Jump to content

Probleme ABS+ESP


eugenus
 Share

Postare recomandată

nu cred,   Vezi ca ai pus de la 05 si 13. numaratoarea incepe cu byte 00.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Coding: 14 3B 60 1C 09 2B 00 FD 28 11 06 E6 90 1C 00 42 05 08 00

poate nu numar eu cum trebuie :) 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU ai numarat cum trebuie, se numara cu 0

codeaza asa:

14 3B 60 1C 09 2B 80 FD 28 11 06 E6 90 1C 01 42 05 08 00

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,

da..... mi-a luat ceva sa inteleg cu care 0 sa numar :)) , dar m-am prins pana la urma :D  Din cauza asta m-am incurcat si la cod putin cand comparam ce am pe masina si ce ar insemna, eram putin in ceata dar am vazut ca merge codul nu am mai numarat.

maine ii bag codul

Am testat HHC functioneaza si el :) 

Modificat de Alecs_TGA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, la un golf 5 2009 2.0 stau aprinsi martorii abs+esp si martorul de la frana de mana(intermitent).Am sters erorile cu vagcom-ul dar minunea a tinut pana am plecat cu masina de pe loc.Am mai citit pe aici la aceeasi problema,dar nimeni nu a revenit cu ceva concret.Cablajul l-am verificat si sigurantele la fel.

 

WhatsApp Image 2019-02-09 at 21.10.12.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum sa nu fie solutie concreta? Schimba modulul e ABS, pune unul; cu DJ si BE.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Ma refeream ca nimeni nu a spus cum a procedat exact.Multumesc de raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

e descris 2 pagini in urma cum a schimat pompa etc....

eu se pare ca sunt ghinionist rau... codarea merge super dar.... se pare ca cei de la service nu reusesc sa faca conductele sa nu mai planga, din 4, 2 sunt ok, iar pe la 1 se vede umeda, 1 este uda bine.... mie personal mi se pare putin inclinata conducta si le-am zis.... azi trebuie sa ma duc sa iau masina sa vad ce au mai mesterit. 

Ca si principiu de functionare al service-urilor daca ei or sa zica ca piesa dusa de mine are probleme si ca de asta curge (dupa 2 interventii de la instalare tot de catre ei, nementionand nici o data ca ar fi probleme) nu din cauza lor ca nu au montat conductele bine, si eu le-as zice ca daca era defecta se observa pe filet, undeva, dar nu a fost cazul sa aiba probleme pompa.... si daca ajungem la concluzia ca trebuie schimbata pompa, cine ar trebui sa cumpere pompa? 

Modificat de Alecs_TGA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Este posibil ca din centrala abs sa dea un dezechilibru la franare pe fata ?Este vb de un dezechilibru de aprox 35 % . Mentionez ca au fost schimbate placutele , discurile si etrierii ( tocmai ptr acest motiv ) , defectiunea se pastreaza chiar si dupa un rodaj de 1500 km . Este vb de masina unui prieten ( golf 5 , 1.4 benzina , an 2006 ). Pe tester nu da erori . A fost facuta aerisire si clasica si cu vag com .

Cu stima !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Abs nu lucreaza decat atunci cand vede ca roate este foarte aproape de a se opri, de a merge blocata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
On 2/14/2018 at 10:07 PM, Tomi N. said:

Salutare tuturor,

In mers la aproximativ 60km/h mi-a aparut si mie in bord martorul ABS + ESP fara nicio alta simptoma.

Dupa ce am ajuns acasa, am pus VAG-COM-ul pe masina si am citit urmatorul cod de eroare:

Address 03: ABS Brakes        Labels: 1K0-907-379-MK60-F.lbl
   Part No: 1K0 907 379 K
   Component: ESP FRONT MK60      0103  
   Coding: 0021121
   Shop #: WSC 00028 028 00001
   VCID: 3A7BD46375AA42CE9A7-806F

1 Fault Found:
00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent

Apoi am intrat la citirea valorilor si am observat ca la roata din dreapta spate, sporadic, timp de-o clipa senzorul citeste cu aproximativ 25 km/h mai mult decat pe celelalte trei roti:

Wednesday,14,February,2018,20:16:27:62939
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 12.12.0.0
Data version: 20130910


VIN: VWVZZZ1KZ4P035171   License Plate: MM07SPF
Mileage: 244860km-152148mi   Repair Order: 20180214-abs


                Address 03: ABS Brakes  (1K0 907 379 K)

20:15:27 Group 001: Current Wheel Speed
  18.0 km/h  Speed Sensor Front Left (G47)
  17.0 km/h  Speed Sensor Front Right (G45)
  18.0 km/h  Speed Sensor Rear Left (G46)
  43.0 km/h  Speed Sensor Rear Right (G44)

20:15:27 Group 002: Starting Wheel Speed
  9.0 km/h  Speed Sensor Front Left (G47)
  9.0 km/h  Speed Sensor Front Right (G45)
  9.0 km/h  Speed Sensor Rear Left (G46)
  9.0 km/h  Speed Sensor Rear Right (G44)

20:15:27 Group 003: Switches and Warning Lights
  Not Oper.  Brake Light Switch (F)
  OFF  Brake System Warning L. (K118)
  OFF  ABS Warning L. (K47)
  OFF  ASR/ESP Warning L. (K155)

 

Initial am crezut ca este de la inelul rulmentului stanga spate deoarece la schimbul protectiei discului de frana, am observat ca acesta este "ciobit"/ruginit.

In prima faza as vrea sa verific cablajul senzorului, dar nu stiu cum sa-l masor iar apoi sa schimb piese daca e necesar.

Din experienta voastra, ce m-ati sfatui sa fac?

