Jump to content

Probleme la pompa de inalta presiune a motoarelor CR


hallucinogen
 Share

Postare recomandată

CiprianCernat

Salut. Revin cu problema mea pe care am rezolvat între timp.  Am schimbat din nou regulatorul de presiune(tot second) și mașina a intrat în normal. Nu mai am șocuri și nici nu mai da eroare.  Pe vcds la mașina astă nu știu de ce nu pot intra pe măsurători pe motor. Numai bine !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Detinator de Golf VI 1.6 tdi  2011 cod motor CAYC. Ieri am facut schimbul de ulei si filtre si am observat mult span in filtru de motorina. Masina merge ok dar vreau sa va cer sfatul in legatura cu aceasta problema. Se poate elimina cauza spanului? Ce alte elemente afecteaza inafara de pompa de inalte ? Daca e o problema costisitoare ma gandesc sa nu mai tin masina. 

Orice sfat de binevenit ! Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoare .. pompa inalta.. pompa electrica.

Un coleg scria aici ca vinovata pt span era pompa de joase de pe pompa de inalte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Pompa de joase de pe pompa de inalte"

Ceva nu se leaga aici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se refera la pompa intermediara dintre pompa din rezervor si pompa de inalte, 1.6 TDI nici nu stiu daca are asa ceva. 1.6 TDI are sistemul de injectie (HPFP + injectoare) de la Continental, cele despre care se stie ca au probleme pe 2.0 TDI sunt Bosch CP4. Am vazut ca multi au span in filtru la 1.6 TDI fara a rezulta intr-un defect catastrofal la sistemul de injectie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 11 ore, bitang a scris:

Model nou 2 in 1.?

Ia mai studiaza putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil sa fie vorba despre pompa intermediara de forma unei doze de bere ce se gaseste pe langa vasul de expansiune.Inseamna ca am inteles gresit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Sunt foarte multe 1.6 cu span identic cu cp4, pompa e diversa dar dauna e identica. Am avut zeci de cerinte dar nici o masina disponibila aici ptr teste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Am si eu aceeasi eroare faimoasa P0087, pe un Golf Mk6 din 2011, motor 1.6 TDI CAYC pe common-rail cu 66000 km.

Masina a fost cumparata din iunie 2018.

In noiembrie 2018 a inceput sa aiba urmatorul comportament: Dupa pornire si cu motorul un pic incalzit, tremura motorul la relanti ca si cum s-ar inneca si scoate fum alb-sidefiu in mers. Fiind primul motor diesel si auzind ca diesel-urile sunt mai pretentioase iarna, am zis ca poate asa se intampla in mod normal avand in vedere ce temperaturi joase au fost iarna asta. Masina a tot facut asa (ba chiar mai arata si martorul de emisii daca o conduceam la viteze de oras mai mult de o sapt) pana la sfarsitul lui februarie 2019.

In februarie 2019 s-a "spart" pompa de lichid de racire, asa ca m-am dus la un mecanic X recomandat de un prieten bun, sa schimbe piesa si daca tot era acolo sa schimbe si distributia. Am luat masina de la el si nu am condus-o timp de 2 saptamani. Dupa cele doua saptamani (adica undeva la sfarsitul lui martie 2019), am facut un drum mai lung cu ea. Motorul nu mai tremura, nu mai scotea fum alb, dar in schimb se simtea o oarecare lipsa de putere la accelerare. Am mai condus-o pentru inca 10 km si la viteza de 90 km/h in viteza a 4-a, mi-a aratat martorul "spirala" palpaind si a intrat in limp mode. In acceasi zi, m-am dus la mecanicul care imi facuse reparatiile pana acum si i-am zis ce s-a intamplat.

Dupa o diagnoza cu VCDS, si vazand eroare P0087 - low fuel pressure, el a ajuns la concluzia ca injectoarele sunt de vina si ca trebuie "recalibrate", doar ca el nu are posibilitatea sa le recalibreze doar daca vrea sa schimb toate injectoarele cu altele noi. Mie mi s-a parut foarte ciudat ca injectoarele sa se duca la kilometrajul in bord care il aveam de 58000 km.

 
Dar dupa inca o luna de cautat un service in Iasi care sa poata sa ma ajute cu injectoarele, am gasit un service Y si dupa ce au desfacut masina, mi-au zis ca toate injectoarele sunt stricate si ca le-ar trimite in Chisinau pentru a le calibra deoarece ei nu au un "stand" de Siemens pentru calibrare de injectoare. Toate bune si frumoase, le spun ca sa le calibreze in Chisinau. Dupa cateva zile, iau masina de la ei si o duc la un test. Ies din oras si imi da acelasi martor. Le duc inapoi masina si imi spun ca nu mai au ce sa imi faca , doar sa imi schimbe toate injectoarele.

Nu am fost de acord cu asta mai ales ca deja dadusem 15 milioane pentru recalibrarea injectoarelor si nu am simtit nici o imbunatatire.

M-am intors la mecanicul X, si dupa ce a descoperit prin VCDS ca e aceeasi eroare P0087, mi-a zis ca el nu prea mai stie ce ar putea fi decat sa schimbe valva de presiune-combustibil de pe rampa de combustibil, care si aia ar costa vreo 15 milioane. Am zis sa mai caut si am gasit cum ca problema ar mai putea fi de la pompa din rezervor si de la un rezervor murdar.

