Jump to content

Polo 6N/6N2 - Probleme turatie-consum-relanti


tehnics
 Share

Postare recomandată

Posibil ca problema să fie la senzorul ăla. Este combinat: senzor presiune plus senzor temperatură aer.

Uite câteva verificări pe care le poţi face cu multimetrul

verificare MAP.pdf

verificare IAT.pdf

Vezi că verificare între 1-4 se face cu mufa băgată, deci trebuie fie să dezizolezi firele fie, mai corect ar fi să ataşezi două ace la fişele multimetrului şi să le bagi pe lângă fire în mufă sau să înţepi firele

Dacă clapeta s-a adaptat nu este acolo problema. Ar fi bine să vezi ce cod de eroare apare în vcds, ar fi util.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc @lupo_bv !

  Da, sensorul din admisie e unul combinat temperatura/presiune. 

1481687231_Sensoradmisie.JPG.ac520f5ef08307e10beccbd6136ee8a9.JPG

  Mai sus se observa o comparatie a rezistentei inte pini 1-4 si  2-3 facuta intre senzorul nou si cel vechi cu valori apropiate!Masuratoarea am facut-o doar orientativ!

  Nu am mai facut masuratori,doarece defectul apare aleator , asa ca am cumparat unul nou (180lei) cu banuiala ca o fi el, dar spre surprinderea mea nici cu acesta nu s-a rezolvat problema! Deci nu este el! Apare la fel( dupa putin timp de la pornire sau cand merg) codul de fault panding_P0106-Powertrain Manifold Absolute Pressure/Barometric pressure Circuit Range/Performance Problem!

603225915_Coddeeroaresensor.JPG.6df50dce69800b69078487852e5475dd.JPG <=> OBD Codes

  Acest fault apare la acelerarea pe loc si in timp ce merg cu masina si cateodata se stinge becul de EPC, iar alta data il califica ca fault!

 Cand se aprinde EPC cu acest cod la motor apare o functionare mai diferita in sensul ca terpideaza ca si cum merge in 3-4 cilindri si cum sterg codul de eroare revine la o functinare normala! La fel si relantiul care cand e motorul rece nu sta ,iar cand e cald ramanane!

Nu stiu ce este piesa aceea incercuita (pare sa fie un regulator de aer) ca circula aerul in ambele parti , desi arata o sageata de pozitionare ! 

 605966086_Motor1.thumb.JPG.b119720c623a188e66aba4defa075682.JPG

Acesta este un motor simplu de 54CP fara EGR! Nu consuma ulei sau sa scoata fum!

Nu-mi dau seama ce o fi !

Mai trebuie vazuta continuitatea firelor de la calculator la sensor,desi am miscat de ele!

Acesta sa fie pe schema?877509122_Sensorschema.JPG.4f209eb81e7d0d9ca32ed8a7ac53a270.JPG

 

Modificat de ovdr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Măsurarea nu ai făcut-o bine. Între 1-3 şi 1-4 se verifică tensiunea nu rezistenţa. Citeşte cu atenţie pdf. La măsurarea tensiunii, dacă se încadrează în limitele pe care le dă pdf. atunci nu pare a fi o problemă de conectică, dar mai bine măsoară.

Aia este schema (în prima mea postare ai un pdf cu ea întreagă). Pinul 3 al senzorului îl măsori până în pinul 62 al mufei ECU, iar pinul nr. 1 până în pinul 54.

Acum despre eroare: în Elsa zice că ori senzorul ori firele, dar în Autodata zice că şi aer fals, iar pe site Ross tech că poate fi de vină şi ECU.

Valva pe care ai încercuit-o este o valvă de sens pentru vacuum. Furtunaşul din vîrful săgezii merge la corpul clapetă, iar celălalt la carterul motorului. Într-adevăr trebuie să lase vacuum-ul să circule într-un sens, mai are şi o valvă care se deschide la o anumită valoare a vacuum-ului. Mai jos ai modalitatea de verificare numai că se verifică cu o pompă de vacuum. În lipsă îţi vei folosi plămânii:icon_cheesygrin:

AKP-verificare valva.pdf

Poate că ar trebui verificată şi valva de la canistra de vapori. Aia se alimentează (pentru scurt timp) cu 12V şi trebuie să facă click şi să lase să treacă aerul dinspre canistră spre corpul clapetă (sufli), iar în mufă trebuie să ai 12V cu contactul pus

verificare EVAP.pdf

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Super utile informatile primite @lupo_bv!

