Jump to content

Iepurașul furios - R20


c6t9

Postare recomandată

Numai la stație n-aș sta atent. Dar cine știe, poate pun mâna pe un Little Wil cu ceva în coadă. Totuși e foarte puțin probabil.

 

Auleu mai Cata, cum de nu ne-am intersectat ?? Cred ca erati la Gornesti cand am trecut pe acolo...

Si noi tot pe la Buzau pe E85...dar cu detector. I-am vazut pana si pe aia de la intalnirea Alfa.

:)

Drumul de la Tg Mures la Bistrita va fi gata in septembrie, cel mai tarziu octombrie, asa ca numa bine de verificat calitatea sfaltului.

:D

 

 

Ești optimist :D

 

Repet, una peste alta cu radarele se putea și mai rău. Vedem ce vine. Noi să fim sănătoși.

 

@ Muale - când toți vor merge cu viteza maximă recomandată ca prin alte țări, da. Până atunci pierzi o zi pe drum dacă mergi 100% regulamentar. Cu viteza legală nu poți să depășești decât în mod excepțional (să prinzi și drum care să permită și să ai liber). Am văzut la aberații pe drum. Singurul loc unde se putea depăși avea limitare mai mică decât restul tronsonului și acolo era radar (era 60). Drum cu două benzi pe sens și drept avea 50. Linie continuă când vezi în față 2km. Localități care încept cu 5km înainte de prima casă. Și chestii din astea. Dar de obicei merg cât de cât regulamentar. Toate radarele luate vreodată au fost până în +30, majoritatea fiind pe la 70 în loc de 50 unde chiar se putea merge cu 70 fără nici cel mai mic stres. Dar bine că erau radare multe. Toți cei care mi-au nenorocit ochii cu faruri reglate prost mergeau în voie. Așa se întâmplă când legile se aplică nu zic după mintea cui. Ani de zile România a avut o singură problemă, viteza. Altceva nu mai există. Niște campanii care să explice bunele practici rutiere întâlnite prin Europa n-am văzut.

 

Inseamna ca vei sta la radare :))

Link către comentariu

Mă deranjează mai tare că nu fac ceva util în loc să stea ascunși cu radarul și să impună reguli imbecile.

Link către comentariu

c6t9 ai dreptate...eu folosesc statie la drumuri in afara. este utila cu conditia sa ai pe altii care sa vada/anunte radarul.

 

la inceputul anului am luat amenda fix cu statie...m-a luat cu cativa km peste limita pt ca depaseam pe cineva care mergea haotic. culmea...tot drumul am mers lejer, nu ma grabeam. dar asta e, am luat-o . de asta zic, cel mai sfant e sa mergi legal, nu sa cauti radare cu statie sau detector sau flash-uri de la altii.

Modificat de Muale
Link către comentariu

E de ajuns sa te salveze de 2-3 amenzi si ti-ai scos banii.In plus de asta poti fi anuntat daca pe traseu sunt alte evenimente cum ar fi accidentele,vaci pe drum etc.

Link către comentariu

E și plăcut să poți merge liniștit, nu încet, dar fără stres. Din păcate încă nu e posibil.



E de ajuns sa te salveze de 2-3 amenzi si ti-ai scos banii.In plus de asta poti fi anuntat daca pe traseu sunt alte evenimente cum ar fi accidentele,vaci pe drum etc.

 

Tu știi câte vaci și câți cai am întâlnit în ultima vreme? Mă mir că nu a intrat nici una în mașină. Dar nu e timpul pierdut. Mai ales că de multe ori se găsește câte un șofer de camion care le sperie și ajung pe contrasens în fugă. Ăia n-au creier nici cât vacile, dar presupun că mustește mândria în ei.

 

A, am uitat să vă mai spun ceva. Se practică metoda accidentului înscenat și pe centură. E bine să mergeți unde aveți treabă fără să-i bagați în seamă, oricât de disperați par.

