Jump to content

Probleme ABS+ESP


eugenus

Recommended Posts

F l o r i n
10 hours ago, ionutz2008 said:

Acum intreb, adresa 03 ABS nu are si long coding,

Altele, a ta nu

Link to post
Share on other sites
[[Template forums/front/topics/activity is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]]
ionutz2008

Am inteles. Multumesc. Acum am intrat mai profund in ceata pentru ca daca tot ce se poate face in coding consta in cele 7 cifre iar ele corespund masinii nu mai stiu ce sa fac. Oare daca scot fisele bateriei si le pun in scurt vreo 10 minute ar duce la vreo resetare a modulului ABS ?

 

Edited by ionutz2008
Link to post
Share on other sites
ionutz2008

Am fost la cineva in service care a incercat fara succes sa elimine acea eroare si mi-a zis ca ultima solutie ar fi rescrierea softului pe ABS.

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

greu de zis, prin telefon...trebuie masina, ca sa poti verifica exact

Link to post
Share on other sites
Ciurdea Ionut

Salutare,

No hate!!!

 

Dupa 5 ani de martor ESP aprins in freza din cauza erorii 01435 - G201 eram decis sa schimb pompa, pana am dat de postarea unui coleg care a schimbat pompa si dupa 1 zi aceeasi problema, iar acum circula tot fara ESP.

 

Asa ca astazi am trecut peste toata constiinta de a repara si nu masca problemele si m-am transformat intr-un "samsar" iar cu o bucata de banda am mascat ledul minune in 20 min fara a fi nevoit sa demontez acele, se trage usor rama iar cu o penseta se plaseaza usor o bucata de banda adeziva neagra.

Nu urmaresc sa vand masina asa ca din nou, nu sariti cu critici.

 

Am lasat acest comment pt cei care au aceasta problema si se simt deranjati de "bec".

 

Rog colegii moralisti sa se abtina, decat cu gandirea ca un ESP iti da aripi si te face invincibil mai bine preventiv stiind ca nu-l ai.

Link to post
Share on other sites

stiind ca nu-l ai e cand vezi becul....daca nu il vezi e posibil sa mai uiti ca n-ai

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
Alexandru.popescu

Salutare. Am o problema de vreo 3 zile la golf 5 1.4 16v. Mi-a apărut senzorul de Esp în bord. Astăzi am fost la reprezentanță la Ford și mi-a scanat cu testerul. 

Mi au spus ca trebuie să schimb pompa de abs. Doar ca trebuie copiate setările, nu am înțeles prea bine și asta se poate face doar cu Vcds. 

Atașat vă arăt eroarea. Dacă ma puteți ajuta și îndruma către rezolvarea problemei, v as fi tare recunoscător. 

Vă mulțumesc. 

16026870021682804015462057053630.jpg

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

E posibil,  dar inainte de asta schimba switch pedala frana, pune original si vedem daca scapi asa. Daca nu, alta pompa. Codarea se salvează,  se recodeaza noua pompa, se fac setarile de baza, etc

Link to post
Share on other sites
Alexandru.popescu

Nu te supăra, dar ce legătură are comutatorul lumini cu eroarea aia de Esp?. 

Întreb pentru ca nu ma pricep. Merci

Link to post
Share on other sites
F l o r i n

Alexandru, nu e comutator lumini....ci switch pedala frana. Cateodata, din cauza acestuia, intoarce o eroare pe senzor presiune. Este o problema cunoscuta ... si de incercat, inainte sa schimbi pompa.

Edited by F l o r i n
Link to post
Share on other sites
viorel_92

Salutare guys,
Am deja 2 ani de cand merg cu modulul ABS defect si m-am saturat. Am citit forumuri in romana si engleza si tot nu sunt lamurit. 
Masina, o Skoda Octavia 2 FL 1.9 TDI BLS 2009 cu modul ABS 1K0 907 379 AE(update la skoda la versiunea CE)/ 1K0 614 517 BE . Din ce am citit, am diverse variante de module(AE,AJ,AP,AT,BC,BE,BG,BJ,BL). Stiu ca Al Bundy recomanda BJ pe electronic dar am gasit acest cod pe o lista a modulelor ce au tendinta sa se defecteze si de aceea am optat pentru BE pe electronic(https://www.ecutesting.com/common-faults/volkswagen/volkswagen-golf-audi-tt-and-a3-abs-pump-failure/). Nu am idee insa daca pe hidraulic conteaza ce cod este si aici as avea nevoie de ajutorul vostru.
E ok modulul 1K0 907 379 BE / 1K0 614 517 CP ca si inlocuitor pentru modulul meu??

Va multumesc de ajutor!

Log-DJ92ECV-TMBBS61Z192035649-308490km-191686mi.txt

Link to post
Share on other sites

NU stiu unde ai gasit tu info ca BJ cu DE  se defecteaza, la cate am schimbat eu nu a venit nimeni inapoi cu el sa-mi spuna ca s-a defectat. Si nici al meu de pe masina nu s-a defectat.

Link to post
Share on other sites

Viorel, eu pentru golful parintilor am gasit BJ cu DG, am castigat HHC si XDS acum ma gandesc la un PLA :), deci nu numai ca iti rezolvi problema mai ai si alte beneficii.  

Link to post
Share on other sites

100% se potriveste, ai MK60EC1 pe masina. 

Link to post
Share on other sites
viorel_92

@Torque iti multumesc mult de confirmare :) am gasit fix la fel ca a ta BJ/DG. Domnul cu care am vorbit zice ca e de pe o masina din 2011 cu 100k km :D revin cu feedback cand primesc pompa. O sa incerc sa o codez. Din ce imi dau seama BJ are coding pe 18 bytes iar a mea, AE are pe 17 bytes. Ma gandesc ca mai pun un byte de 0x00 si ar trebui sa mearga. 
@Al Bundysper ca nu m-ai inteles gresit referitor la ce am gasit eu pe un site random. Nu am zis-o cu rautate si nu iti pun in niciun fel la indoiala experienta :) 
Va multumesc inca odata pentru ajutor. Sper sa scap de muzicuta si luminile din bord.

Link to post
Share on other sites

Viorel, corect, la finalul stringului  Byte 18 = 00.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri