Jump to content

Achizitie Passat CC - sfaturi si recomandari


Christian.B77
 Share

Postare recomandată

Si iata ca acum ai aflat si raspunsul la "de ce nu vroiau sa umble la regulatorul de presiune" :)

PS: eu l-am desfacut pana acum la 4 masini, la toate a pornit si la cald si la rece.  Fara probleme.

in fine, cu CP3 nu o sa mai ai probleme.

Sa o conduci sanatos!

Spor

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aiurea situatie pentru tine dar in acelasi timp poti sa te feliciti ca ai fost inspirat si ai verificat Masina amanuntit la cineva competent. 

Oricum eu te apreciez ca ai scris aici despre problema si nu ai dat uitarii acest topic, sper ca si altii sa iti urmeze exemplul cand sunt intr-o asemenea situatie. 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma mira faptul ca la fel mi-a spus si mecanicul la care umbam de obicei, ca e posibil sa nu mai porneasca dupa. Probabil ca nu prea au experienta cu asta si nu amoreseaza destul, sau nu stiu, important e ca am descoperit problema la timp multumita indrumarii de la voi si a lui Catalin. 

De turbo nu stiu, injectoarele erau in interval. Mai are unele probleme (alternatorul nu incarca destul, doar 13.6 daca nu ma insel, un surub de la EGR are putina scurgere, dar nu este ceva grav, cablajul la portbagaj/bec ars, senzor temperatura ulei, posibil valva compresor AC, unele bucse).

Ulei era peste nivel, o sa trebuiasca sa merg la un service pentru a mai scoate din ulei pentru a vedea daca baga motorina, sau cei de la reprezentanta au bagat ulei fara sa se uite (au pus filtru nou de motorina fara sa curete "paharul"). 

Filtrul de particule are o incarcare destul de mare, 219 ml cenusa, insa din cate am vazut pe forum se poate renunta destul de usor la el in cazul in care o sa se infunde.

Am reusit sa aflu de la reprezentanta si ca intre 04.2016 (241k) si 06.2016 (147k) a fost o diferenta de aprox 90k km (dati inapoi). Catalin mi-a spus ca in cutie sunt inregistrati doar 120k si ca au fost resetati, insa nu stiu de ce 120k, daca din 2016 a mai facut doar 50k proprietarul. (poate retin gresit, o sa il rog sa mai verifice cand merg pentru CP3).

Am primit si o veste buna, revizia la DSG a fost facuta de fiecare data la aprox 60k, iar masina nu a avut accident inregistrat (doar parbrizul schimbat de 2 ori).

In concluzie, recomand la randul meu o verificare la Eexcalade (Catalin) cel putin imediat dupa achizitia masinii, daca inainte nu se poate. Un sfat pe care l-am primit si incerc sa il dau mai departe este sa nu se cumpere masina cu DSG si carlig de remorcare si (ce stiam si eu, dar nu am reusit inainte de cumparare) sa se verifice masina la reprezentanta.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi pare rau ca ai luat o masina cu km dati inapoi dupa toate informatiile care ti s-au dat. In acelasi timp tin sa te felicit pentru ca expui aceste lucruri pe forum in speranta ca poate altii invata ceva din povestea ta. Toate astea confirma faptul ca ieftin si bun nu prea exista. Dupa valoarea aia de 219 ml la oil ash masina are peste 300 000 km ... probabil undeva la 320 000 - 330 000 km. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam asta e diferenta intre masinile de pe net... "extra full si tzipla" la 8-9000€ si una intretinuta cu adevarat la 11 - 12 mii € despre care la prima vedere spui ca "scumpa ba" (nu ma refer la tine, vorbesc la modul general, pentru viitorii cumparatori). Eu am luat o cu 13.500 si numai reviziile ce le am facut in 2 ani de cand o am m au costat vreo 2000€ (facute la reprezentanta), nu mai vorbesc de alte consumabile schimbate (gen parbriz, pot spune ca i consumabil si asta :Dla reprezentanta cu ~2500 ron). Si logic ca o masina intretinuta cu adevarat n o sa se vanda niciodata cu 8-9 mii.

Bine totusi ca nu are altele mai grave.. spor la facut km fara incidente!

