Jump to content

Probleme cutie viteza


BOGDANXTREM
 Share

Postare recomandată

Revin cu rezolvarea problemei . Am luat o cutie de la dezmembrari de golf 5 si am facut transplantul la treapta 5 si 6 in cutia veche (vezi problema mai sus descris). Ca si sugestie , daca schimbati uleiul sa puneti 3 litri in loc de 2.2 . rulmentii de la treapta 6 in special in capac au ungere slaba asta e si motivul pt care se duc aceste cutii .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper ca nu ai pus mai mult ulei in ea decat plinul maxim la buson. O sa faca presiune si o sa scape pe la semeringuri si dai de alte probleme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

18 hours ago, valioglu said:

Sper ca nu ai pus mai mult ulei in ea decat plinul maxim la buson. O sa faca presiune si o sa scape pe la semeringuri si dai de alte probleme. 

Nu ,nu doar cat sa fie rulmenții de la treapta 6 din capac în ulei.pe la schimbător am încărcat ca de acolo se vede foarte bine nivelul . Așa practic nivelul de ulei trece un pic de jumătatea cutiei și ramine destul loc pt dilatare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa m-am gandit si eu (SH) dar am dat de 2 ori jos tot ansamblu viteza 5-a si toti imi zic ca nu are pinionul nimic . Deci ar mai fi sincronul sau mansonul.. astea nu sunt f scumpe ca sa dau cutia jos iar (2,3 mil numai manopera)

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua 

Stie cineva daca se potriveste cutia de viteze de 2.0 tdi 6 trepte de pe un passat b6 BKD pe o jetta de 2.0 tdi BMN? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa identifici exact codurile se nu pierzi banii pe o cutie care nu se potriveste.Verifica bine codurile ,ca BKD nu sa montat pe B6

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutari,

Detin una bucata passat 1,4 tsi 2010. De ceva timp ( 1 an ) se aude un huruit in deplasare ( ca de rulment ). La o verificare in urma careia doream sa aflu sursa lui mi s-a spus ca uleiul in cutie era f ars asa ca a fost schimbat. Sunetul a continuat asa ca am apelat la altcineva care a constatat ca tot cutia e cauza acelui huruit si ca imi recomanda sa imi iau alta sh.Tipul a zgaltait masina de dedesubt din zona cutiei si se auzea un zgomot ciudat. A suspendat masina accelerand usor si un altul tinea de cate 1 roata rezultand un zgomot tot in zona cutiei + ca exista si ulei imprastiat pe sub masina tot in zona cutiei.

Mentionez ca masina nu da nici un fel de simptom la schimbarea vitezelor decat acel huruit.

Intrebaea mea este daca ma puteti indruma spre cineva, specialist pe tema asta ( cutii de viteza ) in zona Prahova, Brasov sau Bucuresti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se poate arde uleiul din cutie mai ales daca e manuala. Ce tip de cutie de viteze este, manuala sau automata?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Manuala,

 

Asa mi-a spus acel "mecanic". Ideea e sa gasesc undeva sa se faca o constatare profesionista

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salutare ! 

 

Am un vecin cu un B6 2.0 CR 110cp care are probleme la cutie ( in R caraie , daca baga a 2a oara in R nu mai caraie .Intra greu in majoritatea vitezelor ) .A cumparat masina cu ambreiaj schimbat VALEO .Ambreajul prinde foarte bine .

 

Ce parere aveti ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima dată să greseze cu wd40 sau ceva asemănător pârghiile unde vin cablurile prinse în selectorul cutiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

WD40 nu greseaza. E un degripant. Problema e cel mai probabil ambreiajul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ambreiaju seful meu aceeasi problema carait in R merge sa ii mai dai o viteza in fata si dupaia R dar nu va tine mult smecheria ca se duce ambreiaju.Sa nu ii fi pus ambreiaj cu masa simpla sau schimbat numa disc fara volant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand schimba greu treptele sau caraie in R dupa loc vinovat e in mod sigur ambreiajul sau orice tine de el - cilindru receptor etc. Ideea e ca nu decupleaza complet motorul de cutie, fie placa nu este apasata cat trebuie fie sunt defecte placa sau discul si inca este angrenata cutia de motor. Este o problema pur mecanica. 

Daca caraie / agata cutia si intra mai greu nu se va strica ambreiajul ci se vor uza / distruge componente in cutia de viteze deoarece de acolo provine caraitul de la pinioane care se cupleaza sub sarcina partiala.

