Jump to content

Toată activitatea

Acest flux se actualizează automat

  1. Ultima oră
  2. @Bucluc

    Probleme Ac - Climatronic

    Multumesc frumos. Gasisem si eu intre timp. Scuzele mele ca nu am avut rabdare sa caut.
  3. stefansavu

    Jante Anvelope & TPMS (Tiguan AD1)

    Multumesc de raspuns. Deci inteleg ca e cu totul - sectorul magnetic e integrat in rulment. Asa e, ABS nu se aprinde. Daca il inlocuiesc are sens pun original ?
  4. gyo80ag

    ventilatoare radiator nu pornesc, termocupla?

    Va salut, ventilatoarele functioneaza, dar si astazi cand au fost 28° pe test la specificatii nu trece peste 40% ,posibil sa nu mearga treapta 2 ? Cum pot sa-mi dau seama daca merge treapta 2 ? La pornire din vcds se învârt tare, în schimb în relantiu au aceeași turatie. Multumesc anticipat pt eventualele răspunsuri
  5. Astăzi
  6. andrei_221

    Probleme Ac - Climatronic

    mama lor de verificari... de cat ori nu s-a recomandat treaba asta aici..... am facut eu o mica modificare. PS releul de pe lonjeron se pune doar OE si doar codul exact pentru masina altfel nu va functiona nimic bine. Febi, Topran sau alte prastii vor merge fix 1 zi si se vor topi sau vor face alte belele. In majoritatea cazurilor nu merg din cutie. Cum se diagnosticheaza sistemul AC la generatia 4 de Golf (si celelalte de pe aceasta platforma) La aceste tipuri de masini, ventialtoarele de pe radiator si compresorul de aer conditionat sunt controlate de J293, fan control module, situat sub baterie, prins de lonjeronul stanga cu 2 suruburi. Acest modul are 2 mufe, T14 cu 14 pini si T4a cu 4 pini. Se incepe diagnosticarea cu mufa cu 14 pini. 1. Porniti motorul . Porniti AC si selectati ventilatia pe maxim. 2. Verificati daca sunt 12V pe pinul 8. Aceasta tensiune vine de la butonul AC si comanda ventilatoarele de pe radiator pe treapta mica pornirea compresorului. 3. Verificati daca exista 12V pe pinul 9. Aceasta tensiune vine de la contact cand este trecut pe ON. 4. Verificati daca exista 12V pe pinul 4. Aceasta tensiune vine direct de pe baterie prin siguranta S16 5. Verificati daca exista masa pe pinul 6. 6. Verificati daca exista 12V permanent pe conectorul T4, pinii 1 si 3. Aceasta tensiune vine direct din baterie prin sigurantele S164 si S180 7. Treceti cheia in pozitia OFF. Masurati daca exista continuitate intre pinii 5 si 14. Aceasta continuitate este data de senzorul de temperatuta exterioara pentru Ac F38. Contiunuitatea trebuie sa existe doar daca temperatura exterioara este mai mare de 5 Grade celsius. 8. Verificare daca senzorul de presiune freon este functional : se recomanda inlocuire cu senzor nou Hella sau OE,. Check pin T14/2 using a duty cycle meter. If the refrigerant charge in the system is normal, about 30 percent to 35 percent duty should be indicated at pin T14/2 without the compressor engaged. The duty cycle signal is supplied by the G65 pressure sensor in response to system pressure changes. A duty cycle above 90 percent or below 20 percent will command the compressor off. 9. Verificati daca exista o tensiune de referinta de 11 V la pinul 3. Aceasta tensiune este generata de J293 si poate fi pusa la masa de ECU in anumite circumstante (full throtle, kick dowe, etc ) si opreste functionarea compresorului de AC. Daca tensiuea acolo este de 0 V, atunci ECU comanda compresor OFF sau firul respectiv este in scurt catre masa. Turati motorul la peste 2500 rpm si masurati tensiunea la pinul 3 . Daca aceasta ajunge la 12V si compresorul porneste, atunci este nevoie de un basic –settings asupra clapetei de acceleratie (la motoarele pe benzina). Daca toate aceste teste au fost trecute cu succes, verificati prezenta tensiunii de 12V la pinul 10. Aceasta tensiune comanda cuplarea ambreiajului la compresorul de AC. Daca nu exista tensiune aici, atunci modulul de comanda este defect. Edited June 1, 2012 by Al Bundy
  7. bysus

    Jante Anvelope & TPMS (Tiguan AD1)

    Am avut un caz exact cu acelasi model de masina si cand am demontat rulmentul era crapat sectorul magnetic de pe el. M-am si mirat ca nu dadea eroare de senzor de ABS. Dar zicea in bord care era roata cu presiune "incorecta".
  8. mirceateodor