Asa ca l-am rugat pe mecanicul X sa curete rezervorul masinii si sa verifice pompa. Nu a gasit nici o murdarie nici in rezervor si nici la pompa din rezervor. Oricum dupa asta am testat masina si tot acelasi martor. 
Dupa o saptamana am zis: "Hai sa incerc la o reprezentanta VW,Skoda,Seat." Am fost la ei, dupa 2 zile de "diagnoza", si "verificare vizuala a distributie", ei mi-au zis ca sunt 90% siguri ca e de la pompa de inalta presiune. Mi-au zis ca timp de 2 saptamani sunt foarte ocupati si sa ii sun dupa aia pt un schimb de pompa. Am sunat dupa 2 saptamani, nu mi-au mai raspuns nici a 4-a oara cand am sunat.

Pana la urma, am cumparat senzorul de pe rampa, valva de presiune de pe rampa si pompa de inalta presiune (toate originale) si l-am rugat pe mecanicul X sa mi le monteze. Le-a montat. Am luat masina de la el la sfarsitul lui mai 2019. Am testat-o si imi da aceeasi eroare si acelasi martor.

In oras, masina merge bine fara martor , desi se simte un mic tremurat al motorului, cum ies din oras si ating 100km/h, imi da martorul si eroarea P0087.

In momentul actual sunt in cautarea unui mecanic care mi-ar putea diagnostica problema, in vreun fel, dar cel putin toti mecanicii si service-urile din Iasi care aud de motorizarea asta refuza sa se ocupe de ea.

M-ati putea ajuta cu un service decent/respectabil care ar putea diagnostica masina? sau mai stiti de vreo rezolvare pentru aceasta eroare?

Multumesc anticipat!
 

Modificat de eddard
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

du te la Eexcalade ca e la Bacau.....vezi ce zice si el... are destula experienta n spate si e onest.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma reglarii injectoarelor, ti-au dat buletinele cu rezultatele fiecarui injector in parte? Ma gândesc ca poate nu le-au facut nimic...

Dupa o verificare/reglaj pe banc a fiecarui injector (treaba care ar trebui sa coste 4-500 lei pentru toate, daca le duci gata demontate, nu 1500!),

eu as face o adaptare a injectoarelor pe masina (cu VCDS, ”injector minimum deviation quantity”, dureaza 10-15-20 minute).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Se poate sa fie si regulatorul de pe pompa defect sa nu mai dozeze corect cantitatea de motorina. 

Mai moare si senzorul de presiune si regulatorul de pe rampa.  Problema e aici undeva: pompa, regulatoare sau senzor presiune. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa codul dtc .. seamana a presiune scazuta pe partea de medie.. sau regulator defect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut problema asta de curând, si a fost un injector cu probleme, in sensul ca ramanea deschis si pe acolo se pierdea presiune. Motorina patrunsa in cilindru in momentul gresit, iesea nearsa sub forma unui fum alb.

S-a rezolvat prin reparatia injectorului (inlocuire/reglaj element piezo), urmata de adaptarea tuturor injectoarelor cu ajutorul VCDS (procedura cu apasarea frânei si acceleratiei etc.)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Se vede imediat daca un injector are corectie prea mare in vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu la rece am valori de speriat.

Aproape de 2.

La cald .. nu depaseste niciunul 0.5.

Motorul porneste f scurt.. trage bine.

Ma supara zgomotul injectoarelor .. mai ales la plecarea de pe loc subturat.

Pilitura .. am vazut ceva urme in dpf.. galbena de bronz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pardon .. pilitura in filtru combustibil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un passat din 2008, cod motor CBBB. Pe tester imi apare eroarea "p0087, system pressure too low". Se aprinde spirala galbena si masina nu mai trage. problema se manifesta doar in treapta 1 sau 2, la turatii joase am observat. La drum intins masina ruleaza fara probleme . Dupa repornirea motorului totul e ok, apoi din nou aceeasi eroare, iar recent a inceput sa se aprinda si check engine. Ceva sfaturi ? Sau un service bun in Buzau . Multumesc anticipat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

In Buzau nu stiu. Poti sa ajungi la Bacau la Catalin care are experienta cu treburile astea.  Senzor presiune-regulator presiune, valva merering sau cp4 cu probleme. Una din astea e vinovata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns. Regulatorul de presiune de pe rampa sau cel de pe pompa ? Am inteles ca sunt 2 .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel de pe mompa e ... metering .. regleaza presiunea de alimentare a pompei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CiprianChiriac

Salut colegii am un tiguan 2013 2.0 cfgc care îmi da bătăi de cap la viteza de 50km h când  accelerez se aprinde spira și întra în limp mode am schimbat pompa de motorina din rezervor cu una noua OEM deoarece cândva am avut eroare pump fuel rotation low

În poza e eroarea de pe masina  uneori întra high pressure și deseori low pressure  și face mereu nu poți merge cu ea

IMG_20190709_194656.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

racingparts.ro

Sfatul meu e sa incerci o valva metering pe pompa sa vezi cum se comporta. Cel mai probabil acolo este problema. Poti sa iei una imprumut de la un amic cu 2.0 CR doar cat sa faci un scurt test.  Apoi cumperi una daca testul e pozitiv. 

Daca nu ai de unde sa iei , iti imprumut una ptr test, platesti tu curierul. 

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!