Jump to content

Probleme electrice


Shtrumf2k
 Share

Postare recomandată

eu am nimerit o siguranta chinezeasca care scria 5A pe ea dar nu s-a ars decat in momentul cand am pus-o direct pe baterie intre plus si minus, cand s-a topit firul la mine siguranta a curs plasticul de pe ea dar nu s-a ars...deci atentie mare la ce sigurante folositi

daca la tine se arde siguranta imediat inseamna ca undeva e o mica atingere intre plus si minus, cand se topesc firele se intampla dupa mai multe insistente cu schimbat siguranta intruna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva o diagrama electrică a sistemului de aprindere a unu golf 5 benzina? (1.6 BSE)? Ma intereseaza in mod special cablul senatorului G28 (crankshaft position).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, revin si eu cu rezolvarea arderii sigurantei nr4 de 5 A, ca sa ajut si alti membrii care se vor lovi de aceeasi problema. In cazul meu a fost senzorul de calitatea aerului (G238) care este in scurt (e si putin umflat dupa cum se vede in poza). Ciudat este ca nu e mentionat in diagrama tabloului sigurantelor, si din acest motiv nu am umblat la el pana acum (nu stiam ce face si nici unde se afla). Eu aveam eroarea la el  (short to ground) de cand am cumparat masina, si vreo 2 ani a mers asa fara probleme. Cum i-am scos mufa, a dsparut scurtul, am pus siguranta noua si a inceput aeroterma sa bage aer. Eroarea a ramas de la senzorul de nivel , dar banuiesc ca dupa ce pun totul la loc si o sterg, nu mai apare. Am gasit la dezmembrari unul de pe un Audi, si as dori o confirmare ca este compatibil, practic aratala fel, diferenta este doar la primele 2 cifre (la mine incepe cu 1K0, iar la cel de Audi cu 4B0)  Multumesc tuturor celor care mi-ati dat sfaturi.

805.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut la toata lumea ! La fel ca majoritatea dintre voi, o problema la masina, m-a impins direct la forumul asta. 

Si problema mea se manifestă astfel:

Detin un vw golf 5 din 2005 1.9 tdi 105cp cod motor bkc.  

De curand am bagat freon, dar din pacate fara succes pt ca aveam "sonda" cea din partea dreapta a masinii de langa radiator de jos stricata. Am inlocuit aceasta sonda cu o alta ce-i drept de la "dezmembrari" acum nu stiu ce mi-a dat turcu ca a fost buna (eu i-am zis de golf 5 - el "dada frate" sper sa nu-mi fi dat de pasat, caddy sau mai stiu eu ce minune.)...am revenit la service am montat sonda am incarcat cu freon am pornit clima totul ok. A doua zi am plecat de acasa n-am mers 2-3km si masina s-a oprit in mers. Am gasit si problema ulterior; era vb de o siguranta din compartimentul motor.  Prima de 20 din stanga colt sus al panoului de sig. Am pus alta siguranta de 20 dupa ce am plecat din berceni am ajuns la otopeni m-am intors si pe la baneasa s-a oprit IAR!  

Eram deja "haladit" am invatat care era buba ...siguranta de 20....

Dar ce sa vezi ca singura siguranta ramasa era una de 30 ...pe care initial n-am vrut sa o pun constient de faptul ca daca mai patesc odata asa si siguranta nu e de amperajul care trebui imi arde altceva doooohhhhh. Recunosc mi-am facut-o cu mana mea. In fine am pus singuranta i-am dat la automat, a pornit clima, fiind pornita fara sa-mi dau seama ...am plecat cca 20-30 de metri a inceput sa iasa fum de sub torpedou si un sunet lung tipator strans de gat.

Am oprit.o m-am uitat sub capota de unde ieseau firicele de fum ....se topise camasa de pe un cablu care vine de la aeroterma si duce spre sonda de la turc si se imbina cu altele mai groase masa caroseriei cv....

Ce ma sfatuiti si sau cat de "groasa"  e problema. Mentionez ca nu am ajuns inca cu ea la un" doctor." Mi-am zis doamne ajuta ca am ajuns cu ea acasa si nu mi-a luat foc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum, trebuie sa te apuci de demontat, sa vedem pana unde s-a topit izolația, dacă a implicat și alte fire, etc... Sa o repari corespunzător. 

Asa cum ai spus.... Cea mai mare greșeală, când ai pus siguranță mai mare...... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda...mi.ar (se pune naibii cratima nu punct) placea sa nu fii (fie) implicat si altcv (s-a terminat tastatura?)... e cineva care m.ar (CRATIMA!!!) putea ajuta ca si pret?? Cat m.ar (CRATIMA!!!) costa toata tărășenia ?? 

Multumesc! 

 

Viorele, te rog frumos 2 lucruri:
1. Nu mai da quote/citeaza la mesajul anterior (scrie clar in regulament)
2. Foloseste te rog toate literele de pe tastatura si toate semnele de punctuatie.
A 3-a oara nu mai editez dupa tine, primul post l-am editat crezand ca e exceptie.
Multumesc frumos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tărășenia și costuri, nu ți-o poate spune nimeni, decât după ce se verifica mașina, se aproximeaza timpul de lucru, materiale, etc.... Din pacate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. În drum spre Grecia, fum din bord, trag pe dreapta, siguranta 4 topita, scurt clar. Verific prin motor ce poate fi si am noroc sa imi miroase a ars firele de la încălzirea duzelor stropitori parbriz. Izolat scurtul, schimb siguranta (am doar de 10) nu o mai arde dar nu mai merge ceasul de motorina, ramane pe gol si senzorul de temperatura exterioară...arata -15 În toiul verii. Orice sfat ma ajuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai s-a dus un circuit, verifica pe placa ceasurilor. S-a dus masa către senzori. 

