Jump to content

Probleme electrice


Shtrumf2k
 Share

Postare recomandată

NU inteleg ce vrei tu sa faci in postul de mai sus, dar daca in ambele mufe este plus comun, nu inteleg cum vrei sa nu-ti dea continuitate cu aparatul de masura pus pe cele 2 plusuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voiam sa identific circuitul cu probleme. Si conectam pe rand, intai la o mufa, apoi la alta  Dar este gresit, pentru ca ele avand legatura intre ele voi avea continuitate pe toate, chiar daca doar unul dintre ele da la masa..Doar daca le poti deconecta pe fiecare in parte atunci ar merge. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu usa de la sofer, am desfacut azi toate fetele de usi si mi-am schimbat boxele iar apoi usa de la sofer e moarta toata, nu merg geamurile, oglinzi, butonul de la combustibil, nu se aprind luminile de la butoane, doar se incuie si descuri din cheie usa, la celelalte usi nu am avut probleme, ce sa se fi intamplat ? nu am scos decat mufa care face legatura cu fata de usa, in rest nu am umblat la nimic 

123.JPG

2.JPG

412343.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele din burduf. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am verificat si intradevar era un fir verde rupt , l-am rezolvat si tot nu mergea, am masurat toate firele de la mufa de la usa pana in calculatorul din usa si nu era niciunul intrerupt, am lasat geamurile din telecomanda, am bagat butoanele in mufa de pe usa si si-a revenit, functioneaza normal acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Offtopic:  Legat de colectoarele de la motorase, cu ce ai reusit sa desfaci capetele alea de fier, am incercat cu o surubelnita subtire dar n-am putut.Orce informatie e bine venita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu un cleste papagal special pilit si format ca sa intre exact acolo si sa poti indrepta acele urechiuse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
rabanne2014

Buna colegi

In ideea de nu a mai deschide un topic,Doresc sa aflu o chestie sii anume: De unde pot sa iau + de pe contact in zona bateriei,motorului?Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din panoul de sigurante de la baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rabanne2014

Am gasit + pe contact in cutia cu sigurante de la Batterie,dar dupa ce scot cheia din contact mai am tensiune inca vreo 10 secunde,deci nu se se opreste imediat.Este normal?

Modificat de rabanne2014
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, este normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut, 

Nu cred ca are sens sa deschid un topic nou pentru aceasta intrebare deci o scriu aici, acu cateva zile am bagat in marsarier dar nu s-a auzit bip-ul de la senzori, apoi am constatat ca nici senzorii nu mai functioneaza si nici becul de marsarier, sa aiba legatura intre ele ?

Prima varianta care imi vine in minte ar fi sa nu fie vreo siguranta arsa.
E vorba de un Golf Plus 2006, panoul de sigurante se afla in stanga bordului ?

Multumesc anticipat pentru orice raspuns.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau switchul de pe cutia de viteza, sper sa nu vorbesc prostii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Daca era siguranta, nu mergeau mai multe module - sunt mai multe conectate, pe acea siguranta.

Sonda de pe cutie, pare sa fie de vina, asa cum zice Aerofan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Multumesc pentru raspunsuri, aveti idee ce cod are piesa, motorul e 2.0 BKD.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update, problema era de la un fir rupt care pleca din acel comutator de marsarier, ca idee pentru posesorii de golf plus, daca vor intampina problema asta, trebuie dat jos doar ansamblul filtrului de aer nu si bateria pentru a avea acces la comutator, adica 2 suruburi, o mufa si 2 furtune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. revin cu problema arderii sigurantei nr 4 de 5A. Mi-am achizitionat un circuit tracer si in urma cu vreo saptamana l-am primit. Pe scurt, aparatul este format dintr-un emitator si un receptor, emitatorul injecteaza semnal pe circuitul cu probleme, iar cu receptorul mergi de-a lungul firului urmarind  semnalul. Receptorul m-a condus destul de repede la un fir (de fapt sunt 3 prinse la masa, dar doar pe unul primesc semnal) care da la masa masinii in zona pragului pasagerului dreapta fata. Am deconectat firul de la masa si scurtul dispare, apare circuit deschis. Deci trag concluzia ca mergand pe traseul acestui fir, ar trebui sa dau de scurtcircuitul care provoaca arderea sigurantei. La o prima vizualizare de-a lungul manunchiului de fire, nu pare nimic in neregula, dar ajung in spatele bordului, in dreptul consolei unde este casetofonul si tubulatura de aer si nu mai am acces, la fel nici in spatele volanului nu pot vedea firele. Ma gandesc ca aceasta ar trebui sa fie zona cu probleme. Stie cineva ce anume alimenteaza acest fir maro legat la masa masinii sau unde duce mai exact? Banuiesc ca nu iese afara spre motor ca puteau sa-l lege pe acolo, nu-l mai aduceau inauntru. Exista vreo modalitate ca sa ajung la acel manunchi fara sa dau bordul jos? Am facut un video cu telefonul ca sa vedeti mai exact despre ce este vorba.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maro este masa. Si este normal sa dea scurt pe el. Si daca te-ai apucat sa detectezi scurturile intr-o masina cu acel device, mai bine nu dadeai banii pe el.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum, de când se desfășoară acesta poveste.... În câteva ore se putea rezolva. Dacă nu ai reușit sa indentifici locul.. Sau dacă e prea mult distrus din cablaj, trebuia suspendat circuitul, tras altul din blocul de siguranțe către fiecare modul alimentat... Și se rezolva problema. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai asta e pentru voi florine, care stiti ce module sunt pe circuit, pentru cine nu stie nu are alta varianta decat sa caute din aproape in aproape

