Jump to content

Scurgeri de apa in habitaclu Fabia


saboteur
 Share

Postare recomandată

la mine era prins in nituri, nu in suruburi, cred ca si la el e la fel

 

apropo de purfix: si aia e o solutie de 'moment' sa zic asa, e un burete prin cu lipici, in contact cu apa o sa se umezeasca si o sa se faca urat. Cel mai trainici ramane siliconul sanitar, binenteles ca trebuie sa cureti bine masticul ala, sa degresezi zona si il aplici, dureaza super putin. Si nu trebuie dat jos panoul, ca oricum e prins in nituri, doar bagi capul pistolului si el isi face singur loc.

Modificat de Sudsemnatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Sudsemantu

 

Eu cred ca am mai bine de un an si jumate de cand am pus purfixul,la toate cele 4 usi si nu mi-a intrat pic de apa inauntru in masina.Nu te contrazic, e mai bun siliconul daca il aplici bine,dar cand vrei sa scoti panoul de la usa...ti-ai facut cruce.

Purfixul asta  maro,nu e din burete cum e ala alb si lat,pare a fii din cauciuc.

In fine...fiecare face cum vrea..

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lucian.1950

Sudsemnatu are dreptate, garnitura din poza lui, pe care o numeste purfix, este de fapt o garnitura, un tub gol la interior, dintr-un cauciuc moale, si deci nu are ce sa se imbibe cu apa. Tot ce trebuie sa faceti este sa aveti grija ca imbinarea (capetele) sa fie la partea de jos, ca sa nu intre apa in tub. Si daca lasi ambele cordoane, fara sa le separi ai o etansare dubla, care este mai utila si mai comoda decit siliconul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, in cazul asta pare a fi ok solutia. Daca nu e din burete si e din canal de cauciuc, doar sa ai grija sa nu intre apa in canal, cum zicea lucian. Totusi tind sa cred ca aplicarea siliconului pare mai facila, nu stiu daca tine mai mult in timp...decat acel cauciuc, care pare destul de rezistent. Credeam ca e un purfix clasic din burete!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salutare,

 

 

Lucian,asa e purfixu asta practic e o garnitura,si e gol inauntru.El nu este un burete.Foarte mult timp am cautat un purfix sa fie garnitura,si NU burete.

Eu am folosit un singur cordon de purfix,pentru ca, doua cordoane ,dupa mine nu ai cum sa montezi.Chiar si asa purfixu asta,cand l-am montat cu un singur cordon a fost umpic mai gros,decat garnitura originala a masina.Dar chiar a fost ideal cu umpic mai gros.

Inainte sa lipesc purfixu,am muncit sa scot garnitura OEM,a masinii de m-a luat dracu,cu surubelnita si cu niste diluant.

In legatura cu imbinarea de la capete,la toate cele 4 panouri de usi,imbinarea am facut-o sus,unde panoul,are o gaura pentru tamburusul de la broasca(ala care urca si coboara,cand se deschid/inchid usile din telecomanda).Imbinarea am facut-o sus,pentru ca m-am gandit  ca jos,e mai periculos sa o fac.La imbinarea cele 2 capete de purfix, am pus putin silicon.

Imi pare rau ca numai am pozele de demult,sa va arat ce frumos statea purfixu,dupa ce am strans suruburile de la panouri...

Cam asta e,acuma fiecare e liber sa faca ce vrea...pe masinia lui,nu?...

 

Va salut

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum l-ai lipit? Sau l-ai pus prin presare? Adica ai slabit suruburile, ai pus ala si strans inapoi, eventual sus adaugand putin silicon.

Problema la fabia, unele modele, e ca fata din interior e prinsa in nituri, alea trebuie scoase si impuscate altele, de aia toti merg pe silicon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

carceacristian

Salut,

 

Sudsemantu,

Purfixu are lipiciu lui.Ca si cand  ai lipi un abtibild dala nou.Nu...eu unu am slabit suruburile si am scos panou cu totu de la usa.Dupaia am scos garnitura originala de la usa cu o surubelnita si cu niste diluant(migaleala mare) si am inlocuit garnitura OEM,cu purfixu,despre care am vorbit mai sus.

Pai eu inteleg ca are nituri,da nu stiu cum unii colegi au curatat jegu de pe garnitura veche si crapata,si au dat cu silicon.Eu unu prefer treaba buna,inlocuiesti toata garnitura si aia e.Si hai sa fim seriosi,cat  costa niste nituri amarate?!...

