Jump to content

Golfuletzu meu Mk. 4


~LauR~

Postare recomandată

  • 2 weeks later...

interesant de urmarit ceasul de boost in accelerare/ decelerare :)

totusi - sunt normale acele "rateuri" pe evacuare? sau e limitarea?

Link către comentariu

@mad_katEste limitarea ( popcorn rev-limiter )  asa face mereu cand ii dai limitare :)

@Laurentiu_LWR mi'e sa nu fie de la overboostu ala mare...

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

De la ala a fost sigur...daca nu il inlocuiai...ceda si al tau sigur... :))

Link către comentariu

Ce frumos trage, si mai ales, fara fum (sau poate foarte putin si nu se vede pe filmulet). Nu lasi norisori in spate cand accelerezi mai vioi :))  

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Chiar m-am gandit la treaba asta, dar am zis ca nu e cazul pt puterea de acum si in plus fum NU da deloc daca merg normal cu ea, cand o accelerez puternic atunci da putin, iar la DRAG sau pe circuit nu merg cu ea sa ii fac un soft doar pt asta...asa ca nu am vazut rostu la 2 softuri.

Un prieten face un golf 4 1.9 tdi de 300+ cai, el o sa aibe 2 softuri, unu de strada in jur la 200 cp si unu maxim :))

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu
  • 2 weeks later...

si eu momentan strang bani ca prin ianuarie sa ii dau drumu la proiect. sa vad exact cat ma costa dsg-ul, ca acolo ar fi problema la mine. Daca nu dat jos de pe masina pus manuala si hf :D si o sa umblu si eu cu 2 softuri

Link către comentariu

@playerstts Succes !

Am cumparat rampa noua la bujii, pe original ( aftermarket nu vine ) cea veche s-a copt...urmeaza zilele astea sa o schimb si sa trec si la "bocanci" de iarna :))

Daca vrea cineva sa comande, codul este pe ambalaj iar pretul a fost 212 lei

20171030_132152.thumb.jpg.44a638d03a46c9406de488164d866d30.jpg

Link către comentariu

wtf, cand naiba a ajuns golful asta la stage 2 ?! :))  Felicitari pt upgradeuri, am citit cateva pagini, inclusiv cea cu admisia + intercooler de 6L ; daca eram activ in perioada aia iti spuneam din timp ca nu se potriveste decat cu modificari :(  cam aceeasi configuratie o aveam si eu pe ibiza cupra..stock fiind, cu pachet Seat sport de fabrica avea frane de 312 cu 4 pistonase AP Racing, intercooler frontal Seat Sport, apoi a primit turbo oem de 2.7, downpipe de 63 cu decat si egr off, furtune siliconice, disc ambreiaj intarit cu kevlar ; acum, am citit fugitiv si nu am sesizat ce configuratie ai la ambreiaj ( pt ca sunt sigur ca nu mai e cel stock ) si la injectoare ; cu ce presiune mergi in turbo ? eu cand am vandut` o aveam 2.3 bar dar baiatul care a cumparat`o i-a schimbat cutia si a resoftat`o si mergea cu 2.5 ; cam asta e maximul pe care il stie turbina de 2.7 din cate stiu eu, si cred ca atinsese limita de ~ 250 cp pe care o  stiu si injectoarele stock de cupra  ( cu toate ca proprietarul credea ca are vreo 300 cp, dar asta e alta poveste ) ; eu cu 2.3 in turbo faceam 80-120 in ~ 3.7-3.8 secunde ( in treapta 3, si + 0,1/0,2 in treapta 4 ) si 100-180 in ~ 10 ( 4+5th );

p.s : acum vad ca scrie in descriere MSF with kevlar clutch ; sa stii ca a mea avea volant stock, si avea o bataie inca de cand am cumparat`o eu, si tind sa cred ca era volant ei OEM ; eu nu dadeam deloc plecari de pe loc in tromba, si nu s-a agravat bataia ; deci in caz ca te deranjeaza vibratiile cred ca poti pune cu incredere volant dual si sa lasi discul intarit cu kevlar ; la 500nm, ai grija cu socurile din cutie, pt ca daca ratezi o treapta in tromba s-ar putea sa nu ii convina ; mie mi se pare ca golful asta 5 ce il am acum ( 2.0 tdi 140 resoftat ) nu prea trage cine stie ce.. :)) dar e satisfacator..si..noroc ca nu mai am bani de modificari hardware caci ma tenteaza alta turbina, downpipe, intercooler si soft..dar nu prea stiu mai nimic despre 2.0 tdi astea in 16 valve..asa ca incerc ma gandesc la altele :))

Link către comentariu

@bgd_b92O ajuns destul de repede cand te apuca nebunia :))

Stiu fosta Ibiza :icon_thumright: mi-ar fi placut etrieri AP Racing de pe ea :))

Intercooleru ala de ibiza cupra il puneam foarte greu si trebuia sa tai multe si nu am vrut asta...

