Jump to content

Maurul lui Dun


Dun

Postare recomandată

Nimic.

Dar m-am cam linistit cu alea pe care le-am postat ultima data. Nu sunt ceea ce imi doresc.

Link către comentariu

Vineri am trecut la rotile de vara: uau, parca anul trecut nu mergea asa de greu volanul, dar, uau, am iarasI aderenta in viraje.

Astazi am venit la Magura. A fost liber pe DN1, prin urmare a fost chiar placut drumul si consumul mic - 5.9. Paraul Rece este in conditii excelente. Si un pic alunecos. A fost orgasmagoric.

Am recantarit rotile si am constatat ca ati avut dreptate: cele de iarna au 15.4 kg, iar cele de vara 17.7 kg.

Miercuri o sa montez suspensia pe masina.

 

Am experimentat cam acelasi feeling,am crezut ca a patit ceva directia,ma obisnuisem cu ,,ingustele" :D

Le-am cantarit si eu pe ale mele,au 14,9 kg ;)

Drive safe!

Link către comentariu

La schimbarea rotilor de vara am avut parte de un mic incident: nu am putut sa desfac prezonul antifurt de la una dintre roti.

Am fost nevoit sa caut pe cineva cu pistol cu aer comprimat.

post-4613-0-98085400-1362948592_thumb.jp

 

Legat de iesirea de weekendul asta ... dezmat total si la intoarcere. Iar drumul a fost la fel de liber ca si sambata. Cu o medie de 64 km/h pe distanta 185 de km am scos un consum pe BC de 5.2%.

Per total, dus-intors, BC-ul a zis 5.6, la pompa a fost 5.7. Sincer, dupa ce tambalau am facut pe Paraul Rece, mi se pare neverosimil de mic consumul.Dar avand in vedere ca este verificat la pompa ...

Modificat de Dun
Link către comentariu
Master_Blaster

Eu zic sa inlocuiesti antifurturile cu prezoane normale, nu cred ca o sa gasesti masina pe sticle de lapte dimineata. Jantele de Polo nu prea se cauta....

 

Si pt cheie nu folosi pe aia car vine in portbagaj, e prea scurta, eu am o teva de 1m metru pentru prezoane si le deschid cu efort zero.

Link către comentariu

Ca sa eviti blocarea prezoanelor in fuzeta, da-le cu un spray cu vaselina cand le demontezi. Cu toate ca asta trebuie sa faca la orice vulcanizare :), mai ales cand te pregatesti de iarna. I-ati un WD40 si tine-l in masina. E bun la toate :))

Link către comentariu

Ideea este ca din cauza antifurtului am avut grija atunci cand mi-am schimbat rotile sa nu strang foarte tare prezonul cu antifurt. Din pacate, iarna asta, am avut probleme cu toate patru rotile si au trebuit demontate de pe masina, scos cauciucul, curatat si el si janta si apoi pus la loc. Prostia este ca rotile nu au facut figuri toate o data si atunci cand am rezolvat-o pe aia care era blocata nu am fost suficient de vigilent si baiatul de la vulcanizare a strans respectivul prezon mai tare decat era cazul.

 

Am retinut treaba cu WD40-ul. O sa imi dotez Polacul cu un tub.

Cat priveste cheile, sunt dotat: am una telescopica care faca fata cu succes atat la strans cat si la desfacut si una cruce pentru rapiditatea insurubarii/desurubarii prezoanelor.

Link către comentariu

wd40 nu are efect la prezoane intepenite... vaselina cu cupru ai nevoie...dai pe ele si se vor desface mai usor.

ar fi util si sa le strangi cu cheia dinamometrica la vulcanizare, sa nu ii lasi sa puna pistolul cu aer comprimat pe ele (la strangere)

Link către comentariu

Bre, te-ai putea interesa cam cat costa o cheie dinamometrica prin Romania? Saptamana asta este la reducere la Kaufland aici asa ceva, parca e 15 Euro (vreo 65 lei) si nu stiu daca sa-mi iau de aici sau de acasa. Oricum, ii mai buna decat virgula aia din roata si categoric mai buna decat un pistol cu aer comprimat, care strange ca zaludu' si in timp, f^te si prezoanele si janta, fiindca pe gigeii de la schimbatoriile de roti nu-i intereseaza cu cati Nm trebuie strans prezonu', baza-i sa nu sara, in rest, Dumnezeu cu mila...

Link către comentariu

O sa merg in cateva hipermarket-uri sa vad, dar pretul mi se pare bun acolo la tine.


Ce lungime are manerul (bara)? Vad pe net preturi de la 70-80 la 6-700 de Ron. Si probabil ca mai conteaza si producatorul.

