Jump to content

Turbina Passat B6 - Functionare OK / Probleme de functionare


Florin Mandras
 Share

Postare recomandată

Multumesc! Dar probabil ar trebui sa merg intr-un service...eu nu cred ca ma pot descurca :)...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai unde sa o ridici sus te descurci ca nu e fizica atomica. Verifica intai G500 - conectivitatea firelor, apoi actuatorul turbinei si starea furtunelor de turbo - sa nu fie sarite sau sparte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Buna,

 

Aproximativ acum 1500 km mi-a fost reconditionata turbina. Dupa ce sa remontat, a mers masina ok, dar nu la fel de bine ca inainte, dar mergea. In weekend, am iesit din buc, si am obs. ca la acceleratie mai puternica in jur de 2000-2200rpm, incepe sa se auida un suierat nu foarte accelerat dar se aude, si la fel facea si azi dimineata cand am inceput sa accelerez. Nu tot timpul se aude, dar se aude.

Aveti ideie de ce are acel suierat? Dupa reconditionare tot nu merge la fel de bine cum merge inaite, dar se simte ceva inbunatatiri. Mentionezi ca am schimbat si actuatorul. Doi la mana este ca consumul nu scade sub 7.7 l in afara, in oras nu masor. Daca pornesc clima (2 liniute) imediat se simte cum pierde din putere (pierdere extrem, parca nu ar avea turbina).

Nu stiu ce sa intamplat, dar am aceasta problema din aprilie. Am fost pe la zece de serviceuri si nimic, nu mi sa rezolvat aproape nimic.

 

Asi dori sa va intreb daca ma poate ajuta cineva cu o scanare in mers al masinii (este cel din semnatura) si sa vedem unde este probelma.

 

Multumesc,
Robert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chiar nimeni nu ma poate ajuta cu un log in mers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce nu incerci in aria de prestari servicii? In mod sigur gasesti pe cineva care sa te ajute. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am gasit:). O sa postam logul dupa ce terminam:).Eventual imi poti spune ce cod are turbina pentru log?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu inteleg intrebarea. Cum adica ce cod are? Tu trebuie sa faci un log in mers si sa-ti citeasca eventalele erori stocate pe 01-Engine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.


Daca ai unde sa o ridici sus te descurci ca nu e fizica atomica. Verifica intai G500 - conectivitatea firelor, apoi actuatorul turbinei si starea furtunelor de turbo - sa nu fie sarite sau sparte.

salutare,

 

am si eu aceeasi problema, unde anume este pozitionat Turbocharger (TC) Vane Position Sensor?

 

ms

Modificat de ionutPWL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi pozele din post #125

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

 

Aproximativ acum 1500 km mi-a fost reconditionata turbina. Dupa ce sa remontat, a mers masina ok, dar nu la fel de bine ca inainte, dar mergea. In weekend, am iesit din buc, si am obs. ca la acceleratie mai puternica in jur de 2000-2200rpm, incepe sa se auida un suierat nu foarte accelerat dar se aude, si la fel facea si azi dimineata cand am inceput sa accelerez. Nu tot timpul se aude, dar se aude.

Aveti ideie de ce are acel suierat? Dupa reconditionare tot nu merge la fel de bine cum merge inaite, dar se simte ceva inbunatatiri. Mentionezi ca am schimbat si actuatorul. Doi la mana este ca consumul nu scade sub 7.7 l in afara, in oras nu masor. Daca pornesc clima (2 liniute) imediat se simte cum pierde din putere (pierdere extrem, parca nu ar avea turbina).

Nu stiu ce sa intamplat, dar am aceasta problema din aprilie. Am fost pe la zece de serviceuri si nimic, nu mi sa rezolvat aproape nimic.

 

Asi dori sa va intreb daca ma poate ajuta cineva cu o scanare in mers al masinii (este cel din semnatura) si sa vedem unde este probelma.

 

Multumesc,

Robert

 

Daca ai reconditionat turbina si ai pus actuator nou - o varianta este ca acesta sa nu fie reglat bine.

 

altfel, verifica furtunele de vacuum, N75-ul, precum si furtunele de la turbo

 

Dupa log se va vedea de unde este problema - presiune turbina, debitmetru, etc....

