Jump to content

Octavia 3 RS/ RS FL - echipare, optionale, intrebari tehnice despre produs


TudorM
 Share

Postare recomandată

stie cineva cam cati metrii distanta

bat farurile bi xenon adaptive de pe o3 ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la ce distanta vrei tu, dar legea spune ca faza scurta trebuie sa lumineze la 30 metri iar cea lunga la 100. Atentie cu reglajul farurilor, xenon-ul e mult mai deranjant decat halogenul pentru partenerii de trafic. Desigur, nu se apropie insa de minunatiile de "xenoane" aftermarket, pe ai caror posesori ii scot din post, ba le dau si la pachet, cu toate ocaziile. Merg mult noaptea :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pornit in seara asta skoda si apasand pe ambreiaj umpic se aude o bataie e normal sa se auda ? sai e posibil sa fie rulment ceva ? ca se aude destul de tare dar mi se pare ca se aude doar cand e motorul rece

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

launch control si chick down se poate face pe skoda octavia rs si diesel si benzina ? si automata si manuala ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce kick down vrei tu sa faci la cutia manuala ???

kick down presupune ca ai automata, esti in treapta 6, bagi piciorul la fund si cutia schimba pana in treapta 3 de exemplu in functie de cat de tare apesi acceleratia. Nu conteaza tipul de motor atat timp cat e cuplat cu DSG.

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kick down poți face și la manuală, retrogradând corespunzător. Oricum, gosusorin vorbea de "chick down" ceea ce sună pervers și periculos. Și cu iz penal. ;)
Ceva similar launch control găsești și la vRS deși poate fi ușor emulat și de către șofer. Mă rog, eu nu-i prea văd utilitatea decât la "sportive".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel "ceva" de care zici tu este defapt o protectie a sistemului ABS/ESP care impiedica turarea excesiva a motorului atata timp cat el nu e in sarcina. Stiu ce zic ca asa am omorat eu ambreiajul si anvelopele la jetta...ma simteam cel putin un hamilton cand pleca masina ca din pusca...dar..dar..dar..

Cred totusi ca functia de kick down este rezervata exclusiv masinilor echipate cu cutie automata, indiferent de tipul acesteia. La alea cu cutie manuala se numeste...soferie :)))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
On 10 ianuarie 2016 at 21:14, CrS1985 a scris:

Salut Sorin,

 

Sa stii ca dupa ce am citit ce ai scris, imi dau seama ca am si eu un simptom, ma refer la punctul 1, acel sunet cand dau cu spatele.

 

L-am auzit de cateva ori, nu tot timpul insa. O sa fiu mai atent sa vad daca persista.

 

Poate reusesti sa-i dai de cap inaintea mea! :)

Va disparea zgomotul.Si eu am intampinat ac. Problema

On 10 ianuarie 2016 at 21:16, gosusorin a scris:

am fost si la mecanic si la avia motors nimeni nu`si da seama de la ce este

 

se aude un poc ca si cum se aseaza ceva nu stiu cum sa explic dar nu tot timpul 

 

Va disparea zgomotul.

On 9 aprilie 2014 at 16:54, yellow pwr a scris:

Sunt tocite la fel numai ca cele din interior s au uzat ciudat, daca vezi partea de sus unde nu prea e rugina, acolo placuta este mai groasa cu putin decat restul de placuta.

Cat a costat verificarea discurilor si a sistemului de franare...la reprezentanta, daca stie cineva?!

Si eu am aceeasi problema.discurile cred ca sunt de vina.este posibil sa fie si etrierul.inca investighez.cei de la service dau explicatii de desene animate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Ieri am luat un prim contact cu O3 FL RS 245 DSG

Plusuri:

- Best look for FL (impreuna cu Scout), masina era un combi, culoare Gri Steel, big like pentru felul in care arata

- Nou look pentru ceasurile de bord

- Nou skin RS, foarte reusit

- Noi trimuri pe fetele de usi, bright black - arata mult mai bine decat fake carbon de la pre FL

- Noua TAPITERIE pentru scaune: o alcantara foarte reusita, scaunele seamana izbitor cu cele din Superb Sportline ca forma si materiale. Alcantara cu design romboid, de foarte buna calitate. In sfarsit s-a renuntat la stofa aia de calitate indoielnica, ce se scamosa :( 

- Etrieri vopsiti OEM rosu

- Noul infotainment

- Detalii imbunatatite la fetele de usi

- rotile 19 Xtreme arata foarte bine, dar...225/30/19... :( 

- tipsuri evacuare negre - nice touch, le gasesc mai potrivite decat cele chrome like

- Volanul - flat bottom, piele perforata, cusut constrastant cu rosu, este excelent

- Farurile LED + "gherutele luminate" din far arata spectaculos pe RS Gri Steel, chiar o fac "mean machine"

- Plafonul pano - mega like pe combi

 

Mi-a placut mult masina, pachetul este inchegat, matur, mi se pare ca in sfarsit este ceea ce trebuie si ca in sfarsit l-au dus la nivelul de calitate materiale/scaune de la O2 FL RS - care a fost top din punctul meu de vedere. Ironic sa zic de o masina 2017 ca e la fel de buna la materiale si scaune ca una din 2009, nu ? :banghead:

Singurul aspect care din punctul meu de vedere ramane ieftin...e zona consolei dintre scaune. Plasticul ala negru lucios e sub nivelul masinii.

Anyway, daca aveti drum pe la BV, aruncati un ochi in showroom, masina este spectaculoasa. Are absolut tot ce se poate pune pe ea, evident costa pe masura...

