Jump to content

Probleme electrice


Shtrumf2k
 Share

Postare recomandată

Inseamna ca alta este problema la tine, nu de la ventilatoare. Ca daca era de acolo se ardea si cand plecau pentru racirea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci de la ce sa fie unde sa mai caut ? eu tind sa cred ca de acolo e ca doar acolo am umblat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Dupa scurtul de la duzele incalzite din vara, pe care l-am rezolvat (s-au cel putin asa credeam), acum dupa cateva simptome bizare (martor pana, abs, servo aprinse, nu mai puteam opri motorul chiar daca soteam cheia din contact) era evident ca scurtul s-a mutat altundeva, asa ca am aruncat o privire mai atenta sub bord si am vazut cablul care intra in soclu siguranta 4 topit pe toata lungimea lui vizibila...adica nu mai avea pic de izolatie. Oare se poate cumpara manunchiul acela de fire si panoul de sigurante separat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Panoul de sigurante da, firul trebuie inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În primul rand sa desfaci, sa nu fie și alte fire topite în manunchi. Se muta în alt soclu, se inlocuiesc pinii, se reface cablajul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie din fericire imi topise superficial izolatia acelor fire; se unisera cu celelalte izolatii ale firelor invecinate din manunchi, si l-am putut inlocui fara sa compromit harnasamentul.

Ceea ce descrii tu acolo nu miroase a bine si poate fi chiar rezultatul unui scurt cu alte fire, dupa cum iti scriau si alti colegi mai experimentati. Sa afli care fire sunt afectate si sa le inlocuiesti pe rand in manunchiul ala e munca de chinez batran si poate un harnasament din dezmembrari iti va face cu ochiul. De nou, costa o avere pentru ca se ocupa de toata jumatatea frontala a masinii (parca). Daca e SH, probabil va fi dificil de gasit, intrucat firele sunt mereu retezate de cei care vand piese din dezmembrari pentru a demonta diverse subansambluri. Oricare ar fi alegerea, ma tem ca se va lasa cu demontarea bordului. Acel harnasament este fixat in spatele bordului pentru a-l traversa dintr-o parte intr-alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, unele scăpa mai ușor... Altele... Mai greu. Dacă exista suspiciunea topirii și altor cabluri din manunchi, atunci trebuie dat jos bordul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum am venit de la electrician. Aveam o topitura pe instalatie de s-au mirat electricienii ca nu am luat foc. Au dat bordul jos, au schimbat firele afectate, au mutat soclu de pe 4 pe 6 ca era topit si el + furtunul de la splator parbriz ca era fisurat. Distractie de 1200 lei dar am evitat un incendiu. A si apropo siguranta de 5 amperi - pe care scria 5, era de fapt de 10 !!! Chinezaria a agravat situatia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Și siguranță de 10A a ajutat sa îți facă praf instalația. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E super prost gandita instalatia pentru incalzirea duzelor. Nu are diagnoza si e pusa pe o siguranta prea mare pentru ce are ea nevoie. In plus, cand o arde, pica si alte subsisteme ale masinii. Mie nu imi mai mergea panoul de comanda al climei si stergeam cu carpa parbrizul aburit  iarna la 2 grade, ca in familia Flintstone.

De aceea, mi-am mutat circuitul de incalzire duze pe o siguranta dedicata, pe care am limitat-o la valoare minim gasita, parca 2 A. Si i-am pus si fir de priza de 220V cu sectiune de 0.75 mm2 parca. Daca mai ia foc din acel loc, o sting direct in Dambovita. Inginerie nemteasca... Stim cu totii ca masinile sunt facute de contractori chinezi si indieni, care nu sunt in stare nici sa vorbeasca engleza, dar se dau experti in Autosar, ca de la ei  de acasa se bate secunda... Idiuootii... Ii urasc de moarte.

 

Modificat de adyp2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din păcate... Unele lucruri lasă de dorit....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut , am tot cautat si citit despre releul pompei de benzina j17 , pe scan imi apar erorile 00188,00187 si 01259 , pompa de benzina nu se aude deloc, automat nu porneste masina , am un vecin care a avut aceesi problema si a schimba releul de la pompa de benzina ce se afla PE pompa de benzina ( el avand 1.4 FSI ) , la 1.4 MPI exista acel releu PE pompa de benzina ? Daca nu exista,  ce alt releu sa schimb ( daca puteti sa imi faceti si o poza ) . Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, doar la FSI exista un modul pe pompa, la tine este in panoul din stanga bordului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit , care este releul pompei ? va multumesc

IMG-20200213-WA0014.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU , ala este pentru alimentarea ecu.

Pentru pompa este cel din poza lui @adi_adi23  cel din dreapta sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun , va multumesc pentru raspunsuri , exista posibilitatea sa fie pompa defecta ? si sa imi dea eroare pentru releu ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , am revenit , dupa multa masuratori , schimbat cele 2 relee , intr-un final am schimbat si pompa , din fericire acum functioneaza , dar , in continuare am eroare pe releul j17 , am masurat mufa ce intra la pompa +/- , spre mirare nu imi apare nimic ( ma refer la 12 v ) , am masurat pe partea de releu , traseul pare sa nu fie intrerupt . Metionez ca acum 2 saptamani pompa a inceput sa se auda mai tare ca deobicei , acum cu pompa noua se aude la fel de tare ca si pompa veche inainte sa moara , masina functioneaza in parametri normali , exceptie fiind zgomotul de la pompa. Am mai descoperit si eroarea de mai jos , ceva pareri , ajutor ? Multumesc

86971318_504572117133849_2184430343954628608_n.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SA inteleg ca tu ai schimbat relee fara sa verifici alimentarea lor?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat inainte doar +/- pe partea de releu , pe partea de mufa pompa benzina nu , o sa ma duc la un electrician pana la urma . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna seara, am o problema electrica la mașină sau mai bine zis aceeași problemă ca și Bica_Lucian cu acea siguranță minune de 5 amperi de la care nu iți merge clima, scaunele încălzite si senzori de parcare. are cineva vreo rezolvare ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, refacere cablaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare! 

Am o problema la masina ( golf 5 1.9 tdi, 2005) nu functioneaza reglajul oglinzii nici semnalizarea  de pe partea șoferului, nici nu pot încuia portiera din telecomanda doar din cheie, tin sa specific ca am verificat toate firele dintre portiere si era unul rupt dar l-am prins inapoi si am verificat si becul de la semnalizare si merge, sigurante arese in tablou nu am gasit, care poate  fi problema de nu ajunge curent la oglinda ? Si de ce nu se închide portiera stanga din telecomanda ?

Multumesc anticipat !

Modificat de RAdi77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ori nu ai alimentare, ori probleme conectica, ori calculator de usa defect. Trebuie verificat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!