Jump to content

Schimbare placute frana spate


herko_cristi
 Share

Postare recomandată

@mariusiulian

Văd că este ca la colegul

1895313348_6-2-201811-59-22AM.thumb.jpg.5377720b1a0c08fdd153b1fee46b9974.jpg

Aşa ca idee generală, când mergeţi să comandaţi piese să aveţi o poză cu sticker-ul din portbagaj sau pe unde este el. Acolo aflaţi cu exactitate anumite informaţii cum ar fi PR numbers (încercuit de mine). Ştiu că unii vânzător habar nu au de el, dar întrebaţi voi. Ei cer seria de caroserie, dar acest număr este independent de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mariusiuliann

Le-am comandat eu, saptamana viitoare le montez. Mie mi s-a parut ciudat ca spalam masina azi si a 2a zi erau jantele negre pe spate, fara sa fac vre-un drum lung si cand m-am uitat la placute..in 10000km sunt aproape terminate..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca incalzeste grav daca s au dus placutele in 10kkm...discurile nu si au schimbat culoarea?

am urmarit discutia voastra,tare ma tem ca nu scapam fara etriere noi..eu deja le am schimbat acu 4 ani ca tot asa incalzea discurile si acum face la fel

am sa incerc si eu placutele minune,mai bine dau 40 de euro decat 400 pe etriere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In cazul meu cred ca de vina este  etrierul, nu motorasul electric sau comanda acestuia. Am verificat cu masina suspendata, daca dau test canal 10, rotile se rotesc usor, daca calc pedala de frana si eliberez, rotile se rotesc mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala e doar pentru partea hidraulica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe partea hidraulica avem probleme,eu si colegii...in rest motorasele merg bine fara erori

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am gasit rezolvarea incalzirii rotilor spate. am curatat bine pistonul etrierului ( am scos pistonul, cat se putea afara, am dat la o parte burduful de protectie si l-am curatat), apoi l-am scos si bagat de cateva ori. Dupa un drum de 14km prin oras si centura, roata la care am lucrat (inainte de asta era cea mai calda, dupa un drum ca asta, era fierbinte si mirosea a ferodou incins) a fost cea mai rece. Cand o sa am timp pt. cealalta roata, o sa fac si niste poze.

   

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai incercat sa invarti cu filetanta sau sa pui curent pe motoras sa vezi daca culiseaza in ambele parti

el de strans strange placutele dar inapoi nu prea se mai intoarce de asta se incalzesc discurile

si eu am desfacut un etrier si nu am vazut nici cea mai mica urma de gripaj sau rugina,praf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul revine destul. Am cuplat frâna de mână și am decuplat-o, apoi am rotit de roata, se rotea usor. Am călcat pedala de frana si am eliberat, roata se rotea  mai greu... așa am testat care e cu probleme.

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand pui curent direct pe motoras trebuie sa intre si sa iasa

tin minte acu 4 ani cand am luat etriere noi,am pus curent direct de la baterie ca sa intre pistonul inauntru...acum daca pun curent nu mai intra

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pistonul nu intra cand actionezi motorasul, acesta doar elibereaza pistonul, nu exista legatura fizica/ rigidă, intre tija actionata  de motor si piston.

Nu are rost sa pui curent direct pe motor, mai bine il dai jos si rotesti cu un inbus, nu trebuie cu filetanta, ca nu trebuie rotit mult

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca zici tu,oricum daca rezolv postez aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/4/2018 at 6:37 PM, ionut10a said:

ai incercat sa invarti cu filetanta sau sa pui curent pe motoras sa vezi daca culiseaza in ambele parti

el de strans strange placutele dar inapoi nu prea se mai intoarce de asta se incalzesc discurile

si eu am desfacut un etrier si nu am vazut nici cea mai mica urma de gripaj sau rugina,praf

Cred ca ai dreptate, eu după ce am curățat n-am mai pus frâna electrică. In concluzie partea hidraulica funcționează ok, problema este la parte electrica, se pare ca nu revine suficient

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu ai eroare si dintii motorasului nu sunt stricati nu are nimic partea electrica

problema e etrierul chiar daca nu se vede uzat,eu deja am schimbat acum 4 ani etrierele si  au mers perfect pana acu cateva luni

recent am luat unul sh si tot la fel face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum 4 ani, le-ai schimbat cu etriere noi sau second?

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

etriere noi am pus,aproape 400 de euro am dat pe ele cu piesa mea la schimb...de asta ezit sa le schimb iar,mi s a acrit sa dau 400 de euro la 4 ani,ma costa etrierele mai mult ca o distributie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata, am rezolvat problema incalzirii rotilor spate, am schimbat garniturile si burduful de protectie al etrierelor, folosind kitul( 28  lei ) din poza de mai jos, am folosit vaselina siliconica, am inlocuit lichidul de frana si acum totul e normal.

WhatsApp Image 2018-06-16 at 12.05.06.jpeg

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sunt la fel garniturile ,ca in kit ul bosch de mai jos

frana electrica o folosesti?

216784.jpg

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, sunt doar garnituri de etansare si burduf de protectie   https://www.epiesa.ro/set-reparatie-etrier-trw-sj1039-autoart-274709313.htm  m-am orientat la astea pt ca sunt tot TRW, ca si etrierul.

Da, folosesc frana de mana.

Modificat de passat19tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am schimbat si eu oringul si burduful din kit ul bosch la etrierul dreapta,il aveam deja...la prima vedere pare sa incalzeasca mai putin ca pe stanga,personal cred ca e frectie la picior de lemn,nu o sa dureze mult si in scurt timp o sa incalzeasca din nou

am comandat si kit TRW sa schimb si pe stanga,cand il primesc revin cu noutati

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba si lichidul, am gasit, in etrier si pe conducta rigida, niste picaturi ca de apa... pe conducta cred ca se comporta ca o supapă de sens unic :).

 Inspecteaza bine cilindrul, al meu avea niste zone de uzura, fine, pe care le-am corectat cu smilgher de 800 inmuiat in lichid de frana, e un tutorial aici pe forum cu reconditionare etrier.

Si foarte importat, sa folosesti vaselina siliconica sau specială pt frane. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 6/17/2018 at 6:58 PM, ionut10a said:

am comandat si kit TRW sa schimb si pe stanga,cand il primesc revin cu noutati

lichidul e schimbat recent,pe tester da ok...am pus burduf nou trw si pe stanga,facut aerisire clasica,...dupa o forja sportiva de 20 km cu franari repetate rotile spate tot fierbinti sunt

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, ionut10a said:

lichidul e schimbat recent,pe tester da ok...am pus burduf nou trw si pe stanga,facut aerisire clasica,...dupa o forja sportiva de 20 km cu franari repetate rotile spate tot fierbinti sunt

Pai e normal sa se incalzeasca, cum crezi ca se disipa energia aia, prin calduara. Compara cu rotile de pe fata, daca sunt la fel de calde e ok.

Modificat de Manuel N.
Nu mai folosi quote. Se sanctioneaza. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!