Jump to content

Audi A4-B8 - personal detailing


rotitza

Postare recomandată

Arata excelent acum. Imi place foarte mult masina ta, din toate punctele de vedere! :icon_thumleft:

Link către comentariu

Este genial volanul asta. Acum iti mai tebuiesc butoanele cu margine cromata si... termini interiorul? Sau mai ai ceva planuit?

Link către comentariu
micuzzu_marius

Felicitari pentru modificarile de bun gust OEM, foarte frumoasa masina, sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea :icon_thumleft:

Link către comentariu

Foarte misto !  a trebuit sa codezi diferit comenzile de pe volan ? sau a fost plug'n play ?

Link către comentariu

Punctul doi este acela ca montajul a fost cu adevarat plug&play. Efectiv am demontat volanul vechi si l-am montat pe cel nou. Mufa de airbag de pe inel nu a avut nevoie de nici o modificare. Pur si simplu a facut clic si gata! :icon_thumleft:

 

 

@Red

Link către comentariu
Mihai.Nechifor

O masina superba pe care reusesti sa o duci la superlativ. Bravo tizule

Link către comentariu

scuze .. nu am citit suficient de atent ! :)

 

pret pt covrig !?:D

Link către comentariu

hmda...am avut placerea sa vad live masina azi...senzatie (eu oricum sunt fan allroad iar asta se aseamana f mult la forma)

interiorul, plafonul, bordul...senzatie!

 

daca ar fi sa carcotesc musai: capacele de la pedale nu mi se par cele mai potrivite si o cutie automata.

 

oricum, proprietarul e  maniac :icon_thumleft:  (dupa ce am vazut la fosta si actuala masina). sunt curios ce modificari mai apar (mai e loc de ceva?!  :tuktuk:  )

Link către comentariu

Andrei, multumesc pentru apreciere

 

Red, Comenzile functioneaza in felul urmator:

Tasta I NAV care este responsabila de repetarea ultimei indicatii de directie in momentul in care GPS-ul este activ (exista o ruta activa) nu va fi functionala. Aceasta functie, pe volanul vechi o are apasarea pe scroll-ul de volum (cel din dreapta).
Pe scurt tastele volanului FL vor functiona identic cu cele ale vechiului volan. Scroll-ul din dreapta va avea functiile: volum up si down si click functia I NAV => tasta dedicata I NAV nu va fi functinala, dar nici functia MUTE nu va exista pe scroll.

Pretul volanului este unul destul de prohobitiv dar care reflecta momentan exclusivitatea produsuli: 650 euro

 

Multumesc Mihai!

 

Cata 1569, volanul a fost castigat la o licitatie pe ebay.de

 

Multumesc tare mult Vali pentru cuvintele frumoase dar mai ales pentru ajutorul dat la curatarea scaunelor! :salut: 
 

 

Si cateva poze din singura zi insorita din weekend:

post-12154-0-71875400-1370236419_thumb.j

post-12154-0-39722100-1370236424_thumb.j

post-12154-0-18213400-1370236429_thumb.j

post-12154-0-51587100-1370236434_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Ieri, dupa indelungi hotarari urmate de razgandiri am decis sa incalt masina cu doua anvelope NOKIAN Z LINE.

post-12154-0-10564000-1370597385_thumb.j post-12154-0-81413000-1370597389_thumb.j



Dat fiind faptul ca traim si consumam de pe piata est europeana, si in urma nenumaratelor deceptii de la diversi producatori de renume de anvelope, am hotarat ca cel mai bun produs pentru mine de pe aceasta piata este cel facut de finlandezi la ei acasa!

Povesti ar fi multe si pe scurt dau cateva nume consacrate, pe care sincer nu le-as mai incalta: Pirelli, Bridgestone, Goodyear. Nu vreau sa fac un caz din acest lucru, dar personal sunt dezamagit din diverse puncte de vedere de produsele acestora.

Avand in vedere cele spuse m-am hotarat sa merg pe mana producatorului finlandez care dupa ce a dat dovada de profesionalism in familia anvelopelor de iarna, a reusit sa marcheze un prim loc in testul pentru anvelope de vară 2012 al revistei „Auto Bild“.

