Jump to content
Sign in to follow this  
Gip

3-400'000 km - minciuna sau adevar?

Recommended Posts

lucian_90tud

cunosc cu audi a6 avant cu 400.000 in bord si inca se comporta impecabil. daca e intretinuta bine masina merg foarte multi km motoarele ...si masinile

Share this post


Link to post
Share on other sites
uhu10uhu

Am avut aseara surpriza sa conduc un Golf 4 variant cu 305.000 km pe bord. Masina de firma, fabricatie 2005 cu motor 1.9 de 101 cai. Mergea incredibil de bine, aproape ca noua as putea spune. Motorul tragea frumos si totu era foarte bine inchegat. Chiar ma bate gandul sa stau cu ochii pe ea, poate o iau la pret de nimic , avand in vedere ca totusi masina mai tine multi km de acu incolo la cum se prezinta.

Share this post


Link to post
Share on other sites
msanyix

Tinetiva bine.

Dacie 1300 care a facut taxi in Tg Mures vreo 5-6 ani pana 2000-2001 a facut 240.000 km. Pana la urma si-a dat duhul vibrochenul, in ultimii km torcea ca un diesel. Mentionez ca nu era setul original in el si ii stiu proprietarul care a facut el personal Taxi cu masina respectiva.

T4 1.9 TD din 1995, au fost la firma unde lucram 10 soferi care l-au harbalit, a fost adusa in romania prin 2000 cu cca 40.000 km (a fost a unui brutar intr-un satuc din germania) si l-am vandut personal la cca 260.000 km. Au fost schimbate in el bujiile si ambreajul. Mentionez ca mergea brici cand l-am vandut si nu manca ulei deloc.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mcbeowolf

si eu care intentionez sa-mi cumpar acu o masina ajunsa la 235000 km insemna ca-s...dus:P

Share this post


Link to post
Share on other sites
DZI'S

Stai tu linistit ca 235 000 km nu e o avere... :D

Eu am mers cu masinile mele... au mers si mai merg si in ziua de azi...kilometriii de taximetrie=75%oras

dacia berlina-peste 300.000 in 4 ani

dacia solenza-188.000 in 16 luni (6 curse italia)

opel astra caravan-cumparata din DE km 132.000+265.000 facuti de mine in 13 luni (multe curse de italia) vanduta la 397.000 km merge si azi

vw golf variant actual-cumparat din DE km 75.000 km +160.000 facuti de mine in 14 luni (4 curse de italia,2ungaria,2 turcia)cam asta este tot ce pot sa spun despre istoria masinilor mele si te rog sa ma crezi ca nu aveam de ce sa te mint pt. ca nu castig nimic si vreau sa te incurajez in luarea deciziei tale...masinile merg mai mult decat crede lumea,adica eu sunt sigur ca orice marca ar fi din DE sigur trece de 7-800.000 km fara prea multe probleme daca o intretii si nu iti bati joc de ea

cu mult respect DZI'S

Share this post


Link to post
Share on other sites
captain slow

Stiu un vw passat 1,9 TDI 90 CP care avea asta vara peste 600.000 km. Am inteles ca a avut nevoie de segmenti noi, tocmai i-a schimbat, si pompa de servo noua. In rest totul e OK

Share this post


Link to post
Share on other sites
mihai4rugby

Al meu leon pe care l-am cumparat acum un an jumatate din bucuresti e din 2001 si avea atunci 75000km,ieri am aflat ca are 209000km.Nu-mi pare rau,oricum nu am crezut atunci,masina merge perfect nu consuma ulei,nu scoate fum,trage bine,nu am schimbat nimic la motor,sunt foarte multumit de ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
nicky

Al meu passat a depasit luna asta 200 k km. ( din care 70 k km. in tara) si sunt convins ca cel care mi-a vandut-o a mai dat jos vreo 100 k.Cu toate astea masina merge destul de bine si in afara de consumabile n-am bagat altceva in ea.Fac precizarea ca nu-mi bat joc, in sensul ca reviziile le fac toate inainte de vreme (pe la vreo 11-12 k km.),iar daca mi se pare ceva cat de cat anormal dau imediat fuga la service.Ideea e ca masina arata si merge mult mai bine decat acum 3 ani cand am luat-o,deci cum ai grija de ea asa o ai.