Piesele aftermarket sunt slabute, costa mai putin si nu functioneaza corect plus ca nu rezista.

Volantul cu masa simpla nu prea are legatura cu acest fenomen el are alt scop. Cel mult poate fi defect daca e cu masa dubla sau descentrat daca este cu masa simpla

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu o problema la un passat b6, 2.0 tdi 2006, BMP, 184.000 km.  Cand trec din treapta a4a in treapta a5a si eliberez ambreiajul se aude un scartait pe a mijlocul cursei. In treapta a5a cand dau drumu la acceleratie si o las sa se duca se aude un vuiet. Problema o am doar in treapta a5a.

Nu sunt sigur daca este de la ambreiaj(intra bine in toate treptele) sau de la cutie. Un mecanic a zis ca este sincronul, altul a zis rulmentul, altul a zis ca trebuie schimbat uleiul.

Nu se simte lipsa de putere. Trage normal.

Multumesc!

Modificat de Robert289
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, daca era sincronul atunci scapa/caraia din 4 in 5.Rulmentul mai degraba sa fie cauza,probabil din cauza nivelului scazut de ulei din cutie.Deci poti incerca urmatorul test-dat uleiul jos,vazut culoare si cautat sedimente/span.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un sfat despre ce ulei sa folosesc?

Modificat de ForceTurbo
Quote la postul anterior. Atentie, se sanctioneaza!
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

6 hours ago, Robert289 said:

Un sfat despre ce ulei sa folosesc?

Salut, vezi ca e topic separat pentru fluieratul in viteza a 5 a:

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Stie cineva de la ce poate veni zgomotul asemanator cu cel din clipul de mai jos? Se aude doar in treapta 1 la plecarea de pe loc pana pe la 3000 de ture, dupa aia nu se mai aude.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

Am si eu un zgomot ciudat, posibil in compartimentul motor, se aude in mers, treapta a 2a si mi s-a parut ca in decelerare. Am atasat si un video unde se poate auzi, ca atunci cand accelerez zgomotul dispare.

P.S. Am probleme si cu fluieratul cutiei de viteze in a 5a, sa fie oare problema tot de la cutia de viteze? Are cineva vreo idee?

Masina are 215mii km reali 2.0 TDI

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica rulmentul de la carcasa cutiei daca are joc ai un capac de vizită la roata stânga vezi că nu se refolosește capacul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitasem sa îți zic nu are nimic rulmentul se uzează carcasa cutiei ce ține rulmentul se învârte rulmentul in carcasa este defect tip la unele cutii 2.0 tdi .....aceeași problema o am și eu....altă cutie sau am înțeles că se repara pe la Cluj Alba dar nu știu cât o să țină dupa.. era 900 ron  repararea dar sigur daca ai mers așa mai ai și altceva busit

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

image.png.91327a1ccaabee22c02a2dd8eafc2720.png

 

La rulmentul asta te referi? Asta stiam ca e cauza pentru fluieratul in a 5-a. Sunetul din video o fi din cauza lui?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da asta.... ai pus un clip mai sus daca ala este sunetul rulmentul asta este.....este rulmentul de la trenul fix si daca mergi cu ea asa se duc mai multe in cutie ca nu mai calca cum trebuie.....dar nu rulmentul este vinovat ci carcasa cutiei care tine rulmentul se olareste sa zic asa

nu ai ce sa ii faci decat sa rectifici carcasa sau sa schimbi cutia ...erau niste seibi care se puneau pentru a diminua jocul dar nu merge nu tine

iar carcasa nu merge sa o inlocuiesti ca vin pereche  o gasesti dar e vreo 500 de euro sau mai mult

asa cu ea mai poti sa mergi vreo 100000 de km dar o sa inceapa sa faca si mai tare zgomot ....la mine e mare zgomotul ca eu am si kitul de ambreiaj schimbat cu volant simpla  si nu mai are ce sa amortizeze la tine mai preia volant dubla inca... dar merg cu ea pana pocneste cutia dupa care alta cutie

poti sa iei un capac din ala de vizita nou nu este scump cred ca e pana in 100 ron sau mai putin este din metal si cand il scoti nu curge ulei din cutie numai sa ai grija cand il scoti ca ai sa bati cu o surubelnita si sa nu infigi surubelnita in camasa rulmentului ca spargi camasa ca e dintrun plastic ceva .....iar dupa ce faci aceste lucruri bagi degetul in rulment si tragi de el sa vezi daca are joc sau dai cutia jos si misti de tren 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!