Poate o considerati reclama, dar dupa ce am folosit anvelopele lor de iarna si aici nu evidentiez capacitatea acestora de a rula pe zapada ci o parere strict personala : zgomot redus, uzura uniforma si temperata, echilibrare usoara, manevrabilitate usoara, rulare usoara, m-au convins sa incerc si varianta de vara UHP.

 

post-12154-0-77879500-1370597396_thumb.j

post-12154-0-81656700-1370597403_thumb.j

Modificat de rotitza
Link către comentariu
  • 2 months later...

Si o mica desmortire:

 

Au mai aparut optiuni noi pe masina:

1. AHHA (Audi Hill Hold Asist): Un buton ce imi lipsea. :)

 

Cu ajutorul nelipsit al lui Catalin am tras cele trei fire buclucase de la consola centrala la blocul de sigurante si centrala de ABS.
Operatiunea nu este una foarte dificila, dar tot ne-a mancat ceva timp avand in vedre ca am cautat, ca de obicei traseul optim pentru fire si cat mai apropiat de cel de fabrica, asa ca pentru asta au fost demontate mai multe componente:
IMG_5256_zps60d73c41.jpg

IMG_5257_zps5ff133c7.jpg

IMG_5271_zps931a4749.jpg
Enumar succint de la interior: magazia de cd-uri, panoul de clima, scrumiera, panoul de comanda de pe consola centrala, panoul aflat sub volan ce acopera partea de jos a bordului, ornamentul de prag...
La exterior: roata stanga fata, carenaj roata, vas lichid spalare parbriz, ECU ...
Toate astea doar pentru trei fire care acum stau acolo unde a zis mama lor sa stea

Optiunea este una bine venita si pentru sotia mea, dar asa cum spuneam mai sus, vine la pachet cu o facilitate ce tine de confort si anume: Cand opresti masina si scoti centura de siguranta frana de mana se trage automat si astfel poti iesi linistit sa deschizi o poarta sau chiar sa lasi masina parcata.

Un singur inconvenient apare in toata chestia asta si anume functia trebuie activata cu fiecare pornire a motorului... Aici mai trebuie studiat si vazut daca se poate fi activa by default.
Functia nu poate fi activata decat cu motorul pornit, usile inchise si centura pusa. In momentul in care una din cele trei nu este indeplinita functia nu se poate activa.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Felicitari, foarte buna functia!

Sigur se poate face ceva in legatura cu activarea ,,permanenta,, pe passat am AH si odata activat asa ramane ( bine, am acea chestie de la o centura permanent pusa, asta pentru oras) :)

Link către comentariu

Multumesc!

Functia noua este binevenita. Mi s-a intamplat sa am nevoie de ea si a fost chiar de ajutor!
Activarea o fac sporadic pentru ca de multe ori uit sa apas butonul, dar asta e...nu stie sa stea default.

 

Buna idea cu pacalitorul de centura... am sa incerc!

 

Si niste poze din parc:

IMG_5308_zps96c0ac1d.jpg

IMG_5315_zpsaf90846d.jpg

IMG_5321_zps0331d94a.jpg

IMG_5330_zpsffdd935c.jpg

IMG_5342_zpsf9081360.jpg

IMG_5345_zps0570e7b2.jpg

IMG_5352_zpsf31ac1d5.jpg

IMG_5353_zps201b1ea0.jpg

 

Si una prin oras :)

_DSC7351_zps357d4a7a.jpg

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Masina arata no-comment. Superba din toate unghiurile.

Am vazut-o la jr vineri.

 

AHHA se reactiveaza automat si la a doua sau a treia rampa daca a fost folosit anterior. Nu mai retin, dar parca la apasarea de doua ori a butonului se activeaza frana de mana.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Multumesc The_Ego pentru aprecieri!