Link către comentariu

Cata si eu am acceasi problema ca tine. Pe anuminte drumuri imi vibreaza foarte putin... Cand ies pe autostrada numai face nimic.

Le-am echilibrat de 3 ori si la fel se intampla.

Send from my Sony Xperia S

 

Ai avut același comportament și cu roțile originale?

Link către comentariu

Si eu patesc acelasi lucru, dar pe la 110-120km/h si nu mereu, deci inclin sa cred ca e de la soseaua respectiva, nu de la mecanica masinii. Echilibrat roti, refacut geometria rotilor, verificat discuri, placute, niciun rezultat...

Link către comentariu

La fel faceau si rotile originale. Eu numai bag de seama acele mini vibratii deoarece am vazut cum face masina cu niste roti echilibrate prost (autosoft) Mai mult ca sigur e din cauza drumului

Link către comentariu

Pe la 140-150 km/h se simt si la mine niste vibratii slabe in volan, atat cu rotile stock, cat si cu cele aftermarket cu inele de centrare metalice (ambele set-uri indreptate/echilibrate si cu anvelope noi + discuri/placute de frana noi). Desi par bune drumurile, au mici mici imperfectiuni/denivelari, asfaltul nu este turnat ca pe circuit.

Modificat de volvol
Link către comentariu

Am înțeles. Așa aveam și eu impresia că de la drum pentru că nu face mereu și nu face la fel. Și la viteza aia e un punct de rezonanță mai pronunțat. Totuși am să mai echilibrez încă o dată roțile acum că s-au mai tocit anvelopele.

 

Si eu patesc acelasi lucru, dar pe la 110-120km/h si nu mereu, deci inclin sa cred ca e de la soseaua respectiva, nu de la mecanica masinii. Echilibrat roti, refacut geometria rotilor, verificat discuri, placute, niciun rezultat...

 

Asta am făcut eu din reflex după ce am luat mașina, totul a fost OK.

Link către comentariu

Eu aveam vibratii semnificative fix la 160km/h si am scapat de ele dupa ce am inlocuit cauciucurile. Pana sa le schimb am luat la rand echilibrat jante singure si cu cauciucuri, suspensie, bucsaraie, caseta de directie.

Cei care aveti vibratii - le aveti si cu alte cauciucuri? gumele de iarna de exemplu ...

Link către comentariu

O să încerc după echilibrare să pun și roțile de pe spate pe față. Momentan mai mult nu am ce să fac.

Link către comentariu

@saibot, sincer nu, cu cele de iarna nu face asa. E drept ca nu prea mi-a mai facut asa masina deloc dupa ce s-a reasfaltat traseul pe care se intampla cel mai des.  :rolleyes:

Link către comentariu

Am mai făcut un drum. Dintre toate de până acum cred că ăsta mi-a plăcut cel mai mult și l-aș mai încerca o dată, acum că știu ce e pe traseu, pot să opresc în voie și unde n-am făcut-o, mă încadrez din timp.

Traseul a fost București - Pitești - Craiova - Filiași - Strehaia - Drobeta Turnu Severin - Orșova - Caransebeș - Reșița - Anina - Bozovici - Iablanița și retur pe la Orșova și drumul făcut inițial. Pentru cine nu a fost la Târgu Jiu, este o alternativă de revenire, fiind timp de-o vizită prin parc.

Total 1040km, 70km/h viteza medie, consum 8,2%. Drum bun spre foarte bun 90% din traseu.

Am plecat dimineață spre Pitești. Radare pe autostradă, dar asta n-ar fi ceva neobișnuit. Mai interesant a fost că la Pitești când am ieșit de pe autostradă era aproape imediat un alt radar ascuns.

Am fost fericit că la Craiova nu a mai fost nevoie să trec prin oraș. Centura de nord (și singura) vine la fix.

Din păcate prin mai toate orașele drumurile sunt praf și pulbere. Cică acolo acționează exclusiv autoritățile locale, care sunt sărace și n-au ele bani pentru nimicuri din astea. În schimb în general mi s-au părut cât de cât îngrijite.

