Jump to content

Polo 6N/6N2 - Probleme turatie-consum-relanti


tehnics
 Share

Postare recomandată

Si eu am niste probleme asemanatoare pe un polo 1.2 ( 3 pistoane) . Cateodata masina porneste corect si merge excelent. Daca opresc motorul si repornesc se smuceste...pornind pana la urma dar merge "in suturi" si desi pedala e la podea abia accelereaza. Sunt nevoit mereu sa repornesc motorul de 2, 3 sau 10 ori cateodata ca sa pot merge normal. E loterie fiecare pornire...la cald ori la rece.

Am de asemenea un consum mare si "check engine" aprins in bord. Oricum vreau sa merg in service dar as vrea asa o parere, un ajutor din partea voastra, ce naiba ar putea sa fie?

E vorba intr-adevar de un 9n3, nu de 6N.

Cu multumiri!

Modificat de pclinuxos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor! Intrebarea mea este daca stie cineva de ce la relantiu ii urca si coboara turatile la polo. Se intampla chiar sa se opreasca daca este pus si aerul conditionat. E un polo 2001 1.4 16v Benzina motor AUA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama ca nu exista un motiv universal pentru care se intampla problema asta.

Incearca sa-i faci o diagnoza.

Poate fi clapeta de acceleratie care trebuie readaptata, epuratorul ingundat, o fisa, un senzor, sonda lambda etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am uitat sa scriu ca i-am facut diagnosticu

Chassis Type: 6N - VW Polo

Scan: 01 02 03 08 15 17 19 25 41 45 46 55 56

VIN: WVWZZZ6NZ1Y191975

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.lbl

Part No: 036 906 034 D

Component: MARELLI 4LV 3979

Coding: 00021

Shop #: WSC 00123

VCID: 1321BB7F4BE5

No fault code found.

Readiness: 1110 0101

-------------------------------------------------------------------------------

Address 15: Airbags Labels: 6Q0-909-605-VW5.lbl

Part No: 6Q0 909 601

Component: 15 AIRBAG VW5 0006

Coding: 12597

Shop #: WSC 00788

VCID: F0EB54F39A33

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 17: Instruments Labels: 6N0-920-xxx-17.lbl

Part No: 6N0 920 804 D

Component: KOMBIINSTRUMENT TRW V12

Coding: 00141

Shop #: WSC 00323

VCID: 2F69178FC78D

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 19: CAN Gateway Labels: 6N0-909-901-19.lbl

Part No: 6N0 909 901

Component: Gateway K<->CAN

Coding: 00020

Shop #: WSC 00788

VCID: F0EB54F39A33

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------

Address 25: Immobilizer Labels: 6X0-953-257.lbl

Part No: 6X0 953 257

Component: IMMO 0008

Coding: 00001

Shop #: WSC 00123

VCID: FDF57DC7DD61

WVWZZZ6NZ1Y191975 VWZ1Z0Y1085947

No fault code found.

End ---------------------------------------------------------------------

I-am schimbat de curand sonda lambda ,alternatoru,bujiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aurelian 6n2

Vad ca ai cod motor APE, dar nu conteaza ca e la fel ca AUA. Oricum incearca o curatare cat mai ok a clapetei de acceleratie si vezi daca mai face asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciudat ca in acte imi pune AUA, se poate sa fi selectionat in vagcom modelu incorect?

azi am desfacut suportul de la filtru de aer . Am observat ceva ulei in carcasa de la filtru dar in schimb clapeta din ceea ce se vede de sus fara demontare pare dest de curata. Am incercat adaptarea cu scoaterea bornelor dar nu am rezolvat nimik pe urma am apelat la vagcom si am adaptato in cateva secunde ,chiar se auzea ceva tacait pe acolo. Ideea e ca problema cu turatiile ramane ,inca oscileaza undeva intre 800 -1000 Rpm. Nu am verificat senzorul de temperatura ,maine probabil o sa il verific sa vad valoriile.

post-47253-0-36124500-1338983042_thumb.j

Modificat de Adi Madrid
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica si furtunele de aer, sa nu cumva sa ia aer fals pe undeva ( si garnitura de sub clapeta)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi am desfacut clapeto,am lasato bec, garniturile sunt ok nu trage aer prn nici un loc. Pe urma am adaptato si cu vagcom pentru ca mecanic cu desconectarea bateriei nu a functionat dar problema pare sa persiste.Cat despre temperatura senzoru pare sa fie ok ,la bor 90 iar in vagcom 80 ,presupun ca e normal. Ce as mai putea sa verific daca aveti vreo idee?

Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salutare tuturor. azi am dus masina 6n din 96' la diagnoza, pt ca avea ceva probleme la relantin. din cate am citit e ceva clasic pt polo .mai are o problema. la schimbul de viteza intr-o treapta inferioara moare motorul. precizez ca acest lucru nu se intimpla intotdeauna. in fine , ceea ce mi-a scris la diagnoza este urmatorul lucru:

-reglare mers in gol; peste limita de adaptare.

am lasat masina sa service sa-mi curete clapeta de acceleratie si sa verifice ceva furtune pe acolo(nu stiu nu prea ma pricep).

am un prieten acolo si o s-o faca in momentul in care seful lui nu e prin preajma

o sa revin maine sa va scriu daca s-a rezolvat ceva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare

a trebuit sa schimb delcoul

se pare ce este in regula acum doar ca mai trebuie putin reglat , ca turometrul este putin mai coborat de 1000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor! Detin un polo 6n din 1998, motor 999cc, cod motor AER/ALL si am cam aceleasi probleme, mai exact: 1. marea problema e cand pornesc dimineata, porneste perfect dar dupa primele 10 secunde sau mai putin motorul incepe sa trepideze puternic (parca ar merge in 3 pistoane), asta pana cand se incalzeste putin (cca. 1 min). 2. turatia la relanti este de 850 rpm, dar cand masina se afla in miscare creste pana pe la 1200 - 1300 rpm (masina fiind scoasa la liber). Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns ca nu mai stiu ce sa fac cu ea!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ Raul Ardelean, exact prima simptoma o are si motorul polonicului meu( 6N, 1,3cm3, 55CP),trepideaza destul de tare inainte si inapoi doar la prima cheie dimineata,cam 10 secunde aproximativ,pana incepe sa se incalzeasca si urca usor un pic in turatii pana pe la 1100-1200 apoi scade lent pana la 750rpm.mentionez ca i-am curatat epuratorul,clapeta,am schimbat filtrul de aer,ulei,benzina,bujiile,capacul delcou,rotorul,uleiul si face la fel! De la ce sa fie oare ,oameni buni???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu am schimbat toate filtrele, bujiile, uleiul, fisele. din cate am auzit si am citit problema poate aparea si de la bulbul de apa (ceva senzor de temperatura de la radiator din cate am inteles). am sa il schimb si pe ala saptamana ce urmeaza si revin cu vesti...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar te rog,daca observi ceva,da un semn cu toate ca eu sunt cam sceptic in privinta asta dar ma rog,da Doamne sa rezolvi,bafta multa si astept rezultatul!

Modificat de COSMIN27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ziceti-mi si mie varog ce timp de injectie va arata in general la cald . la mine in jur de 3,70 ms si cca 4 grade deschidere la clapeta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat senzorul de temperatura si nimic schimbat, tot la fel e pornirea de dimineata, singura componenta care ramane de schimbat e pompa de benzina (mecanicul a zis ca se poate sa nu aiba presiunea necesara pt a porni socul electronic.... nu am inteles prea mare lucru dar o sa o schimb si pe aia ca nu am incotro).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce aberatie a putut spune " mecanicul " ala. Fa-ti un bine si du-te la un service cu tehnicieni, nu surubari de dacii care isi dau cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iata cu toate aceste componente ce s-au schimbat atat la mine cat si la Radu Ardelean problema nu s-a rezolvat la niciunul dintre noi.

ce Dumnezeu sa fie? asteptam idei,pareri si solutii de la priceputi,mecanici sau de la oricine ne-ar putea lumina,noi incercam sa analizam(rugam pe toti cei priceputi sa ne ajute) pe cat posibil si punem in practica atat cat ne tine bugetul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci partea cea mai ,,frumoasa" e ca pe langa problemele pe care le am la ea nu mai imi intra nici in viteza, m-a lasat in mijlocul drumului :)). cand bag in viteza 1 imi cupleaza viteza 3 iar cand bag in marsarier imi cupleaza viteza 5 sau 4. mai am un pas pana la disperare :((, prin urmare o duc la cluj la reprezentanta cat de repede ca m-am saturat de asa presupusii mecanici care isi dau cu parerea si ma fac sa schimb toata masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am si eu o problema cu POLO 1.0 din 1998: cand e motorul rece relantiul sta la 1200 de turatii, dupa ce se incalzeste incepe sa imi fluctueze relantiul, ca in 5 minute sa se opreasca motorul. Am curatat clapeta si am adaptat-o cu Vag-COM si la fel. Am gasit in filtru de aer doua conducte de vacuum care lipseau. Nu stiu unde duceau. Ma puteti ajuta cu sfaturi? Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cumva vorbesti de 2 furtunase ce pleaca de sub carcasa filtrului de aer?daca iti lipsesc alea sa stii ca poate sa iti cauzeze pentru ca unul ajunge in spatele clapetei de acceleratie si unul nu mai stiu pe unde.despre alea e vorba???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, despre alea e vorba. Numai ca nu stiu unde in spatele clapetei de acceleratie. Imi poti pune niste fotogeafii te rog?

Unul l-am bagat intr-o supapa de pe admisia de aer (cel cu gat rosu - in supapa de la admisia de aer) și unul la o supapa de vid ce am gasit-o ca tragea aer de afara si nu avea nimic acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut tarziu mesajul,imi pare rau.ca sa pot face o poza in spatele clapetei acolo unde intra furtunasul ala cred ca o sa fie nevoie sa dau jos carcasa filtrului de aer si nu stiu daca o sa pot,dar voi vedea maine,sper sa nu uit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am avut timp pentru poze,promit ca o sa fac sa iti fie de folos,am vrut sa fac sambata fara carcasa filtrului de aer data jos dar nu se vedea nimic pentru ca era innorat.zilele astea daca voi avea timp o sa o dau jos o sa fac cateva poze sa te lamuresti,iarta-ma ca stiu ca e grea asteptarea dar nu am timp,bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 6N/6N2 - Probleme turatie-consum-relanti

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!