Jump to content

Frane Octavia 2. Probleme aparute


BLUE ONE
 Share

Postare recomandată

octavia 4ever

Pentru upgrade de frane cu discuri de  280 mm la discuri de golf GTI/Octavia RS cu discuri de 312 mm, ce este necesar a se schimba? Am gasit la cineva discuri, placute si etrieri si a zis ca incearca sa faca rost si de fuzete. Trebuie schimbate si amortizoarele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, fuzetele pentru 312 necesita amortizoare de 55m. Cele pe care le ai tu acum, sunt 50 mm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
Marius Stoica 82

Salutare tuturor! 

Detin de vreo 2 ani o Oktavia II din 2005 motor 1,6 MPI. De cand am cumparat masina, pe tester dadea o eroare la switch-ul de pe pompa de ambreiaj, insa masina mergea ok. Vara trecuta am cumparat o pompa noua, marca Sachs, iar cand am vrut sa o montez am vazut ca pe masina mea erau montate 2 pompe: una la locul ei, racordata la vasul cu lichid de frana, dar fara nicio mufa conectata si pompa originala a masinii mufata dar prinsa cu banda de cablaj. Am demontat ambele pompe, am montat-o pe cea noua, am racordat mufa si....surpriza masina a inceput sa mearga groaznic, desi eroarea de senzor  (17947 - Clutch Pedal Switch (F36) P1539 - 008 - Implausible Signal) nu mai aparea. Am scos mufa din pompa noua si am pus-o in pompa veche, bandajata si masina a mers din nou. Ma tot chinui de vara trecuta si nu-i dau de cap. Orice sfat sau sugestie pentru remedierea problemei sunt binevenite. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poze? sa vedem alea 2 pompe??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai cine a vandut-o , evident a gasit rezolvarea asta. Sa vada switcul defect, dar sa nu inregistreze pedala apasata. 

Trebuie o diagnoza, sa vedem ce se intampla cand apesi ambreajul. Mai exact cum se manifesta masina? ca din groaznic nu inteleg mare lucru... 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Stoica 82
în urmă cu 5 ore, rayn a scris:

Poze? sa vedem alea 2 pompe??

Nu am deocamdata poze, dar pot sa va spun ca cele 2 pompe de ambreiaj nu sunt identice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Stoica 82

 

acum o oră, andrei_221 a scris:

pai cine a vandut-o , evident a gasit rezolvarea asta. Sa vada switcul defect, dar sa nu inregistreze pedala apasata. 

Trebuie o diagnoza, sa vedem ce se intampla cand apesi ambreajul. Mai exact cum se manifesta masina? ca din groaznic nu inteleg mare lucru... 

 

Salut Andrei! Prin groaznic am vrut sa spun urmatoarele: la ralanti motorul merge ok, daca merg numai in turatie sunt ok si treptele 1 la 5, dar daca merg normal, lejer, de indata ce intervine deccelerarea, mai ales in treptele 1 la 3, nu mai pot accelera decat dupa ce calc o data pedala de ambreiaj. Cum calc ambreiajul pot accelera din nou! Problema este ca pe tester nu este nicio "problema", nu mai apare niciun cod de eroare. In concluzie: cu pompa de ambreiaj noua, cablata, fara erori in vagcom masina merge necorespunzator (nu se mai accelereaza, dar, parca aud totusi turandu-se, turbina aceea de aspiratie a aerului), iar cu pompa necablata, cu mufa montata in pompa veche, cu eroare in vagcom, masina merge normal ( cred)!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marius Stoica 82
în urmă cu 22 ore, rayn a scris:

Poze? sa vedem alea 2 pompe??

Pozele sunt de pe net, dar asa arata! Prima este cea care la mine este bandajata, iar a doua este cea care este montata, dar careia daca-i bag mufa nu mai merge masina cum trebuie ( nu se mai accelereaza, ca si cum s-ar taia alimentarea cu benzina).

s-l225.jpg

$_1.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut!

Am si eu o problema care a aparut ieri. Se intareste foarte tare pedala de frana dupa 2-3 pedale si isi revine dupa aprox. un minut. Am cautat pe forum si am gasit ca ar putea fi un furtun, dar m-am uitat si am vazut problema la un "stut" din plastic in care intra furtunul (nu stiu sa ii zic altfel). Am atasat o poza cu inculpatul:

20160606_192845_1.jpg

Se gaseste separat doar acea piesa? Ma puteti ajuta cu un cod pentru ea? Am incercat sa trag de el sa il scot si pare ca iese dar nu am vrut sa il rup de tot, asta este metoda de a-l schimba? Daca e doar atat nu as mai merge la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pana il inlocuiesti pune silicon acolo si lasa-l peste noapte sa se intareasca. Acea piesa vine cu tot cu furtun.

pentru cod trebuie seria de sasiu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am aflat si eu ca vine cu tot cu furtun, si o valva din celalalt capat. Costa in jur de 160 de lei (cam mult pentru un furtun, dar asta este).

Am pus Picatura si l-am lipit pana il schimb, pare ca tine(dar nici nu am circulat mult). 