 

PS: Renuntarea la filtru de particule inseamna noxe mai mari, ceea ce e ilegal. Nu mai iese euro5 si afara e belea chiar mare.  Incearca o regenerare sau o curatire "manuala".. sunt unii ce zic ca le pot curata

https://m.stirileprotv.ro/lbin/mobile/index.php?article_id=3788408

Modificat de Danny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare, 

După ce am deținut un Audi A4 B7 TDI o perioada, am decis sa îl schimb cu ceva mai nou. După studiat piața indelung, orbitez în jurul unui Tiguan(2010 sau poate chiar facelift, 4motion dacă tot merg pe tipul asta de mașină) sau un CC facelift. Momentan sunt în Germania deci mi-ar fi relativ ușor sa vad câteva mașini. Ce părere aveți de acestea? 

1. Pachet R line, 177cp și acele amortizoare adaptive(pot trai și fără, mai ales dacă trebuie înlocuite), îmi pare un pret destul de mic pentru ce oferă. Totuși nu specifica în anunț dacă e accident free sau dacă are carte service, iar autohaus-ul pare ca e 'turcesc'. Oricum este foarte aproape de mine deci as putea trage o fuga. 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=282160800&utm_source=sharedAd&utm_medium=android

2. Fără pachet R, doar 140cp dar foarte eleganta și cu putini km, iar autohaus-ul pare mai serios. 

https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=280136617&utm_source=sharedAd&utm_medium=android

Totodată, voi ce părere aveți, sa caut piele cu alcantara(care mi se pare ca dă foarte bine și elegant, fie el crem negru sau maro) sau doar textilul simplu e mai indicat(e și mai ieftin la achizitie). 

P. S: Scuzați nickname'ul, se pare ca am contul de ani buni, de prin liceu?

Modificat de Tyku
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Personal, nu ma atrage niciuna. Eu m as uita la un prima versiune de CC, 357, la banii astia precis gasesti ceva mai dotat. Cele postate de tine mi se par ca au pretul care-l au doar pentru ca sunt facelift.. ca la dotari, slabut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare.

Am rugamintea sa imi spuneti parerea voastra despre aceasta masina.

Ce verificari sa-i fac inainte de a o cumpara?

Distributia nu a fost schimbata, are 206.000 km. Ce zgomot produce un lant de distributie care are uzura? 

Nu sunt familiarizat cu acest model si aceasta motorizare. Am posibilitatea de a o conecta pe tester.

Multumesc.

Passat CC 1.8 TSI 2009

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa-o la proprietar.  Motorul ala e un esec, indiferent de ce masina vorbim.

Vrei limuzina benzina cumpara-ti accord.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Romy: daca vrei CC TFSI cu ceva cai cauta motorul de 2 L (mareste putin bugetul si cauta ceva din 2012+, motor ce a fost pus si pe Golf 6 GTI , aici doar ca exemplu).

Modificat de V A L I
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@VALI Nu ma intereseaza sa aiba putere mai mare, doar sa nu-mi faca probleme grave. Proprietarul spune ca a dus masina la reprezentanta, pentru ca motorul trepida. Acolo i-au fost inlocuite pompele, dar problema nu au rezolvat-o. Apoi a fost la un alt service, unde i-a schimbat un injector, si problema a fost rezolvata.

Tot ce stiu e despre uleiul de motor, pe care-l consuma, mai mult sau mai putin, si ca lantul de la distributie se recomanda a fi schimbat.

@deenman Poti detalia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Imi pare ca este diferenta de culoare la portiera fata,si luft prea mare intre aripa si capota.Unde are bi-xenon? Parerea mea este sa mai cauti,trebuie sa ai rabdare,dar masina asta nu este de cumparat din pacate.

Modificat de floryn_80
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste si tu putin pe forum, o sa te lamuresti. Vorbim de o masina de 10 ani si 209.000km pe bord, reali pot sa fie si peste, in orice caz, NU!.

 

 

 

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Subscriu la ce spune deenman. Mai bine cumperi tdi decat sa te legi la cap cu 1.8 tsi. Ar  fi fost un motor f misto daca nu avea atatea probleme..

 

2.0 tsi e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

 

Ma intereseaza un CC cat mai nou, 2015 sau 2016. Are cineva motoarele diesel  noi de 150 Cp(CUVC) si 184 CP(CUWA) pe masina? Sau ati auzit pareri despre ele ca fiabilitate?