Drobeta-Turnu Severin are de asemenea centură. Aici am observat că există Taverna Sârbului, dar aveam o altă destinație pentru masă.

Pe lângă Dunăre este frumos și liniște. Mai există câte un radar rătăcit, dar se anunță din timp, uneori chiar și la mare distanță.

Nu știu dacă pe această cale ferată circulă și transport persoane, dar pare interesant traseul. N-am mai mers cu trenul de mulți ani.

DSC8028.jpg

Am "ascuns" mașina unde am putut, din păcate nu prea sunt locuri unde să poți trage.

DSC8029.jpg

Am rezistat tentației de a fugi din țară. Încă-s lucruri deosebite aici.

DSC8030.jpg

Așa că am revenit la mașină și am plecat mai departe.

DSC8031.jpg

Și Caransebeșul poate fi ocolit, dar am luat-o totuși prin oraș. Aici niște sculpturi au împânzit localitatea și chiar am trecut pe lângă parcul cu sculpturi în andezit abia apărut, dar n-am fost suficient de inspirat și am ratat intrarea. Cu altă ocazie.

Tot prin zona asta am avut prima neplăcere. Este o porțiune de drum la care se lucrează și pe jos s-a pus criblură. Asta n-ar fi o problemă în sine, totul este marcat corespunzător, există și un semafor unde am stat puțin. Am mers ca un om și nici nu se mai vedeau cei din față când am ajuns eu la capătul celălalt, cam așa de tare mergeau pe piatra aia. După ce am trecut de semafor mai exista o porțiune destul de mare în aceleași condiții. Din față a venit prima dată tare un Matiz care m-a umplut de pietre și n-a mai trecut mult până să vină un Logan la fel. I-aș face animale, dar este o rușine pentru bietele necuvântătoare. Nu, animal e un compliment pentru ăștia. Jeguri este un cuvânt mai potrivit. În clipa aia cea mai bună decizie a mea a fost să merg mai departe, alternativa fiind să-i văd morți și nimic mai mult. Aș fi făcut un bine semenilor mei, OAMENII!!!

Am ajuns la Reșița. Ce mi-a plăcut a fost faptul că nu au baricadat liniile de tramvai și au făcut bandă de mers. E drept că situația e ceva mai complicată, acolo fiind și o discuție publică despre utilitatea acestui mijloc de transport în comun. Totuși oamenii gândesc și au luat decizia cea mai bună. Nu pot spune asta despre alte autorițăți locale sau centrale, care încă mai iau măsuri imbecile menite să îngreuneze traficul.

Aveam pe GPS marcat Parcul CFR (așa este identificat pe Google Maps - Parc Muzeul CFR) și lacul Gozna, dar în ordine inversă. Nu știam că trec pe lângă parc întâi. Locomotivele le-a observat soția și am oprit pe dreapta. Mă uitasem din timp pe Google maps să văd cum e cu parcarea în zonă.

Este ceva inedit din punctul meu de vedere. Am văzut că au amenajat cât de cât, florile nu erau furate, exista și un paznic, dar și multă mizerie care mi-e greu să cred că fusese lăsată de către turiști. Apropo de turiști, mai exista un singur domn și restul erau localnici în trecere (destul de mulți, că nu mai știam cum să nu-i prind). Muzeul cică e nou, cel puțin oficial, el existând fizic de niște zeci de ani. Eh, mai bine mai târziu, nu?

Am început dintr-un colț. Aproape că m-am mirat că nu se cer bani pentru poze.

DSC8034.jpg

Există așa un sentiment al unor vremuri dispărute, te întorci în timp.

DSC8041.jpg

Unele locomotive sunt mai mari decât sugerează imaginile. Roțile puteau avea chiar și spre 2m diametru.

DSC8043.jpg

1935

DSC8047.jpg

Există tot felul de locomotive, inclusiv dintre cele cu ecartament îngust. Ba chiar pentru cine are timp, prin zonă sunt căi ferate forestiere abandonate, ce pot fi un bun motiv pentru plimbări cu bicicleta sau pe jos.

