Jump to content

Turbina Passat B6 - Functionare OK / Probleme de functionare


Florin Mandras
 Share

Postare recomandată

1. Masina nu se accelereaza "blana" de la 1400 rpm, in ultima treapta!

2. Sigur o sa mai iti faca figuri, nu este normal acel consum de ulei si nici nu este normal sa se aprinda martori prin bord daca mergi ca la pct. 1, chiar daca nu este indicat!

3. Acel consum exagerat de ulei o sa iti afecteze dpf-ul. De aici or sa apara alte complicatii, un dpf este mii de euro.

4. Mai cere si alte pareri, la mecanici cu feedback-uri bune ca altfel o sa investesti bani seriosi ...

Parerea mea.

Modificat de D@ny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca din cauza condusului subturat si accelerarea in "blana" la turatii mici ai cam omorat turbina care mananca ulei.Cum spun si cei de mai sus acest consum de ulei iti va incarca filtru de particule pe care va trebuii sa il schimbi si costa in jur de 1000 si ceva de euro , pana in 2000 unul nou.Pe lanaga DPF poti sa ajungi sa nenorocesti si motorul daca la un moment dat baga mult ulei turbina in el.Sfatul meu este sa mergi sa verifici turbina in primul rand si incearca sa nu stai prea mult cu problema persistand pentru a nu aparea si alte probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

am si eu un passat de vreo 2 ani si pana mai aseara nu am dat foarte mare importanta simptomelor de mai sus (circul putin cu masina)...aseara m-am trezit intr-un nor de fum si a aparut un zgomot gen scripete cu lant, facusem cam 2 km cu masina si cand am vazut fumul m-am intors acasa bineinteles nu vedeam nimic in spatele meu din cauza fumului, fiind tarziu si intuneric abia azi dimineata am ridicat capota, nu mai am ulei, apa e ok...a venit un mecanic m-a pus sa o pornesc pt 2-3 secunde, nu mai scoate fum mult (nu mai e ulei si nu are ce sa mai arda) si omul imi zice ca ar fi treaba de garnituri pe la motor,pistoane..nimic de turbo, nu stiu cat de profesionist este, era singurul dispus sa vina pana la masina duminica dupa amiaza..maine ar trebui sa o pun pe o platforma si sa o duc intr-un service (locuiesc in italia),

voi ce parere aveti? turbina?

Modificat de theosavu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca masina e 2005 ai probleme cu lantul si pinioanele de la transmisia pompei de ulei.Dar nu ar trebui sa dispara uleiul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

masina este din 05.2006...abia maine ajunge in service, dar cred ca e turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
Sebastyan. G

Buna ziua sper sa ma ajutati cu ceva.. detin un passat 2009 motor cr CBAB si de curant am urmatoarea problema:(cateodata) dupa un mers normal de oras, opresc masina si cand ma dau jos miroase foarte tare a ars din aceasta zona si se aude pocnind ca un foc de tabara. Imi puteti spune de ce?

Stima

post-84603-0-44121300-1404309402_thumb.j

Modificat de Sebastyan. G
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acela e dpf-ul. Probabil isi face regenerarea. Turatia la motor cum era?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am o mica-mare problema cu unul dintre passaturile mele. Intr-o zi in timp ce mergeam in sat la bunici si m-am angajat intr-o depasire, am observat ca la un moment dat mi-a "cazut" acceleratia la msina si pur si simplu nu o mai puteam accelera numai pana la max 2000 de turatii /min. Dupa ce am oprit motorul si l-am pornit masina a functionat bine dinou, dar de atunci de cateori se intampla sa "bruschez" putin acceleratia patesc lucrul asta. Am pus testerul pe masina dar nici o eroare. Lucrul cel mai grav care ma si ingrijoreaza este faptul ca de la prima intamplare imi mananca ulei destul de mult, am completat cam 1,5L la 9000 de KM. Masina este un Passat din 2010 cu motor 2.0 TDI  euro5 si are in jur de 179.000 Km la bord. Va rog sa ma ajutati cu ceva sfaturi, cei care se pricep la mecanica sau care a mai avut probleme asemanatoare. Multumesc anticipat..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FA un log in mers si o diagnoza sa vedem unde este problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am VAG908, pot sa fac cu el sau e cam vechi ? daca pot, te rog sa ma indrumi mai exact spre pasii care trebuie sa ii fac ca sa pot face testul..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai tare ma deranjeaza faptul ca a mancat 1,5L de ulei in nici 10000 de KM, iar pe motor nu am nici o scurgere de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebastyan. G

Acela e dpf-ul. Probabil isi face regenerarea. Turatia la motor cum era?

Turatia era normala, afara era frigut (16°), dar erau pornite ventilatoarele de la radiator.