Pe de alta parte, am vazut cu ochii mei aici in oras un passat care face Spania saptamanal (cu remorca) si caruia, pe la vreo 680 k km., i s-a facut o reparatie la motor deoarece i se sparsese un culbutor.Merge si acum passatul si, dupa cum spune proprietarul, chiar destul de bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
robertnrm

Pe lang masina din semnatura mai am un golf 3 variant din 1998 1.9 TD si tocmai am depasit pragul de 300k fara probleme mari. Singura defectiune a fost schimbarea placilor ambreiajului care se tocisera, in rest consumabile la timpul lor asta e secretu.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Col Cohu

Pe langa masina din semnatura:

VW caddy 1.9 TDI ,motor ALH ,2002 .

440.000 km

Fara interventii la: motor, ambreiaj volant, injectoare, pompa injectie ,cutie, nici macar alternator , electromotor sau bujii incandescente.

schimbat:

elemente suspensie directie, franare .... la greu.

turbina la 375.000 km ( fara sa fie cazul,doar preventiv :icon_cool: ) ,debitmetrul tot la 375.000 km, EGR-ul dezactivat.

Revizii la 15.000 km , la 10.000 km completectez 6-700 ml ulei.

Acum:

Motor usor zgomotos , cu usoare scurgeri de ulei ,gaze de carter semnificative , incalzeste putin vara in suprasarcina . Porneste FB iarna/vara. Eu l-am folosit cam ultimii 300.000 km ,am circulat mult in: RO + UE ,nu m-a lasat niciodata . (sa zic intr-un ceas bun :icon_thumright: )

Calificativ: FB

Share this post


Link to post
Share on other sites
kicker

Apropo de ALH

stiu pe cineva care a avut octavia 1 ALH cumparata de noua prin 2003 si pana in 2008 a strans 680000km, masina pleca saptamanal in Spania si o conduceau de obicei cel putin 2 soferi ( fiecare cu stilul sau de condus) a schimbat la ea: cutia de viteze, debimetru, electromotorul, alternator restul consumabile, ce m-a surprins este faptul ca nu a schimbat turbina.

Mentionez ca masina primea dupa fiecare cursa un schimb de ulei.

Cred ca si in ziua de astazi merge tot cu motorul acela.

Edited by Kicker

Share this post


Link to post
Share on other sites
florin_andrey86

eu pot sa va dau 2 exemple, am doua 3 masini

-golf 4 cod motor alh (90cai) - 280.000 de km, km realii cititi cu vag com, a crapat pt ca mi-a sarit distributia de la pct si mi-a rupt supapele si au cazut in capul pistonului, restu e istorie, motorul fiind repapat acum 2 ani de zile si nu am schimbat nimic la el, cu exceptia consumabilelor

-audi a4 1995 -1z- (90cai) - 270.000 de km nu stiu daca sunt realii, dar eu am adus masina din germania si nu am putut sa citesc kilometrajul

-audi a4 1997 -afn- (110 cai) - 330.000 de km, km reali, motor remapat anul trecut in octombrie, anul acesta in martie am desfacut tot motorul si l-am verificat si tot odata am schimbat tot in el, am facut treaba asta pt ca masina a intrat la modificat total, mentionez ca nici o piesa din motor nu a trebuit sa fie schimbat sau rectificata sau modificata

in concluzie ADEVARAT,(parerea mea)

Share this post


Link to post
Share on other sites
rares v

Passatul unchiului meu de 131 cp din 2003, 4 motion are in acest moment 480.000 si s-ar putea sa fie si mai multi. Deci da, se poate!!!

Citeam aici ca dieselul lucreaza la turatii mai mici si temperaturi mai sczute. Nu vad de ce inginerii aia nu ar fi dimensionat ei calitatea aliajului din care sunt facute internele. Daca ne gandim ca un motorinar are 30 bar compresie si un benzinar 14.... Dieselul ar fi predispus uzurii dar printr-o intretinere buna, duc mult si bine.