DSC8050.jpg

Nu putea să lipsească clasicul cadru cu "iuțeala maximă".

DSC8056.jpg

"Fierul" pare să se țină bine.

DSC8060.jpg

Undeva ascuns este și un semn cu numele amplasamentului.

DSC8061.jpg

Despre fiecare locomotivă sunt câteva date. Toate sunt frumos înghesuite în acest mic parc-muzeu. Mare parte din ele sunt pe filieră germană cu tehnologie de acolo. Pe vremea aia probabil se vorbea mai multă germană în țară.

DSC8064.jpg

Nu sunt foarte sigur că aceste bucăți de istorie ar fi fost lăsate în aer liber prin alte țări, recunosc că nu prea am văzut astfel de amenajări. Ăsta cică este cel mai mare muzeu tehnic în aer liber din Europa și la cât de "mare" l-am văzut eu, cred că spune multe.

La loc de cinste stă o primă locomotivă pe abur făcută la Reșița. 1872.

DSC8068.jpg

Și tot într-un spațiu numai al ei stă una de "viță nobilă". Este și ea pentru ecartament îngust (760 mm pentru mai sus amintitele căi ferate forestiere din zonă), are (sau avea) 220 de cai la 22 de tone greutate.

DSC8070.jpg

Cred că v-am plictisit destul cu locomotivele mele, dar sper să vă fi trezit interesul puțin. Am plecat încet spre următoarea destinație, lacul Gozna.

DSC8073.jpg

Spre Gozna totul părea decent până când drumul s-a stricat dintr-o dată. Eu am mai mers pe drumuri proaste, dar acum mi s-a părut prea mult. Totuși nu mi-am bătut joc de mașină niciodată. Ar fi trebuit să fac 30km prin gropi. Am renunțat. Erau multe mașini care urcau, unele foarte tare, fiecare face cum crede că e mai bine. Șoferii de Dacie erau clar la o specială, cam așa de tare mergeau. Din păcate în stațiune era și masa noastră și asta ne-a stricat puțin planurile.

Din Reșița și până la Iablanița începe o distracție de 110km, în mare parte numai viraje. Am marcat drumul pe Maps. Este aproape în întregime bun, liber și se poate merge în voie.

Începe într-o pădure, apoi o livadă, pe dealuri și apoi iar pădure etc. O combinație foarte frumoasă. Peisajul parcă era făcut artizanal, norii pe cer păreau multiplicați și așezați cu mâna într-un model cu rost. Ar fi trebuit să opresc mai des și să caut să prind imaginile astea, dar eu am rămas cu amintirile, iar voi cu o curiozitate sper.

DSC8076.jpg

De poveste.

DSC8077.jpg

Pe acest traseu, printre alte chestii se află și una dintre cele mai interesante cascade din lume - Bigăr. Ea face parte dintr-un parc național și o rezervație. E oarecum ușor de ratat, căutați semnul cu Paralela 45. Dacă vă duceți mai aproape pe harta Google, este marcat locul aici. Știam că nu prea este loc pentru a lăsa mașina, era plin evident. Am găsit și eu un colț și am lăsat-o acolo.

A funcționat destul de bine publicitatea la televizor cred, au oprit cam toți cei care treceau prin zonă.

Ea a fost plasată pe primul loc într-un top al cascadelor unice în lume.

DSC8122.jpg

Am improvizat și eu ceva. Fără filtre, fără trepied. D5000-ul și-a făcut treaba cu brio. Ceva mai larg decât Tamron 17-50 nu am însă. De altfel absolut toate cadrele au fost trase în combinația asta.

DSC8116.jpg

Imediat după ce am plecat de acolo am dat peste o "păsărică".

DSC8132.jpg

Niște băieți de la București care aveau la ei mai multe decât mine (eu practic aveam nimic, deci orice era mai bine), au prins-o în ideea de a o salva. Sper că au făcut asta. Oricum numai noi am oprit, alții au trecut fără să se uite.

De multe ori când văd pe la televizor că în orice loc ceva mai "retras" nu există semnal, îmi spun că așa e în filme. Ei bine după ultimele drumuri prin țară trebuie să-mi reconsider poziția.

Mai departe n-am mai făcut poze deloc și-mi pare rău. Ar trebui să fac cumva să opresc. Am prins un apus senzațional pe niște dealuri cu un stol de păsări, superb. Eu eram cu un ochi la peisaj și cu altul la drum, se mergea în ritm alert.

Până la Craiova am mers după un TIR. Nebun omul, dar avea dreptate oarecum. Aveam o mașină în față, a depășit TIR-ul, am depășit și eu TIR-ul și când m-am repliat omul a pus frână cât a putut de pe la 120 la 50 pentru că se vedea o localitate, TIR-ul avea vreo 90 (așa mergea, 90-100 constant). Noroc că au frâne destul de bune camioanele astea. Puțin mai târziu l-a depășit TIR-ul, apoi și eu și am stat ascuns după TIR-ul destul de mult. Au fost și radare, am trecut fără evenimente.

Am decis să oprim la Tavernă. Excepțional serviciul. Am mâncat tot felul de neamuri de pește până n-am mai putut respira. Recomand acolo un popas. Este spațiu pentru toată lumea, parcare mare, nu-s probleme.

Mașina s-a comportat bine, se simte mai ales la depășiri, multe depășiri unde m-am dus singur din tot grupul chiar și când veneam mult din spate. Permite și o viteză mai mare de intrare în viraje, contează și asta pentru că multe locuri unde poți trece legal sunt foarte scurte. Culmea, sunt zone de linie continuă unde vezi foarte departe. Dar astea sunt mistere de pe la noi. Pe anumite porțiuni ai voie legal să depășești, dar practic dacă o faci, riști. Am și văzut câteva situații. Am întâlnit chiar și un accident, o mașină răsturnată și păreau mai multe lovite într-o porțiune unde era vizibilitate. Ce s-ar fi putut întâmpla acolo e greu de spus.

Traficul pe timp de noapte OK, faruri în străfundul ochilor la greu, dar asta e. Am fost la un semafor lângă un alt Golf 6 și diferența de nivel dintre noi era respectabilă. Deci să zic că sunt eu prea jos și ele bat bine.

Pe autostradă cu două excepții toată lumea mergea într-o lege proprie, viteze diferite, toate sub limita legală. Ca la români. Am ajuns cu bine totuși.



Am uitat ceva. Am văzut foarte multe mașini lovite pe platforme, aduse în țară. Măcar o parte dintre ele ajung pe Autovit cu puțini km și în stare excepțională la prețuri promoționale.

Link către comentariu

Superb traseu! Multumim pentru frumoasa prezentare.M-a delectat total.Inca avem peisaje deosebite,pacat ca nu sunt exploatate la adevarata lor valoare turistica ca in Elvetia,mai ales infrastructura care lasa de dorit si descurajeaza pe excursionisti.Or veni si vremuri mai bune.

Modificat de calin.g
Link către comentariu

Pe langa masinile alea lovite am trecut si eu. Erau vreo 10-15 tiruri la granita dintre Croatia si Serbia pline cu masini lovite, unele chiar ok (un 335i coupe arata chiar bine ), chiar ma intrebam daca or sa ajunga in Romania.

Trebuie sa-mi fac un bookmark pe thread-ul tau si sa incep sa bifez si eu locurile astea; ma asteapta ceva drumuri insa :)

Link către comentariu

Trebuie subscris la topicul asta! :)

 

Frumos traseul si frumoasa tara, stim cu totii care-i finalul frazei... Si nici locomotiva nu statea deloc rau la capitolul "iuteala maxima". E bine ca reusesti sa-ti faci timp pentru astfel de escapade, cred ca e reconfortant pentru suflet si-si mai intinde si masina un pic picioarele. Tot inainte!

