Jump to content

Turbina Passat B6 - Functionare OK / Probleme de functionare


Florin Mandras
 Share

Postare recomandată

am reconditionato deja prin ianuarie,acum vad ca iar imi face figuri..cei de la service mi au zis ca no sa ma mai tina mult,pt ca paletele din interior sunt duse sau ceva de genul..deci trebuie inlocuita...de cand mi au curatato si pana in prezent am facut vro 10000 de km cu ea..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reconditionat inseamna schimbat tot interiorul, nu curatat! Cost reconditionat ~ 1250 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi mi au spus ca nu se mai poate schimba nimic la ea...si ca trebuie sa mi iau alta...se poate schimba tot interiorul?nustiam ..mai multe detali daca se poate..multmumesc mult colegu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA. Se schimba tot interiorul. Ia legatura cu CIPOS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce este acest CIPOS un service?unde se afla

 

0740.98.32.95 sau 0766.33.90.46

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Iata ca am ajuns sa scriu si eu aici. Dupa ce a stat un pic mai mult (cam o luna) pe dreapta, am plecat la un drum prin oras. Nu mai tragea intre 1500 - 2300 rpm. M-am dus la mecanicul meu, banuind ca a iesit complet furtunul din intercooler. Schimbat furtunul cu unul nou, pentru ca vechiul furtun parea ca nu etanseaza corect pe iesirea intercoolerului - aceeasi poveste. Masina a fost testata si surpriza: zero erori!

 

Am facut un drivetest si in urma lui a sesizat si mecanicul pierderea de putere intre 1500 - 2300 rpm. Dincolo de 2300 rpm motorul "trage" normal. Niciun martor aprins pe bord, niciun simptom de "limp mode", masina nu functioneaza insa normal intre 1500 - 2300 rpm. S-a verificat presiunea vacuumului: normala.

 

Verdictul final a fost ca "nu se misca turbo", fiind blocata geometria variabila. A mai fost curatata o data. S-a recomandat schimbarea completa a turbinei pentru a corecta pe langa geometria blocata si "alte posibile probleme". Pentru ca nu pot inca sa schimb turbina (3000 lei plus manopera) am ales sa o curat in regie proprie, cu ajutorul unui prieten care are acces la un garaj si la sculele necesare.

 

Diagnosticul alternativ, pus telefonic de alt mecanic, a fost ca nu e geometria variabila blocata, ci actuatorul nu face cursa completa (se pierde vacuum). In cazul asta, n-ar trebui sa existe o eroare memorata cu privire la presiune sau cursa actuatorului?

Modificat de EWS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EWS mie mi s-a dus actuatorul acum 2 saptamani si aveam eroare in bord cand bagam picioru in ea...La mine nu avea putere peste 2500 rot

 

Ps. Scoate furtunasul de vaccum de la actuator si baga altul si trage aer in tine vezi daca tine vaccum, daca nu e dusa membrana la el

Modificat de SavuAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie dupa 3000 rot mi se infunda picioru in pedala...niciun martor aprins in bord nimic.nu scoate fum nimic,,stie cineva .merita sa reconditionezi o turbina?sau sa ti iei una noua?cat ar costa o reconditionare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Faceti un log in mers si cate un log in BS si o sa va lamuriti(cum se face logul in mers si BS gasi pe aici/nu are rost sa incarc topicul cu procedura).

Zi frumoasa tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verdict final: geometria variabila blocata si capsula vacuumatica decalibrata (nu se misca tija complet). S-a curatat turbina, s-a reconditionat statorul (un surub s-a rupt si n-a mai fost chip sa fie scos decat prin electroeroziune), inlocuit capsula vacuumatica, pret ~1200 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare. Dupa numeroase cautari pe forum am decis ca aici ar fi cel mai ok sa postez problema mea(daca am gresit imi cer scuze) Am avut masina in service pt distributie. Toate bune si frumoase, iau masina si in drum spre casa mi se pare ca nu trage cum ar trebui. Ajung acasa deschid capota si cu motorul pornit vad ca sufla are pe la furtunul la intrare in intercooler(vezi poza mai jos)

Am gasit garnitura aceea pe care o tin in mana pe furtun langa unul din inelele de metal ale furtunului. Acum intrebarile mele:

1. Unde anume vine acea garnitura? In santul acela din capatul de metal? Am incercat sa o pun acolo dar nu intra furtunul complet in intercooler, sau trebuie sa fortez mai tare?