    Calculator Airbag

    Salutare, As avea nevoie de un mic sfat/ ajutor. Am un Golf 4 la care vreau sa fac update de la 4 airbaguri la 8 airbaguri (cortina). Am luat totul de pe un alt Golf 4 ( sistemul complet 😞 airbaguri cortina, sistemul de prindere, calculator, cablaj complet, plafon si stalpi etc. Cum as putea modifica calculatorul airbag sa fie recunoscut de masina ? Se poate modifica bin-ul calculatorului ? Aici eroare principala : 01224 - Control Module Does Not Match Vehicle Am citit un calculator de test , sa vad daca pot citi binul. Mersi frumos.
  9. @Bucluc

    Probleme Ac - Climatronic

    Salutare ! Problema mare ! Niciun frigotehnist, mecanic nu ii da de cap. Primul simtom: nu a mai mers AC_ul. - verificat freon ( totul ok ) - verificat compresor (pe direct totul ok, nu primeste comanda) - panou climatronic (totul ok) Inlocuit releu climatronic. Nu s-a intamplat nimic.Tot nu porneste compresorul. Mai mult mi-au ramas ventilatoarele pornite atat cu releul nou cat si cu cel vechi. Astept sfaturi va rog ! @Al Bundy te invoc !
  10. BTeo

    Filtru diesel de particule - DPF

    Mie mi-a murit senzorul recent. O perioada (cateva luni) imi arata -1 cu motor oprit, contact pus. Apoi o perioada imi arata -5. Apoi am facut un drum mai lung si mi-a aparut check engine (imi arata -66) Poate e si asta cam gata.. dar inca nu e dus cu totul. Senzorul nou arata 0.
  11. Ala nu e modul confort, este CECM.
  12. Al Bundy

    Scanarea cu VCDS - erori aparute

    Climatic sau climatronic ?
  13. Al Bundy

    Volkswagen ARTEON

    Salut, ce data are baza de date ? 25.1 ?
  14. sandumbogdan

    Filtru diesel de particule - DPF

    Ar trebui sa arate 0 dar si -1 e destul de aproape. E ciudat ca se duce la mult sub minus in functionare.
  15. Dan Adrian 1975

    Filtru diesel de particule - DPF

    Arata -1 -1,3
  16. sdR+

    Golf 6 - Probleme faruri/stopuri

    Buna seara, as vrea sa dezvolt un pic reglajul stopurilor de pe golf 6 combi.Sunt acolo 2 capete gen ''opel'' E 5, care, scot afara stopul si il trag pe interior in functie de necesitate, adica reglaj ca la carte.Adica sunt 2 e torx cu niste capete grosiere, gen cum face opel suruburi.Adica fac diferenta intre a avea apa in interior, si a nu avea apa in interior.Sunt la 2 seturi de mufe pe triplele spate, plus probleme pe carlig.Deci filet exterior de plastic in baza de otel, am trosnit unul de pe partea soferului fara sa stiu.Pot sa dezvolt subiectul la cerere, desi nu cred ca intereseaza pe nimeni.
  17. Michi

    Volkswagen ARTEON

    Actualizare Navigație Am descărcat hărți 2025 de Aici Este o arhivă .7z pe care o dezarhivați pe un stick USB de cel puțin 32 Giga (eu am folosit unul gol de 64 pe care l-am formatat NTSC). Obțineți 2 foldere Mib1 și Mib2 și un fișier text metainfo2.txt. Accesați actualizare din meniul de navigație și alegeți sursa USB. Așteptați puțin până când recunoaște sursa și pornește actualizarea. Durează cam 30-40min. Succes!
  18. a_andrei

    Jurnal DSG7 cu ambreiaje umede (DQ380, DQ381, DQ500)

    In jur de 2500-2600 lei.
  19. mapacarparts

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    WVWZZZ3CZLE116745.pdf
  20. halamadrid

    Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI

    Daaaa, bine ca n-am luat 2.0 tsi de 190 CP, ca lipeam lunar eleronul.😁
  21. BeciAcustic

    Silver Arrow - Skoda Octavia 1.5 TSI

    Am mai avut 2 colegi cu eleronul desprins si tot asa rezolvat. In spirit de gluma: asa e la cei cu 150 cai sau mai multi
  22. alexanderKKK

    Costuri Si Service-uri Revizie Passat B6

    Salut, azi am aflat ca am conductele de la haldex gen4 cu eLSD, ruginite, nu se gasesc decat prin america al 1500 de lei cu totul. Gasim si alte variante?
  23. djtaotao

    VIN Decoder - PR Numbers - OEM Parts

    Salutare, o decodare va rog: WVWZZZ3CZLE116745 Multumesc!
  24. Poza e reala ? Unde e rupt ? Tot manerul ?
  25. Flavian GSM

    Probleme la frânare!

    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Rezolvare mai simpla si rapida, decat sa dati o groaza pe niste conducte, sunt kit-uri de reparatie din cupru mult mai convenabile, se poate DIY sau la un service auto ( mai recomandat pentru ca au elevator )
  26. moroenius

    Filtru diesel de particule - DPF

    vezi si cu motorul oprit ce presiune diferentiala iti afiseaza. Poate este senzorul defect
  1. Afişează mai mult
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!