Jump to content

Bolf IV - RUD


rudiRUD

Postare recomandată

quattro3001

Bucurate de masina si atat ! 500000 sau 800000 de km numai conteaza ,cunosc masini care au patit ceva asemanator la 40.000km , de ce mai conteaza cati km avea masina? Golful meu are in prezent 450.000km de peste 2 bari presiune si nu are nimic !

Link către comentariu

Oricum ma bucur de ea, indiferent de cati km are, mai ales dupa cati bani s-au dus in ea acum. Ma bucu de ea si continuam sanatosi cu investitiile si modificarile. :wub:

Link către comentariu

Back in business!

post-122999-14002700829453_thumb.jpg

Urmeaza in weekend pe vreme buna o baita si ceara :wub:

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

De cand am luat masina am intampinat anumite probleme:

-evacuarea nu este prinsa bine=zdrangane de ma doare capul.

-acul de la motorina nu se mai ridica

-fulia de la compresorul ac a zburat=no ac=moarte sigura

-pornire greoaie la cald.

Am dus masina pentru schimbul de ulei dupa cei 500de km parcursi, mersi fara a depasi 2500rpm. De asemenea, se vor remedia si acele probleme enumerate mai sus. Am achizitionat 4 cauciucuri de vara 205/45/17 cu 250 de lei si pun jantele imediat pentru ca altfel imi bat joc de anvelopele de vara. Sunt doar niste cauciuri provizorii, existand posibilitate sa imi iau unele noi cu dimensiunile care trebuie chiar vara asta.

Saptamana viitoare vin si aripile si mai taiem din minusurile de look. Mai ramane o bara spate si una fata.

Weekendul trecut am spalat-o si ceruit-o si acum e shiny :d

Abia dupa ce termin cu elementele de caroserie, urmeaza sa duc jantele la reconditionat. post-122999-14010274916539_thumb.jpgpost-122999-14010275050718_thumb.jpgpost-122999-14010275175739_thumb.jpg

Link către comentariu

Cam multe probleme dupa reparatie. Mecanicul tau ar fi trebuit sa le rezolve inainte de a preda masina! Poate gresesc, dar imi pare cam delasator! Deja e treaia oara cand intampini probleme dupara reparatie.

Link către comentariu

Ideea este ca treaba cu evacuarea nu a facut-o el, ca nu e treaba lui. A trimis in alte parti. Chestia cu acul de la motorina chiar nu e din cauza lui fulia de la compresor zburase dinainte sa o duc. Singurul lucru pe care i l-as reprosa este doar pornirea. Nu e chiar deloc delasator, il cunosc bine fiindu-mi chiar prieten.

Link către comentariu

back on! asa cum sunt ele, pline de defecte, macar nu le mai chinui pe cele de iarna. :d

post-122999-14011388686452_thumb.jpg

Link către comentariu

eh..lasa ca nu sunt asa de rele cum zici tu :icon_thumleft:

Link către comentariu

Sunt perfect rotunde?

Daca da atunci altceva nu mai conteaza pe moment. Ce tine de cosmetica poti rezolva la o data ulterioara.

Link către comentariu

Asta ar mai lipsi, sa nu fie rotunde :)) Da, ai dreptate, le rezolv eu pana la urma. Pana una alta, am rezolvat treaba cu evacuarea, am descoperit si o pierdere de ulei pe la un semering/am rezolvat-o si pe ea. A zis mecanicu' ca verifica acum pe seara si senzorul de temperatura(pornirea grea la cald) si am o problema cu ambreiajul de la compresorul ac si anume ca nu se vinde separat. Un compresor cu totu' in dezmembrari e cam 500 de lei. Trebuie sa caut in continuare poate poate gasesc doar ambreiajul :-s. Mai ramane senzorul de la motorina si gata.

