Jump to content

Consum Golf 3 , 1,6 , 75 cp ,


tiranux
 Share

Postare recomandată

Cred ca si avansul poate fi reglat prost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 339
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sharicmax

    20

  • Tracto

    16

  • Florin..

    16

  • phun

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am schimbat termostatul si se simte la consum, ia mai putin, si acum sta tot timpul la 90 grade. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu consumul, Imi consuma cam 15 in oras si cam 9 10 in afara si conduc chiar ca pensionarii, am scos sonda lambda si mia luat 20 in oras.Am verificat returul benzinei si functioneaza, bujii si tot ce tine de ardere sunt noi, filtre noi ulei schimbat verificat vacuum. Masina nu merge rotund trepideaza, a fost curatata clapeta de acceleratie.De mentionat ca toba mea de esapament e plina de negru,si miroase a peco dupa mine, daca accelerez brusca iese fum negru. stie cineva ceva? Multumesc!

Asa se manifesta si golful meu, consum crescut rau , arunca benzina nearsa pe esapament,masina trepida, cauza era sonda lambda pe care am si schimbat-o , cred ca asta este cauza si la tine. Pana sa cumperi una noua cauta un donator pt o proba . Multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie pusa pe Vag-Com, urmarita de cand este rece pana se incalzeste de-a binelea,urmariti toti parametri (temperaturi,clapeta,senzori), tremuratul nu este ok, am avut masini care tremurau de la clapeta,senzori defecti (temp si oxigen),servofrana defecta,aer fals,delcou uzat (bataie in axul delcoului).Cauzele pot fi multe, dar pana nu se realizeaza o analiza serioasa cu Vag-ul nu te apuca sa arunci banii pe senzori/sonde/etc ca s-ar putea sa fie nevoie de o simpla adaptare cu Vag-ul.

readaptarea am facuto eu manual cum scir pe forum, aia e alta problema...nu porneste niciodata din prima, dau cam 40 de chei si trebuie sa tin pedala de acceleratie la mijloc so ia , e jalnic!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la consum conteaza si latimea cauciucurilor.cu cat sunt mai late consumul creste.de unde ai scos cu uzura motorului daca turatia e mai mare?stai linistit ca nu se uzeaza mai repede sau mai mult.daca te incadrezi in ce prevede producatorul ... e foarte ok.gandeste-te ca acuma ai alte tipuri de ulei fata de anii 90 cand s-au facut masinile noastre.

Modificat de bastil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu mergi cu ea la 3000 RPM si eu la 2000 si o sa iti arat ca a mea o sa duca mai multi km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu de unde ai scos tu ca merg la 3000 de rotatii dar cum ai sa-mi arati ca motorul tau o sa tina mai mult ca al meu?cum imi demonstrezi?si apropo tu la tina ce turatie arata motorul cand ai 100 sau 120km/h?

Modificat de bastil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A mea are la 100 km/h fix 2600 RPM pe turometrul digital, cod cutie CHL. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@bastil Si eu la fel. La 100 km/h am 2600 de turatii, iar la 120 km/h am 3000 de turatii. Nu compara 1,6-le tau cu 1,4-ul lui Tracto. Si in privinta uzurii, are dreptate, daca mergi forja sau mai sportiv e logic ca se uzeaza mai repede. Cius

Modificat de phun
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ati fi citit ce am scris mai inainte .... nu mai vb.am zis ca fiecare sa schimbe vitezele la cat ii recomanda producatorul,la mine cuplul maxim e la 2800 la voi e la cat e.schimbati la cat vreti voi.eu nu am scris ca merg sportiv.ganditiva ca producatorul a facut motorul sa mearga si la 5 000 de ture.de ce credeti ca se uzeaza mai repede?uleiul ce rol are?voi cu ce va ocupati de le stiti asa de bine pe toate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu sustin ca se uzeaza mai repede motorul daca mergi mai turat sau chiar forja.Si, uleiul ala nu e dumnezeu.E mai bun ca atunci cand au fost inventate motoarele noastre, dar nu e lubrifiantul minune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar ca plaja in care se schimba vitezele e legata de cuplul masini...cu cat cuplu e mai jos cu atat se poate scimba la turati mai mici...aici vb in general nu doar VAG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am cuplul maxim la 2600 RPM, si m-am obisnuit in ultima vreme sa schimb la 2400 RPM, nu la 2800 RPM ca inainte, si am avut o surpriza placuta, consumul a scazut, bineinteles cand vreau sa abuzez putin de pedala de acceleratie nu o fac la 2400 RPM sau sub, ci de pe la 2800 RPM in sus, acolo se simte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e d-zeu dar face treaba mai bine decat crezi tu.gandeste-te ca sunt motoare care ajung in turatii pe care noi nu o sa le vedem.si nu se uzeaza asa de repede pe cat zici tu.crezi ce vrei.sa dea d-zeu sa te tina motorul pana ramai fara caroserie.proiectantii au calculat totul pana la cel mai mic amanunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ati fi citit ce am scris mai inainte .... nu mai vb.am zis ca fiecare sa schimbe vitezele la cat ii recomanda producatorul,la mine cuplul maxim e la 2800 la voi e la cat e.schimbati la cat vreti voi.eu nu am scris ca merg sportiv.ganditiva ca producatorul a facut motorul sa mearga si la 5 000 de ture.de ce credeti ca se uzeaza mai repede?uleiul ce rol are?voi cu ce va ocupati de le stiti asa de bine pe toate?

