Jump to content

Golfuletzu meu Mk. 4


~LauR~

Postare recomandată

pai da. scoti scrumiera, si bricolezi la ea in liniste :)

problema nu e asta ci mai mult vizibilitatea. daca vrei sa "vizualizezi" des ceasul poate deveni neplacut sa tot lasi ochii in jos de la drum

partea faina e ca - e ascuns complet cu scrumiera inchisa.

Link către comentariu

@Laurentiu_LWR tinand cont ca are turbina de 2.7, se duce si dupa zona rosie :D si oricum treapta de viteza la  masina o schimbi dupa auz nu uitandu-te in bord :))

Modificat de playerstts
Link către comentariu

Dupa cum am spus il montez in grila din mijloc :)

@playerstts este limitata la 4650 rpm:D se putea muuult mai sus dar asa am vrut si oricum foarte rar ii dau pana acolo.

Link către comentariu

Presupun ca ai vrut tu 4650, ca deobicei Dragos nu prea le face asa :))

Link către comentariu

Cat de mult ar putea daca e prea devreme 4650 rpm? ?

Modificat de loghy
Quote post anterior
Link către comentariu

am avut acum cativa ani un commonrail non vag de 1,9 care avea stock limitarea la 5250rpm, si tragea bine pana in 4800rpm.

Link către comentariu

@OlandezuXD  Stiu cazuri care s-a facut limitarea la 5500 rpm cu turbina asta...daca te uiti atent pe graficu meu ai sa vezi ca la 4500 rpm am cuplu 350-360 NM, deci clar putea sa traga bine si mai sus :)

Limitarea la mine consta in acel Popcorn rev limiter.

Modificat de ~LauR~
Link către comentariu

@~LauR~, crezi ca se poate face Stagging si pe un golf 3 ? (am ceasurile 0-200 VDO, fara mfa).. eu am gasit ceva pe net, dar nu stiu ce sa zic link

Modificat de RandyShadow
no mfa
Link către comentariu

5500 e cam fortat zic eu, adica pentru inceput e bun dar dupa oboseala nu cred ca e asa ok.

 

Daca aveai 2260 era altceva :D.

 

Ce injectoare ai ?

Link către comentariu

240 hp cu injectoare de arl, cam acolo e limita lor, sunt date la 100%. Incearca ceva de v10, phaeton sau tuareg, cu mici ajustari perfect fit, cu o singura conditie, sa nu scobeasca. :D 260 hp 520 NM cu injectoarele date la 85% de tuareg v10 :P doar ziiiic :D

 

 

Link către comentariu

Masina a scos mai mult de cat am vrut eu la o setare usoara, tocmai daia am si lasat-o asa, injectoarele nu sunt la blana ( poti observa fumul moderat pe care il da in filmare ) iar la turbina mai e loc de boost :) deci puteam sa ii dau mai mult dar nu a fost cazul.

Am vorbit cu Dragos inainte sa ma apuc de tot, injectoarele de v10 nu avea rost la ce am vrut eu ;)

Link către comentariu

Socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din targ...asadar va invit la o coluta :biggrin:

Nu l-am mai pus in grila din mijloc ca trebuie sa decupez foarte mult din rama pe inauntru ( pe langa grila propiu-zisa ) o stricam prea tare si nu m-am indurat.

Un prieten a venit cu ideea asta asa ca am pus-o in aplicare, chinuiala mare cu adaptatu ca trebuia sa avem grija sa nu turtim doza...ceasul l-am fixat in doza pe interior cu un pistol de topit plastic, prinderea este pe gaura de ventilatie, tot pe acolo am scos si furtunu de vacuum si firele...mie imi place ce a iesit, chiar sunt incantat :)

20170902_191528.thumb.jpg.3b9a4dde1b3f49f02f81b86ed56af1a9.jpg20170902_192744.thumb.jpg.4c64206138d622aa8e680600ae87764f.jpg

Link către comentariu

Arată chiar super! O singură problemă: fixarea ar fi trebuit să o faci cu silicon, nu cu plastic din acela topit la pistol, deoarece, vara se încinge foarte mult și începe sa se înmoaie. Eu am pățit-o și acum trebuie să iau în calcul un schimb de grile de ventilare + plafoniera.