Salut, atunci pentru vineri! Vezi daca ne cunoastem doar masinile? Ne salutam doar virtual! :))

 

In cazul audi AHHA nu este atat de destept/potent! Functioneaza la apasarea butonului cu conditia sa ai motorul pornit, portiera inchisa si centura pusa. Cand una din cele 3 conditii inceteaza din actiune functia se dezactiveaza. La urmatoarea pornire o iei de la capat.....

 

Aseara eram cu laptopul in masina si m-am gandit sa mai incerc o data sa activez ventilatia auxiliara care nu imi reusise pana acum si crdeam ca pe MMI 2G nu o voi putea activa...
Dar cu putin noroc si din cateva incercari am reusit intr-un final sa ma bucur si de aceast feature: auxiliary ventilation!

Informatiile de pana acum erau astea:
"Enable MMI Menu 2G: *Not Confirmed Use hidden menu if needed.
[07 - Control Head]
[Adaptation - 10] -> Channel 11 add 64 to the existing value
"
...dar ne fiind complete nu am reusit sa codez corespunzator masina. Asa am considerat ca pe MMI 2G nu voi putea coda acet lucru.
Aseara in schimb m-am apucat sa mai sap si dupa cateva incercari va fac si voua cunoscut modul in care puteti coda masina pentru a beneficia de acest feature chiar binevenit in zilele calduroase. Bineinteles pentru cei care nu au reusit inca :P

Codarea ce a functionat la mine este aceasta:
Enable MMI Menu 2G:
Use hidden menu => in DIAG SETTINGS
=> APK 0X01, 0X0B, 0X0C => Auxiliary heating => Accept changes.
[07 - Control Head] => [Adaptation - 10] => Channel 11 add 64 to the existing value
[08  Auto HVAC] => [Coding - 07] =>Byte 1=> Bit 3  Change from 0 to 1

 

 

Ecranele acestui meniu arata astfel:

IMG_5433_zps506010e8.jpg

IMG_5434_zps36843cfe.jpg

IMG_5435_zpsaf8b59c6.jpg

Dupa setarea si armarea masinii, la timpul programat ventilatia va porni. Panoul de clima se va ilumina si va aparea iconita pe IC dupa cum vedeti in imagini:
 

IMG_5449s_zpsd43f70f1.jpg

IMG_5445_zps51593f96.jpg

Atentie, ventilatia auxiliara functioneza asa cum am aratat mai sus, cu timer: setezi ora, minutul si data la care vrei sa porneasca. Sau sa lasi ventilatia pornita dupa ce opresti motorul un timp limitat cuprins intre 15 si 60min. Tipul setat este folosit de ambele functii: timer sau ventilatie in stationare.

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Ieri am pus gand rau semnalizarii de pe spate.
Masina, pana in momentul de fata a fost codata pe america, deci semnaliza cu ledurile rosii de pozitie/frana. Foarte frumoasa aceasta setare, doar ca pentru momentele in care ies din tara sau imi doream sa fiu in legalitate becul de semnal fiind cu incandescenta nu imi placea cum arata pe langa pozitia pe led.
Drept urmare, am cumparat doua becuri cu led, astfel sa pot beneficia de aspectul si functionalitatea luminii tip led si pe semnalizare.

 

IMG_5459_zpsc90a2e56.jpg

 

Eroare de bec ars nu da, intrucat am scos eroarea fix de pe becurile de semnal spate.
In consecinta fara erori si fara bani cheltuiti pe rezistente sau super becuri cu canbus....

 

 

Link către comentariu

Curat, frumos. Ma asteptam sa fie urat dar nu stiu de ce...

Sent from my iPhone using Tapatalk 2

Link către comentariu

in pacate inevitabilul s-a produs....

 

IMG_5501_zps64bfe88a.jpg

IMG_5503_zpseb6f57cb.jpg


O taponare stupida la 30km/h pe drumul folosit zilnic spre serviciu....
Vinovat: Eu, ca doar veneam din spate :icon_rendeer:

Si asta, din grija de a nu-mi lovi jantele de pe stanga in bordura. Am ocolit cat am putut de la limita....dar tot am agatat partea dreapta a masinii....

