Jump to content
Sign in to follow this  
Gip

3-400'000 km - minciuna sau adevar?

Recommended Posts

Golfer

Ca sa raspund la intrebarea adresata altui membru pe topic:

- 275.000Km cu Mobil 1 SemiSynthetic 10W40, motor original 1.3 MH benzina pe un Golf II din '88

Motorul a fost "alergat" cat cuprinde (masina a fost folosita cu jante de 15" pt. "liniutze" prin Constanta, toate componentele legate de trasmisie - planetare, disc ambreiaj, placa si rulment sunt praf) nu consuma ulei si are valorile de compresie, testate recent, inca in parametri! Asta este "project car-ul" meu acum.. :Driver:

Share this post


Link to post
Share on other sites
repezis

"Cine are diesel-uri peste 200'000 de km fara probleme e liber sa-mi dea peste ochi."

Volvo 740, an fab. 1988, motor VW 6 cilindri TD, tehnologie veche, dar fara fum negru si un sunet deosebit al motorului. Reparata turbina, nu cu 1000 ci cu 25o euro, are in momentul actual 195.000 de km. Cred ca o sa mai ingroape multe masini din plastic......Succes in achizitie si apropos: masinile care le vezi la vanzare in targuri sau pe la diversi oameni sunt achizitionate din West la aproximativ 200 sau peste 350.000 km. Sunt aduse din soft in 70.000 de km. Deci se poate sa depaseasca cu brio si 500.000 km!

Share this post


Link to post
Share on other sites
vlady_zch

Pe masina asta sunt sofer: VW T4 Caravelle 2,5 TDI 102 cp 2003

Nu a fost umblat niciodata la motor si nu are probleme!

Share this post


Link to post
Share on other sites
reader

RE-POST

Vazut cu okii mei, Ford Galaxy 1,9TDI, 354.000 km, porneste la sfert de keye, traje de rupe, nu da semne de oboseala, si nu produce mai mult fum sau zgomot decat orice TDI.

Intre timp i s-a "recalibrat" kilometrajul, acum are 186.000 si e de vanzare.

(am postat si pe topicul "Cat tine un motor...", daca undeva e in plus, se poate strege. Fara suparare si cu impacare :Driver: )

Share this post


Link to post
Share on other sites
andREI

Ca un fapt divers... eu in fiecare depasire facuta afara (in afara oraselor, .RO) ii dau 4000 rpm. Din cand in cand ii dau 5000 RPM. TDI.

Pe bord scrie 176.000 km dar in realitate estimez 300.000 - 350.000 km.

Turbina originala, pompa de injectie originala, ambreiaj original (tot in afara de furca - s-a rupt ca vaca intr-o zi), motor original (tot in afara de curea distrib. si vreo 3 simeringuri). Motoarele in general traiesc mai mult decat caroseria. TDI-ul nu face exceptie deloc!

Share this post


Link to post
Share on other sites
GicuP

Referitor la uzura benzina vs. motorina, bunul simt imi spune ca este direct proportionala cu turatia, deci benzinarele, mergand mai turate, s-ar uza mai repede.

Intrebarea mea este: Cat credeti ca tine un benzinar de litraj mic, cum ar fi 1.2HTP, avand in vedere ca merge in sarcina mai mare decat unul cu mai multi CP si cu mai multi cilindri :wacko:

Share this post


Link to post
Share on other sites
lau090

Fosta masina a unchiului meu, Passat din '91 a fost luata la 195k in 2000 si data in 2004 la 375k si mergea brici, bineinteles, fara reparatii la motor. Era un 1.9D la 68 cp. Masina merge si acum, dar nu stiu sa spun cati km mai are...

Share this post


Link to post
Share on other sites
reader

1,9 diesel aspirat (mai nou ii spune SDI) tine un milion de km. Nu tine caroseria cat tine motorul.

Share this post


Link to post
Share on other sites
tzucul

Am si eu 2 passat-uri la servici,fabricatie 1991 una cu 560.000km si una are peste 600.000km si inca merg bine.

Share this post


Link to post
Share on other sites
andREI

ce motoare au?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bogdan_wrc

@Dartagnan..eu am 3000 km in o luna facuti.. :) keep up the good work.!

ontopic:

G2 din semnatura are 330.000km. fara prob majore. (doar planetare, suspenii, ulei, filtre..cauciucuri..etc)

Share this post


Link to post
Share on other sites
negoctav

La firma unde lucreaza taica-miu au luat la sfarsitul lui '99 un Caravelle 2.5 tdi fabricatie '98(102cp) la 260 mii km,care a fost taxi in Olanda.Masina a fost apoi revanduta la 580 mii km unui tip care a inceput sa faca germania cu ea.Acum are peste 620 mii km si merge f bine.

Interventii:pe la 450 mii km s-a schimbat turbina si s-au curata injectoarele.Atat,fara interventii capitale (majore)la motor ...

