Jump to content

Consum Golf 3 , 1,6 , 75 cp ,


tiranux
 Share

Postare recomandată

Turatia de 1500rpm nu este o turatie de 'chinuiala' la mers constant.Caroseriile sunt usoare si nu este nevoie de putere mare pt mers constant.Daca apasam pedala la podea la 1500rpm pt depasire,atunci rezulta un consum mai mare si un timp mare pt depasire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 339
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sharicmax

    20

  • Tracto

    16

  • Florin..

    16

  • phun

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si eu am un vento 1.6 ABU din 1994 si sunt cam suparat...i-am facut consum plin la plin si mi-a consumat in 98 km in cap 12,1 litri mers numai in oras, cu motorul sub 90 grade ( distante scurte), porniri + ca sunt incepator am carnet de 10 zile dar nu imi moare motorul sau asa..Precizez ca nu prea folosesc mai deloc frana de motor...destul de des... nu am forjat-o sau asa. Maxim 55 km/h in Ramnicu Valcea. Sunt putin dezamagit..Daca o turez la 3000 pe loc si dupa ies afara miroase putin a benzina si se vede si putin fum...I-am schimbat sonda lambda, bujii, injector, fise de bujii, delcou si merge foarte bine..Dar consumul lasa de dorit...astept pareri .. :D

Am trecut si eu prin faza de incepator cu golful meu, acelasi motor ca tine... tot asa ma distrugea la consum si iti spun clar ca stilul de condus are o mare influenta asupra consumului. Incearca sa te calmezi si sa observi traficul macar cu 50 de metri inainte, gandestete din timp pe ce banda sa mergi, invata semafoarele din zonele prin care treci mai des(la noi la Romania :) is gandite maxim, eu am unu prin zona elena doamna iasi care stie cand se face verde semaforu, mai sus la 50 m distanta se face rosu). Pleaca usurel de la semafor, ajusteaza treapta de viteza in functie de viteza pe care o ai, nuti fie lene sa schimbi viteza chiar daca o folosesti pentru 15 metri. Nu accelera/frana brusc cred ca e cea mai importanta chestie, decat sa folosesti frana mai degraba bagi intr-o treapta inferioara dar asta inseamna sa mergi lejer si sa fii atent la ce se intampla in jurul tau). Te inveti usurel usurel si ai sa te uimesti de rezultate :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Eu m-am invatat cum spui tu silverblade si sunt multumit de rezultate, in oras ia 10L/100km, sub 10 n-am reusit sa scot oricate trucuri am folosit, iar afara la un mers cu maxim 90km/h ia cam 6, uneori chiar mai putin, cel mai putin am reusit 5,8 si ma declar multumit, daca o calc consuma mult, incercati sa nu folositi mult din cursa pedalei de acceleratie, accelerati lin si constant pana pe la 2400RPM, si schimbati treapta, folositi mult frana de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am un Golf 3 din 1994,1600,55kw,ABU.E normal ca in timpul mersului acul de la temperatura sa oscileze intre 70 si 90 de grade? Sau ar trebui sa stea la fix 90? Imi influienteaza acest fapt consumul?(aprox 10 la suta combinat)Mentionez ca schimb vitezele intre 2500-3000 si merg cu ea intre 2000-2500 RPM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam maricel consumul.

Verifica termostatul. Daca nu e bun schimba-l. Temperatura scazuta mareste consumul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex eu cand merg la drum lung adica na cu cel putin 60 la ora constant indicatorul sta constant intre 70-80. Dar sincer nu stiu cat e de ok indicatorul ala.

Oricum pe 1.6 nostru dupa cum scrie in manual termostatul incepe sa se deschida la 84 si este deschis total la 98. In acest interval in mod normal ar trebui sa se comuteze ventilatorul in cele doua trepte.

In oras temperatura mai variaza ca se incalzeste mai usor motorul la viteze mici pentru ca nu e ajutat de vant deloc insa dupa ce se incalzeste niciodata nu ar trebui sa cada mai jos de ~75.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi Sacalul

Salut,

Legat de consum pot sa spun ca imi consuma cam 7-8/100km in oras.

In afara cam 5.8-6 l/100km

Legat de temperatura: acul de la temperatura trebuie sa stea constant pe 90 de grade cu usoara crestere in aglomeratie,etc.

Ventilatorul cupleaza prima treapta intre 92-97 de grade.

Pentru teperatura verificati senzorul de temperatura( scrie in manual cum se verifica),termostatul.

Numai bine,

Ciao

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul lucreaza pentru ca acul indicator se ridica pina la 90 si apoi cade la 70.Problema este daca lucreaza bine adica probabil deschide cind trebuie(90) dar nu stiu daca si inchide cind trebuie,sau inchide dar nu inchide de tot.Inca nu m-am lamurit daca acul trebuie sa stea nemiscat la 90 sau trebuie sa oscileze(parerile sunt impartite)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si la mine face la fel... dar se ridica mai greu decat am auzit pe altii ca trebuie pana la 90.. termostatu trebuie schimbat.. si eu decand zic ca ma duc sa il schimb si nu am mai ajuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum se verifica un termostat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalindesign

Am schimbat si eu de ceva vreme termostatul la masina mea...pentru ca nu-mi urca apa la 90...sta constant la 70....si acum tot la fel face, nu urca la 90 decat rar. Spre exemplu iarna am avut un carton pus in fata radioatorului...si cand am prins o zi calda...vreo 18-19 grade sa zic ca erau afara...am facut un exterior de vreo 100km si apa mi-a stat la 90 grade.

