Jump to content

Octavia 3 RS/ RS FL - echipare, optionale, intrebari tehnice despre produs


TudorM
 Share

Postare recomandată

Vrei sa imi spui ca si vesticii se confrunta cu aceleasi probleme, @calink2 ?

 

Da! Masinile nu se strica/au probleme doar in Romania. Nu au inventat romanii nici defectiunile, nici piesele de schimb si nici conceptul de garantie.

 

Ar fi un cosmar logistic sa vii cu practic doua masini identice, dar facute din piese complet diferite fiecare cu un MTBF diferit. Pe langa faptul ca toate astea ar trebui testate si aprobate sa aiba MTBF diferit pentru a-si justifica diferentele de pret... Ca romanilor le place sa se dea loviti de soarta si sa se planga non-stop de cat oropsiti sunt ei este cu totul altceva. :offtopic:

 

On topic: avem putine RS-uri pe forum si nu au nici macar un an niciuna din ele. Deci nu prea au avut timp sa dezvolte probleme. Poate doar yellow_pwr sa ne mai zica ceva, se pare ca el face km multi cu masina. "Problemele" mele cu masina sunt oglinda dreapta care cam scartaie cateodata la pliere/depliere si Columbus care booteaza mai lent cateodata.

Modificat de TudorM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si probleme...uzura puternica, neuniforma a placutelor de fata dar numai cele de pe interiorul diacurilor. Le am achimbat la 25k pt ca nu mai tinea frana deloc.

La garantie mi au zis ca am trecut de nr de km parcursi ca sa mai intre in discutie( 10k au discurile garantie...jenant!!! ). Placutele sunt uzate doar jumate ca si grosime, dar cele de pe interior sunt ruginite rau de cand le am dat jos! O sa pun poze luni, ca le am la birou.

In rest merge foarte bine masina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gti 7 e pentru tineri singuri, clar.

Iaca eu sunt familist si am ales GTI. :) Si ma descurc fara probleme, ba chiar nu simt nevoia de mai mult spatiu. Deci n-as face o regula din asta.

 

Ce e interesant, e faptul ca, de pilda, in Germania e plin de anunturi de la privat cu masini SH unde zice "kein Reimport! deutsches Fahrzeug!" O fi avand si asta vreun motiv, ca doar n-or fi rumanii mai breji...

Pai probabil sunt aceleasi motive pentru care si romanii prefera sa aduca masini de la ei: in Germania sunt intretinute asa cum trebuie, cu revizii la zi in reprezentanta, circula pe drumuri fara gropi si fara praf, nu au kilometrajul manarit, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce e jenant ca discurile au 10k garantie?

Poti sa le ovalizezi in nici 100km de la iesirea de pe poarta reprezentantei si nu e vina discurilor.

 

 

in una din zile am plecat de la voineasa pana la barajul vidra 20 km lungime...si am mers extrem de tare....si vreau sa va spun ca sunt foarte multumit de masina cum sta pe curbe si cum accelereaza...doar trepetele 1, 2 si 3 am folosit.

consumul pe portiunea aceea a fost de 27 la suta.

cand am oprit la baraj, iesea fum foarte mult din discurile de pe fata si mai putin din cele de pe spate...am stat ceva acolo sa se receasca.

 

 

Daca ai mai mers asa e normal sa se duca mai repede placutele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si trebuiau racite in mers...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, multumesc frumos @Tudor si yellow pwr. Trebuie sa ma obisnuiesc cu ideea de a sta fara masina 6-7 luni dupa ce o vand pe asta de acum.

In alta ordine de idei, daca mergi sportiv cu masina, nu e nimic in neregula sa schimbi placutele la 20-25.000km. La Megane aveam discuri EBC TG si placute GreenStuff si am schimbat placutele la 20.000 km (mi-a placut mult combinatia aceea). E drept ca nu ar trebui sa apara uzura neuniforma.