2. Gasesc sa cumpar doar acea garnitura si acel semicerc de metal(nu stiu cum se numeste) care tine furtunul atasat de intercooler?

 

Ps Masina an 2007 cod BMP 103 Kw. Intrebat la reprezentanta Tess Sibiu 491lei costa furtunul.

 

 

post-44125-0-06030200-1421078873_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ar fi normal să te reîntorci în service să rezolve problema? e greșeală lor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde si la ce service a  facut  treaba asta

Daca baieti nu se descurca cu o schimbare de  distributie.....!!!!!
Daca te duceai la Tess era mai scump 

Dar macar nu aveai problemele astea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, asa ar fi normal, problema e ca am facut distributia la Medias, momentan sunt la Sibiu, dupa care trebuie sa plec spre Germania. Pentru Tess doar din data de 19.01.2015 au loc la rampã.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai sunt service uri bune in Sibiu....cel putin mai bune ca cele din Medias....

Nici eu nu prea le stiu ca am luat masina recent si prima oara  am zis ca o voi duce la Tess pentru  service interval

Am programare luni pe 19

Daca esti in Sibiu  dute pana la ei...

Le explici  ca pleci din tara ...poate  reusesti ceva....impingi si tu ceva acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am schimbat clapeta de acceleratie la masina din semnatura. Mecanicul a sesizat urme de ulei pe tubul ce intra in clapeta suspicionind uzura turbinei. A pus calculatorul pe ea dar nu a iesit nimic rau. Masina are 222000 km trage bine, dar as vrea o parere in privinta turbinei. Ar trebui sa o reconditionez pentru a evita o avarie costisitoare? Daca da unde imi recomnadati sa fac o asemenea reconditionare?

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

buna seara...am si eu o mica mare nelamurire...am probleme cu turbina ,conform unilor mecanci,am geometria variabila blocata...masina trage,dar nu cum ar trebui..dupa 3000 rotati,se cam chinuie...mi s-a spus ca nu se mai poate face nimic,si trebuie schimbata...turbo a mai fost schimbat la 110 mii de km..in prezent masina are 200000 de mii de km reali..intrebarea mea este,se poate reconditiona,sau trebuie schimbata??sunt putin in ceata pt ca am auzit fel si fel de variante...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DENISS.

Pai incepi cu un log in mers pe canalele 003/010/011 un BS pe EGR/turbina si abia apoi poti sa vezi ce ai de facut.

De schimbat/reconditionat o turbina(atentie unde faci asta)nu e greu dar...nu in toate cazurile trebuie schimbata/reconditionata.

Cazurile/motivele in care o turbina nu functioneaza corect sunt multe, de la geometrie care e murdara/actuator intepenit sau stricat/furtunase vaccum/egr/etc.

Eu propun sa faci o diagnosticare corecta(nu dupa ureche/vorbe)apoi hotarasti ce ai de facut.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am curatato de 2 ori in 6 luni...totusi merg destul de turat,sckimb numai la 3000,imi e greu sa cred ca iar s-a imbagsit de calamina deaia...in fine...mecanici destea din craiova tot sa ai parte,multi vorbesc dar ei habar nau pe ce lume traiesc....mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai de aceia trebuie sa faci acele 2 lucruri, BS/log in mers(cere i meseriasului sa ti le faca)si daca nu stie sa le interpreteze atunci le postezi tu in topicul dedicat/despre turbina/loguri in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbati filtrul epurator gaze ca din cauza asta vi se tot infunda turbinele (se schimba pe la 90000 km si e vreo 7 mil) la 2.0 tdi filtrul epurator e in capacul de la axele cu came din pacate vine tot capacul si pretul e maricel .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua.Astazi mi s-a decuplat pilotul automat,apoi turbo nu mai intra.Am oprit motorul apoi la repornire i-si revine turbo dar dupa cateva secunde iar nu mai am putere.Opresc din nou motorul iar la urmatoarea repornire mi se aprinde martorul motor si am urmatorul mesaj emiisions workshop.Ce e de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!