Jump to content
eugenus

Probleme ABS+ESP

369 postări în acest subiect de discuţie

eugenus   
eugenus

Va salut si va cer o parere ...

Cu ceva timp in urma am avut probleme cu caseta de directie (se auzeau niste tronsnituri cand viram stanga drepta de volan)si am fost cu masina intr-un service al unui amic.

In momentul in care se lucra la masina a "murit" bateria si de aici necazul .Cand a montat din nou caseta se stingeu,apoi se aprindeau martorii...caseta intarnd in setare de baza,ca si cum ar fi avut loc un impact.Martorii nu se mai sting pana nu se sincronizeaza caseta cu senzorul g85-explicatia mecanicului.

Mentionez ca s-a testat un alt calculator,o alta spira si un alt senzor tot nu a reusit sa se sincronizeze deci nu era nici din senzor de spira nici din calculator si nici din spira :huh:

Dupa cateva saptamani am primit masina in stare perfecta de functionare mai putin acest lucru am martorul de ABS aprins permanent in bord.

Nu a vrut sa-mi spuna cum a rezolvat dar cea mai mare ciudatenie este ca imi functioneaza ABS-ul(testat de cateva ori :icon_cheesygrin: ) dar nu se stinge din bord si nici nu pot strege eroarea.

Sincer nu ma deranjeza ca il vad dar sunt tare curios cum naiba de functioneaza desi este aprins pentru ca din cate am citit eu pe aici nu ar trebui sa mearga.

De cand am luat masina din service am facut aprox 10.000 km si normal dupa cum mi-a spus si mecanicul trebuia sa se stinga dupa maxim 500 km ...

Merci anticipat

Ps: imi cer scuze ca am postat si in aria de Lupo pentru ca acolo am gasit un topic despre ABS dar din pacate nu am gasit nici o expicatie plauzibila pentru problema mea ,de aceea m-am gandit sa postez si in aria Golf5

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n

Cel mai simplu - fa o scanare si se vede imediat unde e problema.

Trebuiau sa faca setarile de baza la senzori, limita de forta la servodirectie. parte din procedura au facut, ca altfel nu mergea servo.

La scanare vei identifica problema si o sa ai si rezolvarea.

Spor !

Modificat de F l o r i n

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
eugenus   
eugenus

Salut Florin,

Chiar saptamana trecuta am facut o scanare...dar tot nu se stinge si nici nu a putut fi stearsa eroarea.

Nedumerirea mea este cum de merge ABS-ul daca martorul este aprins in bord :dry:

Merci

Ps: daca este necesar rog un moderator sa stearga postul din aria Lupo si sa il lase doar aici.

Modificat de eugenus

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n

da te rog eroarea....

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
eugenus   
eugenus

Nu am notat eroarea dar cu proxima ocazie am sa o notez si ti-o dau.

Merci frumos

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy   
Al Bundy

Presimt ca eroarea e ceva cu sitem test activated. Exista procedura si pentru asta. MAi bine fa un autoscan al intregii masini si posteaza-l.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
radu98us   
radu98us

Salut baieti,

apelez la cunostinele voastre pentru urmatoarea problema:

am un Golf din 2008, masina cumparata noua, iar momentan are 41200 kmsi cu toate service-urile la VW.

Am plecat la drum si s-a ars siguranta de la bricheta. Nu m-am oprit si dupa vreo 100 km, in timpul mersului mi s-au aprins urmatorii martori de bord: frana de mana pe intermitent, martorul ABS, martorul cu Volanul si martorul de motor.