1. Nu trebuia sa bagi siguranța mai mare.... 

2. Trebuie demontat și reparat cablajul stricat... Sa nu ardă mai departe.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu nu inteleg de ce exista plus catre stropitori pe timp de vara, alea nu sunt comandate in functie de temperatura exterioara? Eu asa stiam

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, sunt tot timpul, cât ai contactul pus. 

Oglinzile sunt în funcție de temperatura exterioara 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la oglinzi ai si buton, nu stau incalzite tot timpul, dar duzele mi se pare o mare prostie sa stea calde la 40 de gr afara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

No, sa facem o petiție către VW.... ?. Ai dreptate... Dar din păcate, asa funcționează, încă de la platformele anterioare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare s-or putea dezactiva din vcds si sa le dam drumul doar iarna? cel putin sa nu mai trimita tensiune pe firele alea si sa nu mai aiba consum inutil pe ele, daca rezistentele nu lucreaza nici firele nu sunt solicitate, daca s-ar mai intampla un scurt...n-ar mai fi tensiune, nu? Nu stiu ma gandesc....eu le-as scoate mufele dar tensiunea tot ramane pe fire, dar elimin consumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.... ? nu pot sa scot zambaretul de pe telefon.... 

Nu merge, ca sunt pe direct legate, din siguranța. Doar sa le pui un conector în compartimentul de sub Ștergătoare și sa le deconectezi de acolo.... Sa nu mai vina curent pe langa firele de la balama. Firele tot se vor strica..... Când o sa le conectezi... O sa facă plici... Deci, nu e o soluție 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect florin, dar zic ca rezistentele alea stau incalzite cand capota are 50 de grade, ce rost o avea nu stiu.....chiar nu s-au gandit sa fie ca la oglinzi? Tu le pornesti dar daca afara sunt peste 20 de grade ele nu se incalzesc, au legatura cu senzorul de temperatura cred

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dar teoretic nici asa nu e ok. Nu vb despre duze... Ci oglinzi. Vara, pe ploaie, întra în parcare subterana... Se aburesc instant și asa rămân. Atunci ai vrea sa poți sa le pornești.... Dar nu poți. 

Contrar mașinilor VAG, la BMW oglinzile se încălzesc încet, permanent.... Acolo sa vezi bucurie pe ploaie.... Când abia ai pornit mașina. 

Deci... Fiecare producător cu soluțiile lui... 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca era dupa mintea mea stii cum le faceam? Cand apare in bord fulgul ala la 4 grade, atunci sa dea comanda si spre duze, avertizarea de risc de inghet pac sa activeze si circuitul spre duze....nu mai stateau in tensiune fara rost...eh ce zici? ma angajeaza astia sa le dau idei? :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, ei angajeaza pe aia care le aduc bani, care fac componentele mai ieftine... Cost saving, etc.... Deci, pas la angajare. Ca idee e ok asa cum ai zis, ca funcționare 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 2/9/2018 at 6:49 PM, Al Bundy said:

 

salut. de cateva zile am si eu o problema la masina poate ma pot ajuta cei doi baieti Florin si Al Bundy sau poate si cine a mai dat peste problema asta.

am un golf 5 si in urma cu o saptamana am pus vcds pe masina de curiozitate sa vad daca apar ceva erori si imi datea ventilatorul cel mic de la clima Intrerupt - Intermitent ceva in genul. l-am cumparat nou l-am pus si de atunci a inceput beleaua siguranta nr 4 aia de 5A se arde intruna o schimb merge cateva minute iar se arde si am suflat cu aer celalalt ventilator vechi l-am dat pe cel nou jos si l-am montat pe cel vechi si surpriza ventilatorul merge acum dar tot imi arde siguranta.

Pe acea siguranta e si incalzirea in scaune si lumina ecranului de la clima si senzorii de parcare spate si mai multe. daca ii scot mufa de la ventilatoare nu se mai arde. de ce sa intamplat asa cva fara sa fac nimic altceva decat sa schimb ventilatorul cel mic. sa se fi dus ventilatorul mare ? si sa fie un scurt in el ? ca din cate stiu cel mare il comanda si pe celalalt. dar ventilatoarele pornesc numai sa raceasca apa cand pornesc AC merge putin si se arde siguranta. dar daca era dus cel mare sa aiba scurt in el sau ceva de ce mai pornea cand urca apa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se mai arde cand ai mufa scoasa de la ventilatoare atunci cel nare este defect. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/9/2018 at 6:49 PM, Al Bundy said:

 

la asta ma gandeam si eu ca se arde numai cand pornesc AC si pleaca ventilatoarele. e posibil ca celalalt care il cumparasem sa fi fost de putere mai mare si sa fi dat in calculatorul de la ventilatorul mare ?

ca ala care l-am cumparat era de 300w si cand l-am dat pe celalalt original jos si i-am cautat codul pe net scria ca e de 150w.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar cand pornesc ventilatoarele fara AC, doar cand creste temperatura motorului, se mai arde siguranta ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu se mai arde. dar am vazut ca pornesc cate putiin apoi iar se opresc. dar apa nu fierbe

totul de atunci a inceput cand am schimbat ventilatorul cel mic, pana atunci nu avea nicio problema.

se arde numai cand pornesc AC. pornesc ambele ventilatoare merg maxim cateva minute apoi arde siguranta. daca pornesc doar aeroterma fara AC nu se arde si merge tot ce tine de siguranta aceea. cum pornesc AC gata iar se arde

Modificat de Anonim1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!