Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

racingparts.ro

Aproape 300bar diferenta de presiune intre cerut si actual.  

Daca injectoarele nu dau prea mult pe retur si zici ca ai schimbat regulatoarele, mai ramane doar pompa de inalte. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare !

Doresc sa cumpar un Passat B7 2.0 Tdi si sunt cam bulversat de problema cu spanul. Si motoarele de pe B7 au aceasta problema ?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cip86  pe A4 B7 nu sunt asemenea probeleme. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca cei de la vw nu au rezolvat problema spanului pana cand modelul b7 a iesit din productie ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cip86 , scuze, nu am fost atent ca te referi la Passat B7. Eu ma gandeam la Audi A4 B7. In cazul asta, da, pompa este predispusa la producedea de span. Sorry !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am inteles golf 7 si passat b8 nu mai au aceasta problema. Este adevarat ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca sint mai noi sau relativ noi .. nu au uzura morala si fizica cum au cele din 2010.

Timpul si km ne va lamuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/12/2019 at 2:36 PM, ovy07 said:

Aceeasi problema fantastica a aparut si la mine acum 2 zile (Audi Q5 2.0 tdi CJCB). Spirala aprinsa in bord....lipsa putere vreo 5 km, pana am gasit o parcare pe autostradă,  oprit motor, repornit, a functionat 20 sec, a început sa se audă urât,  l-am oprit...si nu mai porneste.

Fiind in Austria, probabil, o voi tracta pana acasa in România. 

 

 

Am vcds la mine, am facut o scanare, am aters erorile aparute, iar la scanarile ulterioare, nu a mai aparut nici o eroare.

Am atasat poza cu eroarea initiala

20190812_133927.jpg

Problema rezolvata.

 Nici urma de span!

 Ax turbo rupt. Elice blocata. Nici o alta dauna.

Am schimbat turbina si totul e ok

Am scapat (deocamdata) de problema spanului

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 8/29/2019 at 11:05 AM, powershot said:

Inca sint mai noi sau relativ noi .. nu au uzura morala si fizica cum au cele din 2010.

din 2012-2013... au fost noi odata... sunt deja 6-7 ani de atunci. Daca dai la prima pagina a acestui thread, o sa vezi ca la prima generatie de pompe 2008-2011  (XXX.XXX.755  R35  fara A, AC, D sau alte revizii), au aparut probleme dupa numai 3-4 ani, deci clar generatia aia au fost slabe rau. Cate unii am facut obsesie vis a vis de problema spanului la CP4. Eu incep sa ma vindec :D incet..incet. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Așa am pățit și eu cu un Passat cc 2.0 tdi din 2010,lam oprit și nu a mai pornit, mecanicu a zis ca tester ii da ca nu se alimentează, și după multe zile ca e pompa de înaltă presiune... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am incercat ca rasfoiesc prin topicul asta, dar fiind atat de stufos am considerat ca mai bine e sa intreb.

Am un VW Jetta din 2012 1.6 tdi si anul asta in februarie la 80000 km din cauza unei scurgeri de motorina pe la pompa de inalte (pe la semering) sa rupt cureaua de la alternator, distributie si implicit a trebuit sa schimb tot kit-ul. Am cumparat o noua pompa SH de pe o masina din 2013 (in ideea ca poate au rezolvat problema cei de la Continental) dar ieri ridicand capota am vazut din nou urme de scurgeri in zona pompei/distributie. 

Rugamintea mea catre cei ce au mai patit la fel e sa imi sugerati ce se mai poate face? Are rost sa caut o alta pompa? Are rost sa investesc eventual in una noua? 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema trebuie remediata urgent ,ai posibilitatea de a pune o pompa cp3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Stiti cumva la ce cuplu se strange regulatorul de pe rampa? Am inteles ca e f important sa fie strans la cuplu. Masina: Audi A6 2014, 2.0 TDI ultra 140kw. Mersi

Modificat de Vladone
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/15/2018 at 8:38 AM, racingparts.ro said:

Injectorul 1 are corectie destul de mare 2.57mg/stroke. Posibil ca pompa de motorina sa fie obosita sau regulatorul de rampa sa faca si el figuri. 

