Jump to content

Consum Golf 3 , 1,6 , 75 cp ,


tiranux
 Share

Postare recomandată

la un G3 1.4 care are fi consumul la 100km extern ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 339
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sharicmax

    20

  • Tracto

    16

  • Florin..

    16

  • phun

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

:offtopic: Romanul s-a apucat el sa reproiecteze ce au facut nemtii. Las-o ba ca merge asa! :somnmare: Sunt curios cand vei solicita mai tare motorul prin serpentine la munte cu a1-a si a2-a, ce temperatura vei avea :rolleyes:

Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni, dar in manual este dat termostatul de 84 ptr. 1.4/1.6 si 87 ptr. 1.6 (101cp) si 1.8. Eu am facut drumetii la munte (Transfagarasan,Paltinis,coclauri) si nu a apucat niciodata sa porneasca a doua treapta de la ventilator, si nici apa fiarta nu am avut in borcan. Si am 2 ani de cand l-am montat, fac si diagnoze (de multe ori merg cu vag-ul pus pentru cercetari(...) si nu e nimic iesit din comun (bine, am motorul,aprinderea,cutia puse la punct,lichid racire schimbat din 2 in 2 ani,termocupla ok). Sa nu se inteleaga ca recomand montarea termostatelor de 87 grade...fiecare face ce vrea.Si da, iarna se simte diferenta intre 87 si 84 si conteaza!Ca doar motorul are uzura mai mare la temperaturi joase.

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In fine, fie cum zici tu(am vazut destule ABU cu probleme din cauza asta) dar manualul specifica clar pt ABU termostat cu deschidere la 84, e adevarat ca sunt 1,6 cu deschidere la 87 alea sunt AEA,AEE si cele de 101CP ;)

Sa revenim la consum, daca tii motorul pe la 1600-1800 RPM am inteles ca ar fi sanse la un consum mai mic insa e posibil sa aiba de suferit motorul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un coleg cu ABU cu gaz imi spune si mie daca e convenabil un 8% media la gaz?

la benzina nu il mai stiu

intr- iarna am facut si mi-a iesit(de la plin la plin)

6 in afara si :blink: 7.14 in oras

dar nu am reusit sa il mai scot 7-le asta in oras niciodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Romanul s-a apucat el sa reproiecteze ce au facut nemtii. Las-o ba ca merge asa! :somnmare: Sunt curios cand vei solicita mai tare motorul prin serpentine la munte cu a1-a si a2-a, ce temperatura vei avea :rolleyes:

Nu a sarit de 95 de grade cand tragea o remorca la deal(valea Jiului,ieri dupamasa), imi permit sa zic ca e OK.Numai bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am rezolvat problema cu consumul! Era defect calculatorul! Acum imi consuma 8,5L/100 km oras (in aglomeratie cat de cat) iar in afara la mers 70-110 km/h 5,1 L/100 km. Am dat pe el 100 de euro de la dezmbembrari..si trage altfel masina..spunea cineva mai sus ca ii mirosea a benzina..si mie la fel imi mirosea..si daca ii dadeam 4000 rpm pe loc...scotea un fum negru...eu nu vazusem pana atunci fum la motor pe benzina...la diesel mai iese..cand se infunda turbo sau injectoarele mai ales :)).........Acum sunt chiar multumit...fac aproape 2 luni de cand am carnet...si am facut vreo 2000 km...500 km in afara si 1500 km doar in oras...per total.. SUNT MULTUMIT!

Si eu am un vento 1.6 ABU din 1994 si sunt cam suparat...i-am facut consum plin la plin si mi-a consumat in 98 km in cap 12,1 litri mers numai in oras, cu motorul sub 90 grade ( distante scurte), porniri + ca sunt incepator am carnet de 10 zile dar nu imi moare motorul sau asa..Precizez ca nu prea folosesc mai deloc frana de motor...destul de des... nu am forjat-o sau asa. Maxim 55 km/h in Ramnicu Valcea. Sunt putin dezamagit..Daca o turez la 3000 pe loc si dupa ies afara miroase putin a benzina si se vede si putin fum...I-am schimbat sonda lambda, bujii, injector, fise de bujii, delcou si merge foarte bine..Dar consumul lasa de dorit...astept pareri .. :D

