Jump to content

Octavia 3 RS/ RS FL - echipare, optionale, intrebari tehnice despre produs


TudorM
 Share

Postare recomandată

Ca sa fie cat de cat echivalent i-ar trebui neaparat diferentialul. N-am vazut nicaieri mentionat asa ceva, dar daca ar fi asa atunci personal m-as cam...  :sick:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu i-am intrebat pe facebook pe cei de la Skoda Romania si mi-au zis ca o sa aiba si diferentialul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe loc iti vor merge doar cele de ceata cu cornering (daca le ai).

de ce la octavia vrs ianuarie 2015,proiectoare cu cate 2 becuri ,nu se aprinde nimic la virare?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eduard Pescaru

Eu nu am simtit lipsa lui până acum (25000 km). Dacă orientarea este către performante maxime, probabil PP este de preferat pe GTI nu pe vRS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Evident ca nimeni nu simte lipsa unui diferential la mersul 'normal'. Daca duci masina pe circuit, atunci datele problemei se schimba. Totusi, nu vad de ce diferentialul e bun pe GTI si nu pe RS. Sunt identice masinile ca performante... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@doctorul, ai opțiunea de cornering? Dacă da, atunci trebuie verificat la dealer.

Cât despre diferențial, lipsa lui se simte destul de des și la un mers normal. Motorul are suficient cuplu la turații suficient de mici cât să pierzi aderența la plecări de pe loc sau în viraje. Și aici mă refer la rulat sub 3000 rpm, deci nimic spectaculos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pornit de pe loc in linie dreapta ce rol poate sa aiba diferentialul?

 

Sincer pana acum GTI 5,6, vRS-urile, FR-urile de 2.0TSI n-au avut diferential si nu prea s-a plans lumea. Ma refer inclusiv la cele cu stage1,2.

Eu sustin ca un rol semnificativ mai mare il are suspensia decat diferentialul.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eduard Pescaru

Greu de presupus ca cine cumpăra Skoda o va scoate pe circuit în România, unde sunt și aproape 2 circuite în total. Cele câteva secunde în plus pe drum normal și sinuos vor fi mai importante cu siguranță pentru un posesor de GTI, fără intenția de jigni pe cineva. Dacă poți controla ușor 380Nm în orice condiții fără feedback negativ în volan, cred ca mai bine banii de diferențial se cheltuie pe anvelope de top.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e nevoie sa alergi dupa timpi pe circuit ca sa ii gasesti utilitatea. Isi face simtita prezenta la accererari puternice in special in treptele inferioare 2-3, te ajuta sa pui cuplul la asfalt fara sa mai ai parte de subvirare. Se poate si fara? - evident. Ajuta? - da, absolut, mai ales in conditiile unui cuplu de 350 Nm @ 1500 rpm. Si, fie vorba intre noi, e mai "fun". :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eduard Pescaru

Dacă acum as putea sa aleg intre diferențial mecanic și control dinamic sasiu, as alege pe cel din urma. Ar fi utilizat mult mai des. Dar vRS va fi ținut intentionat tot timpul sub GTI / GTD, începând cu cele 0.5 s mai mult pana la 100 Km, viteza maxima mai mica, consumul mai mare, greutate mai mare, dotările mai puține, etc. Pentru partea distractiva rămâne R și 911

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre preferintele personale si (in)utilitate e o diferenta totusi, desi si aici sper ca vorbim in cunostinta de cauza.

