Jump to content

Consum Golf 3 , 1,6 , 75 cp ,


tiranux
 Share

Postare recomandată

sonda lambda nu e chiar in parametri ,dar am citit ca. chiar daca ar fi defecta tot nu ar consuma 20

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 339
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • sharicmax

    20

  • Tracto

    16

  • Florin..

    16

  • phun

    15

Top Posters In This Topic

Posted Images

Incepe cu schimbarea sondei ca sa sti cam ce consum ai,iar daca nu-si revine la normal mai dam idei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miros de benzina pe esapament inseamna gaze nearse. Slabeste cele doua suruburi de la delco si mareste-i putin avansul la aprindere. Nu uita ca inainte de a misca delco-ul sa faci un semn pe el si pe chiulasa ca sa stii de unde ai pornit(in cazul in care l-ai miscat pre mult).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ramin la ideea ca dc nu-s cele zise mai sus ramine catalizatorul.Am un vecin care avea un Golf 3 1.8,i-a schimbat catalizatorul ca era dus,si-a pus unul universal nou, nu OEM si i consuma cam 15-20.Nu-i sigur dar o parere in plus nu strica...

Modificat de cristio13
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am descoperit azi ceva interesant in legatura cu sist. de almentare si anume cu furtunul de la retu scos am observat ca imi baga benzina si pe acesta, cu alte cuvinte pompa mea imi baga benzina si pe tur si pe retur, ceea ce duce la crearea unei presiuni suplimentare la evacuarea benzinei in surplus din corpul de injectie, ceea ce ma duce cu gandul daca nu cumva consumul mare este dat de faptul ca nu toata benzina care iasa pe retur ajunge in rezervor ci este bagata fortat in motor (aici ar trebui sa intervina sonda lambda care trebuie sa micsoreze timpul de injectie).Merg sa pun testerul pe ea sa vad ce si cum si revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mac23, ce ai sesizat tu, au sesizat si multi altii cu golf 3. Prima oara am observat asta acum vreo 4 ani la un golf 3 si am crezut ca din cauza aia nu porneste. In fine cauza era alta, sarise de la punct cureaua trapezoidala cu vreo 3 dinti si nu se mai sincroniza arborele motor cu axa cu came.

Era ciudat tare sa vad benzina venind pe furtunul de retur dar ams a ma conving si la masina lui nevasta-mea daca e asa. Cum se incalzeste afara am sa fac o constatare.

Ca fapt divers la mine consumul e ca la carte: 8.8-9,4% pe oras in functie de trafic(cei care stiu Suceava isi pot face o idee), extern cam 5.7% desi daca vreau sa merg la consum pot scoate si 4.8% dupa cum postasem eu dovada intr-un topic acum ceva vreme.

Cel putin asa imi spune MFA-ul la care am constatat diferente fata de determinarea consumului prin metoda plinului de maxim 150-200 ml/100 km parcursi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce inseamna sa mergi la consum? S-o tii intr-o anumita viteza(ex 80km/h) si maxim 2000rpm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus si vag-ul pe masina si am constatat ca nu e nici o diferenta intre returul pompei conectat la corpul de injectie si un furtun care aduna benzina intr-o sticla.Asadar probabil asa este normal. Timp de injectie relanti 1.38ms, sonda lambda 0.94-1.07. In schimb la 2800 rpm sonda lambda arata 0.7, adica amestec bogat.Mai studiez problema.

Legat de MFA cred ca la mine ceva nu e in regula, adica imi indica un consum mai mic decat cel real, in oras in functie de trafic intre 7.4(mers constant,semafoare prinse pe verde) si 10(ore de varf),schimbat 2000-2500 rpm,rulat 1700-2500 rpm.

Spun ca nu indica corect Mfa-ul deoarece am facut cca 320 km cu un consum dat de Mfa de 6.4 % dar in comparatie cu nivelul de pe ceas ar fi un consum de vreo 8%. Mai studiez si aici problema, cand apuc sa ii fac plinul abia atunci pot sa apreciez corectitudinea indicatiilor Mfa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimba filtru aer,ulei,benzina,baga un ulei bun,schimba bujiile,si o sa vezi o diferenta :)

respect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

filtru aer max 1000 km, ulei castrol,filtru mann,bujii ngk-20.000 km,fise noi,capac delco-rotor noi,senzor temp.nou,filtru benzina, din punct de vedere al consumabilelor masina a fost mereu ingrijita, anual la schimbul de ulei am schimbat aprinderea,filtru benzina.Si totusi ma streseaza treaba cu consumul...a sa mai adaug ca nu mai am catalizator,sonda lambda e cam "imbatranita" desi pe vag functioneaza ok,mai suspectez garniturile de la supapa(compresie buna 12-13 bari).

Modificat de mac23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus si vag-ul pe masina si am constatat ca nu e nici o diferenta intre returul pompei conectat la corpul de injectie si un furtun care aduna benzina intr-o sticla.Asadar probabil asa este normal. Timp de injectie relanti 1.38ms, sonda lambda 0.94-1.07. In schimb la 2800 rpm sonda lambda arata 0.7, adica amestec bogat.Mai studiez problema.

Legat de MFA cred ca la mine ceva nu e in regula, adica imi indica un consum mai mic decat cel real, in oras in functie de trafic intre 7.4(mers constant,semafoare prinse pe verde) si 10(ore de varf),schimbat 2000-2500 rpm,rulat 1700-2500 rpm.

Spun ca nu indica corect Mfa-ul deoarece am facut cca 320 km cu un consum dat de Mfa de 6.4 % dar in comparatie cu nivelul de pe ceas ar fi un consum de vreo 8%. Mai studiez si aici problema, cand apuc sa ii fac plinul abia atunci pot sa apreciez corectitudinea indicatiilor Mfa.