Am trecut si eu prin faza de incepator cu golful meu, acelasi motor ca tine... tot asa ma distrugea la consum si iti spun clar ca stilul de condus are o mare influenta asupra consumului. Incearca sa te calmezi si sa observi traficul macar cu 50 de metri inainte, gandestete din timp pe ce banda sa mergi, invata semafoarele din zonele prin care treci mai des(la noi la Romania :) is gandite maxim, eu am unu prin zona elena doamna iasi care stie cand se face verde semaforu, mai sus la 50 m distanta se face rosu). Pleaca usurel de la semafor, ajusteaza treapta de viteza in functie de viteza pe care o ai, nuti fie lene sa schimbi viteza chiar daca o folosesti pentru 15 metri. Nu accelera/frana brusc cred ca e cea mai importanta chestie, decat sa folosesti frana mai degraba bagi intr-o treapta inferioara dar asta inseamna sa mergi lejer si sa fii atent la ce se intampla in jurul tau). Te inveti usurel usurel si ai sa te uimesti de rezultate :P

Salut! Am rezolvat problema cu consumul! Era defect calculatorul! Acum imi consuma 8,5L/100 km oras (in aglomeratie cat de cat) iar in afara la mers 70-110 km/h 5,1 L/100 km. Am dat pe el 100 de euro de la dezmbembrari..si trage altfel masina..spunea cineva mai sus ca ii mirosea a benzina..si mie la fel imi mirosea..si daca ii dadeam 4000 rpm pe loc...scotea un fum negru...eu nu vazusem pana atunci fum la motor pe benzina...la diesel mai iese..cand se infunda turbo sau injectoarele mai ales .........Acum sunt chiar multumit...fac aproape 2 luni de cand am carnet...si am facut vreo 2000 km...500 km in afara si 1500 km doar in oras...per total.. SUNT MULTUMIT!

Alex eu cand merg la drum lung adica na cu cel putin 60 la ora constant indicatorul sta constant intre 70-80. Dar sincer nu stiu cat e de ok indicatorul ala.

Oricum pe 1.6 nostru dupa cum scrie in manual termostatul incepe sa se deschida la 84 si este deschis total la 98. In acest interval in mod normal ar trebui sa se comuteze ventilatorul in cele doua trepte.

In oras temperatura mai variaza ca se incalzeste mai usor motorul la viteze mici pentru ca nu e ajutat de vant deloc insa dupa ce se incalzeste niciodata nu ar trebui sa cada mai jos de ~75.

Si eu am schimbat termostatul acum vreo 2 luni...e in jur de 50 lei..mie nu imi sarea de 70 grade la drum intins ..l-am schimbat..si acum la drum lung sta FIX 90 grade(mers peste 50 km/h) iar in oras...sta dupa 95..aproape de 100 chiar...dar asa scrie in manualul original al masinii. CITEZ :

" La o temperatura a lichidului

de racire intre +92

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si mai ai ECU vechi ? Sunt tare curios ce defect are de comanda aiurea injectorul a.i. iti scotea fum negru.Mie nu imi scoate fum negru orice i-as face ,dar nici nu ma pot lauda cu consum bun (oricum sapt. asta imi pun si eu catalizator-ca eu am teava in loc de cat). Se poate sa nu mai fie "intregi" cartogramele dupa care ECU comanda motorul?Astea parca se refaceau prin adaptarea cu vag-com.

Apropo de consum, am, facut sapt. aceasta o diagnoza la un 1.6 ABU(abia iesit de la VT - a trecut-o normal fara...), proprietarul isi lauda consumul masinii, ce am observta la diagnoza (urmarind parametri reali la motor) a fost ca atat la relanti cat si in 2500-3000 rpm factorul lambda era mereu 0.98-1.2!, pe cand la mine sta la relanti la 0.96-1.03 dar la 2500 rpm-3000 rpm am 0.5-0.7 factorul lambda-amestec bogat!. Ceva pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Romanul s-a apucat el sa reproiecteze ce au facut nemtii. Las-o ba ca merge asa! :somnmare: Sunt curios cand vei solicita mai tare motorul prin serpentine la munte cu a1-a si a2-a, ce temperatura vei avea :rolleyes:

Nu a sarit de 95 de grade cand tragea o remorca la deal(valea Jiului,ieri dupamasa), imi permit sa zic ca e OK.Numai bine!