Stiu ca motoarele mai vechi puse pana in 2015 undeva de 140 cp (CFFB-am acum pe Passat B7) si 177cp(CFGC) sunt destul de fiabile, insa sunt cele cu dieselgate-ul si n-as vrea sa mai iau la fel. Precis il gasesc si resoftat. As vrea Euro 6. Dar nu sunt review-uri despre ele. 

Multumesc

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu sunt pt ca sunt bune. In general lumea se plange de probleme :)) despre cele de 184 care sunt si pe leon FR sau G7 GTD am auzit numai de bine, si intr'o mica masura nici despre cele de 150 cp nu am vazut sa se planga nimeni. Nu cred ca ai de ce sa'ti faci griji atata timp cat alegi o masina intr'o stare cat mai buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca sunt f ok ambele, mai ales cel de 184 e un deliciu daca vrei ceva mai multa putere, tunerii care se pricep il duc in 230-235 cp ceea ce e ff ok pe un CC FWD (super safe).

Problema la ele este ca inca sunt f scumpe si rare prin comparatie cu cele euro5.. plus ca unu dotat vei gasi si mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
On 10/4/2019 at 10:34 PM, bgd_b92 said:

Subscriu la ce spune deenman. Mai bine cumperi tdi decat sa te legi la cap cu 1.8 tsi. Ar  fi fost un motor f misto daca nu avea atatea probleme..

 

2.0 tsi e ok.

Nu e ok nici 2.0tsi, cel putin pana in 2012 sau 13.

Consum ulei, distributie, plus probleme cu depunri ulei in admisei tipic tsi de generatia asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul de ulei nu este o problema. Nu afecteaza cu nimic functionalitatea, pur si simplu asa consuma din fabrica.

Distributie ? ce probleme sunt la distributie ? 

Depunerile de ulei in admisie, mai exact depunerile de carbon sunt specifice FSI`urilor / TFSI`urilor - motoarelor cu injectie directa, iar acest lucru se previne cu o curatare ( intr`adevar, pretul este de ~ 900 lei ) pe care este recomandat sa o faci o data la 80-100k km. Gti`ul meu ( generatie veche ) nu a vazut inca asa ceva in ~ 250.000 km si inca merge fara probleme / erori. Depinde si de regimul de mers.. TFSI`urile problematice dpmdv sunt cele pana in 2009.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema cu consum de ulei nu este ca dispara din carter (desi mi s-a parut un pic rusinos cand VW ne a propus la revizie sa tinem un bidon de ulei in portbagaj la o masina care avea atunci nici 40k la bord), ci cauza si unde se duce uleiul asta. Cauza pare sa fie blow-by care introduce o cantitate mare de gaze in carter, vapori de ulei se duc apoi in sistemul de recuperare, care nu e destul de eficient, si apoi intre in admisie.

La distributie sunt probleme cu intinzator, nu mai tine pozitia / lant intins la pornire cand nu are presiune de ulei. Noi am patit-o cand motorul avea intre 70 si 80k km. In SUA exista chiar doua class actions pe tema asta: https://topclassactions.com/lawsuit-settlements/lawsuit-news/336220-another-class-action-alleges-vw-audi-engine-defect/ si  https://topclassactions.com/lawsuit-settlements/lawsuit-news/335859-vw-audi-class-action-targets-hidden-engine-defect/

Noi am ajuns cu aceasta masina (2.0tsi din 2010, 200cp, intretinuta in retea VAG pana 90k) la 100k km si am patit asa in mare:

- sarit lant de distributie de pe punct din cauza intinzatorul stricat, rezultatul fiind valve indoite etc.

- scurgeri de ulei la pompa de benzina / de vacuum si prin diverse alte locuri, parca acum si  la cutie - isi marcheaza teritoriu.

- injector blocat deschis (curgea benzina pe toba)

- consum ulei 1L pe an (undeva pana intre 8 si 10k km), nu de la inceput, as zice ca undeva pe la 60k a inceput sa manance sesizabil, dar nu e  rau inca.

- rupt spira volanului (eroare airbag, comenzi volan lipsa si nici claxon nu merge)

- rugina sus pe prag sub cheder usa spate

- inlocuit o bobina

- multe becuri arse :)

- suntem la cea de a 3-a baterie

In rest e in regula masina, am schimbat chiar saptamana asta ventilatorul de clima, dar deja are o varsta si ma astept sa mai pica una-alta.