 Am curatat si aceasta valva de sens pentru vacum (cod 030103765) in ideea ca va merge bine si ca scap de eroarea P0106-Powertrain Manifold Absolute Pressure/Barometric pressure Circuit Range/Performance Problem ,dar nu! A reaparut( doar in pending) din nou in momentul in care a mers la turati foarte mici ca si cand ar vrea sa se opreasca! 

 Motorul merge tot asa parca mai rau in sensul ca nu sta in relantiu! Asa daca o accelerez peste 2000 de ture in sus motorul lucra bine, dar cand nu mai acelerez da sa se inece si se opreste!Daca cobor usor accelerati mai reusesc sa-l aduc la relantiu!

Aprinderea si bujiile par sa mearga bine neavand intreruperi, chiar si in relanti cand mai doreste el sa mearga!

Ce am observat :inainte cand era murdar daca suflam prin valva, aerul trecea mai usor ca si cum era deschisa acea supapa cu arc si dupa curatare s-a simtit o retinere a aerului nemaitrecand asa usor!

1163638173_Valva2.JPG.e9a58beed4337305e112b8689430f8b5.JPG

1318376541_Valva3.JPG.6e81e0b707e41555cb410b4ba57f6bf8.JPG

 Am curatat si acel orificiu incercuit din desenul de mai jos care lasa sa circule aerul cand garnitura(supapa)acea cu arc apasa acel orificiu din mijloc tinand inchis circuitul de aer si totodata regleaza aerul la o presiune de 250-350mbari prin invartirea acelui surub extern cu cap inbus de 2mm! Aici era multa mizerie orificiul find obturat!

 1019666796_Valva5.JPG.fa9eed6d302388fb9822372ed0e2ff1a.JPG

Deci nu este de la aceasta!

 Daca este vreun coleg din apropiere (TM) care  se pricepe sau sa ma ajute cu piese de pe masina lui ce se pot pune pentru a elimina cauzele as-i fi recunoscator, deoarece nu stiu ce ar putea fi! Multumesc!

Modificat de ovdr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai verifică şi valva de la canistra de vapori şi vezi că regulatorul de presiune are oringurile în regulă (eventual le înlocuieşti). Cu ajutorul unui dispozitiv făcut dintr-un T-eu şi un manometru se poate verifica acel regulator.

605966086_Motor1.thumb.JPG.b119720c623a188e66aba4defa075682.JPG.7aaec9440cda0ed654d184665223a234.JPG

 

akp regulator.pdf

 

Treaba este că pentru simptomele pe care le manifestă motorul tău pot fi destule cauze, dar în situaţia ta funcţionarea defectuoasă este legată de apariţia acelei erori care are nişte cauze destul de restrânse: senzor, conectică, aer fals, ECU. Având în vedere că chestiunea este intermitentă şi apare cam aleator dacă nu este o problemă de conectică eu zic să verifici tot ce ar putea da aer fals.

Ar fi interesant de ştiut dacă apare mai întâi eroarea şi apoi începe să meargă motorul prost sau întâi merge motorul prost şi eroarea apare la un timp după aia.

După ce apare eroarea şterge-o şi fă o scanare doar cu contactul pus fără să porneşti motorul. Mai apare eroarea?

Ar trebui să verifici şi tensiunile alea pe senzor mai ales aia între 1-4 la ralanti şi cu motorul accelerat scurt pînă prin 5000 rpm

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

4 hours ago, lupo_bv said:

Ar fi interesant de ştiut dacă apare mai întâi eroarea şi apoi începe să meargă motorul prost sau întâi merge motorul prost şi eroarea apare la un timp după aia.

 Sunt momente cand motorul merge bine ! Porneste, sta in relanti acelereaza normal, pot circula cu ea normal pe drum si momente cand chiar de la prima cheie nu ramane in relanti, doar daca o tin turata la peste 1500 ture si cand se mai incalzeste ramane in relanti dar nu bine, ajungand si la 500 ture si revenindu-si greu, dar o data ce a pornit rau nu va merge rau! 

 Erorea de presiune apare pe parcurs, nu cum pornesc masina! Aia de acceleratie aparea cum puneam putin piciorul pe acceleratie, dar s-a rezolvat!

  Tot am zis sa va intreb ce sunt cu valorile acestea diferite ale vaccumului -30in/Hg si -50in/Hg ! Ce am observat e ca -50Hg apare la acelerarile mai  bruste si asa ramane si nerevenind la -30Hg!