Later edit: combi 245 este 32k lista, dar vine foarte bine dotata in standard. In 35-36k lista o faci foarte foarte bine echipata, adica inclusiv Navi, Pano, Canton, etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 75NOR changed the title to Octavia 3 RS/ RS FL - echipare, optionale, intrebari tehnice despre produs
  • 3 months later...

Salut baieti

   Am si eu un Octavia 3 VRS 2.0 diesel din 2016,si nu are din fabrica butonul VRS pentru a selectarea modul de conducere, stie cineva daca se poate monta butonul respectiv?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare domnilor,

ma poate ajuta si pe mine cu o informatie privind aceste minunate motoare de pe RS? si anume:...mananca ulei? si la modul nu in primii 10k 15k  rulati luata de noua...acolo mai inteleg o completare pana se ''aseaza''motorul una alta, ma refer in general...citesc pe unele posturi/site-uri...persoane care completeaza 250ml per 1000km (gen la unele 1.4 TSI sau 1.8TSI...mi se pare de necrezut si inacceptabil), asa ca as vrea sa aud de la persoane care detin aceste masini si in special motorul de 2.0 benzina.

 

astept cu nerabdare raspunsurile dvs...multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motoarele "de RS" nu sunt specifice numai Skodei Octavia si despre ele se discuta in aria tehnica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu am 40.000 de km cu un VRs 3 benzina destul de alergat și n a mâncat gram de ulei .

Mai am un 2.0 benzina de la concurență alergat și ăla și la fel , fără gram de ulei consumat .

Schimb uleiul la 10.000 ai NU pun Castrol !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune si mie cineva la O3 cu codul CUPA cand se schimba distributia?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

#Alextz  eu am motorul CUPA teoretic la 210 mii se schimba distributia, eu am schimbat-o la 160 mii. Dupa schimbare m-am uitat putin pe la role si  nu aratau foarte bine plus ca scoteau un zgomot destul de uratel. Deci, alegerea este a ta daca respecti intervalul sau nu, eu am schimbat kitul + pompa ca imi curgea lichid pe la ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, am o skoda Octavia rs 3, cumpărată de noua în 2015 octombrie, 24.000 km, 2.0 TSI. Nu știu dacă a mai existat sau nu înainte acest sunet, dar cert este ca astăzi am auzit un sunet dubios la o pornire la rece, care a dispărut imediat după ce motorul s a încălzit. Mai exact era ca o trepidație, dacă o pot numi asa. A mai auzit sau a întâmpinat cineva aceasta problema? Este un sunet normal sau ar trebui sa merg și sa verific dacă exista vreo problema. Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

@Dan9612: Nu ai nicio problema. Motorul asta are injectie directa si indirecta, e mai zgomotos -vorba vine, dar hai sa zicem zgomotos- la pornirea la rece, dupa care se schimba tipul de injectie si trece pe "ultrasilentios", dar comutarea intre cele doua moduri de injectie are un zgomot specific/trepidatie. Exprimarea mea e voit "metaforica" pentru exemplificare rapida. 

Mai multe detalii gasesti cautatand in google "EA888 2.0TSI Engine" sau in sectiunea dedicata a forumului, avem topic dedicat:

https://vwforum.ro/topic/128805-generatia-ea888-18-tsi-20-tsi/?page=1

Either way, nu continuam discutia tehnica despre motor aici, te rog foloseste linkul de mai sus, te asteptam acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare. 

Sunt nou pe forum și intenționez sa îmi iau second o RS O3. 

Oscilez între TDI și TSI. Dar as înclină spre TDI pentru consumul mai mic. 

Îmi poate spune cineva cu varianta TDI cât consuma în oraș și în afara lui? Mers normal și mers sportiv? 

Mulțumesc! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La care te referi TDI? Cea FWD sau 4WD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai spritmonitor dar te pot ajuta eu cu date simple despre TDI:

In oras iarna cu webasto ~10-11L/100km (jante pe 17)/ vara pe la 8.5-9.5L/100km (jante de 18).

Afara dupa talpa dar nu prea vezi sub 6L/100KM decat la vale.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 06.01.2019 at 18:05, Eto a scris:

La care te referi TDI? Cea FWD sau 4WD?

FWD

On 10.01.2019 at 10:54, Alextz a scris:

Ai spritmonitor dar te pot ajuta eu cu date simple despre TDI:

In oras iarna cu webasto ~10-11L/100km (jante pe 17)/ vara pe la 8.5-9.5L/100km (jante de 18).

Afara dupa talpa dar nu prea vezi sub 6L/100KM decat la vale.

 

 

Multumesc.

Ma poate ajuta cineva și cu un consum la RS TSI? 

Din ce am mai citit pana acum, ar fi (fără mers sportiv) undeva la 12-13 in oraș și 8-9 afara. 

Ce părere aveți de decizia pe termen lung între benzina și motorina? 

Din ce am mai discutat cu mecanicii și din știrile care transmit clar ca vor fi tot mai taxate TDI-urile (in Romania încă nu sunt semne dar la un moment dat cred ca vom fi forțați de UE), reiese destul de evident ca dacă îți iei un TDI, ori vei plăti tot mai mari taxe, ori vei vinde mașina peste cativa ani la un pret foarte mic, dacă o s-o mai cumpere cineva.

Ce părere aveți? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnule coleg, versusul si discutiile despre legislatie sunt interzise in aria tehnica. Te rog sa te ramai cu discutia la O3 RS, multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!