Am realizat o scanare si s-au semnalat urmatoarele erori la ABS:

00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

03-ABS Brakes -- Status: Cannot be reached 1100

08-Auto HVAC -- Status: Malfunction 1010

09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: Malfunction 0010

19-CAN Gateway -- Status: Malfunction 0010

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000

44-Steering Assist -- Status: Malfunction 0010

46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010

52-Door Elect, Pass. -- Status: Malfunction 0010

56-Radio -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: None

Part No SW: 03C 906 024 AS HW: 03C 906 024 AS

Component: MARELLI 4HV 0917

Coding: 0004071

Shop #: WSC 01279

1 Fault Found:

28793 - No Communication with ABS Brake Control Module

U0121 - 000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01100000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 1

Reset counter: 44

Mileage: 41217 km

Time Indication: 0

Date: 2000.01.01

Time: 05:53:40

Freeze Frame:

Bin. Bits: 00000000

Load: 0.0 %

Lambda: 0.0 %

Speed: 2.0 km/h

Temperature: 39.0°C

Absolute Pres.: 955.0 mbar

RPM: 0 /min

Readiness: 0110 0101

-------------------------------------------------------------------------------

Address 03: ABS Brakes

Cannot be reached

-------------------------------------------------------------------------------

Address 08: Auto HVAC Labels: 1K0-907-044.LBL

Part No SW: 1K0 907 044 BR HW: 1K0 907 044 BR

Component: ClimatronicPQ35 120 1111

1 Fault Found:

01316 - ABS Control Module

004 - No Signal/Communication

-------------------------------------------------------------------------------

Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049.LBL

Part No SW: 3C0 937 049 AE HW: 3C0 937 049 AE

Component: Bordnetz-SG H52 2002

Coding: 018D0F2700041500471400001400000000097F075C0001

Shop #: WSC 00000

Part No: 1K1 955 119 E

Component: Wischer 210507 021 0501

Coding: 00038805

Shop #: WSC 00000

3 Faults Found:

00156 - Control Circuit for Windshield Washer Pump

009 - Open or Short to Ground - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101001

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 84

Mileage: 41217 km

Time Indication: 0

Date: 2005.09.13

Time: 31:63:63

Freeze Frame:

ON

Voltage: 12.20 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

02398 - Control Circuit for Rear Windshield Washer Pump

009 - Open or Short to Ground - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00101001

Fault Priority: 3

Fault Frequency: 1

Reset counter: 84

Mileage: 41217 km

Time Indication: 0

Date: 2005.09.13

Time: 31:63:63

Freeze Frame:

ON

Voltage: 12.20 V

ON

ON

OFF

OFF

OFF

01320 - Control Module for Climatronic (J255)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 84

Mileage: 41217 km

Time Indication: 0

Date: 2005.09.13

Time: 31:63:63

Freeze Frame:

OFF

Voltage: 12.30 V

OFF

ON

OFF

OFF

OFF

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 1K0-909-605.LBL

Part No SW: 1K0 909 605 T HW: 1K0 909 605 T

Component: 37 AIRBAG VW8 020 2300

Coding: 0013111

Shop #: WSC 01269

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 16: Steering wheel Labels: 1K0-953-549.LBL

Part No SW: 1K0 953 549 BC HW: 1K0 953 549 BC

Component: Lenksäulenmodul 036 0070

Coding: 0000012

Shop #: WSC 01279

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 1K0-920-xxx-17.LBL

Part No SW: 1K0 920 864 HW: 1K0 920 864

Component: KOMBIINSTRUMENT VN4 4005

Coding: 0003103

Shop #: WSC 10156

1 Fault Found:

01316 - ABS Control Module

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 4

Fault Frequency: 1

Reset counter: 44

Mileage: 41217 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 05:46:37

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 1K0-907-530.LBL

Part No SW: 1K0 907 530 K HW: 1K0 907 951

Component: J533__Gateway H04 0021

Coding: 3D0F034007000000

Shop #: WSC 01279

2 Faults Found:

01316 - ABS Control Module

004 - No Signal/Communication

Freeze Frame:

Fault Status: 01100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 37

Mileage: 41217 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 21:03:25

01320 - Control Module for Climatronic (J255)

004 - No Signal/Communication - Intermittent

Freeze Frame:

Fault Status: 00100100

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Reset counter: 84

Mileage: 41217 km

Time Indication: 0

Date: 2000.00.00

Time: 05:51:39

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer Labels: 1K0-920-xxx-25.LBL