1125715762_Vacum-50.JPG.7628ce66935baca0b3d3c42852f7572e.JPG

786742610_Vaccum-30.JPG.840da8390de2d25ff2f5350e4c347576.JPG

Temperatura apei este citita de senzor !

1149059256_Vacum-50.2.JPG.1e3b6f35d360f635f37901f61fdcfe73.JPG

 

 @lupo_bv Da, am sa ma uit la tot ce mi-ai exemplificat daca reusesc da masor mai putin presiunea! Ma gandeam la tot corpul de la clapeta sa-l schimb cu altul .Aici probabil motorul de pozitionare a clapetei sa nu aseze unde trebuie cursorul, dar ar fi aparut ceva coduri de erori legat de o citire in afara parametrilor ! Ma gandeam si la sonda lambda 1,dar la fel! Mai sunt si cei 2 sensori ce citesc informatile de la arbore si de la axul cu came (care nu stiu pe unde sunt si daca se curata, desi aici nu ar porni deloc daca nu merg!), mai este sesorul de detonatie care e in partea dreapta de sus, epuratorul de gaze la care am vazut ca vin gaze din baia de ulei!

Modificat de ovdr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa mai animez putin atmosfera cu motorul care nu se lasa reparat ?

Motorul 1.4 AKP

Daca incerc sa-i las sa intre aer fals in admisie incepe sa se opreasca!

Cum ziceam nu mai vrea sa steie in relantiu nucicum, dupa curatarea regulatorului de vacum ! Si inainte de asta dupa curatarea clapetei de acceleratie, cand a mers bine, cand rau!

Cand am curata clapeta am desfacut si cele 2 suruburi care tine clapeta si apoi am centrato sa nu atinga in partea ei de sus!Nu cred ca sa influenteza asta!

Motorul este alimentat cu benzinz ce 98 de la Petrom,dupa ce o fost cu 95 crezand ca ea a fost o problema!

M-am uitat si la cureaua de transmisie sa nu fie vreo problema cu ea! Este ok!

Modificat de ovdr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ştiu cum calculează aplicaţia respectivă vacuum-ul pentru că nu este un senzor pentru aşa ceva, doar MAP care zice manualul că trebuie să indice o presiune de 250-500 mbari la ralanti.

Ce dă aplicaţia aia -30 in/Hg (presupun că inch coloană de mercur) ar însemna -1016 mbari, iar -50 in/Hg -1693mbari. Îmi cam dă cu virgulă aşa că un vcds ar fi mai ok.

Iar corpul clapetă nu cred că are nimic pentru că nu se adapta, ori tu parcă ai zis că ai făcut adaptarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Am facut o recentrare a clapetei de aceleratie cu ajutorul a doua foi de hartie prin destrangerea celor doua surburi cu cap torx T-15, nemiscand axul, deoarece inainte eu am lasat mult loc in partea de jos a ei si mai putin in partea de sus, gandindu-ma ca se va directiona aerul mai bine !

145903304_Clapetadeadmisie.JPG.a4e531f80254bb299ac717be99529b52.JPG

  Am schimbat garnitura de sub clapeta de admisie cu una noua  de la Elring cu 27Lei ProMotor, doarece cei de la Ciclop nu o gaseau in documentatie, aceasta find de la modelul cu clapeta de admisie pe dreapta motorului (TM)

1680687961_Garnituraclapetadeadmisie.JPG.83b1fa7f9a90cb5ced42e77dd13c151a.JPG

  Am pornit-o ! Am acelerat-o de cateva ori si am tinut-o in ture 2500r/min, coborand usor, dar nu a vrut sa ramana la relantiu, avand motorul mai rece si poate datorata unui fault-ul ramas dinainte legat de presiunea din admisie, dar cum l-am sters motorul si-a revenit in turati, mergand mai curat!  

O filmare dupa interventie:

si relantiul cu motorul cald 80-85°C stand pe la 830rot/min:

 

  Asa ca ma plecat cu ea prin oras vreo 7 km si spre surprinderea mea a mers exemplar de bine, avand aceleratie buna, relantiu stabil(nemaioprindu-se) , iar la evacuare nu se mai simtea mirosul bogat in benzina ca inainte! 

Dar ramane sa vad comportamentul ei pe parcurs! Poate doar asa a vrut ea sa merarga bine acum!?

