Jump to content

Accesorii si mici modificari


75NOR
 Share

Postare recomandată

Andrei, daca mai sughiti din cand in cand, e de bine, te pomenesc de cate ori il vad. Mersi inca odata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

parere personala. Stai sa vezi si la a ta, cand o sa apara sablarea pragului in dreptul usii spate....

Eu consider ca sunt foarte utile si ca arata destul de Ok pe Superb.

lasand la o parte aspectul care oricum nu e de masina de pensionar, astea sunt drumurile patriei , pavate cu pietricele.....

OFF - fain eleronul ala Cristi, de unde il ai ?:D

Faptul ca ne expunem parerile tine de esenta unui forum si nu cred ca ar trebui sa deranjeze, mai ales ca am si precizat că parerea este dincolo de vreo ofensă.

Revenind, consider mai expuse sablarii capota,aripile fata si farurile, fata de praguri. Spun asta dupa ce am vazut exact cum arata un Superb rulat 170 000km doar in Romania, alergat fara mila, masina de firma.

Praguri le chiar arătau bine.

Personal, consider ca pe vopselele închise sunt acceptabile mud flapsuri, dar la cele deschise, aspectul e jalnic.

My 2 cents. Daca am jignit pe cineva, oferte scuze

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ma refeream la parerea ta, ci spuneam parerea mea. :)

 

Da, ai oarece dreptate cu asortarea vopsea - aparatori noroi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok, am inteles :)

Ma gândeam că în primăvară sa infoliez capota aripile fata si pragurile. E vreo 300eur, tot cam atat costa si vopsitul, asa ca ...sunt in acelasi dubiu ca atunci cand am luat masina. Nu sunt hotarat, dar imi pare rau ca nu am facut asta cand era noua masina, am 40k rulaj si nu mai arata perfect. Pe de alta parte, ma enervează ideea sa investesc bani pentru cel care va cumpăra masina de la mine. Oricum, la revanzare, nu apreciaza nimeni grija asta dusă sa extrem, sau daca apreciaza, nimeni nu plăteste suplimentar asta, fata de o masina cu uzura normala pe ea.

Farurile am citit ca e contraindicat sa le infoliezi.

Modificat de 75NOR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce? Eu am ratat momentul cand era noua si vara asta am fost mai tot timpul plecat si imi cam pare rau. Acum e prea tarziu pt ca e frig afara. Folia se pune cand e cald, sa se usuce repede, altfel se formeaza bule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La fel si eu am ratat momentul cand masina era noua, nu am fost hotărât/convins de avantaje. Acum sunt la a 2a iarna si nu mai e in starea de la momentul cand era noua, deci nu mai vad beneficiul de a face asta acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebarea mea se referea la remarca "Farurile am citit ca e contraindicat sa le infoliezi."

Eram curios de ce ai spus asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil a auzit de anumite folii care imprastie lumina aiurea.

Eu am pus folie dupa 5 ani (deja erau farurile destul de sablate) si nu imprastie deloc, lumina e la locul ei. 

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, referitor la micile imbunatatiri ( de oricare fel) isi au rostul lor. Ceea ce trebuie insa constientizat e faptul ca varsta soferului difera, culoarea masinii de asemenea difera iar concluzia e ca "viata e scurta" :icon_thumleft: . Pe scurt , traiam si eu cu masina micile incidente pe care aceasta le sufera. Dar am incetat. Din motivul prezentat mai sus. De ce? Pentru ca in tara noastra modul absolut haotic in care se circula, se asfalteaza ( si de aici ciupiturile), modul in care se parcheaza, parcarile sub si supra terane  si modul de gestiune al spatiului acestora ( nici nu mai este de mirare ca toti peretii la urcarea de la un nivel la altul sunt "pictati) , te vor face sa realizezi ca numa daca o tii in garaj si numa tu ai acces la el( nu si soacra care sa-ti scape un borcan de muraturi pe capota si sa-ti vina in minte ceva legat de Paste desi suntem in plin Craciun), atunci si numai atunci poti fii convins ca aspectul masinii tale nu s-a schimbat. In rest totul e o loterie!!!

 

Va urez sarbatori fericite si drumuri bune catre Revelion!!! 4x4 sa traiasca!!!

 

 La multi Ani!!! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ha, ha, bun post !

In fond, nu-i asa, nu o putem lua in casa, iar cu cat ne stresam mai muly, cu atat se vor intampla mai multe.

Ca sa va distrati, ref la asfaltari/carpaciri/plombari de gropi, indiferent cat de mult evit -si chiar ma strădui - zonele cu lucrari, unul din beneficiile de a avea masina alba este ca trimestrial curat de pe praguri si bara spate urme de bitum.

Am depășit faza de nervi si negare, sunt la faza de acceptare si resemnare.

Asta sa fie cel mai mare rau suferit de masina.

La Multi Ani cu bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gorillaz_Doktor

Paravanturile alea sunt foarte bune in anumite conditii. Recte, pardon de expresie, daca ploua si deschizi geamul, o sa picure apa fix pe consola de comanda a geamurilor. Paravanturile mi-au rezolvat problema (eram si fumator pe vremea aia si puteam fuma deschizand geamul 3-4 cm fara sa-mi intre in masina) si nu mi se pare ca arata prea urat.