Dupa 2008 le-au pus o intaritura la cot, sa nu se mai rupa. Sper sa gasesc unul din ala daca tot il schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca cumperi nou de la reprezentanta, o sa primesti varianta noua, imbunatatita

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scriu pentru un prieten cu O2FL. Avea un trancanit ciudat la denivelari. Dupa schimbare bielete antiruliu si brate fata la indicatiile unor mecanici, dar fara rezultat, a schimbat bolturile la etrier. Zgomotul a disparut. Dupa cca 1500 km apare un alt zgomot tot in zona rotii. Aceeasi mecanici, amortizor cu joc in tija. Se schimba, zgomotul ramane. In final concluzia ca , placutele de frana fata joaca in etrier(placute Bosch, cca 15000 de km, sunt aproape noi. Solutia data de service : sa se schimbe etrierul si placute ATE. 

Intrebarea mea: ce treaba are etrierul in faza asta? Daca placutele sunt putin mai mici, scurte, etc? Ce solutie dati in acesta situatie? Se poate reconditiona ceva, se poate face ceva ca aceste placute sa mai fie folosite? daca va schimba placutele si etrierul sigur scapa de troncanit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba marca placutelor, etrierul nu are treaba, daca cu cele vechi nu aveai joc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate s-au polizat placutele sa mearga usor in etrier... se mai intalneste practica asta.

N.am intalnit niciodata etrieri de VAG cu joc la bolturi... asta doar la asiatice intalnesti foarte des.

Iar pe fata bolturile de etrier sunt in cauciuc..... nicio sansa sa faca zgomot

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Placutele nu s-au polizat, eram de fata cand s-au inlocuit, le-a inlocuit singur, cu ajutorul meu.

Bolturile vechi aveau canal format, le-a inlocuit in service, a luat originale cu 90 de lei bucata precum si acele ghidaje de cauciuc, scumpe in draci, cca 50 lei. A bagat cam 300 de lei in reparatia etrierului si a tinut doar 1500 de km.

E posibil sa-si fi facut ceva joc etrierul in zona in care intra in bolturi? Un set de placute originale ar duce la disparitia zgomotului?

E cam disperat, eu la fabia mea cu 180000 de km nu am avut probleme de gen.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce canal sa aiba format bolturile vechi, cand ele se misca in bucse de cauciuc??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma rog, m-am exprimat eu gresit, aveau urme de uzura, adica o portiune mai subtiata, cu un umar format. Poate la el se uzasera acele ghidaje de cauciuc, nu stiu. Cert ca dupa schimbare a fost super ok 1500 de km, acum au unceput iar sa clantane pe drumurile cu denivelarile mici si dese, si dupa inlocuire amortizoare, flanse rulment, brate fata complete, bieleta antiruliu. verificat joc la caseta, verificat pivot si bieleta de directie vertictul a fost ca joaca placutele in etrier. Am mai vorbit cu el, i-au pus niste placute vechi ATE(tot ale lui. le-a dat jos cand a schimbat discurile) care aveau doar vreo 20000 de km, le-au mai batut cu ciocanul(ceva de genul zice el ca a vazut) si acum zgomotul s-a diminuat mult dar nu a disparut. Service-ul spune etrier nou si placute ATE. Eu stiu ca placutele Bosch erau noi, cu holograma, eu le-am desigilat cand le-a pus. E posibil sa fie mai mici ca originalele, sau dintr-un material mai moale care s-o fi decalit? Oare un schimb de placute noi ar duce la disparitia zgomotului?

Modificat de teologul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai decat sa le masori cu unele vechi. cert e ca inainte de schimb nu aveai probl. asta, nu are din alta parte de unde sa fie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, vom lua un subler sa le masuram, cert ca nu a avut probleme cu ele pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu zic ca a fost la un service nu prea priceput. 

Cati km are masina respectiva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

84000 km.Care-i solutia, Andrei?

 

Modificat de teologul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuia verificat etrierul. Se vede la ochi si la mana daca placutele joaca in portetrier. Bosch nu sunt cele mai avansate.. dar nici cele mai proaste placute,. Exclud ca ar fi cu abateri dimensionale.

Altceva se intampla acolo. Dar inca odata iti spun, etrieri FSIII si FNIII nu am vazut inca sa prezinte joc sau alte probleme de genul asta. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietenul meu a ajuns la Bacau in interes de seeviciu si a dat o fuga la reprezentanta de acolo ca s-au terminat mecanicii in Brasov.I-au spus sa puna placute originale, ca au mai avut cateva octavii fl la care au pus placute eco si la fel au trancanit, dar dupa ce au pus de origine, trancanitul a disparut. asa sa fie? Costuri undeva peste 300 lei...doar placutele parca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, am un coleg cu o skoda octavia 2 1.9 tdi bkc si intentioneaza sa-si schimbe discurile fata-spate cu unele perforate. El spunea ceva de o firma rotinger... dar nu stiu cat de bune or fi. Ce ii recomandati ? Thx !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!