 

 

Modificat de ovdr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În general este cunoscut ca mai face figuri garnitura aia si ia aer fals pe acolo. Dar să vedem în timp. De mirosul de benzina nearsa n-ai zis până acum. Poate fi si ăla un indiciu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  Da, m-am bucurat pentru putin timp de un mers normal al motorul, ca din nou a aparut EPC-ul cu probeme de presiune in admisie si mai tarziu alt cod la fel  in asteptare legat de aprindere, facand sa mearga motorul sacadat ca in filmare:

Am sters cele 2 fault-uri ,dar tot asa a vrut sa mearga!

IMG_20200312_185323.jpg.c62ccf67de0ee1dcc9ee62643b8da707.jpg

 O fi ceva legat de calculatorul masini (vreun contact imperfect, sau condensator devalorizat)?O uzura mecanica la motor sau una dintre sondele lambda, dar care nu o arata,un senzor de pozitie? Ca prea ciudat se comporta! Cand merge bine, cand nu!

 Nu ar trebui sa fie nimic stricat ca au mers inainte si teoretic nu au cum sa se strice asa una dupa alta! 

 Presupun ca cea mai buna metoda de a gasi piesa defecta, este inlocuirea pe rand cu alta care merge de la o masina trasa pe drepta!

Modificat de ovdr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea aia P0321 se referă la sezorul de turaţie al motorului, aşa-numitul senzor de pe volantă, crankshaft senzor, etc. Problema cu senzorul ăsta este că dacă ar fi o eroare reală nu ar trebui să pornească motorul sau să se oprească pentru că în funcţie de semnalul lui ECU comandă atât injecţia cât şi aprinderea.

Care ar fi legătura cu cealaltă eroare? Ar fi una şi anume că un fir care pleacă din acesta se uneşte undeva în cablajul maşinii cu unul care vine de la MAP şi apoi merge la ECU.

1286202763_3-13-202012-17-54AM.jpg.730f4d65614e4a6f8a091ee842780d22.jpg

Aici ai câte ceva despre verificarea G28, dar bag mâna în foc că este ok:icon_cheesygrin:

AKP-verificare G28.pdf      verificare CKP.pdf

Treaba cu G28 este că dacă e să fie faultat de tot este clar că nu mai merge maşina, dar dacă semnalul de la el este denaturat maşina merge prost. Numai că asta se poate verifica numai cu un osciloscop

Momentan nu ai ce face decât să verifici firele alea din schema de mai sus, atât cât se poate şi n-ar fi lipsit de interes să scoţi mufa de la ECU să vezi dacă nu cumva a intrat umezeală pe acolo, cureţi contactele cu spray de contacte nu altceva şi cam atât.

 

Că ai pomenit mai sus de miros de benzină la evacuare. Asta poate fi fie din cauza aprinderii (bobină, fişe, bujii) fie este amestecul prea bogat (ai şi aici o cârcă de cauze, de la alimentarea cu combustibil până la sonda lambda, senzor de temperatură, etc). Şi din nou ajungem la vcds. Aplicaţia aia ce informaţii mai dă în afară de ce ai afişat până acum? poate mai dă ceva informaţii utile.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificart firele comune ce ajung de la pinul 62 al calculatorului(ECM) catre senzorul de rotatie de la arbore (CKP) la pinul 1 ,senzorul de rotatie de la axul cu came(CMP) la pinul 1 si senzorul de presiune(MAP) de la admisie la pinul 3 si vad ca au continuitate in ciuda faptului ca defectul se invarte cu erorile legate de senzorul de presiune si senzori de rotatie!

Mergand mai mult cu masina in modul cand merge rau se califica pana la urma cele doua fault-uri

Am scos si pinul 62 din calculator,dar fara scule se introduce mai greu!

IMG_20200313_210259.jpg

IMG_20200313_210440.jpg

Modificat de ovdr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut o simulare de lipsa conexiune la senzorul de rotatie pentru arbore CKP sau G28, prin scoaterea mufei! Am pornit-o din cheie dupa vreo 3 incercari si am observat ca facea ca si in ultima filmare de mai sus cand mi-a aparut eroare ,dupa un drum prin oras!

IMG_20200313_212919.jpg.bbd9bac93fb102c02e143d08a145e873.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum ai aşa:

  • prima eroare P0343 este pentru senzorul de pe axa cu came, senzorul Hall sau G40  

  https://www.obd-codes.com/p0343   

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16727/P0343/000835

deci acum ai avut eroare  tot pe un senzor conectat la acelaşi pin cu MAP şi G28. Interesant şi asta poate duce la concluzia că problema poate fi din ECU (asta doar dacă este sigur că nu sunt probleme de cablaj, puţin probabil să damblagească toţi în acelaşi timp). Apropos, nu era necesar să scoţi pinul ăla din mufă.

  • cealaltă eroare este firească având în vedere că ai scos mufa din senzor

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16706/P0322/000802

asta este firească având în vedere că era mufa scoasă. Ce mă intrigă este că a pornit, deşi în manual zică nu trebuie să pornească.

 

Una peste alta greu de spus unde este problema la motorul tău. Uite AICI o discuţie referitoare la erorea asta.

LE Pe pinul 62 este prezentă tensiunea de referinţă de 5V care alimentează toţi aceşti senzori. Dacă erorile ar fi permanente ar fi uşor de determinat defectul. O măsurare a tensiunii pe firul galben din mufa ECU ar spune totul. Absenţa tensiunii ar trimite direct la o problemă a ECU,

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

       Dupa ultima operatiune facuta se pare ca merge bine!?

  Am mers pe traseul firului comun de la cei 3 senzori spre calculatorul de motor si am verificat continuitatea! Aceasta a fost buna! Deci nu a fost de aici!

Pinul cu firul galben l-am introdus cu ajutorul unui pai de suc si al clestelui din dreapta(vezi foto), dar merge si cu un tub de la o pasta de pix!

pin.JPG.00d345b8f036a11d8778afdd44808cf0.JPG

Am masurat la pinul 1( tensiunea de 5V comuna senzoriilor)  prin deconectarea senzorului de la axul cu cama !

Mentionez ca motorul merge si fara acest senzor conectat! Parca nici nu-l simte si nici eroare nu apare!

626628074_Masurare5v.JPG.7a1d6593b1ea127b22407b5ea3c31809.JPG

  Am mers de la pinul 62 al calculatorului spre pinul 6  a integratului de origine Bosch si am refacut lipitura! 

266718227_ACUtop.JPG.8050076e57c2142c4e0a672bfebb19b0.JPG

  Am inlocuit condesatori electrolitici de 220uF/25V cu alti noi!

1312766483_ACUbottom.JPG.42e41eefe6d034d225119c169871b828.JPG

  Am refacut toate lipiturile la pinii celor 2 conectori de pe PCB ! Cred ca aceasta a fost rezolvarea!

  Dupa acest lucru a mai aparut un cod de eroare in timp ce ma deplasam in afara localitati cu 80km/h legat de senzorul de la arbore G28 ! In timpul aparitiei eroarei (adica aprinderea becului EPC) s-a simtit

o scurta franare de motor ca si cum nu ar fi citit calculatorul datele trimise de senzor! Dar am sters eroarea si apoi nu a mai aparut, totul mergand normal!

Eroare.JPG.1ca992d8d9ce5bee13d2d1cb67eee527.JPG

 Inainte de schimbarea pedalei de acceleratie la fiecare pornire a motorulul, cateodata se oprea ! Acum si la o temeratura de 0 grade porneste si ramane in relanti!

Multumesc foarte mult @lupo_bv pentru ajutorul acordat ! 

O poza cu micuta, care desi a fost bolnava, cu ajutorul nostru si-a revenit?

Masina.JPG.1d6a39ea8fc140ba1e72170302df4b77.JPG

 

 

Modificat de ovdr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Felicitări pentru intervenţie. La următoarea postare dacă nu găseai soluţia aveam de gând să-ţi spun, dacă tot ai scos pinul ăla din mufă, să aplici un 5V extern pe pinul 62 al mufei ECU către senzori să vezi dacă mai face figuri. Interesant comportamentul cu mufa de la G40 scoasă. De funcţionat ştiam că funcţionează pt că foloseşte semnalul de la G28, dar să nu dea cod de eroare...Sau poate că la introducerea mufei se şterge imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu apare eroarea de la seznorul axului cu came, cand mufa e desfacuta si motorul pornit! Poate apare mai tarziu in mers! Nu am incercat!  :)

Modificat de ovdr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit, cu o eroare ce a aparut dupa ce am repornit motorul, dupa o oprire la magazin! Acesta a pornit, dar la o turatie mai mica fata de relantiu si imediat a aparut EPC -ul cu eroarea de mai jos !

IMG_20200320_195131.jpg.bef3ad6a1d71156053d9e944301530c7.jpg

Dupa aparitia erori motorul a mers ca si cum nu ar primi informatie de la senzorul de la volant (am prezentat mai sus in filmare).Am sters eroarea in timp ce motorul mergea asa si a revenit la normal!

Ce inseamna Bank1 sau la ce se refera?