 

Modificat de bartro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura problema care mi se pare cu adevarat grava este cea cu distributia, din lista ta de mai sus ; insa din cate stiu, nu prea pica fara sa dea semne inainte, ca in cazul altor motorizari de la vag ( 1.4 tsi / 1.2 tsi ) ; in prima faza incepe cu niste zgomote la pornire, apoi scoate constant un zgomot de diesel la ralanti, si daca esti chiar ignorant intr`un final se poate intampla ceea ce ai patit tu ; acum nu stiu cum a fost si in cazul tau. In rest, cel mai probabil scurgerile provin de la garnituri, care este normal sa se deterioreze in timp ; consumul de ulei mi se pare foarte ok, nici nu l`as pune ca si problema ; mai ales daca mai ii dai si ture din cand in cand, e in parametrii. Cu bobinele ai fost norocos ca ai schimbat doar 1 :)) bateriile sunt consumabile in ziua de azi si nu mai tin ca odinioara...daca nu aveai problema cu distributia, as fi zis ca masina s`a descurcat binisor pana acum si nu a creat mari batai de cap. Cert e ca este un motor complex, iar dpmdv a alege intre 2.0 TFSI si 2.0 TDI nu mai alegi doar dpdv rational ; adica sa imi spui ca " dieselul nu se renteaza ", pt ca si benzinarul turbo poate sa creeze probleme chiar mai costisitoare decat un TDI...ambreiajul are volant cu masa dubla, e ~ 2500 lei tot kit`ul ( ce`i drept nu`l mananca pe paine ca TDI`ul daca circuli si in oras ), turbina, e si ea acolo ( ca si in cazul ambreiajului, e mai durabila/longeviva la benzinar ), EGR, pompa de inalte ( 1500 lei ), distributie pe curea si pe lant, injectoarele se mai defecteaza si la 2.0 TFSI, nu numai la diesel, bobine, etc. 

Una peste alta, este un motor care aduce zambete si bucurii :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa e, dar am pus lista intreaga daca tot eram pe subiect. Per total e ok, nu e chiar o masina simpla. De exemplu amortizoare reglabile sunt ok inca, xenon directional sau cum se numeste merge, becul de check engine am vazut doar aprins cand a picat acel injector, etc. Este si manuala, deci exclus probleme DSG. Dar  - are doar 100k km la bord. Cele care au mers dublu, sau triplu, cu ce probleme se confrunt?

Nu e intinzator cam la fel la toate? Odata sau de doua ori am auzit ceva la pornire, atat. Fix pana se face presiune de ulei, o secunda, sa zicem, dupa care mergea normal, silentios. Era pe lista pentru revizie, sa intreb ce si cum e cu acel sunet si ce e de facut, dar nu am mai ajuns. Nu eram constient atunci ca era o bomba cu ceas, am crezut ca ma informeaza reprezentanta daca era ceva cunoscut. Dar nici dupa ce s-a intamplat VW nu a recunoscut ca ar fi ceva uzual, si mai mult, au inceput sa-mi spune mie ca nu am avut grija de masina. In fine, a fost o lectie.

Uite poza: 35193126233_7507e9ce36.jpg

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, reprezentanta nu te`ar fi informat ; cum nu te informeaza nici ca tachetul de la pompa de inalte e un consumabil si e bine sa il verifici la fiecare schimb de ulei si daca are uzura sa il schimbi, ca e o piesa de 100 lei care se schimba in 15 minute ; eu am luat`o pe a mea cu problema asta, si am reparat`o ; ~ 4000 lei cheltuiala ; pt o piesa de 100 lei. La motoarele pe care il ai si tu din cate am inteles e mai durabil acel tachet dar tot trebuie verificat si schimbat. Avand in vedere ca GTI`ul meu l`am luat mai kilometrat, m`am tot interesat pe site`uri si pe grupuri de facebook de peste mari si tari si se pare ca nu strang prea multe probleme aceste motoare chiar si la 200-280.000 km ; in afara de cele comune ( un PCV, bobine, si clapetele acelea din admisie ) nu par sa creeze batai de cap, atata timp cat le faci reviziile la 7-10.000 km si respecti regimurile de functionare ale motorului. 

Modificat de bgd_b92
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!