Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

Intre ce valori oscileaza ?

Sa verifici in filtru daca apare pilitura. Posibil sa mai ramana pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat pompa preventiv ,nu ca avea span.Oscilatia este intre 238--------264,iar cand se stabilizeaza sta undeva la 428.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Imi este foarte greu sa găsesc un service/un specialist, în București, care sa fie pe aceeasi lungime de unda sau macar la curent cu cele prezentate în topic referitoare la problemele pompei de înaltă presiune și modul corect/eficient de rezolvare a acestora. 

Am găsit oameni amabili, care păreau ca dețin cunoștințe destul de bine puse la punct, îin unele cazuri specializati pe vw, nsă opiniile formulate au fost foarte diverse și destul de mult diferite fata de cele citite pe forum.

La toate service-urile pe unde am umblat nu a auzit nimeni de retrofit ul de pompa cu modelul Cp3, motiv pentru care nu se baga sau nu recomanda.

Mă pune în dificultate faptul ca am primit opinii foarte diferite referitoare la operațiunile care trebuie sa fie efectuate, concomitent cu înlocuirea pompei, în condițiile în care a apărut și pilitura în filtru. Cei mai mulți se rezuma la curatarea rezervorului (cu detergent și apa) su curatarea unor porțiuni din conductele sistemului de alimentare (probabil doar cu aer sub presiune).

Nimic despre pompa de carburant din rezervor, rampă comuna sau alte repere ar trebui curățate sau înlocuite odată ce a aparut pilitura in flitru de motorina. 

Bineînțeles ca nu as va sa cheltuiesc aiurea pe operațiuni sau piese care nu sunt necesare, însă nici nu m-as bucura sa dau o suma considerabila pe pompa și manopera și apoi sa pice injectoarele fiindcă am ratat o operațiune utila și accesibila.

Revin cu rugămintea de a mă îndruma către un specialist care sa stăpânească problema. Am primit o recomandare, pentru care mulțumesc,  dar nu am reușit sa concetizez.

Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De curiozitate, de cand ai gasit pilitura in filtrul de motorina si pana in prezent, ai reusit sa verifici si la regulatorul de debit de pe pompa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am desfăcut regulatorul, dar am urmărit la anumite intervale de timp dacă a reaparut pilitura  in filtru de  motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu verific preventiv la aproximativ 5000 km regulatorul de debit. Recunosc ca de fiecare data am o oarecare emotie atunci cand desfac. Nu stiu tu cum ai rezistat din decembrie si pana acum fara sa verifici acel regulator, mai ales ca ai gasit pilitura in filtru.

Daca te hotarasti sa verifici regulatorul, iti recomand sa faci amorsarea instalatiei cu VAG COM inainte de pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru recomandari Gelu, 

Pentru cei mai mulți pare simplu sa umbli la regulator și probabil ca așa este, dar am sesizat unele rezerve din partea specialiștilor pe care i-am consultat și am renunțat și eu.

Am gasit  piliitura în filtru in doua randuri, inclusiv după ce l-am schimbat și am tras concluzia ca e suficient ca sa fiu de acord ca pompa produce span. De altfel ce informații noi ar fi putut sa aducă prezenta unor particule metalice la valva de matering.

Am întârziat mult sa iau masuri fiindca legat de subiectul acestui topic apar multe informații diferite sau contradictorii. De exemplu, în postarea anterioara,  imi atragi atenția ca dacă umblu la regulator ar trebui sa amorsez instalația cu VAG COM, aspect contrazis în alte postari care arata ca instalația nu este dezamorsata. În mod similar informațiile sunt contradictorii vis a vis de utilitatea/oportunitatea de a curata  injectoarele, a înlocui / curăta rampă comuna, pompa intemediara de carburant sau conducte, senzori etc.

Astăzi am mai fost la un sevice situat în apropiere, multimarca dar cu recenzii bune, unde am aflat ca trebuie sa schimb inclusiv cureaua de distributie intrucat în timpul operației se detensioneaza și nu mai poate funcționa în parametrii dacă este utilizata în continuare.

Atât timp cât nu am pe aproape oameni care au dobândit un bun renume precum colegii de la Bacău sau Timișoara , încerc sa pun și eu cap la cap toate informații pe care le obțin ca sa mă feresc de "Dorei" sau snapani,  ori sa cheltuiesc o mica avere pentru reparatia asta. 

Oricum, este cel puțin curios sau dubios faptul ca în București unde circula probabil multe mii de mașini care au pot avea problema asta cu pompa de înalta presiune, sa fie vehiculat pe forum un singur service care face retrofit CP3, iar opiniile pe care le-am obținut de la cele câteva ateliere unde m-am nimerit sunt în cel mai bun caz neunitare. 

Modificat de Liviu.B
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna treaba cu detensionatu curelei de distributie.

Am montat zeci a 2a ora.. pt ca nu aveau multi km. Daca sch pompa nu e obligatoriu si cureaua.

Sa nu uitam un lucru.. servicele traiesc bine si din vanzari de piese nu numai manopera.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

O fi mai altfel astea noi, dar putin offtopic iti spun ca stiu caz unde s-a rupt cureaua dupa o astfel de reutilizare. Repet, motor mai vechi, AJM.POate s-a montat invers fata de cum era initial, nu stiu, cert e ca a cedat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

emanoeladrian
On 3/4/2019 at 12:21 AM, Liviu.B said:

Imi este foarte greu sa găsesc un service/un specialist, în București, care sa fie pe aceeasi lungime de unda sau macar la curent cu cele prezentate în topic referitoare la problemele pompei de înaltă presiune și modul corect/eficient de rezolvare a acestora. 

