Jump to content

Polo 6N/6N2 - Probleme turatie-consum-relanti


tehnics
 Share

Postare recomandată

Salutare. Eu am un Polo 1.0 AER si cum sa va explic.....in momentul cand iau o curba mai stransa sau am consumatori in functiune relanti-ul isi modifica starea, in sensul ca incepe sa aibe fluctuatii (scade si isi revine)....motorul tinde sa se opreasca . Un sfat ceva mi-ar fi de foarte mare ajutor. !!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune-o mai întâi pe tester şi vezi dacă are vreo eroare în special la corpul clapetă. Apoi fă o adaptare tot cu vagcom-ul şi vezi dacă se schimbă ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Okey. Multumesc frumos ptr sfat. O sa revin cu noutati....


Okey. Multumesc frumos ptr sfat. O sa revin cu noutati....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

La mine sta problema cam asa:

00533 - Idle Speed Regulation

09-00 - Adaptation Limit Surpassed

00561 - Mixture Adaptation

12-00 - Adaptation Limit (Mul) Exceeded

00561 - Mixture Adaptation

15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached

00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation

08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent

00532 - Supply Voltage B+

07-10 - Signal too Low - Intermittent

01087 - Basic Setting Not Performed

20-10 - Malfunction in Basic Setting - Intermittent

00530 - Throttle Position Sensor (G88)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

00518 - Throttle Position Sensor (G69)

30-10 - Open or Short to Plus - Intermittent

Am observat ca atunci cand este rece motorul si este si racoare afara, merge foarte bine. Dupa ce se incalzeste...incep accelerarile cu intreruperi, lipsa de putere si relantiul instabil.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cert este k nimeni nu a confirmat pana acum remedierea acestor probleme. Imi esxplicati si mie cum se poate face readaptarea clapetei de acceleratie daca acceleratia este prin cablu si nu electronica ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

00566 - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00533

09-00 -  
00561 -http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00561
12-00 - 
15-00 - 
00537 -http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00537
08-10 - 
00532 - http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00532
07-10 - 

01087 -http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/01087
20-10 - 
00530 -clapeta nu face contact perfect in mufa sau este busita
30-10 - 
00518 -identic ca mai sus
30-10 -

Vad ca toate erorile sunt cu intermitent , verifica in mufe si legaturile la bornele bateriei si toate legaturile la masa.


Eventual desfa si la calculator in zona stergatoarelor si curata mufa. Poate acolo nu face contact perfect sau ai contacte oxidate. Ma gandesc ca atunci cand e rece din cauza umiditatii inca mai ai contact undeva iar cand se incalzeste motorul se usuca oxidul de pe contacte si nu mai merge nik.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt sfat, cu prima ocazie cand o sa am putin timp liber verific si revin cu pareri [ sa speram si rezolvari ].

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal am si eu o intrebare am un polo 1.6 95' in momentul de fata nu mai vrea sa porneasca, cred ca e ceva de la injectorul monopunct, asi vrea sa stiu daca un astfel de injector de la un golf 3 s ar potrivi la polo meu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor.Sunt din Braila si am un polo 1043 AEV 55CP, am probleme cu clapeta de acceleratie dar as dori sa o pun pe un tester.Daca este cineva din Braila sau Galati sa ma ajute si pe mine as fi foarte recunoscator.Va multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut... imi puteti da si mie niste sfaturi... nu stiu ce sa mai fac...am un polo 6n1 din '97, motor 1.4, aex si de ceva timp are fluctuatii de turatie la relanti... atat la cald cat si la rece...de fapt la rece uneori moare la prima cheie...apoi la pornire turometrul zboara in 2500-3000, pe urma coboara la 1000...si de acolo fluctuiaza intr-una intre 1000 si 2000 de turatii...cand e in mers...motorul functioneaza normal, doar ca imi mai da uneori suturi cand e in viteza 1 sau 2. si cand astept la semafor, cu ambreiajul calcat si in viteza 1 turometrul fluctuiaza intre 1300-1500-1800 de la ce ar putea fi? clapeta de acceleratie am schimbat-o....desi nu era cazul...o sa schimb in curand si senzorul de temperatura pentru ca am pus-o pe tester si mi s-a spus ca e dus...ar mai putea fi altceva? va multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incearca sa scoti munfa de la debitmetru de aer si mergi putin cu ea asa.... daca se conpoarta la fel trebuie sckimbat , dac merge mai urat inseamna ca nu e din el si terbuie verificat alceva!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspuns...as fi foarte recunoscator daca mi-ai putea explica si cum arata...unde gasesc piesa... pana acum o duceam la mecanic sa o repare... de cand cu faza asta.... am ajuns la concluzia ca mai bine incerc sa repar eu... numai ca sunt la inceput si nu prea cunosc ce e sub capota....;)) multumesc inca o data!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate stiu 1.4 AEX nu are debitmetru de aer. Are un singur senzor sub clapeta de acceleratie care masoara presiunea si temperatura aerului aspirat.

Schimba senzorul de temperatura antigel sau mergi cu mufa de la el scoasa sa vezi cum se comporta, iar dupa ce il schimbi fa o readaptare la clapeta cu vag-com

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aha... pai ma gandeam eu ca e ceva dubios....in seara asta cand am ajuns acasa ma uitam ca matza-n calendar sub capota ca nu gaseam nici un debitmetru... :)) o sa incerc si cum spui tu... multumesc pt raspuns! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ori că este cauza ori nu tot trebuie să-l schimbi. Este foarte posibil să fie cauza problemelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare... am fost astazi la un alt mecanic... cred ca mi-a rezolvat problema...trebuia doar curatat senzorul care indica temperatura si presiunea aerului ... ala de sub clapeta...;)) luni trebuie sa ma duc din nou ca cica mai trebuie curatate si alte treburi pe acolo.... oricum....mi s-a luat o pietricica de pe inima...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

salut,Am un polo clasic din 98 1.6 aee multipunct si acum 2 zile cand am vrut sa o pornesc nu a pornit pana nu am apasat acceleratia iar relantiul oscila intre 800 si 1500 dupa 5km mi se oprea motorul la schimbarea treptei de viteza sau statea la 500 de ture ba 2000 azi am curatat clapeta de acceleratie fara sa o desfac pt ca am un surub pe care nu l-am putut desface si am incercat sa o adaptez prin metoda clasica,acum cand e motorul cald si o opresc la pornire urca la 2000-3000 de ture dupa care scade la 1000 si acolo ramane am observat si ca scoate cam mult fum si albastru,aveti idee de la ce sa fie pana reusesc sa ajung sa o pun pe tester? multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

fa o compresie la motor...vezi cum sta..fum albastru...nu suna prea bine...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

De ceva timp am o mica problema la un polo 6n2 1.0 aduc. Avea niște fluctuații la relanti și am făcut o adaptare a clapetei de accelerație și de atunci la relanti fluctuează foarte mult scade turația de la 900 la 600 poate și mai jos după câteva secunde își revine și tot asa. de asemenea la plecarea de pe loc la treptele 1 și 2 da în nas dacă o accelerez mai tare și își revine. S_a mai lovit cineva de problema asta?

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am avut o problema aproximativ asemanatoare si era de vina senzorul de temperatura si debit pt aer... nu stiu ce sa zic.... verifica filtrul de aer....senzorul ala...si toata admisia de aer...daca nu e de la asta...nu stiu ce sa zic...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina oricum trepidant la relanti dar dupa adaptarea clapetei tremura și mai rau. Acum are 2 erori dupa verificarea cu vcds : random cilinder misfire și missfire pe cilindrul 2

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 4

Modificat de TheOne06
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posibil sa nu mai functioneze vre-un piston ceva...nu-s mecanic...da din cate zici...asta banuiesc ca inseamna ce spui tu acolo...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar fi bine să verifici:

- partea de alimentare cu combustibil

  • pompa: presiune şi debit
  • regulatorul de presiune combustibil

- aprinderea

  • bujii
  • fişe
  • bobine inducţie

- injecţia

  • injectoarele
  • cablajul injectoarelor şi în afară de asta trebuie aruncat un ochi pe la toată partea electrică să nu fie vreun fir cu contact slab

- aer fals pe admisie

- compresia motorului

 

Ce este bolduit este comun pentru toate problemele prezentate de tine şi deci verificate prima dată. bineînţeles că nu se exclud celelalte dar sunt caracteristice mai mult pentru una sau alta din probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 6N/6N2 - Probleme turatie-consum-relanti

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!