Jump to content

Consum Golf 3 , 1,6 , 75 cp ,


tiranux
 Share

Postare recomandată

daca nu ai mai patit asa pana acum posibil sa fie de la benzina proasta. odata am pus de la luk si cu 20 litri am ajuns la bc de la is (130km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 339
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sharicmax

    20

  • Tracto

    16

  • Florin..

    16

  • phun

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Motor abu am si eu si consumul este de 6-6,2,nu o forjez si schimb toate la 2000-2300.Pentru cei care spun ca vibreaza la prima pornire cind este rece afara,porniti motorul fara sa calcati acceleratia 6-7 min pana ajunge apa la 60gr si decupleaza socul o sa observati cum se schimba sunetul motorului si turatia.La fel se intampla si la mine porneam dupa 3 min plecam-rezultat-nu tragea se tura singura si dadea in nas cind o acceleram.In manual arata ca la pornire motorul functioneaza dupa niste cartograme care sunt in memoria calculatorului daca nu-i lasi timpul necesar merge aiurea.Probat tot si pe alt golf tot abu.Benzina doar de 95 mol cum bag alt tip merge aiurea.Va salut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

paponeone ai perfecta dreptate in legatura cu turatia oscilanta si datul in nas. asteptati cand motorul este rece, nu plecati dupa 2 minute. Nu va zgarciti la consum ca nu moare nimeni daca o porneste si ii consuma 100 de grame in 10 minute la relanty. Asta daca nu vreti sa plangeti mai tarziu dupa alte piese mult mai costisitoare.

P.S - motorul cand e cald consuma mult mai putin decat atunci cand este rece. Deci daca o incalziti un 10 minute inainte sa plecati veti iesi mai bine la consum decat daca pleci imediat e i-ai dat cheie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sunt foarte multumit de abu-ul meu care sa traiasca merge pe 17 ani si are 283 de mii. Imi ia cam 7-7,5 in oras. 6 si ceva mixt, 5 jumate in afara. Sincer sunt de parere ca stilul de condus conteaza maxim. Cand a intrat prima data pe mana mea timp de vreo 2-3 luni mia mancat ficatii la consum 9 prin oras, 10-11 iarna, insa incetul cu incetul am inceput sa o invat, franez rar, nu sar de 2500 decat odata de doua ori pe luna ca sa nu se invete adormita :)) si merg lin, accelerari usoare, schimbari de viteze de cate ori e nevoie chiar daca e pe 5-10 metri si nu las niciodata pe liber in timpul mersului.Inca ceva, ca si paponeone folosesc doar 95 de la mol.

Modificat de silverblade
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte mult tine de felul cum conducem. Depinde si ce toane ai. Cand intrii in depasirea unui tir pe centura numai schimbi tu la 2000 iti zic eu.

P.S mersul pe liber influenteaza (creste) consmul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cand scoti din viteza motorul consuma la relanti, pe cand daca e in viteza si iei piciorul de pe acceleratie (a.k.a frana motor) consumul e 0. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E foarte indicat iarna s ao lasi macar 10 minute sa se incalzeasca ... macar sa isi traga ulei prin toate gaurile si orificiile si niciodata dupa ce a pornit dar repet niciodata cand e frig afara nu trebuie turata ... trebuie lasata la ralanti ca stie ea ce are de facut ... daca o turezi si are ulei foarte putin pe componente iar restul de ulei este egal ca si consistena cu marmelada si decantat tot peste noapte in baia de ulei, o nenorocesti ! deci indicat e sa o lasi sa isi face damblaua ... la scoala de mecanici asa ne-a invatat o pornire la rece fara o incalzire prealabila a motorului este egala cu o uzura de minim 500 de km in sarcina !

Modificat de Al3cZ
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(a.k.a frana motor) consumul e 0. :)

Din putinele mele cunostinte de mecanica...nu este 0 consumul . Consumul este 0 atunci cand motorul este oprit...

Daca nu am dreptate...nu ma contrazic, dar ar fi cam logic.

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total de acord. Nu moare nimeni daca sta 5 minute cu motorul pornit la relanri, cu ocazia asta mai curata geamurile de gheata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

phun consumul ar fi 0 in cazul in care este la o turatie foarte mare, de la 2500-5000RPM sau mai mare si treci din treapta a5`a in a 4`a sau mai mica dar pt o durata de timp foarte mica in rest consumul nu este 0 chiar de la unele masini calculatorul arata 0 l/km. Pt cei care sustin aceasta teorie le sugerez sa lase masina fara combustibil si sa faca probe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa va zic si eu teoria mea

la 2500 o lasati in frana de motor

masina intra in decelerare

opriti motorul,o sa va cada acelel din bord in zero

masina o sa isi continuie decelerarea fara nici un soc(logic daca ai intrerpue consumul de benzina nu ar trebui sa smuceasca?

deci eu tind sa cred ca pana la o anumita turatie ea in frana de motor nu consuma nimic

chestie probata de mine si cu ochii pe vag-com

consum "O"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Frana de motor tine undeva pana pe la 1500-1600rpm, mai jos de turatia asta o sa observati ca masina parca scapa de o piedica si curge ca si cum ar fi pe liber. Este adevarat ca in frana de motor consumul este 0 si se vede clar pe vag com la timpii de injectie si semnalul de la sonda lambda care devin 0 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(a.k.a frana motor) consumul e 0. :)

Din putinele mele cunostinte de mecanica...nu este 0 consumul . Consumul este 0 atunci cand motorul este oprit...