Injectorul 1 si 4 au fost inlocuite insa problema cu presiunea scazuta (P0087) persista (intermitent). Am verificat din nou paharul filtrului de motorina, nici urma de span, totul e curat. Si de cateva zile la eroarea P0087 se adauga urmatoarele:

- Fuel Metering Valve 1 Control Difference
P228C 00 [032] - Pressure too Low

Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
 Freeze Frame:
        Fault Status: 00000001
        Fault Priority: 2
        Fault Frequency: 1
        Mileage: 138885 km
        Date: 2019.09.30
        Time: 16:16:58

        Engine speed: 1874.00 /min
        Normed load value: 98.0 %
        Vehicle speed: 52 km/h
        Coolant temperature: 94 °C
        Intake air temperature: 40 °C
        Ambient air pressure: 980 mbar
        Voltage terminal 30: 14.005 V
        Unlearning counter according OBD: 36
        Fuel high pressure: actual value-FUP_FIL: 6.201 MPa
        Fuel pressure regulator valve: specified value rail pressure-LV_PCV_CTL: 00000000
        Fuel level-FTL_CAN: 50 l
        Fuel temperature-TFU: 74 °C
        Fuel Metering Valve-VCV: 48.804 %
        Fuel Pressure Regulator Valve-PCV: 44.543 %
        Fuel high pressure commanded value_1-FUP_SP_KPA_ENVD: 136590.576 kPa

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

- Fuel Pressure Regulation Valve 2 Control Difference
P229A 00 [032] - Pressure too Low

Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
 Freeze Frame:
        Fault Status: 00000001
        Fault Priority: 2
        Fault Frequency: 1
        Mileage: 139074 km
        Date: 2019.10.01
        Time: 13:32:32

        Engine speed: 2608.50 /min
        Normed load value: 7.8 %
        Vehicle speed: 71 km/h
        Coolant temperature: 94 °C
        Intake air temperature: 39 °C
        Ambient air pressure: 980 mbar
        Voltage terminal 30: 14.231 V
        Unlearning counter according OBD: 38
        Fuel high pressure: actual value-FUP_FIL: 37.897 MPa
        Fuel pressure regulator valve: specified value rail pressure-LV_PCV_CTL: 00000001
        Fuel level-FTL_CAN: 41 l
        Fuel temperature-TFU: 72 °C
        Fuel Metering Valve-VCV: 24.326 %
        Fuel Pressure Regulator Valve-PCV: 44.238 %
        Fuel high pressure commanded value_1-FUP_SP_KPA_ENVD: 75366.211 kPa

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca poti sa incepi prin schimbarea valvei metering de pe pompa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valva metering este cea din imagine? Pompa este VDO/Continental, nu cred ca voi putea gasi acea valva separat. E totusi posibil sa fie regulatorul sau senzorul de pe rampa si nu pompa de inalte? Multumesc.

2019-10-02_2053.png

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fie si regulatorul de rampa. poti sa il dai jos si sa vezi daca ai mizerie in capul lui pe acea mica sita. 

Il cureti bine si il remontezi. Daca persista problema schimba-l pe cel de pe pompa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce verific regulatorul de rampa sau valva metering de pe pompa trebuie sa fac neaparat amorsarea cu VCDS?

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru pompa din rezervor exista vreo metoda de masurare a presiunii cu VCDS? Sau se masoara doar tensiunea la borne cu multimetru?

Multumesc!

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gdvo

Nu mai cita postarea anterioară. Vezi că ai un mesaj necitit în mesagerie în care ţi-am explicat ce şi cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Pompa se măsoară cu manometru mecanic. Vcds nu poate că nu există sens de presiune pe partea de alimentare pana la motor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!