Si e normal sa miroase a ars si sa pocneasca asa ca un lemn ars?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A fost cineva la Brady de cand au lansat serviciul ala de reparat/ reconditionat turbine ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti de curand am schimbat  si eu turbina la masina din semnatura si de atunci masina mea parca nu mai este ce a fost nu  mai trage si consumul este marit nu cu mult dar este si parca intra turbina ceva  mai greu in jur de 2000 rpm sau mai mult chiar peste 2000  .. stiu... multi vor spune regleaza capsula vacumatica din tija ca de acolo este  si cred si eu ca de acolo este de ce?cand a venit turbina cea "noua" am masurat lungimile filetelor la actuator (capsula) si am vazut ca difera reglajele la cea noua este mai desfiletata sa zic asa si la cea veche e mai stransa .....intrebarea mea cea mai mare  si care va rog sa-mi raspunde-ti daca stiti :daca pun eu capsula cea veche ca este buna pe turbina noua (cea veche mai are sigiile pe ea  si nu sa umblat la filete) influenteaza cu ceva? revine la setarile originale ? sau fiecare turbina  lucreaza altfel e cu reglajul ei la capsula chiar daca e noua.mar interesa sa stiu daca pun capsula veche pe turbina noua fiind identica  mai trebuie sa umblu la reglajele alea. va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,am rectificat turbina si mecanicul a parametrato dar tot scoate fum negru si nu se mai accelereaza.

Ar trebui sa regleze si tija acuatorului sau ar mai fi si alta problema?

La scanare 0 erori.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am o eroare noua care tine de turbina, am citit cateva pagini in spate ca ar fi actuatorul, mentionez ca eroarea mi-o da doar la turatii mici cand masina sta pe loc, in rest nu am probleme cu ea (trage normal). As putea sa ii fac ceva sau trebuie sa schimb vane position sensor direct?

009571 - Turbocharger Boost Control Position Sensor Circuit                P2563 - 000 - Implausible Signal - Intermittent             Freeze Frame:                    Fault Status: 00100000                    Fault Priority: 2                    Fault Frequency: 2                    Mileage: 113798 km                    Time Indication: 0                    Time: 14:23:22             Freeze Frame:                    RPM: 782 /min                    Speed: 0.0 km/h                    Voltage: 13.91 V                    Lambda: 69.4 %                    Lambda: -11.8 %                    Bin. Bits: 00001110                    Voltage: 2.128 V
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica intai cablajul, conectorul, alimentarea, vacuum-urile

 

cu vcds-ul, poti face test sa vezi cum lucreaza

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

BUNA ziua! recent am schimbat furtunul acel rosu de la turbo la un passat b6 din 2006 cod motor BMP. lam inlocuit cu unul original fiind vreo 500 lei plus manopera ...problema e de cand l-am schimbat se aude un suierat sub volan ca si cum ar scapa aer pe undeva si parca turbina a merge zmancit pe la 2000 de ture nu stiu ce ar putea sa aiba.... in rest nu fluiera nu mananca ulei nu scoate fum merge impecabil masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am intampinat si eu problema cu martorul de bujii care palpaie.

Cand accelerez mai tare sau urc un deal, se aprinde martorul de bujii intermitent. Opresc motorul si repornesc merge daca nu o fortez, iar daca apas mai tare se aprinde din nou.

Dupa 3 opriri si reporniri s-a aprins si check engine.

 

Pe Autocom a zis ca presiunea la turbina e prea scazuta. Dupa ce am "pipait" furtunul de turbo in ture si am vazut ca nu baga deloc, mi s-a zis ca e Electrovalva de la turbo / vacuum.

 

Tin sa mentionez ca este vorba despre un Passat 2.0 TDI 140 CP, Euro 5, cod motor CBAB.

 

Oare stie careva detalii mai multe si exacte despre aceasta problema?

 

Cand se aprinde martorul masina pica in cap si nu mai trage, foarte greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pb cu capsula vaccumatica. se schimba si se recalibeaza la reprezentanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

capsula vacuumatica? cutia din dreapta sus unde intra furtunele de vacuum?

 

Ai idee cam cat costa toata treaba asta la reprezentanta?

 

Ultima oara sa-mi regleze directia mi-au cerut 350 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capsula e la turbina. Pret aprox 700-800 lei cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inainte de a cumpara alta, verifica cu un furtunas, daca e sparta membrana sau nu.... scoate furtunasul care vine in ea, baga altul si vezi daca tine vacuum. Daca nu, trebuie inlocuita.

 

da, costa in jurul la 700 lei, una noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

buna seara...din pacate va trebui sa schimb si eu turbina,si nustiu ce sa fac,sa pun una second sau noua..noua am vazut ca este destul de scumpa,,ce imi puteti recomanda,ce producatori...??parerile am vazut ca sunt impartite..multumesc mult..


am uitat sa specific...ww passat 2006,2.0 tdi..cod BKP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!