Jump to content

Probleme electrice


Shtrumf2k
 Share

Recommended Posts

F l o r i n

Din tot postul meu, doar asta ai inteles?

Verifici alarma deoarece are legatura cu modulul confort....care are legatura cu usile....care au legatura cu luminile interioare. 

Eu ti-am mai recomandat si altceva...

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Nu ca ar fi o problema (chiar) electrica, insa dat fiind ca doresc sa introduc in habitaclu mufa galbena din poza atasata si nu vreau sa am probleme daca ciupesc sau deteriorez ceva in manunchiul de fire ce intra de la motor in cabina.

Imi spune cineva care ar fi locul si metoda ideala pentru a introduce mufa/firul?

Multumesc.

Mufa pt. camera.jpg

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Ai dop de trecere pe langa firele respective,  lucreaza cu grija si nu ciupesti nimic. Eventual taie mufa care intra in interior si treci usor firul pe acolo, refaci legatura in habitaclu.....ca sa nu treci ditamai mufa

Link to comment
Share on other sites

Salutare am si eu o problema cu un Jetta 1.9 bxe  porneste foarte greu si tremura motorul .la o scanare cu vag apare ceva pe elctric , eroarea la senzorul de temperatura aer o avea inainte sa apare problema asta cu pornirea .

Ce ar putea fi  ?

 

3  coduri de defecte:

000275 - Senzor temperatura aer admisie-G42-  semnal prea mare 
               P0113 - 000 - 
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100000
                    Priorit.defect: 2
                    Frecv. defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 240431 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 20:08:14

             împrejurari cod:
                    RPM: 0 /min
                    viteza: 0.0 km/h
                    sarcina: 0.0 %
                    tensiune: 12.62 V
                    temperatura: 133.2*C
                    temperatura: 86.4*C
                    temperatura: 74.7*C

001619 - Senzor de tensiune de referinta B 
               P0653 - 000 - ridicat
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100000
                    Priorit.defect: 2
                    Frecv. defect: 3
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 240431 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 20:08:14

             împrejurari cod:
                    RPM: 0 /min
                    viteza: 0.0 km/h
                    valori binare: 00100000
                    valori binare: 00000000
                    valori binare: 00100000
                    valori binare: 00100000
                    valori binare: 00000000

000802 - Senzor turatie motor -G28-  nu este semnal 
               P0322 - 000 -  - intermitent
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 00100000
                    Priorit.defect: 1
                    Frecv. defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 240431 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 20:09:02

             împrejurari cod:
                    RPM: 0 /min
                    viteza: 0.0 km/h
                    sarcina: 82.7 %
                    tensiune: 10.18 V
                    valori binare: 00101100
                    stabilizare RPM: 0.0*KW
                    RPM: 0 /min

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Verifica care senzor dintre cei doi sunt in scurt sau cablajul.

Link to comment
Share on other sites

Asa am sa fac , revin cu detalii , Multumesc 

Link to comment
Share on other sites

Am verificat senzorul de turatie G28 . pare ok, dar senzorul de tensiune B nu stiu unde este 

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Nu este senzor de tensiune....acea eroare iti spune ca ai un scurt, pe o linie de alimentare 

Link to comment
Share on other sites

Revin cu problema mea 

Am gasit sub filtru de aer fire roase si puse in scurt ,am refacut cablajul, acum porneste foarte bine.

Au disparut eroare de scurt ,si cea de senzor turatie,  dar ramane cea de senzor presiune si temperatura galerie admisie  Am verificat continuitatea celor 4 fire din mufa senzorului pana in mufa de sub filtru de aer si sunt ok. Mai departe nu stiu unde duc firele ,probabil 

Link to comment
Share on other sites

scuze ... am postat din greseala ..  probabil duc la calculator ,nu stiu pe ce pini. Senzorul este ok, verificat cu unul identic de pe un AXR. Tensiunile la mufa la vw 1- 0,02 v

                                         2- 5,02 v 

                                         3-5,02 v

                                         4- 5,73 v 

tensiunile la mufa senzorului la skoda axr  1-0,02 v

                                                                       2-5,07 v

                                                                       3-5,07 v

                                                                       4-0,02v 

Diferenta este ca la a mea pe  pinul 4  am tensiune          5,73 v ,senzorul meu merge pe skoda fara probleme 

IMG-20210519-WA0001.thumb.jpg.bc92eba65ab3f05abae0e151296fc01b.jpgIMG-20210519-WA0002.thumb.jpg.373f3b7288710b61d159cafa85a4deab.jpg

2  coduri de defecte:

000275 - Senzor temperatura aer admisie-G42-  semnal prea mare 
               P0113 - 000 - 
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100000
                    Priorit.defect: 2
                    Frecv. defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 240448 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 02:49:54

             împrejurari cod:
                    RPM: 0 /min
                    viteza: 0.0 km/h
                    sarcina: 0.0 %
                    tensiune: 12.62 V
                    temperatura: 133.2*C
                    temperatura: 65.7*C
                    temperatura: 50.4*C

000568 - Senzor presiune admisie/presiune turbo -G31-  semnal prea mare 
               P0238 - 000 - 
             împrejurari cod:
                    Stare defect: 01100000
                    Priorit.defect: 2
                    Frecv. defect: 1
                    Resetare contor: 255
                    rulaj: 240448 km
                    Indicator de timp: 0
                    Data: 2000.00.00
                    timp: 02:49:54

             împrejurari cod:
                    RPM: 0 /min
                    viteza: 0.0 km/h
                    sarcina: 0.0 %
                    tensiune: 12.62 V
                    valori binare: 00101100
                    pres.absoluta: 183.6 mbar
                    pres.absoluta: 2182.8 mbar


Unde si ce sa mai verific ?