 

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Buna,

 

Aproximativ acum 1500 km mi-a fost reconditionata turbina. Dupa ce sa remontat, a mers masina ok, dar nu la fel de bine ca inainte, dar mergea. In weekend, am iesit din buc, si am obs. ca la acceleratie mai puternica in jur de 2000-2200rpm, incepe sa se auida un suierat nu foarte accelerat dar se aude, si la fel facea si azi dimineata cand am inceput sa accelerez. Nu tot timpul se aude, dar se aude.

Aveti ideie de ce are acel suierat? Dupa reconditionare tot nu merge la fel de bine cum merge inaite, dar se simte ceva inbunatatiri. Mentionezi ca am schimbat si actuatorul. Doi la mana este ca consumul nu scade sub 7.7 l in afara, in oras nu masor. Daca pornesc clima (2 liniute) imediat se simte cum pierde din putere (pierdere extrem, parca nu ar avea turbina).

Nu stiu ce sa intamplat, dar am aceasta problema din aprilie. Am fost pe la zece de serviceuri si nimic, nu mi sa rezolvat aproape nimic.

 

Asi dori sa va intreb daca ma poate ajuta cineva cu o scanare in mers al masinii (este cel din semnatura) si sa vedem unde este probelma.

 

Multumesc,

Robert

 

Daca ai reconditionat turbina si ai pus actuator nou - o varianta este ca acesta sa nu fie reglat bine.

 

altfel, verifica furtunele de vacuum, N75-ul, precum si furtunele de la turbo

 

Dupa log se va vedea de unde este problema - presiune turbina, debitmetru, etc....

 

 

Buna Florin,

 

S-a rezolvat situatia. Intradevar, in prima instanta nu a fost reglat bine turbina. Saptamana trecuta am factu un log in mers si colegii mi-au comfirmat ca intradervar nu este regalat bine. In weekend s-a rezolavt si acesta. Mecanicul a zis ca se pare ca debimtreul incepe sa isi dea de cap si in anumite momente nu masoara in parametrii normali. (ceva de genu am inteles). Am ramas ca mai circul asa cu ea, si vedem mai incolo daca schimbam sau pur si simplu iera ca nu a fost reglat bine actuatorul turbine.

 

 

O zi buna,

Robert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers sa ma uit pe el - sa vad debitmetrul cum lucreaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. O sa fac doar dupa 6 septembrie ca de vineri sunt in concediu si plec din Bucuresti si stii cum este inainte de concediu ai zeci de treburi si a.m.d.p.

 

O zi usoara iti doresc,

Robert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 weeks later...

Buna ziua,

 

Am ramas dator cu un sumar privind evolutia turbinei. Pana la urma sa rezolvat problema cu turbina. Intradevar a fost a chestiune de reglare de la tija (actuatorul) turbine. A fot reglat al Brady de pe valea Oltului. Cum sa procedat. Am iesit pe autostrada unde am facut un log in mers dupa care VAS-ul a dat niste valori pentru turbina. Ajuns inapoi la service au pus un alt laptop sau ce o fost acela, dupa care mi lau setat dupa valoarile pe care le-a dat acel aparat VAS pe autostrada. Dupa ce au setat, masina a prins aripi:). Se pare ca totul este OK si ca turbina functiuneaza bine si consumul a inceput sa scada.:)

 

Ei au zis ca nu am probleme cu debimetrul de aer.

 

Multumesc pentru ajutorul vostru.

 

O zi buna,

Robert

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze  daca  par ca ma bag in seama.vroiam sa te intreb daca ai rezolvat ceva cu fluieratul.la fel  se auzea si la mine si era de la colector.am mers asa vreo 3/4k km cand am skimbat garnitura la colector mi au spus ca trebuia sa o fac de la inceput ptr ca din cauza presiunii si a caldurii se deformeaza colectorul si nu se mai pupa cu garnitura.iar colectorul la passat e din aceeasi bucata cu turbina.deci........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Acel fluierat a disparut dupa ce mi-a reglat cei de la brady. Acuma intradevar merge fb si consumul a revenit si nu am variaza asa de mult ca inainte. Se pare ca la mine era vb de reglare a tijei (sau actuator) turbinei.