1. Schimb doar senzorul spate partea dreapta?

2. Schimb Rulment spate partea dreapta?

3. Schimb Senzor si rulment partea dreapta

4. Schimb Senzor si rulment partea stanga si dreapta "preventiv" ca sa nu am dureri de cap in viitorul apropiat?

Mersi mult!

Salutare tuturor!

Anul trecut in Februarie am schimbat ambii senzori (Delphi) si rulmentii (SKF) de la rotile din spate. Aproximativ acu' o luna de zile iar mi-a aparut acelasi cod de eroare 00287 - ABS Wheel Speed Sensor; Rear Right (G44) 008 - Implausible Signal - Intermittent. Initial am crezut ca s-a defectat iar senzorul, nu e de calitate si am montat unul nou, original, fara sa mai verific cablajul. Mare greseala!

De atunci nicio problema pana azi: fara nicio alta simptoma s-au aprins martorii ABS si ESP pe bord, iar dupa o noua scanare am gasit acelasi cod de eroare. Evident senzorii nu se defecteaza asa usor, ma gandesc ca problema vine de la cablaj/conectori. De mentionat e faptul ca la ultima vizita in service nu am vazut urme de coroziune sau cablaj crapat la mufa de la senzor.

Spre norocul meu am posibilitatea sa inchiriez elevator intr-un service auto si pot sa lucrez personal pe masina mea. Puteti sa imi spuneti exact pe unde merge cablajul senzorului si care pini trebuie verificati? Daca cineva poate sa imi trimite un DIY, as fi foarte recunoscator.

Va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablajul intra in caroserie pe sub carenajul aripii spate, pe langa prag, si iese in compartimentul motor pe langa aeroterma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 minutes ago, Al Bundy said:

cablajul intra in caroserie pe sub carenajul aripii spate, pe langa prag, si iese in compartimentul motor pe langa aeroterma.

Mersi mult!

Urmarind o simpla logica acest cablaj are undeva o imbinare care e mai aproape de careva capat (intrare in caroserie sau iesire din caroserie) si nu e dintr-o bucata de la senzor pana la unitatea de control? Conform ETKA acest cablaj are si o mufa pe undeva. Ai vreo idee unde poate fi inbinarea?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform ELSA nu are mufe intermediare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am și eu o problema cu un Golf 6, eroarea din diagnoza este 01130 static (ABS operation implausible signal) și alte 2 erori intermitente legate de modul și pompa ABS. Ce ar trebui sa verific? Siguranțe, cablaj?

Mulțumesc. 

Screenshot_20190416-215200.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Shimba modulul ABS. DAr nu cu unul cu acelasi cod, pune in BJ (DE).

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare problema ar fi de la modul? Ma gandesc ca daca intr-adevar modulul ABS ar fi defect, ar fi trebuit sa apara status: static si nu intermittent?

Mentionez ca am verificat la reprezentanta si dupa seria de sasiu nu ar fi acea problema cu rechemarea 45F2.. Codul de acum al modulului este 1K0907379AT iar primele 2 erori intermitente se pot sterge si ramane doar cea cu ABS operation implausible signal.

EDIT: A incercat totusi cineva sa reconditioneze modulul ABS actual? Daca asta ar fi problema, ma gandesc ca ar fi mult mai ok decat sa iau altul din dezmembrari, chiar daca vorbim de o versiune imbunatatita a modulului (cea cu BJ in coada).

Modificat de iulian.radu91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema recent (tot Golf 6), tot cu implausible signal si am rezolvat prin inlocuirea pompei si a modulului cu BJ+DE. Cost total: 400 de RON pompa si 25 RON lichid de frana (evident, pompa din dezmembrari) + 2-3 ore la pas domol de bijuterit. Nu e chiar complicat de inlocuit si consider ca orice alta incercare de rezolvare nu merita osteneala. Asa cum au scris si colegii anterior, versiunea cu BJ are si HHC si XDS pe care le poti activa. Neaparat sa salvezi codarea de la vechea pompa inainte.

Modificat de vwmkv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,

Cine ma pote lamuri si pe mine cu privire la aceasta eroare:

Adresa 03: ABS frâne        Eticheta: ROJ\1K0-907-379-MK60-F.clb
   Număr VAG SW: 1K0 907 379 AC    HW: 1K0 907 379 AC
   Component: ESP FRONT MK60      0101  
   Revizie: 00H11001    
   Codare: 0019073
   Atelier: WSC 00028 028 00001
   VCID: 73E569CD12B52FD2D8-8026

1 cod a găsit:
01435 - Senzor presiune frână 1 -G201- 
            012 - defect circuit electric

----------------

Am facut aceasta scanare deoarece de acum 2 zile s-a aprins un martor in bord si nu s-a mai stins. Este vorba de martorul de la ESP image.png.efe656210ea20cef9c5bd2addd1d97c9.png

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Încearcă întâi sa schimbi switch-ul de la pedala de frână - numai cu unul original. Dacă tot nu scapi de eroare, trebuie înlocuită pompa abs

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, o sa incerc asta si va anunt daca apar schimbari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intrebare: Switch-ul de la pedala de frână, este defapt comutatorul pentru luminile de frana? Daca DA, mai are rost sa-l verific din moment ce luminile se aprind normal la apasarea franei? Banuiesc ca functioneaza corect, deci problema mea se muta la alt nivel, cred!

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, are rost. Sunt circuite separate...si exista cazuri cand genereaza aceasta eroare, din cauza switch-ului de la pedala de frana. Avand in vedere ca este in jurul la 100 lei, merita aceasta incercare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva de genul... numai original sau Hella, sa cumperi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!