Poi cam asta e consumul la 1.6 dat si in cartea tehnica, daca cel real e cel dat de MFA. De ce te agiti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da frate. Daca si ala instant minte inseamna ca eu care nu am MFA trebuie sa cred ca as avea un consum mare dar defapt ea consuma mai putin. Asa e romanul . Chiar daca merge bine si motorul....functioneaza perfect, parca tot nu e ceva in ordine si isi spune "hai sa mai umblu si la aia ca poate il fac mai bine". Ar fi bine sa consume un 4%... ca sa fim si noi romanasii multumiti si sa apreciem indeajuns de mult lucrul facut de neamt.

Imi cer scuze daca vi se pare ceva rautacios aici si sunt sigur ca or sa imi sara cativa "dibaci" in cap dar asta e parerea mea.

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La ce varsta au masinutele noastre, mai greu se va lovi consumul real de cel din carte ( daca erau noi mai discutam, dar asa......... bine, nici un consum de 20% nu e ok dar daca are1-2 litri in plus la sute de km asta e)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba ca vreau sa consume 4% (e o aberatie acest lucru), stiu si cat scrie in manual legat de consum la motorul nostru (la care mai adaug cei peste 200000 km si 18 ani - anul asta face majoratul :beerchug: ) dar parca incercam in acest topic sa vedem cat consuma doferite motoare fiecare cu particularitatile sale.Iar chestia cu mfa-ul am mentionat-o ptr. ca mie mi se pare ca ceva nu functioneaza corect atat timp cat indicatiile acestuia nu bat cu realitatea (ma rog difernta de cca 25% fata de real).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, ma scuzati ca dau buzna peste topicul vostru, Eu vreau doar sa stiu ce consecinte poate avea mersul subturat.

Vi se pare normal sa merg cu a 3-a la 1800 ture sau cu a 5-a la 2000-2200 ?

Eu fac naveta zilnic cu masina, Cand nu mai prea am benzina ii mai dau si a 5-a prin oras, la 60km/h (dar nu accelerez deloc, doar o tin constant.)

Masina e un golf 3 cu motor 1.4 ABD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A 5-a la 60 la ora inseamna 1000 de ture sau asa ceva... aia se cheama subturata. Restul merge, sau cel putin cam asa merg si eu cu motor 1.6.... pana in 3000 de ture. Croaziera e la circa 100km/ora in a 5-a la circa 2800-3000 ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat poate sa influenteze consumul, daca fisele de bujii sunt deteriorate?

Am facut un test, noaptea, m-am uitat sub capota de scantei intre fise si nu am observat nimic dar dupa ce am stropit fisele cu apa(cu un pulverizator) am observat mici scantei intre ele, deci le consider ca au izolatia stricata.

Rog pe cei care au avut probleme cu fisele sa imi spuna si mie cu cat la suta poate influenta asta consumul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, ma scuzati ca dau buzna peste topicul vostru, Eu vreau doar sa stiu ce consecinte poate avea mersul subturat.

Vi se pare normal sa merg cu a 3-a la 1800 ture sau cu a 5-a la 2000-2200 ?

Eu fac naveta zilnic cu masina, Cand nu mai prea am benzina ii mai dau si a 5-a prin oras, la 60km/h (dar nu accelerez deloc, doar o tin constant.)

Masina e un golf 3 cu motor 1.4 ABD.

E foarte bine. La 60 km/h in a5-a ai ~1500 RPM. Asta se numeste mers economic si nu are ce sa se intample la benzinare. Chiar ii face bine motorului dpdv al uzurii si consumul este redus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adica daca mergi cu a4a a5a in oras subturat consumu e mai mic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am un vento 1.6 ABU din 1994 si sunt cam suparat...i-am facut consum plin la plin si mi-a consumat in 98 km in cap 12,1 litri mers numai in oras, cu motorul sub 90 grade ( distante scurte), porniri + ca sunt incepator am carnet de 10 zile dar nu imi moare motorul sau asa..Precizez ca nu prea folosesc mai deloc frana de motor...destul de des... nu am forjat-o sau asa. Maxim 55 km/h in Ramnicu Valcea. Sunt putin dezamagit..Daca o turez la 3000 pe loc si dupa ies afara miroase putin a benzina si se vede si putin fum...I-am schimbat sonda lambda, bujii, injector, fise de bujii, delcou si merge foarte bine..Dar consumul lasa de dorit...astept pareri .. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bineinteles ca e consumu mai mic la aceeasi viteza dar intr-o treapta superioara pentru ca motorul are o turatie mai mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut melinte

la 1500 rpm deja e subturat motoru ...e benzina , nu i disel ...e motor de turatie ...din cate stiu eu majoritatea golf urilor au cuplu maxim pe la 2800 rpm .....nu e indicat sa mergi subturat deoarece nu ai suficienta presiune in instalatia de ungere ......motoru trage din greu la 1500 rpm ....deci tre sa calci pedala mai tare deci rezulta un consum mai mare !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De fiecare data cand am mers subturat am fost singur in masina, merg asa de vreo 6 luni, inca nu am probleme.

Modificat de kapaionutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu o sa ai probleme. Notiunea de "subturat" la benzinar nici nu exista. Mersul la 1500 RPM constant face bine bine motorului dpdv al uzurii si al consumului etc.

@ionutmelinte Daca vrei sa accelerezi schimbi in inferioara si apoi accelerezi nu accelerezi in a5-a la 1500 RPM. Da este motor de turatie dar cand ai nevoie in depasiri/accelerari nu tot timpul asta daca tii la masina ta si la buzunarul tau.

Modificat de Tracto
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1500RPM se cam chinuie si e posibil sa creasca consumul, o turatie optima ar fi undeva la 2000RPM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!