Important este ca dupa o sesiune din asta mai extrema, sa mergi usor cu masina ca sa se raceasca uniform discurile (cam 20-30 de minute). Cat despre consumul de 27 la suta, pai eu zic ca e super bun. Doar ce am iesit cu un Megane 1.6 intr-o seara sa ii mai curat franele si dupa 12 km, am consumat 3l de benzina (motor aspirat, 115 CP).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poseidon06, 2,7 x 1,2 = 3,24 > 3 :winter:

Modificat de Navi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar si RS-ul e de 2 ori mai puternic, de aia am zis ca e ok 27 l/100 km. Oricum, daca voi reusi sa scot cu RS-ul in oras sub 14 si la drum in afara sub 9, eu ma declar extrem de multumit.

Ma gandeam la alta treaba, dar nu stiu daca e ok sa postez aici. De transportat biciclete, se poate pe Octavia cu vreun sistem, fara portbagaj deasupra?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de plafon singurele sisteme sigure sunt cele pe carlig. Nu stiu insa daca exista vreun sistem care sa nu necesite carlig(gen opel).

Evita prostiile gen agatat de luneta :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

The_ego esti un soi de vanzator de la porsche sub acoperire...? Da si tu 33500 pe o masina si dupa 20k km sa nu-ti mai tina franele...sa te vad cum ai reactiona...tinand cont ca totusi e o masina creata pe un stil de codus mai sportiv...nu e octavia 1.2 benzina... Ceea ce ma surprinde la tine este ca mi ai dat aceleasi raspunsuri ca domnul inginer de la porsche nord...o fi un semn?

Daca ar fi fost prima masina noua din familie as fi halit-o treaba cu suta de km de la iesirea din reprezentanta...

Dar de ce nu pui in balanta ca placutele sunt de rahat?

De ce utilizatorul e mereu vinovat?

Modificat de yellow pwr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc bogdan...chiar la sisteme de genul ala cu luneta ma gandeam, am vazut ca sunt populare la hatchback-uri si am dat peste un clip cu un produs similar si pentru sedan-uri.

Daca ai zis de carlig, m-am uitat acum pe la Thule, au chestii interesante vad. Mai trebuie adaugata insa optiunea de carlig pe masina, care e cam scumpa, 471 euro :(

Modificat de poseidon06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, daca voi reusi sa scot cu RS-ul in oras sub 14 si la drum in afara sub 9, eu ma declar extrem de multumit.

Ma gandeam la alta treaba, dar nu stiu daca e ok sa postez aici. De transportat biciclete, se poate pe Octavia cu vreun sistem, fara portbagaj deasupra?

 

Eu cred ca am cel mai mare consum cu RS datorita traseelor scurte. Cum fac mai mult de 5-6km, imi scade consumul sub 13. Mers linistit in trafic normal, in Bucuresti, sa te astepti pe la 10-12. Afara, mers in limite normale dar sportiv, sa te astepti oriunde intre 7 si 10 in functie de traseele pe care mergi.

 

Exista sisteme pentru biciclete care se prind de carligul de remorcare, poti sa te interesezi de asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Offtopic:

Si eu am stat in dubiu daca sa iau sau nu carlig(cel retractabil), si pana la urma am renuntat la idee, am zis ca iau bare pt plafon si gata..

Depinde f mult cat de des mergi cu bicicleta pe masina si mai ales cat de grea e. Dupa cr stii variabilele astea 2 poti decide carlig sau plafon, dar nu prinderi pe luneta..(daca tii la bicicleta si la siguranta celorlati :) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Oricum, daca voi reusi sa scot cu RS-ul in oras sub 14 si la drum in afara sub 9, eu ma declar extrem de multumit.

Ma gandeam la alta treaba, dar nu stiu daca e ok sa postez aici. De transportat biciclete, se poate pe Octavia cu vreun sistem, fara portbagaj deasupra?

 

Eu cred ca am cel mai mare consum cu RS datorita traseelor scurte. Cum fac mai mult de 5-6km, imi scade consumul sub 13. Mers linistit in trafic normal, in Bucuresti, sa te astepti pe la 10-12. Afara, mers in limite normale dar sportiv, sa te astepti oriunde intre 7 si 10 in functie de traseele pe care mergi.

 

Exista sisteme pentru biciclete care se prind de carligul de remorcare, poti sa te interesezi de asta.