Ce ar trebui sa mai verific?...Din cate am inteles apa la 90 trebuie sa stea cu mici fluctuatii.

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie cumva de la ceasurile de bord. Daca sunt model vechi asa stau la 70.

Nu mai puneti carton in fata ca nu e Dacie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalindesign

Mersi pentru raspuns, stiu ca nu e dacie...si nu o tratez nicidecum ca o dacie...dar multi mi-au spus ca e bine sa pun carton cand erau gerurile alea...ca sa mentin motorul cald...si am vazut ca lumea pune si la masini mai noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Golf 3 1.6 75CP si i-am facut consum iarna asta.Am bagat 10 litri de benzina si inca 5 intr-un flacon de rezerva in portbagaj si am mers pana sa terminat benzina din rezervor.Iarna cu cauciucurile de iarna mi-a mancat 10% iar acuma de cand sa incalzit cu cauciucuri de vara mananca intre 7 jumate si 8%.Dar inca o precizare...am facut consum cu benzina de petrom si benzina de MOL.Cu benzina de petrom cu cauciuri de vara acuma de cand sa incalzit mananca 8% iar de la MOL tot aceleasi cauciucuri mananca 7 jumate in oras.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai conteaza foarte mult si pe unde ai mers, oras cu aglomeratie mare, in afara, temperatura mediului ambiant, cat de greu a fost piciorul pe acceleratie si in ce turatii o tii, ce greutate suplimentara ai pe masina, s.a.m.d. Eu de exemplu cu o scara pe masina, 4 persoane in, si cu 150km/ora des ( m-am tinut dupa o statie de emisie receptie) am ajuns pe la 10%, in oras acum de cand a dat caldura, mers lejer ajung pe la 9%, iar in afara tot mers lejer pot ajunge si pe la 5.5% daca nu am greutate prea mare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa nu fie cumva de la ceasurile de bord. Daca sunt model vechi asa stau la 70.

Arata 70 pentru ca asa si este.Pentru ca asa indica corect.

Cele noi la care acele sunt miscate de niste motorase (ca si la golf 4) nu indica deloc bine. Sunt foarte inexacte cand motorul e cald. Mai inexacte decat la dacia veche.

Modificat de dorur
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalindesign

Bun, am inteles acum ca exista diferenta de la ceasuri...si astea vechi ar indica cel mai bine...Am o alta intrebare acum...apa in mod normal tre sa stea la 90 sau la 70. Spre ex la masina de munca imi sta apa la 90. Ma gandesc ca daca imi sta la 70 imi influenteaza consumul. mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Flaviu-Daniel

vreau sa zic ca si mie tot asa imi indica 70 grade si am pus alte ceasuri si imi indica 90 dupa cativa km...iar cu consumul am bagat de 50 lei adica vreo 9,5 litri si am mers 83km din care vreo 20 extra...insa vreau sa zic ca am cauciucuri cu balon de 65 pe 15 si vreau sa va intreb daca asta poate sa influenteze la numarul de kilometri adica afisajul digital pe trip sa indice mai putin...am mers intre 2 borne si era cam o diferenta de 100m...adica la 80 km ar fi 8km in minus

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am un Golf3 1,6AEA 75CP si oricate trucuri am incercat tot 11,5-12% imi mananca :huh: pe oras, ori ca schimb la 2100-2200 sau 2500-3000 tot la fel mananca. Ce-i drept m-am luat dupa ceasul din bord am alimentat cand eram pe ultima dungulita rosie si am mers tot pana la ultima dungulita. In afara la un mers de 90-100km/h ia cam 6-6,5%. Voi ce trucuri mai folositi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se face asa consumul.

Se foloseste alt "truc"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ABU meu, am pus recent termostat de 87grade(temperatura de deschidere), si la mers in oras sta temperatura umpic peste 90grade cu un consum foarte bun.Nu am verificat cat imi ia de la schimbare dar, cum merg mult pe zi pot sa zic ca am observat ca nu mai e asa flamanda.Poate placebo, am sa ii fac si consumul de curiozitate.(in oras merg constant cu >1800ture si folosesc frana de motor mai ales cand zaresc in capatu bulevardului un semafor rosu :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ABU trebuie termostat cu deschidere la 84 de grade, la vara pe canicula vei avea probleme cu temperatura lichidului de racire.

Si care ar fi "trucul" ala? Cand ii aud pe unii ca scot un consum de 8% in oras..... Merg 100km in continuu fara sa se opreasca, fac drumuri de peste 15km in oras?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era vorba de modalitatea in care ai facut consumul. Acesta se face ori de la plin la plin la acelasi peco ori cu MFA-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ABU trebuie termostat cu deschidere la 84 de grade, la vara pe canicula vei avea probleme cu temperatura lichidului de racire.

:offtopic: Tot pe 87 grade am si eu termostatul(Behr) si se comporta super bine, iarna aveam caldura dupa cca 5 minute, iar vara isi fac treaba elventilatorul+termocupla.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:offtopic: Romanul s-a apucat el sa reproiecteze ce au facut nemtii. Las-o ba ca merge asa! :somnmare: Sunt curios cand vei solicita mai tare motorul prin serpentine la munte cu a1-a si a2-a, ce temperatura vei avea :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!