Jump to content

Ulei de motor Ravenol


olteanu82
 Share

Postare recomandată

Se pare ca e vorba de ambalajul vechi. 

Mai mult ca sigur vor sa scape de produsele vechi si de aia ti-au trimis asa. Macar daca te intrebau inainte si eventual sa iti ofere un discount tinand cont ca e vorba de produse vechi.

Eu zic sa ii suni si sa trimiti bidoanele inapoi pe cheltuaila lor.

Ma gandeam serios sa incerc si eu Ravenol dar dupa ce ai patit cred ca o sa ma gandesc mai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja le-am trimis un mail in care le-am spus ca o sa returnez uleiul si sa imi trimita unul din stocul nou si fabricat recent,nu acum 2 ani jumate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai am fost si le-am trimis uleiul inapoi si urmeaza sa primesc noul produs. Sper sa nu mai existe incurcaturi si de data asta.

Multumesc frumos celor care mi-ati raspuns!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dragi colegi, daca vreti sa va luati ulei Ravenol vpd 5w40 in ambalajul nou nu va luati dupa site-ul ravenol romania.

Unii zic ca au ulei in ambalaj nou,altii zic ca nu au.Pana la urma o sa imi trimita banii inapoi pentru ca ei nu ai ulei in ambalaj nou pentru ca ¨nu a sosit inca in Romania¨. Am facut comanda in alta parte de acelasi ulei in ambalajul corect si marti o sa ajunga la mine si pe aceast cale ii multumesc colegului @olteanu82 pentru ajutorul acordat.

Mi-au lasat o prima impresi nu tocmai buna, sper sa intre si colegul de la ravenol sa citeasca aceste posturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, bineinteles ca intru si citesc postarile voastre. Eu am schimbat la un service in Bucuresti acum o saptamana la 2 masini VW Polo si Santa Fe, VSI, respectiv VMP. Ambele ambalaje vechi, cred ca VSI 2012 si VMP 2011, nu am dat importanta, serviceul are ambalajele noi de la mine la VSI, cel putin. indiferent de ambalaj, uleiul este la fel de bun, este normal ca intr o tara Europeana sa poti face alegeri si daca ai avut sansa sa il iei in ambalajele noi sa-l folosesti cu incredere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E clar vor se scape de stocurile vechi din toate depozitele,si nu au cum doar daca este trimis prin curier ca sa nu-l vada omul decat prea tarziu, prin reteaua de magazine nimeni nu achizitioneaza un ulei de trei ani sa se faca de ras in fata cumparatorilor.Este lipsa de respect pentru client,vor ajunge sa-l reambaleze in noul bidon si tot scapa de cel vechi,nu sunt seriosi poti avea surpriza sa gasesti depuneri pe fundul bidonului ceea ce inseamna ca fe faci pe el de ulei nu mai are nici o calitate.Putin dai putin face.Mai sta in motor un an si adio ungere de calitate pentru PD la axa cu came,ne mai intrebam de ce se duc dracului tachetii cand stim ca am pus un ulei de calitate germana.Halal marketing,made in Romania.Afara este vopsit gardul,dincolo e leopardul.Se bat cu pumnii in piept ca au cel mai sintetic si de calitate ulei de pe piata si nu stie nimeni ce zeama contine.Daca era asa de bun  nu aveau stocuri de trei ani.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, nu trebuie sa blamezi un ulei pentru o strategie de vanzare. Niciodata RAVENOL GERMANIA nu va imbutelia, va produce ulei. Chiar nu este o problema daca are 3 ani, eu am dat ulei 5w-50 rally sport din 2009, si bate usor un ulei cu nume in Romania in categoria sport.

In servodirectie de curiozitate cati schimba uleiul la 3-4 ani? Sau la cutie? Are aceeasi garantie da uleiul de motor. Toate bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnule Ravenol,nu blamez dar daca se comanda un ulei direct la distribuitor pretentia mea de cumparator este sa-mi oferiti cel mai proaspat ulei ca nu sunteti un magazin de piese de cartier care nu are rulaj si se mai accepta o vechime de sub un an dar nu de trei ani.Dvs.de ce nu cumparati o baterie de la distribuitor de trei ani vechime,pentru ca este o loterie ca ea sa mai fie viabila pentru urmatoarea perioada(3 ani),asa este si uleiul de trei ani,ce garantie oferiti ca mai este in toate mintile lui,doar una verbala care este fix ZERO.Hai sa fim seriosi ca nu este de glumit cu uleiul de motor.Amestecati mere cu pere,uleiul de cutie nu are contact cu aerul,condensul,nu lucreaza la 100 grade nu este forfecat de injectoare,nu se arde,nu este supus stresului,nu lucreaza in mediu acid si de hidrocarburi emanate din arderea combustibilului.....etc.Este grea ingineria

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca uleiul produs in 2010 ar avea probleme de ce toti producatorii ofera la uleiul auto intre 3 si 4 ani garantie? Se pare ca intelegem diferit termenul de garantie. Bateriile intre in alt gen de garantie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa incep cu inceputul. Am vorbit cu un domn de la Ravenol miercuri si atunci am si pus comanda dar dansu ma intrebat daca ma deranjeaza daca ajunge vineri la mine uleiul, am zis nu, nici-o problema. Mi-a dat cateva detalii despre ulei,am stabilit pretul care a fost de 124lei fara tva si am incheiat comanda.

Astazi ma sunat baiatul de la curier sa ma intrebe adresa pt ca nu avea nici-o adresa pe colet, a venit si mi-a adus uleiul si totalul de plata a fost de 150lei.

Am achitat si am desfacut coletul sa ma apuc sa fac schimbul de ulei dar mi-a atras atentia data fabricatie si atunci am intrat pe forum si am intrebat,dupa care am aflat ca este din stocul vechi.

Am trimis un mail in care am intrebat si am cerut o explicatie de ce am primit acel ulei,am primit un raspuns dupa vreo 2ore.L-am sunat pe cel la care am pus comanda sa ma lamureasca cu aceasta problema.Mi-a spus ca deocamdata nu a ajuns in Romania uleiul cu ambalajul nou si mi sa livrat ce a fost in stoc.Bun, dar pe mine de ce nu ma anuntat nimeni cand am pus coamnda??! Si eu stric ca nu am specificat ca vreau in ambalajul nou dar sincer nu am crezut ca o sa imi trimita in ambalajul vechi si pe deasupra fabricat in 2010.Pe spate avea o eticheta pe care scria ca are 4 ani garantie de la data fabricatiei dar pe bidon scria ca expira in 10-2013.Am sunat la alt numar dupa site si mi-a raspuns o doamna care nu ma crezut ca pe bidon scris ca este fabricat in 10-2010 si sa dus in depozit sa ia un bidon sa uite pe el si sa convins.Am sunat iar, mi-e raspuns un domn care mi-a spus ca in noul ambalaj este un ulei care este aditivat fata de cel vechi in care puneau ei nu stiu ce aditiv si asta este singura diferenta fata de cel vechi in afara de ambalajul vechi.I-am explicat ca nu bag in masina un ulei de 2 ani jumatate si care nu este fabricat recent.Am ajuns la intelegerea ca le trimit uleiul inapoi si imi trimit ulei in ambalaj nou. Primesc un mail de la domnul la care am facut prima data comanda in care imi spune ca o colega a incurcat ravenol  vpd cu vmp si ca o sa primesc banii inapoi pt ca nu au ulei in ambalaj nou si acum a ramas sa primeasca uleiul si sa imi trimita banii inapoi.

La tot ce am scris am dovada mail-urile primite si trimise daca nu ma crede cineva.Am facut comanda in alta parte de acelasi ulei dar am specificat sa fie in ambalaj nou si fabricat recent,Acum astept pana marti sa il primesc si sa vad ce am primit.Sper sa fie un ulei bun si sa nu am probleme cu el.

Multumesc, Alin.

Modificat de alin alinush
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti cu bun simt Alin,eu nu mai luam in veci acest ulei pe nevazute doar trimit ei ce vor, mai ai incredere,nu gaseai un magazin serios la tine sau in apropiere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, bineinteles ca intru si citesc postarile voastre. Eu am schimbat la un service in Bucuresti acum o saptamana la 2 masini VW Polo si Santa Fe, VSI, respectiv VMP. Ambele ambalaje vechi, cred ca VSI 2012 si VMP 2011, nu am dat importanta, serviceul are ambalajele noi de la mine la VSI, cel putin. indiferent de ambalaj, uleiul este la fel de bun, este normal ca intr o tara Europeana sa poti face alegeri si daca ai avut sansa sa il iei in ambalajele noi sa-l folosesti cu incredere.

Multumesc ca ati intrat si ati citit ´problema mea´. Eu nu am experienta in domeniul uleiului si tocmai de asta am citit si intrebat pe forum daca este un ulei bun pentru ca nu vreau sa imi bat joc de masina mea si sa bag un ulei care sa imi distruga motorul.Pana acum am facut schimbul cu Special plus 5w40, dar datorita faptului ca sa scumpit prea mult am zis sa incerc un ulei cat de cat bun si acceptabil la pret si am ramas la Ravenol. Acum cat de bun este o sa aflu dupa ce o sa fac schimbul.

Singura chestie care ma deranjat a fost faptul ca nu ma anuntat de cand am pus comanda ca o sa primesc acel ulei si nu cel in ambalaj nou si faptul ca un domn imi spunea ca are pe stoc ulei un ambalaj nou si altul ca nu are decat ulei in ambalaj vechi dupa care sa ma anunte ca o sa primesc banii inapoi si nu uleiul.Daca stiam ca o sa se intample asa comandam din alta parte, dar am zis sa comand direct dupa site-ul ravenol.

Esti cu bun simt Alin,eu nu mai luam in veci acest ulei pe nevazute doar trimit ei ce vor, mai ai incredere,nu gaseai un magazin serios la tine sau in apropiere.

Multumesc frumos.Nu vreau sa stric imaginea sau reputatia uleiului doar din asta pt ca altii au avut o parere buna despre acest ulei. Am zis ca se intampla dar deja imi ajunsese si mie si daca nu imi spunea cat mai repede ce au hotarat numai tineam cont ca pierd acei bani dar schimbam vocabularul la 360grd.

Am un magazin de piese auto de unde luam uleiul Special plus la care vinde un prieten si am incredere in el dar si el mi-a zis ca este mult prea scump pentru ce ofera uleiul ca de fapt este castrol in acel bidon.Ma gandesc ca ala nu era fraier sa vanda un ulei de 300lei in loc de unul de 120lei cat era castrol-ul si am zis sa incerc un ulei mai ieftin dar bun, dar acum imi pare rau ca nu am luat de la inceput Special plus pentru ca nu mai pierdeam atata timp si nu mai ajungeam aici.

Modificat de alin alinush
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar de ce nu mergi pe Castrol Edge nu te multumeste? Schimbat la 10K este OK.sau mai bun LM.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am zis si mai sus,nu am experienta in uleiuri.Am citit toate topicurile cu marcile de uleiuri si acesta mi sa parut mai ok din puntul meu de vedere.

Primul schimb pe care l-am facut dupa ce am luat masina a fost cu Castrol si vreau sa spun ca nu consuma atat de mult cum consuma Special, dar am zis ca este in limite normale pt ca pd-urile sunt consumatoare de ulei.Am inceput sa fac schimbul cu Special pe care am dat 400lei pe 5l prima data pana am aflat de la un prieten de la un magazin de piese ca aduce la 270lei dar acum a crescut la 300. am crezut ca este mai bun decat Castrol din moment ce se gasea numai pe la Porshe la inceput sau din Germania si are etichete cu VW AUDI... si de Castrol citeam numai de rau dar acum am zis pas datorita pretului.

Sincer imi este frica sa bag Castrol pt ca tin la masina si nu vreau sa scurtez viata motorului sau sa am probleme pentru cateva zeci de lei.

Modificat de alin alinush
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca respecti norma si faci schimbul la 10k nu o sa ai surprize indiferent de marca folosita,dar sa fie de origine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact... sunt zeci de mii de posesori de motoare PD in europa sa zicem.. care folosesc castrol, mobil, LM, ravenol, rheinol, rowe, meguin, pennasol, vatoil, Miller's, Fuchs, motul, repsol, etc, etc... 

Si majoritatea nu au probleme cu motorul. 

 

ulei de origine controlata si service regulat... astea sunt singurele cerinte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu fac schimbul la maxim 10000,merg mai mult prin oras cu masina,rareori distante lungi.Distanta pe care o parcurg aproape zilnic este de 10-11km,atat este de la mine pana in oras plus ce ma mai invart prin oras.

Asta este ca nu stiu originea la castrol pt ca majoritatea spun ca este facut prin mai multe tari si ambalat in alta parte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca faci majoritar doar drumuri de oras, atunci mai scade intervalul de revizie... 7-8000... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi 10k este destul de O.K tinand cont de conditiile de la noi si de calitatea uleiului care dupa acesti km. pierde din proprietati si se arde mai repede.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sfarsit am primit uleiul. Cred ca maine o sa il schimb si dupa revin cu o prima impresie.

Cost total- 175lei- 150lei uleiul plus 25lei transportul platit tot de mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bravo. Poate faci niste poze la noile bidoane sa le vedem si noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!