Da decat sa ma chinui de 2x,mai bine ma chinui odata si bine si nu ma doare capu...nu?...

De aceea am zis si mai sus,...fiecare face cum vrea...ca e masina lui...

Modificat de carceacristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate:) Nu am zis ca ar costa mult niturile, doar ca iti mai trebuie si nebunie din aia de impuscat niturile. Asa la surub e altceva:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In urma ploilor de saptamana trecuta, m-am ales si eu cu apa in habitaclu.

Urmand sfatul unui coleg care a patit acelasi lucru la Fabia si pentru ca nu am vrut sa dau panorile de tabla jos, am ales sa lipesc cu banda scotch aluminium de jur imprejur, dupa ce am degresat panourile in prealabil.

Si daca tot mi-am facut de lucru am inlocuit si o boxa de pe fata care avea membrana rupta si se auzea foarte prost cu una identica de la dezmembrari, pret 40 lei si bonus panoul de tabla.

Totul a decurs ok si destul de repede. Singura problema a fost faptul ca in urma demontarii fetelor de usi au trebuit inlocuite 3 cleme de prindere (bradutii aceaia de culoare verde) si am fost nevoit sa dau o fuga pana la Avia Motors. Am luat de Fabia 2, pret 3,5 lei/bucata, doar asa aveau pe stoc, sunt de culoare alba si mult mai rezistenti.

Sa vedem daca va trece testul ploilor ce urmeaza zilele acestea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuiau demontate panourile complet....ajungea daca slabeai suruburile de fixare, si etansezi elegant cu un ,,cordon" de silicon.

Iesea un lucru elegant...bine, asta e opinia mea....

Nu stiu daca ,,pansamentul" pe care l-ai aplicat va fi de lunga durata...

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parerea mea e ca nu ar trebui sa ajunga apa pana la nivelul surubulor de jos ale acelei table daca ar fi desfundate acele gaurele prin care ar trebui sa curga apa din portiera.

dupa parerea mea prin acele gaurele poate curge mai multa apa decat poate intra pe langa geam si fata de portiera

 

eu le-am gasit la mine aproape infundate cu vaselina, dupa ce le-am desfundat nu mai am probleme oricat ar ploua afara si acum nu mai am nici un fel de "pansament" intre tabla de la macara si portiera

Modificat de CrisH
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CrisH unde trebuie sa ma uit dupa gaurile astea? Se pot curata fara sa desfaci nimic?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In partea de jos a usii  sunt  niste gauri de scurgere a apei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la portierele din fata sunt 3 gauri ovale in partea de jos, pui mana si le simti

in spate sunt 2

eu am deschis portiera, am cautat gaurile, si am bagat un cui mai lung si am miscat fata-spate. A intrat mai greu la inceput, era rugina, mizerie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am facut si eu operatiunea astazi cu silicon transparent.  Problema vine de la faptul ca se mananca buretele si se scurge apa. Am izolat si  astept prima ploaie sa vad ce a iesit..am gat cateva gaurele si in cheder sa vedem daca are efect..teoretic asa ar trebui pentru ca ce se aduna acolo, in caz ca mai curge pe la panou, ar trebui sa se scurga prin cheder si astfel nu  mai patrunde in interior...sa vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am exact aceasta problema, apa intra in stalpul A si de acolo se scurge prin acele gauri de prindere a ornamentului in interiorul masinii. Exact ca in pozele tale Carmina.

Stie cineva cum ajunge apa in stalp?

Verifica:
1hpaus.jpg
6tnymq.jpg
Apa se infiltreaza prin stalp si ,,ajunge" in masina pe la clemele care fixeaza ornamentul manetei de actionare a capotei.
Uite:
6s50rs.jpg
Sau dai jos fetele de usi de pe partea stanga, rogi pe cineva sa dea cu furtunul cu apa....si tu Pancule,doar va trebui sa depistezi locul pe unde se infiltreaza apa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, colegul nostru Pancu a rezolvat aceasta problema.

Uite, pe unde a descoperit el, ca se infiltreaza apa:

54g29j.jpg

 

o6jq5f.jpg

 

2hhmbkg.jpg

 

Explicatia lui Pancu: ,,apa intra pe langa manuchiul de cabluri aflat sub grila de la stergatoare, ajunge pe lonjeron, apoi  pe lonjeron am descoperit o fisura in caroserie, prin acea fisura apa ajungea in masina prin gaura de scurgere de sub pedale".