Part No SW: 1K0 920 864 HW: 1K0 920 864

Component: IMMO VN4 4005

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 42: Door Elect, Driver Labels: None

Part No SW: 1K0 959 701 M HW: 1K0 959 701 M

Component: Tuer-SG 005 0983

Coding: 0000052

Shop #: WSC 01279

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 44: Steering Assist Labels: 1Kx-909-14x.LBL

Part No: 1K1 909 144 M

Component: EPS_ZFLS Kl.067 H08 1901

2 Faults Found:

00625 - Vehicle Speed Signal

004 - No Signal/Communication - MIL ON

Freeze Frame:

Mileage: 41210 km

Temperature: 36.0°C

Voltage: 14.10 V

Voltage: 13.90 V

00778 - Steering Angle Sensor (G85)

000 - -

Freeze Frame:

-------------------------------------------------------------------------------

Address 46: Central Conv. Labels: 1K0-959-433-46.LBL

Part No: 1K0 959 433 AJ

Component: KSG 0401

Coding: 01C802087F2D8405484A06F010CC

Shop #: WSC 00000

Part No: 1K0 951 605 C

Component: LIN BACKUP HORN H03 1301

Component: NGS n.mounted

Component: IRUE n.mounted

1 Fault Found:

01312 - Powertrain Data Bus

013 - Check DTC Memory

-------------------------------------------------------------------------------

Address 52: Door Elect, Pass. Labels: None

Part No SW: 1K0 959 702 M HW: 1K0 959 702 M

Component: Tuer-SG 006 1207

Coding: 0000052

Shop #: WSC 01279

2 Faults Found:

00097 - Front Passengers Central Locking (Safe) Motor (V162)

012 - Electrical Fault in Circuit

00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221)

008 - Implausible Signal

-------------------------------------------------------------------------------

Address 56: Radio Labels: 1K0-035-1xx-56.LBL

Part No SW: 1K0 035 186 AD HW: 1K0 035 186 AD

Component: Radio BVX 034 0046

Coding: 0020200

Shop #: WSC 01279

No fault code found.

End --------------------------------------------------------------------------------------------------

--------------------------------------------------------------------------------------------------------

Daca puteti sa-mi dati niste sfaturi v-as fi recunoscator!

Multumesc!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy   
Al Bundy

Ai verificat sigurantele care alimenteaza ABS ? Ai verificat toate sigurantele masinii, atat cele de langa baterie cat si cele din panoul din stanga bordului ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
radu98us   
radu98us

Al Bundy, asta am facut primul lucru. Totul e ok.

Am deconectat bateria si acelasi rezultat.

Am uitat sa mentionez ca nu functioneaza vitezometrul, kilometrajul, consumul mediu, volanul nu se mai "intareste" la viteza, iar cand las piciorul de pe acceleratie masina are o vibratie.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy   
Al Bundy

Nu functioneaza deoarece nu citesc viteza de deplasare a masinii.

Si poate dai si tu detalii mai multe despre masina, an fabricatie, cod motor. Sau vrei sa ghicim noi ?

Modificat de Al Bundy

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
radu98us   
radu98us

VW Golf V, Young, Motor 1.4

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
CiP-HT   
CiP-HT

Buna tuturor !

De cateva zile mi s-au aprins ambii martori in bord ABS + ESP. Problema a aparut din senin, mergeam pe drum drept si la un moment dat intr-o curba usoara am vazut ca a intrat ESP in functiune, fara nici un motiv anume iar la viteze mici cand incercam sa franez in curba imi intra ABS-ul in pedala de frana. Martorii nu stau tot timpul aprinsi in bord, daca merg pe drum drept se sting iar cand fac o curba, accelerez sau franez se aprind din nou. A mai patit cineva asta ? Stiti cumva care ar fi problema ? Trebuie sa fac o diagnoza cat mai rapid, dar problema e ca sunt cam ocupat, pana atunci sper sa ma ajutati voi.