Daca nu am dreptate...nu ma contrazic, dar ar fi cam logic.

Consumul este zero absolut in frana de motor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de acord cu tracto; dragosica(post #64), a explicat foarte bine in acel post.Se discuta despre benzinare.Din cate stiu, frana de motor "tine" pana la 1800rpm dupa care se injecteaza combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@phun nu e chiar 0 dar e aproape 0. am vazut acest lucru pe multe masini care au cb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desi consumul 0 in frana de motor este o tema larg dezbatuta, va rog sa revenim on topic.

P.s. Pentru cei care nu cred, experimentati ce a zis dragosica (#64) dar la o turatie mai mare 3000-3500

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, ai dreptate V@SI. Parerile sunt impartite. Dar daca si pe Vag com arata inseamna ca este 0. V-am zis...nu ma contrazic la ceea ce nu stiu sau nu sunt sigur.

Let's drive :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa incheiem discutia si sa fie toata lumea lamurita uitati aici un log facut in aceleasi conditii si pe acelasi drum dar in primul mers sportiv 3000-4000 si in al doilea mers usurel 1800-2800, plus in ambele coborare in frana de motor ( in primul in treapta a IV a, in al doilea, aceeasi coborare in treapta a V a)

LOG-01-001-002-003.xls

LOG-01-001-002-004.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin..

Dc nu ai rezolvat treaba uita-te de la rezervor si pina ajunge la carburator/injector ca pe undeva ai o scurgere sau ti sa dus catalizatorul,ca si dc ti dusa sonda lambda nu se ajunge la un asa consum.Ajunge sa ai numai o gaura ca de ac la vre-un furtun si la mers cind baga pompa presiune sa tisneasca pe undeva si sa nu vezi sau baga undeva unde-i cald si se evapora.Vezi si pe la filtru sa nu fie taiat furtunul sau sa nu fii strins bine...rezervor gaurit...etc

Dc ai revolvat deja zi ce o fost sa stim mai bine si noi.

Cit despre consum acuma iarna mai jos de 9,5 in niciun caz la mers normal.Am scos si 8 prin oct.dar cu dealea nu m-am mai intilnit veci

Modificat de cristio13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un vento tot 1.6 si am avut ceva probleme cu consumul la ea acum vreo o luna..Am schimbat sonda lambda ( in carte zice ca trebuie schimbata la 165000 km si eu aveam 172500), tot la fel consuma (15-17%). Pornea in 3, mergea intrerupt, nu tragea deloc si mirosea numai a benzina in masina. I-am schimbat bujii, fise de bujii, delcou, injector, sonda lambda ( nu mai stiu exact cat a fost tot ) si acum i-am facut consumul plin la plin. Am mers 80 km cu 5,8 litri de benzina (mixt) putin in afara si mai mult prin oras. Asta inseamna un 7 % mixt, adica un 5.5-6% in afara si un 9-9.5% in oras. Pana una alta sunt multumit. Oricum prea sportiv nu merg. Merg cu 40-50 in oras si 50-80 in afara. Am vazut ca unora dintre voi va papa si 10-12% chiar 15% dar nu inteleg de ce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut... sunt nou pe aici de 2 saptamani mi-am luat si eu un golf 3 1.6 nustiu ce motor are abu aee nu ma pricep :-)) dar vreau sa va zic ca imi consuma cam mult am facut 55 km cu 50 lei e posibil asa parca si cielo lu tata consuma mai putin cu 50 lei in oras faceam vro 120 -130 km ce sa fac? avand in vedere ca am schimbat filtru de benzina... dati un sfat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Florin..

Dc nu ai rezolvat treaba uita-te de la rezervor si pina ajunge la carburator/injector ca pe undeva ai o scurgere sau ti sa dus catalizatorul,ca si dc ti dusa sonda lambda nu se ajunge la un asa consum.Ajunge sa ai numai o gaura ca de ac la vre-un furtun si la mers cind baga pompa presiune sa tisneasca pe undeva si sa nu vezi sau baga undeva unde-i cald si se evapora.Vezi si pe la filtru sa nu fie taiat furtunul sau sa nu fii strins bine...rezervor gaurit...etc

Dc ai revolvat deja zi ce o fost sa stim mai bine si noi.

Cit despre consum acuma iarna mai jos de 9,5 in niciun caz la mers normal.Am scos si 8 prin oct.dar cu dealea nu m-am mai intilnit veci

Am schimbat pe masina filtru pompa , cam tot ce tine de consum si in oras imi ia 20 25% , merg bine turez 2000-2500 de obicei bag a3a si merg asa fara sa mai schimb.Masina asa consuma de cand am luat-o, benzina nu curge sigur, acu e zapada pe jos s-ar fi vazut pete totusi , pe esapament miroase a benzinarie in schimb, singura solutie cred ca e sa o vand!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda Lambda , senzor temperatura le-ai verificat ?

Iti recomand o diagnoza !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin ai mai facut ceva cu masina? Da-ne si noua de veste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!