Am găsit oameni amabili, care păreau ca dețin cunoștințe destul de bine puse la punct, îin unele cazuri specializati pe vw, nsă opiniile formulate au fost foarte diverse și destul de mult diferite fata de cele citite pe forum.

La toate service-urile pe unde am umblat nu a auzit nimeni de retrofit ul de pompa cu modelul Cp3, motiv pentru care nu se baga sau nu recomanda.

Mă pune în dificultate faptul ca am primit opinii foarte diferite referitoare la operațiunile care trebuie sa fie efectuate, concomitent cu înlocuirea pompei, în condițiile în care a apărut și pilitura în filtru. Cei mai mulți se rezuma la curatarea rezervorului (cu detergent și apa) su curatarea unor porțiuni din conductele sistemului de alimentare (probabil doar cu aer sub presiune).

Nimic despre pompa de carburant din rezervor, rampă comuna sau alte repere ar trebui curățate sau înlocuite odată ce a aparut pilitura in flitru de motorina. 

Bineînțeles ca nu as va sa cheltuiesc aiurea pe operațiuni sau piese care nu sunt necesare, însă nici nu m-as bucura sa dau o suma considerabila pe pompa și manopera și apoi sa pice injectoarele fiindcă am ratat o operațiune utila și accesibila.

Revin cu rugămintea de a mă îndruma către un specialist care sa stăpânească problema. Am primit o recomandare, pentru care mulțumesc,  dar nu am reușit sa concetizez.

Mulțumesc. 

Cu o pagina in urma am facut eu o recomandare de service in Bucuresti / Giulesti . Suna-l pe Cosmin sau Vali Oltenacu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

emanoeladrian
On 12/13/2018 at 12:53 AM, emanoeladrian said:

Suna-l pe Vali Oltenacu la tel. 0744363626 sau Cosmin Oltenacu la 0744.377.410 si daca au timp (service-ul lor cam plin zilele aste) esti ca si rezolvat la un pret decent, o sa fi multumit !

Service-ul il au in Bucuresti in zona Giulesti. Ei fac si retrofit la pompa CP3.

Rog a nu se considera reclama mascata !

Erata ! Vali Oltenacu NU se ocupa cu retrofit CP4 la CP3 , roaga sa nu fie contactat . Multumesc !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu o problema cu Passat-ul meu. 2.0 TDI CBAB 2009.

De ceva timp la relanti imi tremura masina,parca motorul merge intrerupt,cateodata cand o accelerezi mai tare(in mers) parca are intreruperi.Tacanitul (normal) de la regulatorul de presiune de pe pompa il am.Am verificat injectoare,turbina,sunt ok.Pe tester mecanicul mi-a zis ca pompa de inalte are oscilatii prea mari ,de la 150 la 320..330..dupa iar scade la 100..si tot asa.

Posibil sa fie regulatorul de presiune de pe pompa?

MS.

Modificat de DRAGNE91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Între cât trebuie să fie oscilațiile max? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine sa nu oscileze.

F rar am vazut la tdi cr.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deviatia maxima admisa e de +/- 30 bar 

@powershot Daca totul functioneaza cum trebuie presiunea e foarte stabila ,sub +/- 5-10 bar 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce oscilație am aici? E ok? Menționez că am un tremurat la relanti cu motorul cald. 

20190311_224523.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate mufa de la senzorul de presiune din capul rampei si daca masina porneste si iti indică pe diagnoza o presiune de 300-350 bari,iar valoarea regulatorului undeva la 17-30%,se cere schimbat senzorul de presiune de pe rampa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, la masina din semnatura, 142000 km, reali, ca am luat-o de noua, s-a prins martorul bujie, am scanat si a rezultat P0087. Cu emotii am verificat pompa motorina(OK), schimbat filtru motorina, aici era ceva motorina murdara, desfacut regulatorul de presiune de pe joasa, curat fara span. Am sters eroarea, am plecat la drum si iar s-a aprins martorul. Problema ca eram la 30 km de casa si masina nu a mai vrut sa porneasca. Platforma adusa acasa si inceput iarasi verificarea. Regulatorul de presiune era blocat cumva pe deschis si l-am schimbat cu unu nou Bosch. Masina a pornit, dar dupa ceva timp, aprox 10 km iar s-a aprins martorul bujie. Mentionez ca la pornire, chiar la rece invarte de vreo 3-4 ori pana porneste. Ce imi recomandati sa mai verific? Multumiri

 

 

Modificat de b5mircea
am actualizat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Restul componentelor implicate in sistemul de alimentare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Multumesc EEXCALADE. Am curatat complet, dupa golire, rezervorul de motorina, am schimbat iarasi filtrul de motorina, am suflat conductele. Am scos mufa senzorului de presiune si masina a pornit. Am schimbat cu unul nou si senzorul de presiune. Iarasi la drum si aceleasi simptome, cand dau sa schimb din turatie mica in viteza mai mare iarasi P0087., eroare permanenta.. Am verificat presiunile la pornire = 300 bar. Din mers presiuniea inalta functioneaza in tandem,  cere 1000 da 1000. Specific ca am facut verificarile cu Delphi, nu VAGCOM. ce mai pot sa fac? Multumesc pentru orice indrumare. Trebuie sa scanez cu un VAGCOM? Cum verific injectoarele?

Daca cineva din zona Cluj_ Turda are un VAGCOM, rog HELP!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu conteaza cu ce tester faci verificarile. Arata acelasi lucru.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... conteaza ce ochi sint pe laptop si ... meseria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus pompa si injectoarele la verificat. Chiar daca nu am gasit span deloc, injectoarele toate trebuie reconditionate,, iar pompa dupa cateva secunde a inceput sa suiere. S-a deschis, span nu a facut dar s-a blocat ceva rola prin ea. Rezolvare: saptamana viitoare trecere la CP3. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • bebe35sb
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!