Link către comentariu

O zi liberă are oricine. Iar banii se duc oricum și când stai acasă pentru că tot ai cheltuieli diverse. Și până la urmă timpul trece și nu ți-l mai dă nimeni. Este bunul care nu are preț în realitate.

 

Nu știu nici cât e mașina, dar nici distanțele astea mari nu mi se mai par un efort foarte mare. Se duc km incredibil de lejer. Nu repede pentru că nu merg foarte repede, dar lejer. Ar fi ajutat și mai mult niște autostrăzi. Dacă mergi perfect regulamentar, media de viteză va fi undeva la 50km/h în mod normal. Pe un drum mixt. Nu prea funcționează calculul cu 50+100, pentru că unele drumuri sunt proaste, aglomerate, nu prea mergi nici măcar cu viteza legală, nu prea poți să depășești dacă vrei să respecți legea 100% etc.

 

Iepurele are avantajul că la nevoie poți pune pedala la fund și aia e. Nu sunt nici foarte multe mașini care să te bâzâie. Când mă întorceam erau niște urcări pe care drumul primea două benzi și de obicei până acolo se agitau în spatele meu destui chiar dacă nu era loc să depășești. Pe urcările alea însă dispăreau toți, mulți nici nu apucau să treacă de toate camioanele. Chiar ca un iepure o tulește în condiții din astea. Și o astfel de chestie te face să mergi mai relaxat, nu stai încrâncenat. Mă întreba soția mea de ce am luat mașina asta pentru drumurile de la noi. E rigidă, joasă. Ăsta este un motiv. Plus că are alte frâne, altă ținută de drum, îmi permit ca la o depășire să prind un 160-180 pentru că mai departe n-am emoții. Prefer să nu merg pe un anumit drum indiferent care este el, decât să stau foarte atent sute de km. Am experiența fostului Golf cu PDG. Îmi place mai mult partea asta, decât confortul sporit pe care-l aveam atunci.

 

Apropo de vizitele prin alte țări, unele curate, altele mai puțin. N-am reușit în România să văd un singur loc, dar măcar unul singur, unde se putea trage pe dreapta și să fie curat. Fără excepție peste tot era gunoi. Cât de greu poate fi să ai cu tine un sac pentru a-l strânge. Și-l arunci la o benzinărie sau acasă. Sunt acum saci de toate națiile, care se leagă, rezistenți, ieftini. Oare cât de greu poate fi? De unde vine nesimțirea asta? Pe ei nu-i deranjează oare când găsesc mizerie unde se duc sau așa e și acasă? Pe noi ne deranjează și că mașina e cam murdară la interior (trebuie să găsesc un spațiu unde să mă ocup de ea). Sau așa consideram că este, dar am văzut altele de mi-am pus mâinile în cap. Un minim efort ar face viața tuturor mult mai frumoasă. Oprești să admiri un peisaj, nu să stai în gunoaiele unor nesimțiți. E clar că nu se poate face nimic legal, numai să stea prin boscheți ceva agenți și să sară pe ăștia, dar e SF treaba. Ține de puțin bun simț și civilizație. Eu am venit cu gunoi acasă și de prin țări străine. Asta e. La greci l-am cărat de m-am plictisit până am găsit un tomberon, dar l-am cărat. Puteam să-l arunc aiurea, că și așa nu era nici dracu și nu era nici țara mea. Dar n-am făcut-o. Nu e niciodată prea târziu să faci un lucru bun în direcția asta.

 

Le mulțumesc și celor care fac semne la radar. Sunt puțini, să nu vă imaginați că toți șoferii fac asta. Mulți se bucură când îi văd pe alții opriți, au așa o satisfacție morbidă. Unii merită să fie opriți, nu contesc, dar cei mai mulți nu. În condițiile în care eu merg decent, fără excese deosebite, număr pe degetele de la o mână câte mașini m-au depășit. Deci nu e chiar o țară de vitezomani inconștienți. Sunt oameni normali care vor să se deplaseze într-un ritm uman, nimic mai mult.