Link către comentariu

Continuam lista. Am luat masina, am facut schimb de ulei si filtre, am rezolvat senzorul de la motorina. Trebuie neaparat sa gasesc piesa aia de la compresor ca sa nu mai fie masina un cuptor pe roti. Singurul lucru care ma mai deranjeaza este pornirea greoie la cald si faptul ca se zguduie evacuarea. Maine ma duc sa imi mai completeze vreo 200ml de ulei si ii comunic si de problema asta. Am rezolvat pe fuga problemele pentru ca expira casco-ul Tiguanului si trebuia trimis la vopsit. De-aia am si luat masina asa repede... Le rezolvam asa usor cate un pic, cate un pic...

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Am reusit sa fac rost de piesa in cele din urma, multumesc. In schimb... am facut-o iar. De data asta... un catel :(

post-122999-14014247093588_thumb.jpgpost-122999-14014247208483_thumb.jpgpost-122999-14014247299124_thumb.jpg

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

O fi fost un catel destul de dur. E prima oara cand vad o bara strambata de la un caine. De obicei sare o grila sau se sparge, dar nu sa se deformeze bara.

Link către comentariu

Era destul de solid si aveam si ceva viteza. Pur si simplu mi-a sarit in fata :(

Link către comentariu

Ori a dat direct cu capul ori avea ceva contondent la el, dupa cum s-a deformat bara. De obicei cainii sunt loviti lateral ca fug prin fata masinii.

Ai si tu un ghinion....mergi mai usor!

Link către comentariu
Publicat (modificat)

Nu stiu ce avea sau ce nu avea, cert e ca mi-a fugit destul de rau prinderea barii si a scutului (in mom asta scutul sta indoi ca o burta spre pamant si atinge la cele mai mici denivelari).

post-122999-14014326943226_thumb.jpg

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Urat :(

Bara poate merge readusa la forma initiala prin incalzire si sa scapi doar cu revopsire.

Link către comentariu

O schimb cu totul cu una din dezmembrari. La fel voi face si cu bara spate.

Link către comentariu

Am lovit cu Alfa un caine la o viteza "de germania" si am spart bara, si indoit spirala de racire servo din spatele ei - cainele a murit pe loc. 

 

Dar alfa are partea frontala ceva mai sl;ab ranforsata decat g4/Bora.

Link către comentariu

Am facut ~1000 km in configuratia noua si pot trage primele concluzii:

-motorul se simte mult mai inchegat, mai tanar si mai vioi.

-sunetul de turbina sanatoasa este si el prezent

-am inceput sa apas mai cu incredere acceleratia, iar raspunsul masinii este mult mai ok decat inainte.

A ajuns si bara fata, inca nu am poze, astept si aripile saptamana asta ca sa nu demontez de 2 ori. Dupa, tot de la Darius, vine si prelungirea fata de aniversar 25, deja vopsita in culoare mea... mi-a facut o oferta de nerefuzat! :d Sunt in continuare in asteptarea suspensiei, moment in care voi schimba si toata articulatia,bucse etc. Pe la mijlocul lui iulie ma voi ocupa si de jante si imi voi cauta un mfd la un pret ok.

post-122999-14018054615382_thumb.jpg

Modificat de rudiRUD
Link către comentariu

Am luat cu bara fata o super teapa pentru ca nu era argintiul meu si era si intr-o stare foarte proasta. Am vorbit cu cel care a trimis-o, saptamana viitoare discutam sa i-o trimit inapoi si sa imi restituie banii. Aripile au venit si sunt in curs de montare, iar intre timp, am testat un nou motor de la vw, deci inca o masina condusa la portofoliu.

post-122999-14021287527169_thumb.jpgpost-122999-14021287659502_thumb.jpg

1.6 TDI , un motor destul de puturos, dar bun pentru oras fiind foarte economic. E luata in schimbul Tiguanului care a intrat la vopsit.

Link către comentariu

salut.imi poti spune te rog de unde ai achizitionat schimbatorul/nuca si semnalizarea dubla cum ai facut-o,am citit prin post-uri dar tot nu m-am lamurit.ms!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!