Rezolvarea Sandik: va trebui sudata acea fisura din lonjeron.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interesant.

Mie insa nu-mi intra apa in lonjeron ci in stalpul unde e maneta de deschidere a capotei motorului. Aici chiar dupa maneta e o gaura putin mai mare, intra degetul arataror in ea, si se simte apa cum "balteste" in stalp. Cand apa se infiltreaza suficient de mult in stalp, se scurge prin aceasta gaura si ajunge la pedale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Interesant.

Mie insa nu-mi intra apa in lonjeron ci in stalpul unde e maneta de deschidere a capotei motorului. Aici chiar dupa maneta e o gaura putin mai mare, intra degetul arataror in ea, si se simte apa cum "balteste" in stalp. Cand apa se infiltreaza suficient de mult in stalp, se scurge prin aceasta gaura si ajunge la pedale.

 

salut,si mie i-mi intra apa pe unde spui tu, am descoperit tot in ziua cand am rezolvat-o cu acea fisura...tot pe partea soferului sub grila,mai exista niste fire care se duc spre semnalizarea de pe aripa,verifica atent ca are acolo un fel de mufa.nu vorbesc de manuchiul acela de cabluri unde eu am avut aceea prestupa incompleta,mai sant niste fire.sigur pe acolo intra...cumpara din comert un silicon bituminat este extraordinar eu am rezolvat bine problema si de cand am facut-o nu am mai avut treaba...i-mi pare rau ca nu am facut poza si in zona aceea sa intelegi mai bine....dar nu e greu...e acel manuchi unde se vede pe pozele puse de colegul nostru,si mai sus in dreapta mai este un cablu..tu acolo toarna apa si uita-te daca intra in masina...bafta

 

Te rog mult sa scrii corect gramatical, sau sterg tot, nu incerc sa mai cirpesc pe ici pe colo...

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate iti va fi de folos Sandik:

2iiu2pl.jpg

 

Trebuie sa mentionez, ca imaginea provine de pe o ,,englezoaica", dar nu are prea mare importanta deoarece orificiile de scurgere a apei sunt identice.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am gasit apa pe rulou, se pare ca picura de la imbinarea celor plastice din interior. Unde sa verific? Chederul pare ok..pe unde ar putea intra apa?

 

Am atasat si o poza...nu e a mea, a mea e break si am rulou...

 

In a doua poza am pus exact de unde vine apa...din gaura aia unde plasticul intra cu clipsul. Nu imi dau seama cum ajunge ea acolo...pe la antena? Ideea e ca picura ...nu doar se umezeste...

post-95483-0-73745300-1385465259_thumb.j

post-95483-0-88347100-1385468505_thumb.j

Modificat de Sudsemnatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Printre cheder si usa hayon. Probabil cand ai avut acel accident, sa nu mai apese usa hayon pe cheder.

Pe la garnitura antenei. Dar asta inseamna ca materialul din interior,  ar trebui sa fie ud in zona de fixare a antenei.

Trebuie sa scoti plasticaraiul sa poti vedea mai exact...o duci la spalatorie, si ramai in masina acolo pe bancheta din spate, si ochii cat cepele Sudsemnatule. Bine, doar in cazul cand nu depistezi pe unde se infiltreaza apa.

Modificat de carmina
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e de la hayon pentru ca apa se infiltreaza pe dupa cheder. Practic din a doua poza se vede cum e dupa hayon, vine din gaurica aia de unde intra plasticul asta de am tras eu de el. Din plafon vine... eu banuiesc ca imi intra pe la barele de sus de pe plafon, probabil a imbatranit cauciucul ala si nu mai tine. O sa ma uit la antena dar nu pare sa fie ud...

 

p.s. nu are nicio legatura cu accidentul: a fost la 10-15 la ora si mi-a crapat putin bara si zgariata...nu a ajuns la hayon nimic

Modificat de Sudsemnatu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei, daca banuiesti ca apa se infiltreaza pe la barele de pe plafon, atunci dupa cum am mentionat, trebuie sa demontezi plasticaraiul, altfel nu ai cum sa rezolvi problema.

Te rog sa te uiti cu atentie, ce ai tu de facut:

72zlvt.jpg

 

Si verifici :

igl1zo.jpg

 

 

Sent from my SAMSUNG-SGH-I337 using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!