Modificat de Dun
Link către comentariu

Yato 1/2 160 lei (42-210 Nm). mai adaugi o tubulara 5 lei (cu protectie sau nu) si un prelungitor 10 lei.

Link către comentariu

Dupa escapada de la Magura (desi nu se vede, era cam innamolit saracul) si ploicelele de ieri si de azi, pe seara spala-i Maurul, ca maine il duc sa-i schimb suspensia.

 

post-4613-0-65137900-1363119573_thumb.jp  post-4613-0-52743100-1363119597_thumb.jp  post-4613-0-35930100-1363119613_thumb.jp  post-4613-0-99859200-1363119618_thumb.jp

Modificat de Dun
Link către comentariu

Cred ca e in AFi.

Arata foarte bine si cu jantele astea. Dupa ce ii pui suspensia poate te mai gandesti cu jantele.

 

215/40 nu se impaca bine cu sinele de tramvai de la razoare si cu craterele aparute mai peste tot in cartier.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Ma gandesc in continuu la asta, dar inca nu m-am convins sa renunt. Si cred ca in momentul de fata singurul lucru care m-ar convinge sa nu fac pasul asta ar fi ca rotile astea sa iasa inafara caroseriei.

Oricum ... vedem dupa ce pun suspensia ce loc va fi disponibil.


post-4613-0-84019700-1363120545_thumb.jp

Link către comentariu

Eu zic ca nu ies,o sa fie chiar la " fata " ! Insa,asa cum zic si baietii,hai cu suspensia,lasa planurile de viitor....

Link către comentariu

Daca nu fac si rotile de 17" o sa simt ca am facut doar jumatate din ceea ce ar trebui facut pentru un aspect complet.

 

Ne reauzim dupa amiaza. Iupiii !

Link către comentariu

Joi sau azi ca nici eu nu o sa pot vineri.

Modificat de The_Ego
Link către comentariu

Mai jos sunt cateva din pozele pe care le-am facut astazi.

Din pacate pozele cu masina nu sunt concludente ca nu prea am avut lumina necesara.

 

Cam asa arata diversele componente ale suspensiei OEM

post-4613-0-64964700-1363208312_thumb.jp  post-4613-0-90851200-1363208342_thumb.jp  post-4613-0-14173100-1363208354_thumb.jppost-4613-0-31857300-1363208394_thumb.jp  post-4613-0-17567900-1363208411_thumb.jp

 

Aici sunt cateva imagini din timpul lucrarii

post-4613-0-95045200-1363208515_thumb.jp  post-4613-0-80652600-1363208531_thumb.jp  post-4613-0-95542400-1363208555_thumb.jp  post-4613-0-41737900-1363208594_thumb.jp  post-4613-0-81730200-1363208624_thumb.jp  post-4613-0-55910600-1363208657_thumb.jp

 

Am plecat de la 630 mm pe fata, masurati de la sol la aripa si 655 pe spate. Dupa instalarea suspensiei am 620 pe fata si 630 pe spate.

Am reusit sa fac si geometria astazi, asa ca acum masina este "la gata".

 

Dupa montaj, am constatat ca tactica imaginata de mine inainte de a monta suspensia trebuie regandita. Eu ziceam, tinand cont de cele pe care mi le spusese Fuscobal, ca voi regla fata la inaltimea maxima si apoi voi face spatele dupa inaltime rezultata in fata. Doar ca ...nu e asa. Spatele a fost cel care a dictat setarile. Acum pe spate masina este lasata la maxim, ceea ce inseamna -25mm fata de suspensia OEM sport. Iar fata are -10 mm fata de suspensia OEM sport. Fata poate fi reglata si in sus si in jos cu cel putin 30 mm in ambele sensuri. Spatele, in schimb, nu are cum sa o mai ia in jos.

post-4613-0-02717300-1363208224_thumb.jp  post-4613-0-68811300-1363208254_thumb.jp

 

Primele impresii sunt dezastroase, in sensul ca mi se pare exagerat de tare suspensia. Da, estetic am ajuns fix acolo unde voiam, iar acum sta mult mai bine pe virajele luate in forta. Insa senzatia din masina este neplacuta rau. Sper sa ma obijnuiesc cu ea si sa se mai lase suspensia, pentru ca altfel sunt mari sanse sa renunt la ea - zic eu acum ca sa imi vars amarul.

 

Cam asa arata masina acum.

post-4613-0-60482400-1363208923_thumb.jppost-4613-0-64821200-1363208939_thumb.jppost-4613-0-37854200-1363208950_thumb.jp

 

 



post-4613-0-66235600-1363209248_thumb.jp  post-4613-0-00037800-1363209256_thumb.jp

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!