Jump to content

Revizii periodice Golf 7


codz
 Share

Postare recomandată

Salutare,

Vă mulțumesc pentru răspunsuri.

Într-adevăr, ”inspection” e o verificare banală de făcut între revizii, m-am lămurit. Asta ca să nu stai departe de service prea mult, să le calci totuși pragul în fiecare an.

Cu uleiul și reviziile în general știu mersul - am un b8 la care deja am 115k în 33 de luni, deci am trecut prin mai toate reviziile posibile. Din păcate m-am exprimat prost când am spus ulei, de fapt voiam să mă refer la lichid de frână. Mi-a zis că trebuie să schimb lichidul de frână, fiind scadent la 3 ani.

Văd că mașina nu are un plan de service, nu găsesc nicăieri programat schimbul lichidului de frână la 28k sau 3ani, și mi s-ar părea absurd să se facă doar de amorul artei, fără să-l verifici măcar înainte. 

Plus acea inspecție extinsă, despre care nici măcar nu se știu detalii.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este in plan schimbul lichidului de frana, prima data la 3 ani apoi la fiecare 2. Inspectia extinsa acopera mai multa verificari, care sunt in plus eu nu retin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si ei de facut revizia la un G7 Variant 1.6 TDI 105 CP CLHA.

-ulei - as vrea LL dar de la Motul- exista? 504 00 / 507 00 C3  LongLife ?

-filtre - mai sunt bune cele MANN?

lichid de frana - e nevoie de DOT4 sau mai nou? ce recomandati?

ati luat de la e-piesa / autokarma / unix?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am luat eu de la autokarma pentru 1.2 TSI(CJZA). 303 RON toate filtrele(aer, ulei si polen cu carbon activ si bacterii) si 5L ulei LL castrol. filtrele toate mann(tot mann am pe ea). in weekend mi le schimb singur. pe masina precedenta tot mann am folosit. nu am avut probleme. dar schimburile le fac la 10k km, maxim 11k km. nu mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am rezolvat (1 ora)
Ulei normal (nu LL) Motul Specific 507 00, Filtre Man (combustibil pe OEM VW),Buson nou (asta cred ca e moft) -500 RON piesele
150 manopera
50 spaga

La cati km se schimba bujiile?

Modificat de JaMaL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa fac cunostinta cu oamenii (si ca mi-au schimbat un bec / scanat cu interfata lor / etc) sfaturi despre anticoroziune.

 

 

On 1/10/2020 at 5:22 PM, spiderman07 said:

am luat eu de la autokarma pentru 1.2 TSI(CJZA). 303 RON toate filtrele(aer, ulei si polen cu carbon activ si bacterii) si 5L ulei LL castrol. filtrele toate mann(tot mann am pe ea). in weekend mi le schimb singur. pe masina precedenta tot mann am folosit. nu am avut probleme. dar schimburile le fac la 10k km, maxim 11k km. nu mai mult.

nu schimbi si filtrul de benzina?

Modificat de JaMaL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, JaMaL said:

nu schimbi si filtrul de benzina?

nu se schimba la motorul meu. e in rezervor filtrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, JaMaL said:

La cati km se schimba bujiile?

Maxim 60.000 km.

Eu le-am schimbat mereu pe la 55k si erau curate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, JaMaL said:

La cati km se schimba bujiile?

  La 60.000 Km doar la benzina. Tu cum ai diesel, deci ai bujii cu incandescenta nu cu scanteie, nu exista nr. de km pentru ca nu functioneaza deloc cand motorul este cald. Ele se schimba cand se ard.

Modificat de Ebi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Sunt la prima revizie cu Golf 7.5 1.0 DSG7 si am primit oferta data de revizie (29000 km), ce ziceti ? Mie mi se pare cam mult :(

image.thumb.png.bd7c641c8c7589cedbf419891b584a1c.png

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu este mult, este inadmisibil si exagerat de mult! aberant. 

Trimite mail la 3-4 reprezentante, incepe cu Avia Pantelimon, pt oferta de pret. Specifica in mail ca este vorba de ulei 508.00 si da-le seria de sasiu.

Daca nu obtii un pret mai corect (650-700ron) trimite mail in alte orase, s-ar putea sa ai o surpriza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@radupatrascu: Filtrele de aer si polen le poti rezolva tu singur, le cumperi mai ieftin si le montezi in 5 min. E totul ok, nu ai nici o problema. Cere oferta apoi si la alte reprezentante (poti merge si la Skoda btw..).

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Garantia il tine prizonier sa faca toate reviziile complete conform planului service (ulei si filtre) intr-o reprezentanta. Daca ii apar probleme in garantie, dealerul se poate lega de faptul ca nu a schimbat la timp chestiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

49 minutes ago, deenman said:

Nu este mult, este inadmisibil si exagerat de mult! aberant. 

In 2008 pentru un 2.0 TFSI te costa 1100 RON ulei+filtru ulei+filtru aer+filtru combustibil+filtru habitaclu. Cum este exagerat de mult acum, in 2020, 1000 RON ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

30 minutes ago, deenman said:

Garantia il tine prizonier sa faca toate reviziile complete conform planului service (ulei si filtre) intr-o reprezentanta. Daca ii apar probleme in garantie, dealerul se poate lega de faptul ca nu a schimbat la timp chestiile.

