Jump to content

Frane Octavia 2. Probleme aparute


BLUE ONE
 Share

Postare recomandată

poti sa il dai pe mina unui strungar bun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950

Florin,

baietii au dreptate, daca ai banii schimba-le pe amindoua odata, daca nu ai banii cauti un strungar (solutie de moment) si incepi imediat sa stringi banii pentru schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

strungul nu poate asigura parametrii necesari de paralelism al celor 2 fete ale discului si nici bataia maxima axiala a discului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950

Andrei,

bataie axiala de unde ?! Cit despre paralelism al fetelor, da-mi voie sa te contrazic - strungul rectifica ambele fete dintr-o prindere fara probleme, de maiestria strungarului depinde doar ca ele sa fie perpendiculare pe axul discului, adica paralele cu fata de rezemare a discului pe butuc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

strungul nu poate asigura parametrii necesari de paralelism al celor 2 fete ale discului si nici bataia maxima axiala a discului....

strungul poate ca nu, dar strungarul in mod cert face diferenta

asta iti poate spune si Golful meu care are vreo 3 seturi de discuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa schimb ambele discuri multumesc mult... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
octavia 4ever

Azi am schimbat lichidul de frana care avea 2 ani cu unul ATE dot 4 cost 50lei/ 1 litru . Problema e ca pedala de frana e mai moale si trebuie apasata mai tare ca sa prinda . Aerisirea a fost facuta la pedala ( eu apasam pe pedala) . Daca ma duc la reprezentanta ar putea sa imi aeriseasca sau sa schimb lichidul cu totul ? lichidul pus e ATE SL dot 4

Sent from my iPhone

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa faci aerisire se inlocuieste si o parte din lichid.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

se inlocuieste sau se adauga ? a pus cineva lichid din asta de frana ? poate e ala naspa ... decat sa mai cumpar juma de litru si sa nu imi mearga franele mai bine ma duc la skoda sa imi puna lichid original . Mai bine il lasam pe cel vechi . In poza am atasat lichidul care l-au pus .

 

 

post-24988-0-50474500-1376928223_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lichidul e bun. Procedeul nu a fost bun.

 

Sa faci si aerisire a pompei de frana cu VCDS

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

octavia 4ever

O sa le spun , desi nu cred ca au VCDS ,  daca nu , astept pana ma duc la Cluj :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut schimbul lichidului fara aerisire cu VCDS, desi il am mereu la mine. Procedeul a fost cel clasic(cum ai facut si tu), ca la Dacie, fara nicio vrajeala cu pompa de vid sau alte abureli. Dupa schimbare nu a fost nicio diferenta in modul cum se apasa pedala, doar un lichid nou si fara apa in el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

da, merge si la pedala, dar este riscul mai mare sa prinda aer daca nu se sincronizeaza apasarea pedalei cu inchiderea aerisitorului.

 

schimbul cu aparat de presiune este cel mai sigur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si daca ia niste aer acolo, nu se elimina cu aerisirea aia din vagcom?


• Pressure bleeding
In our experience vacuum brake bleeders and inexpensive pressure bleeders don't work well because they cannot pull the Vw brake fluid through the ABS unit. You'll need an expensive commercial grade pressure bleeding unit to work effectively.

• Gravity bleeding
We use this method in our own repair shop. Gravity bleeding works very well using automotive lifts that suspend the car 6 ft in the air.

• Pedal bleeding
Occasionally the good old fashion pedal bleeding is employed. This method always works and isn't that hard to do.

 

 

pedalarea+curgerea gravitationala nu e mai rapida?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, cea mai rapida si cea mai sigura este cu aparat care baga lichid cu presiune de 1.5 bar prin rezervorul de lichid de frana. O singura persoana executa aerisirea in maxim 5 minute, la toate cele 4 roti.

 

Daca a ajuns aer in ABS, trebuie facuta aerisire cu VCDS, urmata de o aerisire clasica.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

A schimbat cineva garnituri la etrier spate?Am un coleg cu pistonas blocat pe spate,vreau sa l ajut sa curat pistonasul ,inafara de garnitura pistonas si cea de etansare am inteles ca ar fi o bucsa de alama la frana de mana care ar trebui schimbata..

Astept un raspuns de la cei ce s au confruntat cu o problema asemanatoare. MS!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat eu si nu mai are nimic in afara de garnitura si mansonul de protectie. La montare sa ai grija ca pistonasul trebuie presat si in acelasi timp rotit spre dreapta(in mod normal trebuie o presa speciala dar cu putina indemanare merge si fara). Si mai e o chestie, dupa ce pui la locul ei garnitura de etansare, pui mansonul pe pistonas, il fixezi in etrier(mansonul) si apoi incepi sa-l presezi si sa-l rasucesti pistonasul. Eu ma tot chinuiam sa il pun la sfarsit si nu mergea neam  :icon_thumright: . Si apropo de aerisire, daca ai posibilitatea sa o aerisesti cu aparat special, nu ezita, tot din experienta proprie ;) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MS! si banuiesc ca operatia ai facut o pe banc deci ai desfacut coducta de frana la imbinarea cu furtunul de frana..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oau! Pai de ce sa desfaca furtunul de frana? N-are aerisitor?? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai a desfacut conducta sa poata detasa etrierul de pe masina , sa lucreze pe masa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da am desfacut si furtunul, si am avut ghinionul sa mearga foarte greu, asa ca ai grija, daca insisti cu forta si nu cu rabdare ai sanse sa se rupa conducta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa si a fost ,n-am putut sa desfac conducta sa dau etrierul jos ca se rasucea cu tot ,am schimbat pe loc
doar garniturile si am curatat foarte multa deponere de oxid de AL.
Problema a aparut la completarea in borcan cu lichid la care cred ca sa golit compartimentul care alimenteaza spatele cred ca sa auzit cum a tras aer desi borcanul nu era gol ,era aproape treisferturi. Deci ATENTIE! cand completati cu lichid sa fie borcanul mereu plin.
Am aerisit clasic franele care prind bine dar tot cred ca mai este aer ca pedala se duce putin in jos cu motorul pornit...Vreun sfat sa aerisesc spatele ... la fata nu am umblat.MS!

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta un service ce are aparat de aerisit cu presiune.

1. faci o aerisire a ABS-ului cu VCDS-ul

2. faci o aerisire cu aparatul de presiune si scoti cate 200 ml lichid frana la fiecare roata.

3. proba de drum si repeti daca e cazul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MS! Cu interfata mea KKL nu stiu daca ma pot conecta la ABS desi cred ca  daca a intrat aer, n-a intrat in sist ABS si nici pompa ambreiaj nici frana fata unde cred ca e compariment separat lichid frana si care n-a fost nici un moment gol ..Fara aparat nu mai pot incerca?

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!