Am vazut pe un forum cred ca slovac de skoda octavia, una bucata octavia I cu 680.000km!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Eto

Anul trecut un prieten si-a vandut un golf 4 1,9TDI ALH cu 450.000km la bord, motorul mergea perfect, si acuma il suna omul si ii zice ce bine merge masina. Motorul a avut schimbat 1 singura data volant si ambreajul. Prietenul meu avea masina de la 90.000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
LauCalin

Eu sunt de parere ca ORICE motor daca e ingrijit cum trebuie rezista mult si bine, asa cum, daca iti bati joc de el il poti "termina" in mai putin de 100 000 de km si apoi spui ca marca x e cea mai proasta sau, asa cum ii aud pe multi, nemtii nu mai fac masini cum faceau odata.

De multe ori ca sa ai o masina care rezista trebuie sa renunti la unele conceptii intuite de tine si sa asculti de ce spune producatorul. daca de exemplu spune sa nu mergi mai mult de 10000 de km cu acelasi ulei, schimba-l la 8000-9000. Daca recomanda schimbarea lichidului de frana o data la 2 ani, schimba-l si nu te baza pe faptul ca masina oricum merge perfect. Daca spune sa NU pui orice solutie de curate in vasul de apa, NU o face. Si nu in ultimul rand cere parerea unui mecanic priceput, caruia i-au trecut prin mana sute sau mii de masini si in care ai incredere.

Eu zic ca asa te poti bucura de exemplu de un Passat de 15 ani si peste 350 000 de km, fara sa-ti fie teama de un drum de cateva mii de km si fara sa te "stoarca" de bani.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SOLAR

La dizel cred si eu ca se poate. Am discutat cu ceva mecanici mai tineri, adica din generatie mai noua, si au vazut multe skode cu motoare de peste 450k fara pb la motor. Am adus un audi din 96 cu peste 300k km si nu consuma deloc ulei iar turbina e ok si asta dupa 1 an de acnd e in Romania masina fiind condusa de o femeie incepatoare. La benzinare am juns la concluzia ca nu fac fata conditiilor din romania poate si din cauza benzinei. Prin america sunt multe benzinare cu sute de mii de km dar pe aici nu prea am auzit sa depaseasca 350k km fara segmentare sau motor desfacut.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GABIVVX

Am vazut pe mobile acum 2 ani un Mercedes fost taxi cu peste 600.000 la bord.Am vazut Sharan ds care faceea curse regulat de germania, 3 pe saptamana cu 450.000km.Am vazut vectra H de 4 ani de zile ds cu 280.000 km fosta masina de firma de curatatorie din germania.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SOLAR

erau benzinare Gabi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
c6t9

Share this post


Link to post
Share on other sites
GABIVVX

toate numai diesel..

Share this post


Link to post
Share on other sites
c6t9

Da, exclusiv diesel.

Share this post


Link to post
Share on other sites
SOLAR

WHY? de ce dizel? de ce? doar temperaturile sa fie de vina?Se pare ca temperatura nu e iubita nici de electronica nici de material...

de fapt americanul nu are altfel de otel pe benzinarele lui ci doar capacitate mare la motor si atunci motorul este stresat mai putin...

Edited by divinewind

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ebi

Combustibilul pentru motoarele diesel (nu dizel) este lubrifiant, adica unsuros spre deosebire de benzina care este degresanta. Eu cred ca de aceea motoarele diesel sunt mai durabile. Una este sa intre benzina in cilindrii care degreseaza sau curata tot uleiul si alta sa intre motorina care este un fel de ulei si unge tot pe acolo. Totusi,daca faci putini Km pe an nu iti amortizezi niciodata pretul mai mare platit pe un diesel. Si motoarele pe benzina eu cred ca tin rezonabil de mult. Eu am peste 180.000 cu motorul si nu am umblat la el si nici la ambreiaj. Fostul proprietar a schimbat distributia la 120.000 doar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
GABIVVX

Mercedes-Benz E 230 Limousine

99099 Erfurt Daberstedt

Gr

Share this post


Link to post
Share on other sites
SOLAR

Da, inca un argument interesant legat de carburant la dizel (corect diesel). Sa vedem acuma cat or sa tina dizel-urile (corect diesel-urile) cu capacitate mica gen 1.4 sau 1.6.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri