Jump to content

Polo 6N/6N2 - Probleme turatie-consum-relanti


tehnics
 Share

Postare recomandată

scuze de intarziere,dar abia azi am avut timp sa mai surubaresc pe la masina drept pentru care am facut cateva poze nu foarte reusite dar se poate intelege cate ceva

post-54972-0-81126100-1353449941_thumb.jSe observa aici cele 2 furtunase din plastic care coboara din carcasa filtrului de aer iar cel din dreapta ajunge aici,sub aceasta piesa. post-54972-0-41054300-1353450309_thumb.j

Furtunasul din stanga ajunge in spatele corpului clapetei de acceleratie,datorita lipsei de spatiu si a luminii se poate vedea in mare pe unde ajunge,daca este scos atunci cu mana se poate gasi acel tumburus in care se infinge mansonul de cauciuc in care intra mai apoi furtunasul din plasticpost-54972-0-44535900-1353450794_thumb.jpost-54972-0-54187200-1353451221_thumb.jpost-54972-0-69107500-1353451377_thumb.j.sper ca sunt de folos pozele si de ajutor.

Totusi am si eu o nelamurire,ce rost are piesa din imaginile de mai jos,in care intra cele doua furtunase pe dedesubt,are un fel de surub ingaurit care se infileteaza/desfileteaza,eu am umblat de cateva ori la el invartindu-l insa fara niciun efect.Stie careva efectul piesei si al surubului?regleaza ceva anume?

post-54972-0-35510100-1353452146_thumb.j post-54972-0-90370200-1353452228_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e o supapa unisens cu biluta si arc, daca da rateu in admisie sa nu bufneasca afara furtunul. In afara de asta are si rol de termostat pentru a controla aspiratia pe furtunul ala in fucntie de temperatura aerului. Ce chestie, arata identic cu cel d ela fostul meu Derby din '78. Ma refer la supapa aia.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru poze! Ma uit maine sa vad, ca astazi e sarbatoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

salutare tuturor!!!am si eu o problema mareee de tot!!!...am achizitionat de curand un polo de 1043 cmc din '96....am un consum enorm(cred eu) pentru o asa masina...adica vreau sa spun ca e masurat si verificat de multe ori...cu 3 litri fac 30 km cu 5 litri fac 50 samd...care sunt posibilele cauze???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zeci de cauze..daca nu "le ai" cu motoarele deloc, e musai sa mergi la un meserias, sa ii faca intai o diagnoza si apoi remediari. Degeaba intrebi p-aci,din pacate...

Cel mai probabi, pt inceput, senzorul de temperatura apei mort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

adaug inlocuirea filtrelor mai putin a celui de polen plus verificarea bujiilor ,a fiselor ,a capacului delcou,a lulelei(rotorului distribuitor),a senzorului de lichid racire si inlocuirea lor dupa caz;daca una din aceste componente este defecta atunci consumul nu face altceva decat sa creasca.

aaa ...si nu uita sa verifici presiunea in anvelope sa fie intre 2,0 si 2,2BAR la toate rotile iar stilul de condus sa nu fie sportiv-agresiv ci sa schimbi viitezele pana in 2700 RPM,bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor!!!am si eu o problema mareee de tot!!!...am achizitionat de curand un polo de 1043 cmc din '96....am un consum enorm(cred eu) pentru o asa masina...adica vreau sa spun ca e masurat si verificat de multe ori...cu 3 litri fac 30 km cu 5 litri fac 50 samd...care sunt posibilele cauze???

Din ce zici ai un consum de 10% ,daca e numai urban si pe distante mici pe gerurile astea nu e cu foarte mult peste normal. in timpul incalzirii,pina ajunge apa la 80 de grade,consuma de rupe chiar si motorul de 1.0

Oricum da fuga la diagnoza intai.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc tuturor pt raspunsuri!!revin cu niste precizari....sunt "boboc"al acestei marci si mai ales de polo...pana acum am detinut o alta marca(bmw)....

consumabilele le-am schimbat...chiar si bujiile pt ca aveam probleme de relanti si tremura toata,uneori chiar se "ingatuia"...acum am vazut ca o fisa de la bujie joaca si trebuie sa o schimb...dar ma repet un consum atat de mare la un motor asa mic :tuktuk: ??cu cealalta marca aveam astfel de consumuri,dar cel putin erau motoare mari...o sa verific cele spuse de voi si mai sigur o voi duce la tester...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde in ce fel ai facut acei kilometri. Nu cred eu ca un BMW chiar si 316 consuma mai putin de 10% pe ger si drumuri scutre prin zapada.

Multi pornesc masina la la -7 si merg cu ea 2-3 km, apa abia daca s-a ridicat, opresc masina si refac acelais drum dupa 30 minute,cind motorul e iarasi bocna, in aia 5-6 km ti-a cosumat poate 1 litru,deci ~ 20% consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema la msina lu fratele meu. un polo benzinar 1.4 44kw din 1998. a dus-o la servis sa-i schimbe garnitura de chiulasa si sa-rectifice chiulasa si dupa ce au gatat mesterii reparatia am ramas cu problema aceasta: relantiul e la 1200 rpm. Are cineva vreo sugestie?

Modificat de Aditu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a si inca ceva cum se poate adapta clapeta de acceleratie cu vag com-ul? am vcds 11.11

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

01-Engine

Measuring Blocks-08

Intri in grupul 098

Go!

Switch to Basic Setings

Astepti 30 secunde timp in care clapeta se adapteaza.

Switch to Measuring Blocks

Trebuie sa ai motorul peste 80 de grade , toate erorile sterse, MOTORUL OPRIT si sa nu atingi deloc pedala de acceleratie.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok thx , o sa incerc mai dupamasa ca acum ma apuc la killerit la porc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Ok. Am reusit sa ii dau de cap. Am pus testerul pe ea si desi nu mi-a dat nici o eroare deoarece inainte sa vina la mine a mai fost la alt tester (eu am fost plecat) si i-a sterstoate erorile. Am observat ca erau diferente intre temperatura de pe motor(54 grade) si cea din instrumente (87 grade). Am decis sa schimbam senzorul de temperatura. Dupa ce l-am schimbat am readaptat clapeta de acceleratie. Problema rezolvata cu succes. Fratele meu zice ca nici cand nu a adus-o din Germania nu mergea asa de bine. Multumesc tuturor celor care ne-au ajutat cu informatii.

Modificat de topaul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da si tu o bucatica de sorici :lol: posibil sa fi tinut turatia mare si sensorul de temp defect,care dadea indicatii de motor rece si ecu lua pozitie conforma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

polo 6n2 2001 1.0 auc....turatia de relanti este mica...adica...si pe turometru si pe consola vag com.....turatia este sub 700 ture...adica..600-650....se simt trepidatii la relanti...merge foarte bine masina...nu oscileaza turatia...doar ca este prea mica...am facut adaptare clapet...curatat clapeta...bujii bobina, fise bujii noi noutze..egr nou....astept sugestii!masina nu are nici o eraoare pe vag com...torul este foarte ok......uneori, acul de la temperatura cade la 0...chiar daca motorul are 90 grade, la ceva timp se ridica la loc, relantiul este la fel tot timpul...poate sa aiba vreo lgeatura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, uită-te în vagcom la temperatura lichidului de răcire şi urmăreşte valorile. Posibil să fie dus acest senzor al lichidului de răcire şi asta poate cauza modificarea ralantiului. El are doi senzori în interior: unul trimite informaţii la ECU, celălalt la ceasul de pe bord, de obicei se duce cel care trimite info la ECU. Verifică şi starea mufei să nu fie ceva oxid pe acolo şi să nu facă contact cum trebuie (dă cu nişte spray de contacte, în lipsă cu WD40)

LE. Hai că am zis o prostie, m-am uitat pe schemă şi la AUC nu este senzor dublu. Aşa că problema căderii acului poate fi de la instrumentul care indică temperatura. Verifică totuşi starea mufei şi urmăreşte temperatura în vagcom.

Alte cauze pentru ralanti scăzut:

- probleme la corpul clapetă (clapeta murdară sau clapetă neadaptată, posibil să-şi piardă adaptarea dacă ai umblat pe la baterie, curăţă clapeta şi adapteaz-o cu vagcom)

- probleme la senzorul de la pedala de acceleraţie

- valva de la canistra de vapori

- sonda lambda

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valva de la canistra de carbon lucreaza....sonda lambda, daca ar avea vreo problema...ar trebuie sa se simta la consum....senzorul de acceleratie...nu are nici o treaba cu relantiul...daca il scoti...masina sta la relanti...apare eroare pe vag com, sta la relanti...nu poate fi accelerata....si..dupa cum a spus..adaptarea este facuta....nici dupa adaptare nu sta unde trebuie relantiul...nu oscileaza, repet, sta fix...doar ca mai jos decat trebuie...o sa incerc cu sonda de temperatura..ai vreo schema..sa o identific ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta voiam sa zic si eu, la motorul ala turatia e de 650 fara consumatori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci..de ce simt trepidatiile?sau sunt eu fixist?am vazut un lupo..cu acelasi motor...parca era mai linistit decat al meu...si turatia statea..dupa turometru...la 850-900

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersul fin al unui motor tine de multe cauze...

IN primul rind, gradul de uzura al motorului, calitatea tampoanelor, calitatea benzinei, a bujiilor,fiselor...

Eu de pilda, am bagat niste aditiv in benzina, am schibat bujiile, i-am dat niste "forja Italian style" si acum nici nu se simte la relanti, parca ar fi oprit.

Inainte biraia in volan o vibratie, ca un dizel.

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujii ngk iridium, fise ngk, bobine huco,benzina mol sau rompetrol, tampoanele sunt ca noi....pe standul de noxe iese impecabil...motorul merge rotund....doar relanti la 600-650...si trepidatii ..nu foarte mari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci... ca sa ai un reper, vezi la alta masina exact ca a ta cum se simte motorul,cum trage,cit de silentios e. pentru ca...e posibil ca asa sa fie tipul acela de masina si sa nu prea ai ce face.

A propos, NGK Iridium i-am pus si eu si nu am fost prea multumit. dupa vreun an si 20mii km erau uzate la cioc,le-am scos si am bagat NGK normale,merge motorul mai fin.

uite aici ,la postul #504 http://vwforum.ro/topic/1978-ce-bujii-cu-scanteie-folositi/page__st__500

Modificat de stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Vizitator changed the title to Polo 6N/6N2 - Probleme turatie-consum-relanti

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!