Amiabilul s-a produs, dosarul de casco s-a deschis, au mai trecut 2 zile si m-am si linistit. :001:

Asiguratorul mi-a dat aripa la reparat si nu la inlocuit asa ca m-am hotarat sa o inlocuisc eu cu una SH OEM. Cred ca voi cere regie proprie!
Ma gandsesc ca este situatia ce mai buna pentru mine si masinuta.

Ideal, ar fi sa gasesc o aripa impecabila pe culoarea mea, astfel sa scap de eventualele probleme ale vopsitoriei din romania.

Pe acesta cale va rog pe cei care aveti cunostinta de o aripa dreapta fata impecabila, gri, sa imi dati de veste! Codul de culoare este LX7V.

:hainoroc:

Modificat de rotitza
Link către comentariu

Din pacate niciuna nu scapa. Din vina noastra sau a altora, incepand cu micile pietre si terminand cu asa ceva. Bine ca nu s-a intamplat nimic cu omul, fierul se indreapta :). Chiar daca gasesti o aripa buna si la aceeasi culoare, cred ca va exista diferenta de nuanta, iar din ce vorbeam cu cineva care vopseste (am retusat si eu Golfuletul) la culoarea gri nu prea sunt probleme, daca cel care prepara vopseaua face ce trebuie. Probllema ramane la tinichigerie, sa o ciocane cat mai bine sa nu intre chit mult. Succes indiferent de varianta. Eu la o saptamana dupa ce am luat Audi-ul m-am trezit cu 3 dungi ce inconjurau masina de la tripla dreapta si retur, macar asa ai facut-o cu mana ta :D, nu ca ar fi mari diferente dar macar stii pe cine sa injuri :icon_thumleft: (facand putin haz de necaz).

Link către comentariu

Fuck fuck...ma doare si pe mine sufletul :(

 

Pe varianta cu SH as merge si eu ca nu stiu cat de bine vor nimeri baietii arcada si forma aripii care nu este una chiar simpla. Succes cu reparatia

EDIT: aruncand un ochi pe net am vazut cateva masini modelul tau la raulroxana2000, un parc de dezmembrari. Stiu ca sunt mai scumpi decat restul dar merita o intrebare. Nu fac reclama dar uite un nr de tel:

 

Contacteaza-l la telefon: 0754375375 

sau fax: 0744522995

Modificat de Mihai.Nechifor
Link către comentariu

Frumoasa masina , vezi ca becurile SMD sunt mai limitate ca viata din constructia/calitatea asamblarii lor . Mergi pe leduri CREE , cele cu lupa in cap , sunt de 7.5 , 16 , 30 , 50w :) . In rest frumoasa masina si spor la upgrade-uri .

Link către comentariu

Multumesc Mihai pentru intentiile bune de a ma ajuta!

Am tot sunat, dar nimic satisfacator macar...

 

M-am mai linistit acum...
E bine din punctul meu de vedere ca e atat. Aripa fiind cea mai afectata voi incerca pe cat se poate sa o inlocuiesc. Bine ca nu am afectat zone mai inportante ale masinii.
Pana la urma o aripa noua sau SH, in orice caz originala nu are cu ce sa difere de situatia anterioara, nu? Vopsitoria sa fie facuta cu simt de raspundere si treaba e ca noua zic eu.

 

Nimeni Altu', multumesc pentru sfat! Dar cum ziceam, mai sus am mers pe costurile mnime! Aceste leduri vor functiona doar in momentele in care ies din tara ;)

 

Si ca tot ma-am linistit am schimbat si uleiul cu filtrele.
Ca si la precedenta am mers tot pe uleul Fuch Titan, de data asta cu norma 507.00 ca doar e pentru DPF. Filtrele folosite au fost MAHLE.

Zilele urmatoare am sa schimb si placutele pe fata cu unele de la TEXTAR, intrucat nu consider ca merita diferente de bani unele de la ATE sau TRW! Din informatiile de pana acum TEXTAR este singurul furnizoor de placute pentru cei doi producatori de prim montaj! Deci din fabrica masina iese cu ferodouri TEXTAR!

post-12154-0-57673900-1379325438_thumb.j

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!