E a ll-a oara cand apare eroarea la distanta de o saptamana si tot asa la turati mai scazute!

 In rest a mers totul bine cu porniri bune ,stat in relantiu si un mers al motorului normal!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

  Revin cu solutia pentru ultima problema de mai sus in care imi aparea ca eroare senzorul de la volant (P0322-Powertrain) si care, cand aparea in timpul mersului se simtea ca o frana de motor scurta impreuma cu eroarea de circuit open (No Signal) a senzorului, iar la semafor se oprea motorul, dupa care il reporneam!

691744819_Senzorvolanta0.JPG.fef6502a5a6df518662e88e14f31989a.JPG

   Solutia a fost inlocuirea senzorului cu unul nou de la Valeo (120lei de la Ciclop-TM)! Cel vechi era de la Bosch si cred ca era originalul (de 20 ani)!

Schimbarea lui se face pe partea de sus prin desurubarea celor 3 suruburi de la electromotor si indepartarea lui! Se folosesc 2 chei de 13!

Localizarea senzorului este unde e sageata rosie!

86636931_Senzorvolanta.thumb.JPG.3b28c08c43848f1a7fa8eb2791f7cd26.JPG

Cele 3 suruburi de la electromotor

1917775590_Senzorvolanta3.thumb.JPG.b27bda5f03fa3619ee8077994a19d8c8.JPG

Senzorul vechi avea cap imbus de 4mm

1397913720_Senzorvolanta1.thumb.JPG.9cc59c06325685eaf73dfffce5161b4a.JPG

1867496516_Senzorvolanta2.thumb.JPG.20221e16eb2053c26ad7d504aca75562.JPG

Cel nou are cap imbus de 5mm

91225465_Senzorvolanta4.thumb.JPG.1d5e3b4fa08fb7191d796b1c9a247e08.JPG

In dreapta electromotorul

1719917098_Senzorvolanta5.thumb.JPG.b5fd61f47d67ce9da4cecb338d23d2f2.JPG

Finalizarea lucrari ?

1777644662_Senzorvolanta6.thumb.JPG.6991706f11df8c6ccf3dff0eaeabffaa.JPG

Deocamdata totul merge bine !

Modificat de ovdr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, va rog să mă iertați pentru off topic, am și eu un 6N din 1996 1.4 /8V 44 KW mpi Bosch Motronic MP9 și nu merge ELM deloc pe Torque. Vad ca 6N2 merge, ce varianta de ELM ai? Poți să îmi pui o poza te rog? Sau orice altceva dacă exista sa vad și eu pe telefon parametrii motorului. Mulțumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna @stealth, eu am folosit cel din imagine! Acum la tine nu stiu daca nu trebuie interfata mai vechie VAG COM 409.1 

image.thumb.png.fe007ac48257453f9fbff6059e327441.png

Am omis o poza cu locasul senzorului de la arbore!

image.thumb.png.e27d9b81f4b5bc2dff4ea4ef777eb513.png

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...
On 28.03.2012 at 8:59, tehnics a scris:

Pai stai ca nu inteleg altceva. In bord am 90 si in ECU am 4 grade...nu ECU coamnda ceasul din bord ? Eu din cate am vazut la golf3 ( ca am avut si de ala si i-am desfacut bordul ) indicatorul de benzina este un motoras de tip stepper comandat de un electronic. Totusi de ce mi-a dat eroare la clapeta de aer, si nu la senzorul de temp.

Totusi mai are 2 simptome care nu le-am precizat si anume: 1.daca cobor o panta si scot pe liber, motorul se acceleraza singur pana la 1800 rpm ( indiferent de viteza de deplasare...chiar daca am si 5km/h ) iar daca masina se opreste din miscare, revine singur la 1000 rpm. 2. Daca pornesc cand e motorul rece...porneste ok....daca merg 10 m si presc motorul....cand dau sa pornesc din nou, porneste f greu...trebuie sa apas pedala de acceleratie de multe ori pana porneste....si daca nu il tin accelerat, parca se ineaca motorul si la fel se simte miros de benzina in habitaclu. Benzina nu curge pe niecaieri, ca am verificat.

Totusi parca gazele sunt mult prea mari cand e motorul rece ( miroase a benzina )...oricum o sa schimb si senzorul ala de temperatura. Aveti idee cam pe unde e localizat ?

Exact problema asta am avut-o eu. A fost comutatorul de pornire, cel de sub cheie. Am făcut un video cum am rezolvat problema https://youtu.be/3LneR0nUI5w

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!