Ultima afirmatie prefer sa n-o comentez. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut, 

 

Urmeaza sa primesc si eu in lunile ce vor urma (aproximativ 3) o Octavia RS 2.0 TSI in urmatoarea configuratie:

 

Culoare Moon White

Banda decorativa crom pentru geamurile laterale

Camera video spate

Driving Mode Selection si Sound Generator

Duze stropitoare parbriz incalzite

Hill Hold Control

Iluminare spatiu pentru picioare fata/spate

Intelligent Light Assistant reglarea dinamica a luminilor de drum

Jante aliaj usor Gemini antracit 7.5J x 18"

KESSY - sistem access keyless

Oglinda retrovizoare cu efect automat antiorbire

Oglinzi exterioare pliabile electric cu iluminarea spatiului de intrare in masina si efect antiorbire

Parbriz incalzit

Pregatire telefon GSM cu Bluetooth comanda vocala si wifi

Proiectoare de ceata cu functie Cornering

Scaune fata incalzite cu reglaj termic separat

Senzori parcare spate

Simply Clever protectie podea portbagaj cu fata dubla (cauciuc/ textil), recipient resturi in capitonaj portiera, suport multimedia in consola mediana

Sistem de navigatie Columbus MIB cu afisaj color, touch-screen, unitate DVD si 2 x SD card slot, harti Europa incluse, afisaj Maxi-DOT color

Stergator luneta

SunSet (geamuri laterale spate si luneta in nuanta inchisa)

Tempomat 

 

Vreau sa va intreb ce ulei folositi pentru acest motor (care ar fi cel mai bun), personal as vrea ceva mai calitativ fata de cel de la ei din service. De asemenea, la cati km ati schimbat uleiul dupa ce ati cumparat masina? 

 

Va multumesc.

Modificat de Dan9612
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa fie cu noroc!

 

Personal folosesc ulei OEM (deci NU Castrol) cumparat de la ei, pentru acelasi motor. Fac revizie completa (ulei + toate filtrele) la ~10k km.

PS: Ar fi bine ca pe viitor sa adresezi astfel de intrebari pe topicurile dedicate de ulei / revizii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cred ca o sa merg pe Motul, am fost multumit de acesta pe alte masini.

 

Ce parere aveti despre motul 300V power racing? 5w30 sau 5w40?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa mergi pe Motul Specific 5w30. 300V Power Racing e mai mult pentru masini care vad si circuit plus ca schimbat inainte de 10.000km. Daca mergi mult in ture inalte si in limitare atunci poti sa te uiti la 300V, desi pt un daily mi se pare overkill. Suntem offtopic oricum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

300V nu corespunde unui standar anume, prin urmare nu se incadreaza in specificatiile producatorului. Folosirea acestul ulei poate atrage scoaterea din garantie.

 

Poti folosi insa Motul specific vw 504/507.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RS-ul are aceleasi materiale la interior ca si elegance (style) ?

Am de mult aceasta curiozitate :d. Nasol doar ca nu are interior bej :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

RS-ul are interior ambition cu specific, nu elegance (style).

 

Ce e foarte frumos la RS este ca plafonul este negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am citit printr unul din topic-uri ca se recomandfa uleiuri diferite,in functie de intrevalul de service ales.

adica daca masina e acum pe 30000/2 ani,si, sa zicem,la un an va avea aprox 10-15000 de km,si se doreste de proprietar,schimbarea pe 15000/1 an, trebuie pus alt tip de ulei?

ceva detalii?

multumiri!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul expus de tine nu. E valabil daca nu ai ulei longlife si vrei sa mergi 2ani/30k. De regula TSI-urile cer norma 504/507 compatibila cu longlife, adica 2ani/30k. Ca o masina daily ce nu supusa la circuit ori la un regim de mers foarte intens este foarte ok.
Daca ai TDI cu atat mai mult trebuie respectata norma 504/507 pt ca e ceva mai prietenoasa cu dpf-ul.
De pe tapatalk nu se vede motorizarea.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am motorizarea aia la profil.e vorba de octavia 3rs,2.0. 184 cai...am inteles ca ideea generala e ca totusi,pt tara noastra si praful ei,este ca e mai bun intervalul fix.la toata masinile faceam schimburile la maxim 10-12k km...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Eu am folosit mereu ulei LL cu norma 504/507, dar schimbat la maxim 11k km/1 an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 75NOR changed the title to Octavia 3 RS/ RS FL - echipare, optionale, intrebari tehnice despre produs

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!