Link către comentariu

ma bucur sa vad ca faci asemenea drumetii prin tara, lucrurile astea imi lipsesc enorm aici, nu ca le-as fi facut foarte des cand eram acasa, dar parca atunci nu vedeam atat de clar ca avem totusi o tara frumoasa, din punctul asta de vedere cel putin, al frumusetilor naturale care inca sunt parca neatinse de oameni, nearanjate, asa cum au crescut de la mama natura cu exceptia gunoaielor lasate de trecatori dar chiar si la capitolul acesta mi s-a parut ca am vazut totusi o imbunatatire, nu mai e cum era cu ani in urma. Cred ca e o placere cu R-ul pe drumurile virajate de prin tara, eu ma bucur cand ajung acasa si fac Bucuresti-Sibiu cu o masina inchiriata pe Dealul Negru, dar tu pe drumurile alea superbe...la cat mai multe si mai delecteaza-ne cu poze. :RO flag:

Modificat de mik15
Link către comentariu

Putin Off-Topic.

 

Pe langa IOR era un colt care, cand am plecat din tara, era in constructie. Am vazut aseara cand am iesit la o mica plimbare ca au facut o mica piateta acolo, niste flori, un bust al lui Brancusi, niste banci, putin kitchos dar per total e ok. Bancile au cosuri de gunoi si in stanga si in dreapta, nu cred ca faci un metru pana la ele.

Aseara am vazut pe o banca, la jumatate de metru de un cos de gunoi, o cutie de pizza, o sticla de sus si cateva servetele. Le-a luat Catalina si le-a pus in cos... Acum, cat de greu era sa intinda mana si sa le puna in cos, nici macar nu trebuia sa se ridice de pe banca...

 

Suntem atat de inapoiati si lipsiti de civilizatie incat nici macar ironic nu mai este...

Link către comentariu

Faine locurile prin care umbli, si mai ales felul in care le descrii. Si eu cand prind oleaca de timp me reped prin tara. Sunt multe locuri frumoase, pacat ca drumurile sunt asa cum sunt.

Dar in multe iesiri, am preferat sa plec cu Bora, decat cu V6-le, tocmai pentru ca nu stiam peste ce asfalt voi da, si in general nu prea imi place sa ma intorc din drum. Iti spun sincer, daca ar fi sa aleg intre cele doua, as tine Bora, este mult mai "adecvata" pentru ce e pe la noi. Da, senzatia de a apasa acceleratia, si gata depasirea, e faina, si te ajuta de multe ori... insa intarzierea cauzata de un drum prost depaseste cu mult intarzierea cauzata de statul mai mult cu 500m in spatele unui TIR... Am avut de multe ori deja surpriza, ca pe acelas traseu sa scot acelas timp cu TDI-ul... Din pacate cam asta e adevarul, daca esti cu adevarat umblator prin tara, masina puternica, joasa si rigida nu e neaparat cea mai buna alegere.

Te descurci, insa "e pacat"...

Modificat de mad_kat
Link către comentariu

@c6t9: Cred ca a venit momentul sa admiti si sa recunosti ca R-ul iti place mai mult decat X3-ul. :P

Link către comentariu

Pai ar fi culmea sa afirme contrariul,insa sunt masini total diferite,nu pot fi comparate,nu ?

Link către comentariu

Legat de gunoaie, asta e nivelul de civilizatie actual. Cati dintre noi nu am vazut aruncate din masini cutii de bere/cafea/suc, nu mai zic de pungi, mucuri de tigari etc. Si cand ma gandesc ca eu si in oras la plimbare stau cu vreun ambalaj ceva in buzunar/mana pentru kilometri intregi numai sa nu arunc pe jos. Chiar si in Bucuresti e incredibil ce distante poti sa acoperi cateodata fara sa vezi un singur cos de gunoi. Dar de aici si pana la arunca pe jos e cale lunga si-i zice "7 ani de acasa".

 

Dar stricam frumusete de topic!  :offtopic:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!