:offtopic: Man eu nu vreau sa intru in polemica cu tine, n-ai decat sa-i pui si termostat de dacie :) Doar neamtul ala a fost tampit de a proiectat ABU cu termostat cu deschiderea la 84 de grade. Eu zic sa incerci sa reinventezi si apa calda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai si mai ai ECU vechi ? Sunt tare curios ce defect are de comanda aiurea injectorul a.i. iti scotea fum negru.Mie nu imi scoate fum negru orice i-as face ,dar nici nu ma pot lauda cu consum bun (oricum sapt. asta imi pun si eu catalizator-ca eu am teava in loc de cat). Se poate sa nu mai fie "intregi" cartogramele dupa care ECU comanda motorul?Astea parca se refaceau prin adaptarea cu vag-com.

Apropo de consum, am, facut sapt. aceasta o diagnoza la un 1.6 ABU(abia iesit de la VT - a trecut-o normal fara...), proprietarul isi lauda consumul masinii, ce am observta la diagnoza (urmarind parametri reali la motor) a fost ca atat la relanti cat si in 2500-3000 rpm factorul lambda era mereu 0.98-1.2!, pe cand la mine sta la relanti la 0.96-1.03 dar la 2500 rpm-3000 rpm am 0.5-0.7 factorul lambda-amestec bogat!. Ceva pareri?

Mac, daca descoperi sa-mi zici si mie! Nici eu nu reuşesc in turatie, nici daca e constantă, sa tin lambda la ~1

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am rezolvat problema cu consumul! Era defect calculatorul!

Interesant ce zici tu. Tare as mai proba ECU tau despre care zici ca e defect.

Eu am consum ok la mine, 5.3% extern si 8.5-9.2% urban la stilul meu mosnegesc de condus.

Daca ai drum odata prin Suceava, ia ECU ala cu tine sa-l probam pe masina mea ca m-ai facut curios tare.

Pai si mai ai ECU vechi ? Sunt tare curios ce defect are de comanda aiurea injectorul a.i. iti scotea fum negru.

..........pe cand la mine sta la relanti la 0.96-1.03 dar la 2500 rpm-3000 rpm am 0.5-0.7 factorul lambda-amestec bogat!. Ceva pareri?

La 2500-3000 RPM mers constant(viteza, turatie) in linie dreapta, drum drept? Daca da, atunci cred ca s-ar putea sa ai o problema cu petentiometrul de la clapeta. Iti citeste un factor de incarcare (load) prea mare, cum ca clapeta sta la un unghi prea mare deschis si implicit intra mai mult aer, ECU iti da mai multa benzina desi nu e nevoie, si automat ai amestec bogat si factorul lambda iti sta mult sub 1. Inca ceva extrem de important, factorul lambda sa-l citesti dupa ce motorul e cald, peste 80 de grade.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu clapeta deschisă la maxim, ce unghi tre sa-mi arate in vagcom? La mine imi arată 85grade deschidere, n-ar trebui 90?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe display grup 000, display zone 03, cu contactul pus si motorul oprit, in functie de cat de tare e deschisa clapeta trebuie sa citesti intre 0 si 90 de grade.

Asa spune manualul.

Faptul ca atingi doar 85 de grade nu e neaparat o mare problema. Teoretic acel 90 de grade atins ofera cea mai buna performanta cand pedala de acceleratie e la fund. 85 de grade ar insemna o pierdere foarte mica de putere in full-throttle.

Mai important pentru tine e valoarea citita la relantiu astfel:

Pe display grup 000, display zone 02, Throttle valve potentiometer - path sa aiba o valoare intre 10 si 70.

Numai bine.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am rezolvat problema cu consumul! Era defect calculatorul!

Interesant ce zici tu. Tare as mai proba ECU tau despre care zici ca e defect.

Eu am consum ok la mine, 5.3% extern si 8.5-9.2% urban la stilul meu mosnegesc de condus.

Daca ai drum odata prin Suceava, ia ECU ala cu tine sa-l probam pe masina mea ca m-ai facut curios tare.