Share this post


Link to post
Share on other sites
alexander

Avand in vedere ca avem si service, afla ca multe din masinile care in piata afiseaza numa' 130-140000km, atunci cand trec prima data pe la noi au si peste 300000km. Ulterior noul proprietar mai merge cu ea linistit 100000km si o da mai departe "de noua", asa ca sigur motoarele astea tin 3-400000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Mihai_20VT

Oameni buni,

uite colega

post-15907-1192838319_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
OVIDEOS Alba

Am vazut acum cativa ani la TV un reportaj pe un canal german despre un posesor de Golf 1 Diesel care avea 999.000 km fara reparatie la motor si trecerea de milion a fost fimata de catre reporterii canalului respectiv. Motorul consuma ulei ,normal ,dar oricum mergea bine. Cred ca a fost luat dupa aceea si expus undeva si proprietarul a primit un Golf V si felicitari din partea unor oficiali de la VW.

Share this post


Link to post
Share on other sites
godoroja

eu ma apropii vertiginos de 150000 km, masina luata de noua si fara probleme pana acum. In afara de un debitmetru si un senzor de temperatura motor ( care sunt consumabile)......care nu-s probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites
dorobantun

~270000 , de 1 an si jumatate de cand o am singura problema de sub capota a fost rola de accesorii(am mers pe incredere ca sa schimbat :censur: ) maruntaie destule , cam pe la km astia incep sa cada tot felul de prostii:burduf planetara , brat(schimbat pe ambele), ventilator clima(carbunii), ambreiajul cred ca nu mai are f mult(zic asta de 1 an , god help me!), aud un zumzuit continuu la consola climatronic (dreaq stie ce o fi ...clima imi merge, cred ca e de cand am dat eu jos consola sa vad cum arata si cred ca atinge ceva , ink nu m-am decis sa fac investigatie) cam atat...

Share this post


Link to post
Share on other sites
mmm81

eu am 180.000 de km si nu am schimbat decat o bobina de inductie si bineinteles ulei , filtre.masina merge foarte bine si sper sa o tina tot asa

Share this post


Link to post
Share on other sites
dorobantun

:( - exista 1,6 care sa nu fi schimbat bobina de inductie :(

Share this post


Link to post
Share on other sites
tzucul

Am eu la lucru un passat variant din 98 cu motor 1.9tdi de 110cp care are 460.000km si inca are turbina originala si merge bine.S-au schimbat brate,rulmenti si telescoape.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Rapier

207,000 Km masina, de la 142,000 Km ruleaza in RO, a inceput sa patineze ambreiajul (normal zic eu). Pe langa asta, a inceput sa se auda cureaua/rola de la alternator/accesorii, o sa schimb si pe acolo ce trebuie. In rest, totul este OK chiar daca a avut chip de la 150,000 Km si am schimbat turbina stock cu una mai mare la 194,000 Km (turbina veche este in stare buna, nu are joc si nici murdara din cale afara nu este). Am schimbat-o strict pt ca vroiam ceva mai mare nu pt ca avea probleme.

Aaa...si suspensiile stock schimbate cu Billstein B12. La demontare, mi s-a spus ca amortizoarele originale erau "cam uzate". Deci pentru a recapitula problemele masinii pana acum: amortizoare, ambreiaj, curea/rola accesorii/alternator

Share this post


Link to post
Share on other sites
excentric

octavia 1 1,9 tdi alh 90 hp 2003,202.000 km fara probleme.Skimbat doar distributie,placute,amortizoare,etc si uleiul bineinteles castrol magnatec gtd 10w40 tot timpul la 10.000 km.Merge sooper bine si nu da nici cel mai mic semn de oboseala.

Am facut Italia cu ea de nici numai stiu cate ori.Acum 2 zile am venit iar acasa din Italia si i-am dat si 190 km/h fara probleme.nici nu ma gandesc sa o dau pana la vara cd va avea peste 250.000.

Share this post


Link to post
Share on other sites
padre7

Si eu am masina din semnatura luat ala 215 acum 2 ani, acum are 290.La 2 luni dupa aducere in tara a cayut turbo. Inlocuit si gata. a amai cedat senzorul ESP. In rest OK. probleme motor? nesesizabile

Share this post


Link to post
Share on other sites
Gelu

Nu ma mai speriati cu 300-400.000 km, eu vreau sa trec de 400.000. Masina din semnatura o am din iunie anul trecut si am schimbat la motor doar senzorul de temperatura. Am avut in vara ceva probleme la EGR care s-au rezovat de la sine, am mers cu el o luna anulat si apoi si-a revenit. Nu stiu istoricul masinii ca sa va zic daca a avut in trecut probleme sau nu la motor. Acum am pe bord 171.000 km, iar undeva in spatele bordului mai am vreo 100 si ceva de mii. :rolleyes: Urmeaza sa schimb cureaua la aerul conditionat. Daca merg linistit nu completez cu ulei intre schimburi (10.000km), daca ma dau la ea imi sunt suficienti 500 ml in 10.000. La urmatoarea intalnire va invit la un test drive cu batrana mea masina, sa imi spuneti cum vi se pare motorul la km pe care ii are.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Beshcu

La servici tata are un Passat Varian an 1998. Si are doar 680.000km 100% realii.Masina este luata din Italia in 2000. Motorul nu este segmentat. Sau schimbat la ea: consumabile, pompa motorina, cauciucuri, becuri..si cam atat aa si motorina. Eu zic ca la un motor conteaza in proportie de 40% schimbatul uleiului si intretinerea

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri