Jump to content

Polo 6N/6N2 - Probleme turatie-consum-relanti


tehnics
 Share

Postare recomandată

Destul de multe erori. După ce le-a şters au rămas toate sau numai unele?

De ce ai bold-uit unele dintre erori?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiindca pe urmatoarea testare am primit doar :


                Address 01: Engine       Labels: REDIR FAIL!
Control Module Part Number: 030 906 027 E
  Component and/or Version: MOTRONIC MP 9.0    2126
           Software Coding: 0261203932
            Work Shop Code: 1037355854  
                      VCID: 102F0E715089FB98B1C
3 Faults Found:

00525 - Oxygen (Lambda) Sensor (G39)
            03-10 - No Signal - Intermittent
00561 - Mixture Adaptation
            15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached
00561 - Mixture Adaptation
            15-00 - Adaptation Limit (Add) Not Reached

Readiness: N/A

 

Si am observat acul de la temperatura osciland rapid si am schimbat senzorul.

 

Cred ca acele erori neboldate ar fi fost de la scoaterea mufelor si curatarea lor cu WD40.

Modificat de AlexFagaras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil că ai scos mufele cu motorul pornit, recomandat este să cureţi contactele cu el oprit. Dacă motorul a fost oprit cred că ai avut totuşi probleme de conectică, ar fi bine să cureţi mufele cu spray de contacte, merge şi wd40 în lipsă de altceva, dar mai bine cu ceva dedicat.

Despre compresie în manual zice aşa: motor nou între 10-15 bari, minimum admis 7 bari, diferenţa maximă între cilindri 3 bari, deci din punctul ăsta de vedere poţi spune că ai un motor nou ;) . Pentru moment uită de mecanicii ăia că nu cred să aibă ceva motorul.

Problema la tine este sonda lambda şi din cauza ei ai amestecul prea bogat, de aici fum şi miros benzină.

Verifică din punct de vedere electric după procedurile din primele 2 pdf, aruncă un ochi şi în al 3-lea (aici este o procedură să verifici sonda lambda dacă reacţionează cu ajutorul unui spray, cred că se poate folosi din ăla de încărcat brichete).

Dacă tot ai un amic cu vagcom verifică ce valori apare în grupul 1, câmpul 3 şi grupul 0 câmpurile 5 şi 6.

Baftă la reparat :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat cu aparatul de masura si intre 1 si 2 nu am voltaj deloc. La 4 si la pamantare se misca intre 0,4-0,7. Am miscat de fire sa nu fie intrerupt pe fir, dar nu s-a miscat de la 0.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai măsurat spre sondă sau spre motor? Spre motor(ECU de fapt) trebuie să ai tensiune, dacă nu ai este firul întrerupt pe undeva.

Spre sondă pe 1-2 trebuie să ai vreo 3 ohmi.

vezi şi filmuleţul

http://www.youtube.com/watch?v=ahC7iw2YkRQ

Pe partea de semnal pare cât de cât ok sonda, dar cel mai bine ar fi să o verifici cu vagcom-ul după procedura pe care am atasat-o mai sus.

Dacă nu merge circuitul de încălzire ar explica de ce merge mai prost la rece şi-şi mai revine la cald.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masuram eu prost, masuram catre sonda. Am 13,9 volti iar dincolo am 2,85 ohmi.

Am sa il rog pe prietenul asta al meu cu vagcom-ul cand are timp sa ma ajute si o sa postez atunci.

 

Merci de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică şi cu vagcom, dar nu cred să fie de la sonda lambda.

Problema cu eroarea 00561 s-a mai dezbătut şi pe aici

http://vwforum.ro/topic/1608-dtc-00561-mixture-adaptation/

numai că a rămas în aer şi nimeni nu a postat soluţia finală şi completă, poţi pune o întrebare acolo.

Uite ce zice Ross tech despre eroare

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00561

Autodata zice aşa pentru eroarea asta

  • Trouble codes 00525/00533 stored - aici văd că ai şi 00525 care la tine zice că nu prea face contact mufa din cînd în cînd, vezi ce zice şi vagcom - trebuie făcut să nu mai apară eroarea asta, dacă tot apare posibil să fie ceva întrerupt în sondă sau firele/mufa acesteia, oricum câtă vreme apare asta probabil o să apară şi cealaltă
  • fuel level low - de verificat
  • fuelpressure/pump - de verificat, poate să aibă legătură cu pierderi de vacuum (dacă ai pierderi de vacuum nu mai funcţionează corect regulatorul de presiune combustibil)
  • intake/exhaust leak - de verificat să nu ia aer fals înainte de clapetă sau să piardă vacuum
  • misfire -  ai zis că nu are
  • MAP sensor -  de verificat cu vagcom ce valori arată, eventual încercat cu el scos cum merge
  • MAFsensor filament burn-off-  de verificat cu vagcom ce valori arată
  • HO2S -sonda lambda -  de verificat cu vagcom ce valori arată, poate să fie leneşă si asta nu se prea vede cu vagcom
  • EVAP canister purge valve, am pus procedura de verificare
  • injector(s), - trebuie verificate pe stand
  • excessive fuel in engine oil - trebuie examinat uleiul, situaţia poate apărea de la mers pe distanţe scurte cu motorul neîncălzit, în cazul ăsta trebuie făcut schimbul de ulei

Ce fel de fişe ai pus? sunt din alea  cu tablă pe ele? Uite aici o discuţie să vezi la ce se poate ajunge de la nişte fişe atipice (fişele au fost excluse in start pt că omul a zis că sunt noi).

 

Şi, poate spun o prostie, mai trebuie verificat şi "Power assisted steering pressure switch" - F88 care nu ştiu pe unde este dar dacă este blocat atunci ECU va avea tot timpul impresia că volanul este la maximum şi ţine turaţia crescută.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

am schimbat filtrul de benzina. In postul cu discutia despre fise pusesei o diagrama si la relanti instabil aparea filtrul ca una din multiplele probleme. Ei bine....masinuta merge mult mai bine. Polonicul meu incepe sa isi revina incet incet. Acum nu mai tremura toata masina, acul sta fix  dar din cand in cand mai da cate un rateu micut si cade acul pe la 800 si apoi se ridica inapoi la 900...Banuiesc ca ar fi pompa...ca ce o iesit din filtrul vechi....Dar trebuie sa o pun pe vagcom si sa stearga erorile si sa mai adapteze odata clapeta. Apoi verificata din nou la erori ceva mai incolo.

Merci mult de ajutor!

Modificat de AlexFagaras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bine că ai rezolvat - ca de obicei o chestie banală :D . De obicei iau în calcul că sunt shimbate consumabilele :10[1]: .

S-ar putea să nu mai apară eroarea la sonda lambda. Fiind filtrul semiînfundat aveai amestecul sărac. Pune în continuare un timp aditiv de curăţat  injectoare sau alimentează un timp cu benzină de calitate.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, din pacate bucuria a tinut putin :( Nu mai tremura ca inainte dar tremuratul era acolo. Nu am apucat sa merg sa o pun la diagnoza dar presupun ca tot aceleasi erori le da...In plus nu imi mai merg nici pompele pentru lichidul de parbriz(nu cred ca are legatura, dar am zis ca e bine de mentionat). Pentru primele 10-15 secunde cand porneste la rece tremura dar insesizabil(dar totusi se aude ca si cum ar merge in 3) apoi incepe din nou distractia. Astazi la semafor am zis ca se rupe in doua la cum vibra. Coboara in trepte de la ~850 la 750, apoi 700, apoi 650 si cand scade sub 650 ii da un soc de o ridica la 1000. M-am uitat la bujii si bujia 2 cu bujia 4 sunt afumate bine, 4 chiar foarte tare. Poate zic o tampenie, dar am citit prin alte parti ca e posibil sa fie nu stiu ce bobina...Care tot din aprindere face parte. Unde o gasesc si cum o verific?

Modificat de AlexFagaras
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai numai 1-2 bujii afumate nu are cum sa fie bobina, caci e aceeasi care da scitei la toate 4 bujiile. Ori ai fisele coapte pe acele bujii, ori capacul de delcou e crapat,ori injectoarele cilidrilor respectivi sunt cu probleme.

Bobina se afla pe panoul dintre compartimentul motor si habitaclu,linga servofrina. Dar daca nu stii cum arata o bobina de inductie,inseamna ca nu te pricepi deloc la motoare si trebuie sa mergi la un mecanic,acolo nu e de umblat ca la Dacie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baietii ! sunt nou pe forum, nu prea stiu regulile. aveti vreo unu polo 1.7 SDI 2000-2001?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regulile sunt aici

http://vwforum.ro/index.php?app=forums&module=extras&section=boardrules

Ceva topic-uri despre lupo 1.7sdi (dacă este cod AKU, motorul este acelaşi, dacă are alt cod este oricum foarte asemănător) sunt deschise pe aria de lupo

http://vwforum.promo...96-lupo-17-sdi/
http://vwforum.promo...um-lupo-17-sdi/
http://vwforum.promo...poarosa-17-sdi/

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai gasit raspuns la ce patesti?eu tocmai am achizitionat un polo 1.4 16 v an 2000!aceeasi simptoma are!merci!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta problema intalnita azi!pana acum nu o facea!in mers masina merge ok,la relanti bate motoru si pe teava de esapament se aude ca si cum ar da raterui!motorul bate de se simte in masina destul de bine!sa fie de la clapeta sau bujii?sa intrerupa vreo bujie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In diagnoza ce spune !?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, problema la mine era axul cu came si tachetii. Axul cu came era erodat pe marginile camelor si a "mancat" din tacheti de nu mai deschideau cum trebuie. Mecanicul a spus ca e posibil sa ii fi sarit distributia si proprietarul nu i-a schimbat axul(care avea de fapt problemele) ci doar tachetii. Am inlocuit axul si tachetii si merge bine acum. Mai aveam de asemenea si un furtun de vacuum spart care a fost inlocuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care dintre voi va pricepeti as dori un raspuns sincer!am avut cateva probleme pe care le am rezolvat cu polo al meu!acum cand dau drumu la aer conditionat cand apas ambreiajul sa opresc la stop imi moare motoru!deci numai cu aerul conditionat pornit!am schimbat filtre,bujii,distribuite!va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

In diagnoza mi a dat eroare relanti ..era de la clapeta!normal...unde bisnitarii romani au schimbat clapeta !nu era clapeta de pe masina!era ptr alt tip de motor!trecand peste motorul nu se mai opreste si sta bine la relanti...dar batile nu au disparut sub nicio forma!sa fie tachetii?la o bujie nu am garnitura cea de deasupra si cand trag fisa corespuzatoare se poate vedea ca e ulei!indrumati ma ce ar putea sa mai fie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare, sunt nou posesor de Polo, cel din semnatura. Ceva mici probleme am la aceasta masina in primul rand tinand de consum, este FOARTE MARE, am observat ceva ce imi pune semne de intrebare....cand o pornesc la rece turatia sta aproape de 1000 (intre 900 si 1000) iar dupa ce se incalzeste putin coboara incet intre 900 si 1000 fix la jumatate.....mi se pare cam mare toturi pentru motor 1.4, nu ar trebuie sa stea la 900 fix? ....ok, pe langa asta, astazi dimineata statea la relanti sa se incalzeasca si la un moment dat s-a accelerat f putin singura, am avut senzatia ca cineva era in masina si a piscat putin acceleratia , eu fiind in afara ei....in rest functioneaza si se aude foarte bine motorul, trage de rupe pamantul dar si consuma de ma usuca. Cand am luat masina era becul aprins la rezervor si ceasul era p prima linie alba sub cele rosii.... am pus de 50 de lei si nu s-a stins becul, am pus iar de 50 de lei ca sa se stinga si parca dupa 2 drumuri prin oras a scazut ceasul grav....in fine...am citit si ce ati scris pe forum si ma gandesc asa: sa fie senzorul de temperatura si clapeta de acceleratie cum s-a scris sau e din alta parte buba ? multumesc anticipat de rabdare si raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am achizitionat un Polo tot din '97 motor de 999cmc si 50CP. La fel ca si tine am observat ca uneori se accelereaza singura...si uneori se opreste motorul daca stau cu ea la ralanti.

Poate ne ajuta un coleg cu un raspuns si vom stii care este aceasta cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil senzorul de temperatură al lichidului de răcire, dar şi canistra de vapori, sonda lambda, senzorul MAP, probleme la corpul clapetă sau adaptarea acesteia.

Ar trebui început cu o scanare (dacă tot o duceţi la un tester faceţi şi adaptarea clapetei) altfel trebuie luate prin încercări sau măsurate cu un multimetru cele care se pretează.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv - spune-mi te rog cum ii fac adapatarea la clapeta, in ce setari trebuie sa intru ca sa fac aceasta procedura?

Iti trimit si un PM cu erorile gasite la masina.

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi pentru ajutor. Am ce face diseara acum...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 6N/6N2 - Probleme turatie-consum-relanti

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!