:vaidecapulmeu: :vaidecapulmeu: :vaidecapulmeu: :vaidecapulmeu:

Deja deviem de la subiect. Era vorba de consum si de stilul de condus, nu de uzura. Daca vrei sa intelegi bine daca nu...pa, la revedere. I-ao si tu logic un pic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie pusa pe Vag-Com, urmarita de cand este rece pana se incalzeste de-a binelea,urmariti toti parametri (temperaturi,clapeta,senzori), tremuratul nu este ok, am avut masini care tremurau de la clapeta,senzori defecti (temp si oxigen),servofrana defecta,aer fals,delcou uzat (bataie in axul delcoului).Cauzele pot fi multe, dar pana nu se realizeaza o analiza serioasa cu Vag-ul nu te apuca sa arunci banii pe senzori/sonde/etc ca s-ar putea sa fie nevoie de o simpla adaptare cu Vag-ul.

readaptarea am facuto eu manual cum scir pe forum, aia e alta problema...nu porneste niciodata din prima, dau cam 40 de chei si trebuie sa tin pedala de acceleratie la mijloc so ia , e jalnic!

Pai in primul rand producatorul spune clar ca masina se porneste fara sa se atinga pedala de acceleratie (motivul fiind acela ca motorasul de relanti pozitioneaza el pedala functie de semnalul de la senz. de temp apa/aer).Nu vreau sa par deplasat dar daca nu reusesti sa ii dai de cap cu ajutorul parerilor noastre ar fi bine sa mergi totusi la un service serios, nu de alta dar s-ar putea sa cedeze si alte piese din cauza pornirilor greoaie (sunt sigur ca injectorul "scuipa" benzina la fiecare incercare a ta de a porni masina, si toata aceasta benzina ajunge pe evacuare -sonda/catalizator care nu prea fac casa buna cu aceasta.

A, si in legatura cu adaptarea manuala, daca este o problema la vreun senzor, simpla decuplare a bateriei este frectie.Pe Vag se testeaza/adapteaza setarile de baza (clapeta,motoras relanti,potentiometru) si se vad semnalele celorlalti senzori.

Pe display grup 000, display zone 03, cu contactul pus si motorul oprit, in functie de cat de tare e deschisa clapeta trebuie sa citesti intre 0 si 90 de grade.

Asa spune manualul.

Faptul ca atingi doar 85 de grade nu e neaparat o mare problema. Teoretic acel 90 de grade atins ofera cea mai buna performanta cand pedala de acceleratie e la fund. 85 de grade ar insemna o pierdere foarte mica de putere in full-throttle.

Mai important pentru tine e valoarea citita la relantiu astfel:

Pe display grup 000, display zone 02, Throttle valve potentiometer - path sa aiba o valoare intre 10 si 70.

Numai bine.

Eu fac des diagnoze la alte Golf-uri, si ce am observat, in BASIC SETTINGS, in grupul 00, campul 2 am o valoare de 185-195 pentru masini care nu au probleme,consum bun, si peste 200 la cele cu probleme (consum,relanti instabil). Sa fie oare aceasta valoare presetata de fabrica ?

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu noutati, bujii noi, fise noi, delcou nou, clapeta acceleratie schimbata ca noua, pe diagnoza sonda lambda imi da valori la relanti intre 08 si 1 , consumul tot de 20 in oras a ramas!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa ii reglezi avansul, poate a umblat cineva pe acolo si l-a dereglat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca e de la calculator. Incearca altul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa cauti un donor sa-ti dea sonda lambda de proba, eu sunt patit cu ea si zic ca asta trebuie sa fie. Ca tine schimbasem si eu toata aprinderea si degeaba, pana nu am schimbat sonda. Acum ma mandresc cu 6,2 afara. Incearca sa schimbi sonda, multa bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca a ametit omu. Incepe si tu cu ce este mai ieftin la verificari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa incerc cu alta sonda sa vad!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

avand in vedere consumul imens,astazi am facut o diagnoza, cu motorul pornit la 90 grade ,un anumit interval de timp.Sonda lambda are valori intre 0.899-1.043(asa am inteles ca e bine), problema care am descoperit-o este urmatoarea: Cand pornesc motorul avansul are intre 4-8 grade, dupa 5 minute de functionare in care mam tot jucat cu acceleratie intre 800 si 2000 de ture, la un moment dat avansul se blocheaza pe 19 grade si ramane acolo permanent orice turatie as avea.Exista vreun remediu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-am mai zis sa faci o proba cu un alt calculator de masina si s-ar putea sa ai o surpriza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine iti da imprumut un calculator sa fim seriosi, unu la dezmebrari e 150 euro...oricum cred ca aceasta cauza se datoreaza unui senzor ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!