Injectoarele sunt de ARL, turbina merge cu 2.0 bar...am cutie in 5 trepte asa ca ambreiajul este slab :( daia am si pus masa simpla ca nu face rau ca la cutia in 6 ( eu nu prea am vibratii sau suturi ) Daca am sa pun cutie in 6, merg pe masa dubla si placa intarita + disc kevlar.

I-am dat o data 40-170 km/h si a scos 17 sec, dar nu am tras de ea cum ar fi trebuit :)) am pus si filmarea dar a fost stearsa de pe topic, am sa iti dau pe PM.

Normal ca nu prea trage daca te-ai invatat cu Ibiza, dar se poate si la golfu tau muuulte...stiu pe cineva care a scos 418 cp & 750 NM din BKD fara a schimba internele...asa ca poate muuult :)) daca esti interesat te pot ajuta cu sfaturi pt modificari, service-uri in Buc sau ce piese sa pui.

Link către comentariu
  • 1 month later...

Schimbat rampa la bujii de ceva vreme si am trecut la jantele de tabla.

Sunt in cautare de bara fata R32, daca are cineva idee de una buna, il rog sa ma anunte :)

 

Am reeditat filmu cu evacuarea care il pusesem mai sus si a fost sters...acum sper sa fie ok...

 

Link către comentariu

Suna foarte bine evacuarea! Cum se descurca rotile fata la asa multa putere? Pierzi usor aderenta?

Modificat de mihai.onu94
Link către comentariu

Pai la prima varianta de soft incarcata si fara sa stiu cum trage, mi-a fugit volanu din mana pe treapta 2...

Depinde cum tragi de ea...daca pleci tare pe treapta 1 si schimbi 2, face rau pe ambele...daca pleci usor pe treapta 1 si o calci pe 2 nu patineaza mult :)) conteaza foarte mult anvelopele ( vara am Michelin si iarna Continental) si daca sunt incalzite sau reci...

Pe video de la minutu 1:05 iti dai seama ca patineaza pe 2 la evacuare cum se aude :)

Link către comentariu

Eu sunt de parere sa nu pui bara de r32... in ultimul timp FOARTE FOARTE multi cu golf 4 si-au pus, nu mai e asa speciala. Mai ales daca e doar bara fata si restul kitului lipseste...

Link către comentariu

Nu ma intereseaza ce fac altii si nici nu vreau sa fiu in pas cu "moda" as vrea sa o schimb datorita intercooler-ului, asta de r32 se aseaza mult mai bine peste el.

Link către comentariu

Ar fi interesant un bodykit complet R32, mai ales ca esti si aproape de puterea unuia.

Link către comentariu

Mai scump decat bara sunt grilele de plastic,nu alea facute in garaj din plasa,alea honeycomb.

A fost un tip pe BH care avea un r32 original de dezmembrat si a cerut 700 lei pe bara fata+bara spate cu toate accesoriile pana si cupra-lip avea,alea erau pt tine! 

PS: felicitari,a facut un salt mare de la inceputuri si pana in ziua de azi,pt reducerea nivelului de gaze iti recomand aceasta inventie nemaipomenita (wow) - clickbait :))

Spoiler

 

 

Link către comentariu

@Bitter_Sweet Nu zic ca nu mi-ar placea tot kitu, daaar trebuie sa modific evacuarea iarasi si trebuie sa adaug cel putin o intermediara pt ca nu imi place sa fiu deranjat de zgomot la drum lung...dar cel mai naspa e ( din cate stiu ) ca trebuie sa renunt carligu de remorcare din spate si asta implica sa tai din masina si nu ma incanta.

@cxr2test Nu sunt chiar asa scumpe grilele...eventual le fac eu, se gasesc plase asemanatoare si o sa ramai surprins ce bine ies.

Mai bine nu imi mai ziceai acum de ala :(

Ce lume inventiva :biggrin:

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!