 

 

 

Momentan am fix 5 km pana la servici. Cu trafic bara la bara dimineata. Seara e lejer ca plec dupa 7 de la munca. In afara, cel mai des merg la Predeal, cam o data - de doua ori pe luna. Per ansamblu, nu fac mai mult de 17.000 km pe an. Deci sper sa fie ok cu consumul. :)

Cu bicicleta, nu merg foarte des in afara, dar mi se pare cam chinuitor sa te cateri pe masina ca sa o montezi. Carligul e cea mai buna varianta, cred, pentru un sedan. Bogdan, da, tin la bicicleta, dar mai ales la siguranta in trafic, deci abandonez ideea cu prinderile de la luneta. :D Am vazut ca sunt doua tipuri de carlige, simplu si cu adaptor, care e putin mai scump. La ce se refera adaptorul respectiv?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A venit vara-n Timisoara!!! :)

post-72355-0-75347000-1395170587_thumb.j

Modificat de Bartolomeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O mai vinzi?

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum ziceam mai devreme pe topic, am avut un imobil si Skoda la vanzare. 

Acum 2 ore am primit avans pentru imobil. Deci nu prea as mai vinde masina. Sau daca as vinde-o nu as mai lasa foarte jos pretul :)

E pacat ca cine cauta un RS nu a venit sa il ia pe al meu, avand in vedere perioada de asteptare si ca totusi al meu are doar 8000 de km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prea noua masina ta, pentru acea mica diferenta de pret cred ca multi prefera sa o ia de la dealer, sa stie macar ca au o masina cu 0 km. Din pacate masina ta e prea noua pentru a fi cu adevarat avantajoasa ca bani (ca doar nu poti sa lasi nici tu prea mult din pret, ca nu merita), dar cu destui km incat sa nu fie chiar nou nouta. Pentru unii 8000 km e mult, ei facand mai putin de atat pe an. Pentru mine nu ar fi, dar stiu persoane cu masini din 2007 care n-au ajuns inca la 25.000 :P

 

Cel putin asa vad eu lucrurile... Ma bucur sa aud ca nu mai ai nevoie de bani, inseamna ca poti sa astepti sa primesti o oferta care sa-ti convina si tie. Sau poate o pastrezi si aia e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alex 20% reducere nu consider o mica diferenta de pret :)

Modificat de Bartolomeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca si probleme...uzura puternica, neuniforma a placutelor de fata dar numai cele de pe interiorul diacurilor. Le am achimbat la 25k pt ca nu mai tinea frana deloc.

La garantie mi au zis ca am trecut de nr de km parcursi ca sa mai intre in discutie( 10k au discurile garantie...jenant!!! ). Placutele sunt uzate doar jumate ca si grosime, dar cele de pe interior sunt ruginite rau de cand le am dat jos! O sa pun poze luni, ca le am la birou.

In rest merge foarte bine masina...

Eu sunt multumit de frane. Nu stiu ce uzura au dar am alergat-o intr-o zi pe un "mini circuit" de avea discurile rosii si din masina nu am simtit nicio diferenta. M-as fi asteptat ca la o masina de strada cu discurile inrosite puterea de franare sa scada dramatic, dar nu e asa. Franele inca functionau OK.

Pentru mine, franele trebuie sa isi faca datoria in orice situatie, apoi urmeaza uzura, etc.

Deci thumbs din partea mea pentru franele de pe Skoda Octavia 3 RS.

Modificat de Bartolomeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bartolomeus: Nu e putin, dar iti trebuie noroc, sa prinzi pe cineva care vrea RS dar n-are bani de el, si atunci luand-o de la tine o ia practic la pret de Octavia normala. Cine are deja banii pregatiti pentru un RS probabil il prefera nou.

 

Dar imi dau si eu cu parerea, nici nu stiu de ce. Poate nu e asa cum spun eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu il luam daca nu aveam inca 7 luni de leasing la actuala masina.

Sent from my HTC One X using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bartolomeus...maine pun niste poze cu placutele...cele originale ale masinii din fabrica...cele de pe interior sunt pline de rugina iar cele de pe exterior arata normal...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O spalare noaptea tarziu dupa un drum lung :)

post-72355-0-77992000-1395531015_thumb.j

Modificat de Bartolomeus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 75NOR changed the title to Octavia 3 RS/ RS FL - echipare, optionale, intrebari tehnice despre produs

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!