul lor ??!!!

Modificat de VictorGolf
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-au cum sa refuze, nu scrie nicaieri ca tu trebuie sa iei piese doar de la ei. Sfatul meu... incearca in alta parte. Poate chiar ai un drum prin Bucuresti, unde te asigur ca vei gasi ce cauti (si aici ma refer la reprezentante, nu la service-uri de cartier). ;)

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as incerca sa fac prima revizie in afara tarii. Sa vad cum se nimereste, ca mai e pana atunci. Macar daca voi sta mai linistit ca ulei va fi de alta calitate/productie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este un abuz sa iti bage consumabilele lor pe gat si conditionand garantia de asta. Atat timp cat produsele tale sunt conforme cu ce zice producatorul si nu sunt contrafacute e ok. Cred ca reglementarile legale vin sa sustina acest lucru.

Incearca la Brady sau Avia.

Sent from my ApfelPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja Brady mi-a confirmat ca pot veni cu Motul fara sa-mi afecteze Garantia. Astept raspuns si de la Avia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar trebui sa le dai un mail cu raspunsul Avia/Brady si sa le bati obrazul si ca te pierd de client asa. Daca le pasa... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!