 

Modificat de sz.robert
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

As vrea un sfat. Azi am schimbat rotile de vara cu cele de iarna. Cele de pe spate erau putin intepenite, dar cu niste picioare stanga-dreapta si-au dat drumul, lovind putin tablele din spatele discurilor in cadere. Cand am plecat cu masina, cam de la 70 la ora in sus, am auzit un suierat. Initial m-am gandit ca sunt tablele care probabil ating pe discuri, dar pe urma mi-am dat seama ca suieratul se aude doar cand accelerez sau merg constant, dar nu si cand sunt in frana de motor. Daca tablele alea atingeau discurilor s-ar fi auzit indiferent de accelerare/mers constant/decelerare. Deci, am inceput sa banuiesc turbina, cu toate ca e ciudat ca pana acum nu am auzit suieratul asta. E drept ca acum eram cu muzica si aerul conditionat oprite, iar in ultima vreme am mers ft mult in oras. Am turat motorul si pe loc pana la 3000 si nu am auzit (cel putin nu din masina) suieratul respectiv, nici tinut constant la diferite turatii, nici pe cresterea turatiei. E adevarat ca la ultimele doua revizii aveam ulei scurs pe tubulatura de sub turbina, dar mi s-a spus ca e normal si ca nu trebuie sa-mi fac griji.

Maine seara voi face un log in mers, poate imi va spune mai multe. Pana una alta, credeti ca ar putea fi turbina? Suieratul se aude si de la 1700 rpm, dar dupa 70 km/h (sau cel putin atunci devine sesizabil).

 

Merci,

Cosmin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine stie fara sa auda zgomotul respectiv. Nu-ti face griji, pana nu e cazul. La log, nu o sa vezi daca suiera din turbina ori nu....

 

mergi cu geamul deschis pe partea dreapta si incearca sa identifici zona, precum si frecventa sunetului.... la viteza constanta, scoate din viteza si joaca-te cu acceleratia - daca e de la motor, o sa se modifice si sunetul auzit... daca e de la roti - nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

am cam eliminat turbina din lista suspectilor, pentru ca aseara am iesit sa fac un log si nu am mai reusit sa reproduc suieratul, cu toate ca pe drum inspre bucuresti, pe DN2, se auzea fara probleme. ce m-a pus pe ganduri si m-a indreptat iar in directia rotilor a fost faptul ca se auzea si cand o scoteam din viteza, mult mai putin pronuntat, dar se auzea. e ciudat ca nu am avut zgomotul asta pana acum, si e al treilea an cu cauciucurile astea de iarna (continental TS830). o sa merg sa verific geometria (trage foarte putin stanga dupa ce am schimabt rotile) si sa le re-echilibrez, cu toate ca nu vibreaza, si ma uit mai atent in zona rotilor atunci.

merci si scuze de 'poluare' :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut, as vrea sa vad parerea voastra.Eu sunt destul de nou in domeniu.

 

Am si eu un B6 2006 si cand cresc in orice trepta as fi peste 3000 rpm apare un bec care semnifica:"check engine''.Motorul nu mai accelereaza cu pedala la fund si ca sa mai accelerzi trebuie sa pornesti din nou motorul.

De fiecare data acelasi lucru...Mai e o chestie, consuma 1/2 stilca de ulei la 1000 km.Mecanicul zice ca nu pierde..Am masina asta de 6 luni si deja am investit 100 de  euro..

 

Multumesc,

Astept parerile voastre

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa-i o scanare. Dib cele descrise mai mult ca sigur pb cu turbina-de acolo si consumul de ulei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DegeteRapide

....consuma 1/2 stilca de ulei la 1000 km.Mecanicul zice ca nu pierde...

Daca motorul are DPF mergi cat mai putin sau deloc cu masina pana rezolvi problema consumului de ulei.Altfel ajungi la inlocuire sau anulare DPF .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DPF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cauta un mecanic calm si priceput

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost la service, ghici ce au zis dupaa log, nu e nici o problema.Am testat masina dar era condusa de mecanic si a juns la 200 km/h pe sosea perfect.

Problema era ca eu mergeam de ex cu 80 intr-a 6-a la 1400 si apoi ma infingeam in acceleratie si zic ei ca e ceva cu aerul care intra si ca turbina nu este ffacuta cu un asemena senzor de aer si trebuie sa merg mai turat si sa depasesc mai turat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!