 

Link to comment
Share on other sites

Tot fire intrerupte, trage de ele si vezi unde se rup, se tin doar in izolatie.

Link to comment
Share on other sites

De la senzor firele merg direct în mufa mare din ECU

axr.JPG.675efb935f52fc650d0bb24effd32eef.JPG

173037821_mufaecu.thumb.jpg.dd874b3c5d98f8e878be356ed00727ff.jpg

 

Conforma autodata tensiunile  pe fire (cu senzorul conectat) trebuie să fie:

1-contact pus-0V

2-contatct pus/temperatura aerului de 10 grade - 3V (în funcţie de temperatură poate fi mai mare sau mai mică)

3-contact pus-5V

4-contact pus-1,9V

4-ralanti-1,9V

4-accelerare scurtă-3,2V

 

Toate măsurătorile se fac cu senzorul conectat.

Link to comment
Share on other sites

Multumesc de informatii

Revin cu masuratorile senzorului conectat : 

1- contact pus -5,01

2- contact pus -5,01

3- contact pus -5.00

4-contact pus -5,05 

4-relanti          -5,05

4-acceleratie - 5,05 

Am verificat continuitatea la mufa de langa filtru de aer si este ok, mai am de verificat de la mufa de langa filtru la calculator. Cand se opreste ploaia, alt ceva nu mai stiu.

Edited by loghy
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Problema sa rezolvat prin inlocuirea ECU . 

Multumesc celor care au incercat sa ma ajute .

Link to comment
Share on other sites

AndreiSV2017

Salutare, am o problema cu scaunul șofer care este full electric si anume ca reglajul la spătar merge doar pe spate, când apăs pe butonul de revenire în față nu se întâmplă nimic.Am desfăcut reglajul de scaun, iar în interior are un fel de siguranță lipită pe placă din metal care era arsă.Am încercat să fac o manevră să o cositoresc cu un strat subțire de cositor, iar când am acționat butonul de revenire în față s-a ars din nou.Știe cineva ce ar trebui să mai verific?

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Salutare, masina mea cred ca e posedată!

Am scanat-o si am gasit erorile din poză, nu au mai functionat: claxon, semnalizari, clima ( ventilator habitaclu ). Când am repornit s-a comportat ca si cum ar fi bateria slabă, acel țăcănit fără să invârtă electromotorul. Apoi a pornit ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic, si toate functioneaza...

Ma puteti ajuta cu ce sa verific pt. inceput?

Mulțumesc !!!

 

5 Faults Found: 01064 - Terminal 58d; Interior Dimming 012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent 01049 - Supply Voltage Term 50 006 - Short to Plus - Intermittent 02401 - Terminal 75x 006 - Short to Plus - Intermittent 00093 - Terminal 15 for Starting Relevant Consumers 008 - Implausible Signal - Intermittent 00576 - Terminal 15 006 - Short to Plus - Intermittent

20210607_182812.jpg

Edited by matty007
Link to comment
Share on other sites

Schimba electrica contactului de pornire.

Link to comment
Share on other sites

Vă salut , am un Golf V BLS 1.9 și am o problemă cu,, pornirea- contactul ,, ,bag cheia în contact rotesc și nu se aprinde nimic în bord , casetofonul- avariile -închiderea - pozițiile - claxonul funcționează , acum o săptămână sa oprit în mers și s-au stins toate luminile în bord , vă rog să mă ajutați cu sfaturi s-au poate este cineva care a m-ai pățit așa ceva , vă mulțumesc anticipat .

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Invarte, dar nu porneste? Martorii se aprind in bord?

Link to comment
Share on other sites

AndreiSV2017

Salutare, are cineva o schema electrica/diagrama la scaunele electrice golf 5?Vreau sa verific daca este de cumparat separat motorasul de reglare spatar.

Link to comment
Share on other sites

în urmă cu 3 ore, F l o r i n a scris:

Invarte, dar nu porneste? Martorii se aprind in bord?

Nu se aprind martori și nici nu învârte

Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Vezi alimentari, sigurante, etc

Link to comment
Share on other sites

Salutare, la al meu Golf 5 1.6 fsi am eroare P0691. Inteleg ca este de la ventilatorul 1, insa pe vcds pornește. Daca pornesc clima pornește și el.

Ce ma sfatuiti sa verific?

Mulțumesc!

Edited by loghy
Link to comment
Share on other sites

F l o r i n

Posteaza eroarea completa,  cu tot ce apare in textul ce o urmează, sa ne putem face o idee

Link to comment
Share on other sites

Sunt scanari cu un elm327 bluetooth. Nu am putut sterge eroarea decât după ce am pornit clima si au pornit ambele ventilatoare, mil on ! 

Mulțumesc pt. ajutor!

Screenshot_20210612-183347_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20210612-183332_Torque.jpg

Fan 1 control circuit low !

Obd elm 327 bluetooth.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

   Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!