Pai asta e primul lucra care ma determina sa accept si sa o fac, dar am fost curios de parerile voastre. Colegii mei pentru prima revizie la  ex. KIA Ceed 2018 a dat 700 - 800 (15k km) si ma gandeam ca ar if comparabil VW cu KIA ca pret, dar se pare ca e mai mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cere oferta si la Brady Militari, este ft mult. Eu dadeam la un 1.2 TSI in jur de 500-600 lei revizia, cu tot cu filtre, la PBN. Ma tocmeam putin cu ei de fiecare data, si imi mai faceau un discount. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@radupatrascu: oferta celor de la Brady este exagerat de scumpa....nu merita sub nicio forma.

Pe de alta parte am observat si eu ca preturile la revizii la Skoda au crescut exagerat de mult in ultimul timp. Eu am platit la Avia Motors aprox 650 RON ptr 4 litri ulei,  filtru ulei, filtru aer si manopera. 

Incearca sa iti faci card de membru (Avia si Brady) si vei beneficia de niste reduceri (cam 10% la manopera si 5% la materiale). Cei de la Avia sunt mai profesionisti decat cei de la Brady, din experientele mele. 

Filtrul de polen iti sugerez sa il comperi tu de pe epiesa si il schimbi singur. Eu gasesc cu 50 RON (cu carbon activ) si dureaza cam 5-6 min sa il schimb. Daca faci operatiunea la reprezentanta, te duce spre 180 RON (filtru si manopera).

Filtrul de aer nu merge sa il schimbi singur ptr ca risti sa iti anuleze garantia la motor. Cat timp esti in garantie, doar filtrul de polen il poti schimba singur.

Cel mai bine e sa ceri o oferta si de la Avia Motors, cu mentiunea ca iti faci card de membru la ei (iar filtrul de polen, repet, il schimbi tu singur la primavara).

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@deenman: esti in eroare. La fel si @vizitator cu filtrul de aer. 

Filtrul de polen si aer se inspecteaza la service (daca!) ca parte a reviziei. Te-a obligat pe tine cineva la revizie sa le schimbi vreodata @deenman ?? Nu cred ! Daca sunt ok - sunt ok. Evident nimeni nu va folosi hartie igenica in loc de filtre.

Personal am colaborat foarte bine cu Brady pana acum, au fost cei mai flexibili in optiunile legate de ulei dintre toti - lucrul cel mai important pentru mine !

 

 

 

Modificat de CristiALF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revizia mea, 6 ani 109k:

- 4 l Mobil 1 ESP - 303 lei

- 4 buji LL - 455 lei

- filtru - 52 lei

- alte nimicuri si manopera - 250 lei.

Preturi cu TVA

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, pe mine m-au obligat la Avia sa schimb de fiecare data filtrul de aer (adica anual) .  Daca in cartea tehnica este trecut ca el se schimba anual, atunci asa se face.  La 1.2 TSI filtrele se schimba anual conform instructiunilor producatorului, si asa au facut toate reprezentantele (inclusiv brady). Daca la 1.0 TSi schimbul filtrului se face la 2 ani, atunci poti sa nu il schimbi deloc in acest an (sau il schimbi in regie proprie), dar la anul tot la ei esti obligat sa o faci. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam scumpe bujiile si manopera, mi se pare mult 250 lei pentru un ulei si bujii.Nemtii schimba filtrul de aer la 60k,am schimbat la a mea la 55k filtrul original,abia am luat o, a circulat in De. Era mann si am comparat cu cel de la axr care avea doar 1,5 ani si 16k, masina circulata mai mult in Ro-aratau cam lafel, concluzia e ca trebuie schimbat in Ro mult mai des, maxim la 2 ani.Eu am sa il schimb anual avand in vedere ca e o caricatura de filtru, e mic, subtire...

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, detin golf 7 1.6 tdi 90cp 2015. Am observat de curand un scartait, sau un zgomot mai ciudat cand motorul e rece si pe langa asta si am avut o zi cand am mers mai sportiv cu masina si am observat ca ventilatorul statea ft mult timp pornit fata de cum statea el asa ca am decis sa arunc un ochi si am observat ca imi pierde antigel si ulei. Am fost cu ea la un service unde mi s-a spus tot ce are, nu are rost sa le enumar pt ca veti vedea in poza pe care o voi lasa. Este prima revizie si prima data cand merg cu masina aceasta in service (o am de putin timp, 1 luna maxim in care am facut doar 1.000km in ctv zile pentru ca am stat mult timp dupa acte si numere doarece am prins sarbatorile de craciun, anul nou, etc. Am mers undeva la 2saptamani cu ea). Pana sa o cumpar masina a fost stationata aproape 1 an, stiam in ce ma bag insa am prins si un pret bun pentru ea. Ceea ce vreau sa va intreb insa, este daca cunoasteti mai bine ca mine, daca oferta pe care mi-au facut o ei este una onesta, nu ma asteptam sa fie o suma mica, insa vreau sa stiu daca mai pot colabora pe viitor cu ei. 

 

service2.jpg

Modificat de Iulian134
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cred ca este cineva sa comenteze pretul altuia, fiecare cere cat stie ca face datorita anilor de experienta dedicati, conteaza foarte mult priceperea responsabilitatea si garantia la lucrare! Mentionez faptul ca nu a trecut in deviz si setul de suruburi de la suportul motor  dreapta si suruburile de la pinion pompa de injectie. (curea pompa ulei din kevlar se schimba de la 300kkm... verifica km originali la reprezentanta.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!