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai sunt 3 fire maro si doar pe asta am scurt, ceea ce-mi spune ca masa asta este separata de restul. Ce poate sa fie acolo in spatele consolei care sa provoace topirea izolatiei ambelor fire, mai ales ca asta de la masa e mai gros in comparatie cu restul, iar de frecat pe undeva sub bord mi-e greu sa cred ca s-a intamplat, am vazut ca sunt destul de fixe, si din loc in loc au protectii din plastic. Am sperat ca nu va trebui sa dau tot bordul jos, in plus nici macar nu eram sigur daca este la motor sau in interior. Am deconectat urmatorii consumatori: senzorul nivel ulei, senzorul de inalta presiune AC, mufa tripla spate (unde este marsalierul), aeroterma, cele 3 mufe de la panoul de control AC, modulul confort, sperand sa fie unul din consumatori. dar fara rezultat. Switch-ul de pe cutie cand bagi in marsarier ar putea sa aiba vreo treaba cu problema asta? 

 

PS: Sa inteleg ce scurtul trebuie sa fie pana la intrarea in module sau poate fi si dupa? Imi puteti spune care sunt modulele alimentate de acest circuit?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nun s-au frecat sub bord, ci undeva s-a produs un scurt, din cauza scurtului firul cu izolatie mai subtire s-a topit si fiind langa un altul l-a topit si pe el si au ajuns sa fie lipite...dar asta nu inseamna ca acolo s-a produs prima data scurtul. Ala e un efect al scurtului. Poate tu practic prin cautarile tale ai eliminat scurtul care a provocat problema, dar a ramas efectul...nu stii pana nu elimini pe rand sa vezi, e nasoala treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, inainte sa ma apuc sa dau bordul jos, voi deconecta firul cu probleme de la masa, si cu voltmetrul pe continuitate o sa incerc sa identific ce consumator deserveste, masurand mufele consumatorilor din apropiere care au un fir maro mai gros (aeroterma, modulul confort ...), macar sa stiu exact la ce componenta ajunge si atunci voi fi sigur intre ce portiune se afla scurtul. Incerc sa gasesc varianta mai usoara fara demontat bordul, prin eliminare. In ETKA sau Autodata nu se poate vedea la ce consumator merge firul de la masa?

PS: Pentru cei care se pricep la electrica, este posibil ca firul ala de masa sa plece din partea soferului ( sa zicem ceasuri, tabloul de releee sau alta componenta) si sa traverseze prin spatele bordului ca sa il prinda la pragul din drreptul pasagerului sau vine de la o componenta din apropierea lui? Scuze ca pun prea multe intrebari, dar incerc sa adun cat mai multe date ca sa micsorez aria de cautare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tabloul de sigurante zici ca l-ai dat jos? la mine erau lipite si in spatele lui. Pune continuitatea pe siguranta 4 si masa si urmareste firul de pe siguranta 4 pana unde il gasesti lipit, sau vezi unde duce....lasa masa aia groasa in pace ca nu ea e problema ta

Modificat de WooZie
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am dat jos si m-am uitat doar la fire pana sa inceapa mansonul, o sa-l mai dau o data jos sa desfac mansonul sa ma uit inca vreo 10-15 cm mai departe, ca apoi nu mai am acces. Eu as urmari firul de masa ca este unul singur, cel de la sigurante se ramifica cum ati spus si voi. Ma gandeam la ce ai spus mai sus, cu fir care s-a topi si a topit si izolatia de pe celalat, dar nu din acest motiv este pusa siguranta, ca sa nu se topeasca firele? Ceea ce ma duce cu gandul la faptul ca firele trec pe langa o parte mobila si s-a dus izolatia pana a facut scurt (posibil sa se fi lipit intre ele) moment in care s-a ars si siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!