Modificat de CiP-HT

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
gabip   
gabip

Daca nu ai probleme cu cauciucurile ( daca sunt tocite e posibil sa nu mai ai aderenta buna in curbe si sa intre ESP si ABS atunci cand franezi) atunci ai fie o problema cu unul sau mai multi senzori ABS ori cu suprafata de pe care acestia citesc viteza de rotatie a rotii/rotilor ) .

Senzorii pot sa fie si buni dar sa ai probleme la conectori, fire .

Iti intra si la viraj stanga si la viraj dreapta ?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Adrian_S   
Adrian_S

Ai schimbat rotile/anvelopele de curand?

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
STC   
STC

directia o ai buna? caci ESP-ul se aprinde in curbe atunci cand ai unghiul de fuga mai mare. La fel se aprindea la passatul lui tata cand luam dreapta.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
CiP-HT   
CiP-HT

Cauciucurile sunt Ok si directia la fel. Cu siguranta un senzor este defect. Oricum comportamentul este ciudat tare. Stiti cum este iarna cand intra ESP-ul si ABS-ul, pai asa patesc eu numai ca este vara :))

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
misulikkk   
misulikkk

Deconecteaza fiecare senzor. Curata putin contactele si monteaza la loc, cum s-a scris si mai sus. De multe ori e problema de contacte imperfecte de la mizerie,apa, si gropi de care nu ducem lipsa in romanica

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Valentin   
Valentin

Unul dintre senzori este pe cale sa se duca. Nu exista alt remediu decat schimbarea lui

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Palade Constantin   
Palade Constantin

Si mie mi sa aprins becul abs ,am descoperit pozitia senzorului spate dreapta care la 20 km la ora se comporta normal dar cum accelerez se reapride becul abs iar pe computer arata ca nu citeste o viteza ca a celorlante trei roti,adica , o data citeste 40 opi 20 apoi 0 apoi 50.Mecanicul spune ca ar fi cablul intrerupt pe undeva dar daca merg cu viteza pina la 20 km/ora totul este normal si becul stins.Am comandat senzorul si voi incerca sa il schimb.Apropo stie cineva cum se procedeaza sao are cineva desene de montaj?

Cu stima Titi

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
ady.red   
ady.red

Salut!

@radu98us: Ai rezolvat problema? De la ce a fost? Poti sa explici ceva? Multumim!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
barny   
barny

Salut. Ma puteti ajuta si pe mine. La mine s-a ars siguranta de la stergatorul de parbriz si am acelasi erori ca radu98us. Help!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
karlosss   
karlosss

Salut.

 

Vin si eu cu o problema legata de abs la golful lui sora mea (golf 5 2004 1.9 tdi 105 cai).Era aprins in bord abs-ul ,am scanat,senzor dreapta spate probleme.Am cumparat nou, inlocuit si problema persista.Nu mai stiu exact codul de eroare inainte de schimbare dar acum e


 

00287 - ABS Wheel
Speed Sensor; Rear Right (G44)


 

        008 - Implausible Signal

 

Am observat ca senzorul freaca putin de roata in interior, cand e in miscare.Exista ceva reguli speciale la montare?E prima data cand schimb asa ceva.



 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
F l o r i n   
F l o r i n

pai, cel mai probabil l-ai stricat si pe asta nou.... da, prima regula e sa nu frece, ca-l strica - trebuie sa-l pui la nivel, ca sa nu-l strice si sa-si faca treaba bine.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
karlosss   
karlosss

    Cum pot verifica daca e stricat sau nu?Am aparat de masura dar nu stiu ce valori trebuie sa aiba.A frecat foarte putin si nu se observa pe el nici o urma.L-am demontat si am bagat ceva de l-am distantat dar aceeasi problema,cand  pornesc becul din bord e stins dar cand trec de 20 km se aprinde impreuna cu cel de ESP.Am observat ca pe roata din imediata apropiere al senzorului(de unde banuiesc ca citeste) e acoperita cu un strat subtire de plastic,plastic ce e in 2 locuri exfoliat.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
Al Bundy   
Al Bundy

Posibil de aia sa dea eroare. Ar trebui schimbat acel inel sau curatat.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×