 

Link către comentariu

Foarte tare ideea - si cu minime interventii pe plasticele masinii! Ma bucur ca nu ai macelarit grilele de Bora

Link către comentariu

Laur,am vechile grile de la golf,iti fac cadou tot setul complet daca vrei sa faci experimente pe adaptare in grila fara sa le strici pe ale tale :)

Link către comentariu

Aha...eu cand v-am spus...ceasu' acela nu e asa mic...are nevoie de ceva spatiu...

Cola e la 0.33? :)) ca pare funny ideea...dar cumva prins de stalp ...nu de bord...

Link către comentariu

@cxr2test Multumesc dar nu il mai pun acolo, chiar daca decupam rama sigur atingea in butonul de la ESP ca si ala e lung la interior...

@Laurentiu_LWR da e doza la 0,33 este prinsa de grila aia mica de ventilatie, nu direct de bord ( e ceva scot grila ) nu ai cum sa prinzi direct doza de stalp ca este firava si se indoaie, iar daca sa zicem ii faci un suport ii iei din aspect...

Link către comentariu

Stiu ca este cu display electronic dar e scump (undeva la 300$) sau ca si alternative ar mai fi asa sau asa

Spoiler

1f5ea75e2e8476bd48a9ddc420f87316.jpg

 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Acum 2 zile s-au schimbat:

- amortizoare fata Koni + flanse si rulmenti Sachs

- capete de bara stanga/dreapta TRW

- pivot stanga TRW

- rulment roata stanga SKF + butuc

- bucsele de la dogbone Powerflex ( imi plac la nebunie, cutia este muuult mai ferma/directa cand schimb, ca un - minus ar fi o usoara vibratie la relanti, nu ma deranjeaza absolut deloc, este aproape infirma...posibil sa dispara cand se mai lasa )

- ulei Valvoline Extreme Power 5w40 ( prima oara cand il bag, daca totul e ok raman la el ) + toate filtrele Mann

- refacut geometria

Acum totul e ok :wub: nu bate nu troncane :))

20170926_145017.thumb.jpg.169b16f10952f3ad3fd387c2302cbdcc.jpg0170926_100918.thumb.jpg.e3b3a36db245ecf3f7bd9f8219f4e8f0.jpg20170818_141353.thumb.jpg.79abb983d124c843f80d6acd35768d2f.jpg

Link către comentariu

Distanta dintre roti si aripi e perfecta! Ce arcuri folosesti? Eibach....de care? 

Cum sunt amortizoarele Koni? 

si rulmentii fata + butucii de ce i-ai schimbat?

Link către comentariu

Eibach Prokit fata si H&R rosii spate, am facut combinatia asta ca nu coborase egal fata/spate cu Eibach.

Amortizoarele Koni sunt ce trebuie pt mine, sunt destul de dure si precise, absorb bine denivelarile iar pe curbe stau bine daca nu exagerezi...inainte tot Koni am avut fata/spate dar cele de pe spate au inceput sa curga dupa fix 2 ani, am mai tras de ele ceva timp si am pus KYB Gas a Just si astea sunt destul de tari, dar nu se fabrica si pt fata ca as fi pus tot asa. Cele fata dupa 4 ani si ceva + destui km a inceput sa curga unu, asa ca am zis sa le schimb.

Rulmentu avea joc dar nu huruia deloc, iar butucu facuse un sant pe interior unde sta rulmentu, iar mecanicu mi-a recomandat sa il schimb ca intra prea usor rulmentu si sigur urma sa se strice si asta nou...astea au fost schimbate doar pe stanga fata :)

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!