Jump to content

Ulei cutie viteze manuala


DUBB4LIFE
 Share

Postare recomandată

Pentru cutie manuala seat leon 1.6 16v benzina 2002 ce ulei pot pune...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, golf 5 gti cod cutie JLW oare ce ulei foloseste si cat intra ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutie JLW:

- G052527A2 - ulei cutie viteze 1L

 

In cutie intra 2,3L, nu se precizeaza cat intra la un schimb, probabil 2,1-2,2L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună seara,

Pentru un vw cc care are cutia MHA ce ulei trebuie sa iau? Mulțumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutie MHA:

- G052527A2 - 1L, ulei transmisie

 

Capaciate cutie 2,3L, probabil la schimb intra 2,1-2,2L.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc frumos pentru raspuns. Bine ca am întrebat pentru ca primisem sfaturi sa iau G070726A2. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut, am un golf 4 1,6 16v AUS, an 2000. Vreau să schimb uleiul la cutia de viteze ca-l am de 8 ani si nu știu dacă a fost vreodata schimbat, la mine sigur nu! Ce cod ar avea cutia și cât ulei să-i bag? OEM, clar!

Vă mulțumesc!

Modificat de codrut buzau
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut @Dolfin, 

Cutie viteze model GQQ, 5 trepte,  cod motor BKC, Golf 5, 1.9 TDI, 77kW. Ce ulei imi trebuie (OEM cod) si ce cantitate intra? Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutie GQQ, Golf 5:

- G070726A2 - ulei transmisie 1L

 

La cutiile cu 5 trepte intra de regula 1,9L la schimb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,Leon 2011  motor CAXC,cutie LHY  6+1 trepte.Ce ulei trebuie sa pun in cutie,si ce cantitate ?Cumva   G052171A2   ,   2,2 litri ?Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutie LHY:

- G052527A2 - ulei de transmisie 1L

 

Fiind cu 6 viteze probabil ca intra 2,1-2,2L.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/4/2020 at 1:32 AM, Dolfin said:

Mecanicul nu a respectat procedura, rapid trebuie sa mergi la un service si sa adaugi uleiul lipsa, eventual schimba-l tot.

Umplerea cutiei de viteze cu ulei.pdf 58.67 kB · 33 downloads Verificarea si completarea uleiului la cutia de viteze JYJ.pdf 58.81 kB · 28 downloads

Ai cumva si procedura pentru golirea cutiei? Sau e doar de dat drumu la buson si atat?

 

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am vazut astea doua informatii in documentatii si nu cred ca e vorba doar de dat drumu la buson.

Vad ca mai este si partea “secure selector shaft”.
 

Este obligatorie? 

2792706C-A342-4891-9461-59F4AB568B08.png

7BBEA96D-BA56-4933-8C88-DEF219A8079A.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru un lupo 1.4 motor aud, cutie FFR, ce tip de ulei si cati litri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cutie FFR:

- G060726A2 - ulei transmisie 1L

 

N-am gasit precizata o cantitate, dar fiind cutie de 5 viteze nu pot intra mai mult de 1,8-1,9L.

Nivelul se face pe la buson.

 

 

image.thumb.png.4c13c8421e35c866e352f78e00f0e53b.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, Dolfin a scris:

Cutie FFR:

- G060726A2 - ulei transmisie 1L

 

N-am gasit precizata o cantitate, dar fiind cutie de 5 viteze nu pot intra mai mult de 1,8-1,9L.

Nivelul se face pe la buson.

 

 

image.thumb.png.4c13c8421e35c866e352f78e00f0e53b.png

Multumesc, unii spun ca ar intra 2.7 litri, incerc cu 2 si vad dupa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 7,1,6 tdi, 110 cai, CXXB, 03/2016

Modificat de vali zak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

28 minute în urmă, Soryn1979 a scris:

Multumesc, unii spun ca ar intra 2.7 litri, incerc cu 2 si vad dupa.

 

Da, poti incerca asa, pentru ca nivelul se face pe la buson, este simplu sa completezi in ziua urmatoare cu cantitatea necesara (lasi masina la service), sau faci 2 comenzi separate, una de 2L si una de 1L, daca sunt suficienti cei 2L celalalt il returnezi la magazin.

 

26 minute în urmă, vali zak a scris:

Golf 7,1,6 tdi, 110 cai, CXXB, 03/2016, cutie QYB

 

Pentru cutie QYB, masina produsa incepand cu 04.12.2013:

- G052527A2 - ulei de transmisie 1L

 

Capacitate de umplere la schimb - 1,8L 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Soryn1979

În cutia ta intră 2,7 litri sigur pentru că ai cutie ca şi a mea de pe sdi (FFV). Au coduri diferite, dar sunt indentice, mai puţin raportul de transmisie al diferenţialului.

FFR-gearbox.thumb.jpg.3a82db65fbc8084af2316418af504779.jpg

 

Eu am schimbat până acum uleiul de vreo 3 sau 4 ori şi de fiecare dată am pus G50 cum scrie în manualul de reparaţii. Maşina este trecută de 400.000 km şi cutia se comportă foarte bine  (şi să ştii că nu o menajez deloc). Acum ştiu că au tot schimbat codul (eu într-o ETKA mai veche am găsit G052178A2), nu ştiu care sunt raţiunile, dar după ce am studiat puţin problema am preferat să merg pe G50. Este un ulei scump într-adevăr (peste 100lei/litru la reprezentanţă), dar eu am zis că merită. Toată treaba la cutiile astea este să fie pline până dă pe afară şi să nu piardă ulei şi asta are o boală la un simering unde intră tija aia de schimbă vitezele în cutie. Dacă este doar umezită puţin zona nu scade uleiul în cutie, dar când începe să picure şi lasă pată pe asfalt trebuie remediată urgent problema.

FFR OIL.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca o completare, ETKA arata in istoric:

- G052178A2 - ulei transmisie 1L, cod eliminat 01.09.2007 si inlocuit cu

- G060726A2 - ulei transmisie 1L

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai idee de ce le-au înlocuit? Au fost îmbunătăţite?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu precizeaza in ETKA, dar nu inseamna ca noul cod este neaparat mai capabil.

Stim ca fiecare ulei de CV are o anumita compozitie, mai ales in ceea ce priveste aditivii EP (extreme pressure), trebuie sa fie exact in cantitatea si de calitatea de care are nevoie cutia.

Daca aditivii EP sunt mai multi si mai "tari", fata de ce este proiectat, eforturile de frecare dintre pinioane sunt transmise direct intre ele prin intermediul uleiului (fara contact direct al pinioanelor), ca si cum nu ar fi lubrifiata. Aditivii EP au duritate mai mare fata de pinioane si "mananca" din ele.

 

De aceea la CV nici nu se recomanda vreodata uleiuri AM cu gama larga de aplicatii.

 

Revenind la coduri, daca s-ar mai gasi codul vechi, l-as recomanda pe acela, altfel, cel nou.

Referitor la codul din ELSA, ulei G50, nu stiu de ce este asa, in ETKA nu apare ca ar fi fost folosit vreodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!