Aparatorile de noroi...ce sa zic.. arata destul de urat, dar, daca rezolva o problema, sunt acceptabile. Eu nu consider griblura o problema, dar imi desfasor 99% din viata in oras unde nu e prea multa...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cipo: am observant ca nu a clarificat nimeni intrebarea ta. Se spune ca este contraindicat sa infoliezi farurile deoarece folia izoleaza geamul de far si nu mai permite racirea corecta/suficienta a acestuia, ducand la deformarea/topirea geamului de far. Dar aceasta teorie este valabila mai mult pentru becurile halogen care degaja mai multa caldura. Si varianta xenon produce caldura, dar in cantitati mai mici.

Ca toti ceilalti, nici eu nu am pus cand era noua si am vrut sa pun in toamna cand incepuse sa fie destul de frig, asa ca am amanat pentru primavara.

M-am gandit si la capota, aripi si bara fata, dar din calcul iese mai scump decat franciza pentru vopsire pe casco. Pe de alta parte, ma gandeam ca totusi nu mai trebuie sa las masina in service, timp pierdut si altele. Chiar gasisem un furnizor pentru folie, iar cu aplicarea sper sa ma descurc singur (m-am uitat pe youtube cateva ore numai la asa ceva)   :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ref la infolierea farurilor citisem ca este contraindicat, intrucat folia face corp comun intim cu farul, lipindu-se foarte puternic de policarbonatul farului. In timp, de la caldura - soarelui mai ales, caci farul nu prea se incalzeste - lacul de pe far adera foarte puternic pe folie.

 

Problema apare in momentul cand vrei sa schimbi folia - de la ciobituri, zgarieturi, etc - datorita lipirii foarte puternice se deterioreaza lacul farului si acesta e compromis.

Asta citisem. De incercat nu am incercat.


 

M-am gandit si la capota, aripi si bara fata, dar din calcul iese mai scump decat franciza pentru vopsire pe casco. 

Exact calculul asta l-am facut si eu si o infoliere de capota, aripi, bara fata  = 2 x francize vopsire casco. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

RUGAMINTE : imi da si mie cineva o schema cum sa declipsez ornamentele de pe bord !!! si cu ce ... (ma refer la alea din aluminiu sau imitatie de lemn) .merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu , scula se numeste : trim removal tool . Ar cam trebui sa stii pe unde sant pozitionate clipsurile de prindere si pe acolo sa insisti . Cineva care se pricepe mi-a spus : " nu ai experienta si o sa tragi cu teama ; sigur rupi ceva plastice pe acolo " .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

RUGAMINTE : imi da si mie cineva o schema cum sa declipsez ornamentele de pe bord !!! si cu ce ... (ma refer la alea din aluminiu sau imitatie de lemn) .merci.

esti sigur ca nu sunt lipite ? a mai fost o discutie pe aici, se argumenta ca este la fel ca la G6 si anume ca sunt lipite.

 

La Passat-ul B6 erau clipsate, le-am scos cu un "trim removal tool" si cu multa atentie ca sa nu rup clemele. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi daca are cineva o schema explodata a bordului banuiesc ca se observa acolo nu !? sper sa nu fie lipite !

da exact la acel trim removal tool as apela sa le dau jos si sa le "pictez"

Modificat de lucian.1950
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:)) nu e vorba ca nu ma las, simt nevoia sa fac o schimbare la masina, ma plictisesc destul de repede plus ca singurele mele dorinte legate de interiorul masinii la dealer au fost :

- NU decorului de lemn(imitatie) lucios -evorba de gust, nu imi place, sau ma rog nu la skoda, la jaguar poate il gasesc potrivit

iar cum intre lemn si aluminiu am gasit aluminiu am luat asa, dar nu este intocmai pe gustul meu.

- interior negru (inclusiv plafonul si stalpii, asemenea marcii bavareze) dar clar ca nu aveau si in niciun caz nu ma apuc acum sa desfac plafonul

- si cum spuneam vreau sa fac o schimbare(mica) iar masina imi place prea mult ca sa o vand.

 

deci ... cineva cu schema explodata de intrior pentru Superb 2 ... multumeeesc.

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Ma gandesc sa fac urmatoarea modificare, si anume iluminare scrumiere fata/spate si inelul prizei 12v din scrumiera fata! Din ce am observat pare a avea locasurile speciale pentru iluminat atat in scrumiera fata(partea dreapta) cat si deasupra scrumierei din spate.

 

Am 2 nelamuriri:

- Sunt modele care vin dotate cu iluminare a scrumierelor? Ma gandesc sa fac retrofitul cu piese OE

- Alimentarea sa o fac de la iluminarea cotierei?

 

 

post-111896-0-90600800-1427267613_thumb.

post-111896-0-37527900-1427267622_thumb.

post-111896-0-35774300-1427267627_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca ai "pachet nefumatori" 

 

A mea are "pachet fumatori" - asa a a venit, nu ca as fi optat eu pentru ceva- si am inelul de la priza 12V din fata - luminat. E un cerc luminos verde.

In spate nu e luminat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imaginile nu-mi apartin, dar tot pachet nefumator am! Atunci am sa caut un cod pentru bec/soclu...

In scrumiera fata in partea stanga a prizei ai luminat?

Modificat de czsilviu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avea bec pentru scrumiere fata/spate(led) dar arse ambele. Am reusit sa le inlocuiesc cu unele originale... Urmeaza sa inlocuiesc inelul negru de la priza spate cu un inel verde si luminat...post-111896-14275469948097_thumb.jpgpost-111896-14275469995852_thumb.jpg

post-111896-14275470649427_thumb.jpgpost-111896-14275470690317_thumb.jpg

post-111896-14275470926732_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum ai desfacut ca sa schimbi becurile fata/spate ? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!