Pai si mai ai ECU vechi ? Sunt tare curios ce defect are de comanda aiurea injectorul a.i. iti scotea fum negru.

..........pe cand la mine sta la relanti la 0.96-1.03 dar la 2500 rpm-3000 rpm am 0.5-0.7 factorul lambda-amestec bogat!. Ceva pareri?

La 2500-3000 RPM mers constant(viteza, turatie) in linie dreapta, drum drept? Daca da, atunci cred ca s-ar putea sa ai o problema cu petentiometrul de la clapeta. Iti citeste un factor de incarcare (load) prea mare, cum ca clapeta sta la un unghi prea mare deschis si implicit intra mai mult aer, ECU iti da mai multa benzina desi nu e nevoie, si automat ai amestec bogat si factorul lambda iti sta mult sub 1. Inca ceva extrem de important, factorul lambda sa-l citesti dupa ce motorul e cald, peste 80 de grade.

Tata a schimbat calculatorul acela la un service plin cu piese din dezmembrari si am impresia ca cel defect a ramas acolo...cu siguranta ala a fost defect...pentru ca a schimbat si sonda lambda si bujii si delcou si fise de bujii si injector...absolut tot..mai ramasese ala...si dupa ce am schimbat ala...dintr-odata si-a revenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Golf3 1.6, 75 cai, motor ABU. :Driver: ma rupt cu consumul,imi ia 10 orice conditi. :icon_cool: nu stiu ce sai mai fac ,,,,toate filtrele si consumabilele sunt schimbate.recent iam schimbat injectorul......ce ma sfatuiti sai mai fac?

salut ...iai dat ce cap la problema legata de consum?astept raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Cam cat poate consuma un golf3 1,6 in rampa pe drum forestier (cu gropi si de toate...), patru persoane cu a1-a in 2000RPM, e posibil sa sara de 15%? Am fost de curand in zona manastirilor Sihla, Sihastria...(cine a fost stie cam cat e de abrupt) si inca nu pot sa-mi dau seama unde mi s-a dus benzina pur si simplu m-a rupt la consum. :blink:

Modificat de mihai15mai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand te uiti pe BC (la masinile care au asa ceva) in treapta I la 2000 RPM vezi si consumuri de 30-40 ..... (instant).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WOW! Nu ma asteptam sa rupa in halul asta, ar fi mers si cu a2-a dar erau asa multe gropi si abrupt ca nu puteam sa-i dau decat a1-a. :|

Modificat de mihai15mai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut evita sa mergi cu 1 mai ales in 2000 rpm.si eu patesc la fel ...io oricum am un consum de 10% in orice conditi

app mihai .tie cat ii ia la suta de km? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poi aici e buba, ca pana acum mi-a luat in afara 6 maxim 6,5%(90-100km/h)in oras se duce i 11,5% iar acum cu 4 persoane in zona muntoasa pe drum forestier plin de gropi m-a rupt cam 20-25km am mers in rampa cu a1-a 2000rpm ar fi mers cu a2-a dar erau prea multe gropi restul de 260-265km a fost drum cat de cat ok( asfaltat si presarat cu gropi) si la 285km mi-a mancat cam 25-26 litri de benzina :blink:

Modificat de mihai15mai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul cel mai mare se obtine in treaptele cele mai mici, respectiv 1,2.La viteza constanta si in treapta de viteza superioara, motorul "lucreaza" putin si de aici si consumul bun/optim/mic

P.s.:offtopic: - mers cu masina din semnatura, treapta 1(atat permitea drumul), max 2000rpm pe odistanta de 1km, consum pe BC1=18%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ...app ce ma sfatuiti sa mai verific in legatura cu consumul la golful din semnatura?.astept pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ...app ce ma sfatuiti sa mai verific in legatura cu consumul la golful din semnatura?.astept pareri?

Sonda Lambda, bujii, filtru aer si combustibil sa fie curate, schimbate la timp....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara se astea :bujii.filtre aer si conbustibil...sunt noi ..sonda lambda are valori care oscileaza la relenti intre0,9 si 1,1.....sunt normale?care ar trebuii sa fie valorile??

ce ar mai trebuii verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!