Jump to content

Turbina Passat B6 - Functionare OK / Probleme de functionare


Florin Mandras
 Share

Postare recomandată

Ia-ti o interfata VCDS,rasfoieste bine forumul si invata sa o folosesti.La dacia 1300 trusa de scule era nelipsita din portbagaj ,la passat e din "dotare " VCDS-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am luat de la Ross Tech, astept sa vina, la cat am cheltui pe diagnoza imi cumparam softul cu licenta + interfata originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna decizie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu, am cumparat la sugestia lui @Pronet.

El mi-a spus ca este indicat sa fie folosite interfete originale pentru diagnoze.

Doar ca nu stiu cat o sa ma ajute atat timp cat ECU meu refuza orice conexiune cu orice tip de testare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu unul nu am intalnit masina sa nu pot sa intru pe 01-engine. Nu te contrazic dar mi se pare f ciudat sa nu poata fi interogat si cu alte scule profi. Refuz sa cred ca nici vas-ul sau odis-ul nu-l pot citi sau alte interfete dedicate ptr tuning. Cine stie ce testere multimarca au folosit. Fumul albastru-da, consum de ulei.

Maf-ul il poti verifica si tu. Il decuplezi si vezi daca se simte ceva in comportamentul motorului.

Pana sa te apuci de schimbat egr-ul vezi exact codul erorii. Mai sunt colegi pe forum care l-au schimbat degeaba. Imtradevar, e una din pb la acest motor de 1.6.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da e ciudat cum de pot citi cu scanere de mana si nu cu cele complexe (laptop). In fine, masina te tine lipit de scaun pana la 3mii de ture, are putere poate chiar prea multa, nu stiu daca ar putea fi maf-ul, din ce am citit multi spun ca e foarte puturoasa la plecare pana in 2mii ture, pana la urma o sa incerc sa vad cu maf-ul deconectat daca apare vreo schimbare. Nasol este ca mecanicul m-a sunat sa ma intrebe ce face, a curatat egr-ul si nu a fost foarte murdar doar ca nu stiu ce a vazut el ca nu se deschide supapa...nu stiu cum a testat-o. L-am intrebat ce recomanda, sa o schimbam sau sa o montam la loc, a spus ca nu-mi poate garanta ca se rezolva problema masinii chiar daca monteaza una noua. Nu stiu ce sa-i spun, sa o puna la loc ca e facuta bec sau sa cumpar alta noua.

Consumul de ulei (fum albastru) desi da mici pufuri cand este subturata, are vreo legatura cu vre-una din cauze, egr sau maf? Egr e cu noxele, maf-ul e cu oxigenul...

Aiurea cu masinile astea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bau.bau unde stai in uk ? Eu, dupa ce m-am saturat sa cotizez la vw maindealer, am gasit 2 garaje de nota 10, unul cu proprietar si angajati romani care, crede-ma, rezolva masini de bani grei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hereford (Herefordshire) un mic orasel plin de batranei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Filtrul de motorina e schimbat?  Ar putea fi un motiv al comportamentului actual.

Pe de alta parte ma gandesc la acei caluti in plus, sa fie ceva neconcordante in softarea ECU.

Pentru cei experimentati e intrebarea: Daca s-ar duce la VW sa ii puna softul original dupa codurile de baza ale masinii... nu ar avea sanse de izbanda?

:offtopic: bau.bau, nu esti singurul cu probleme la masina, eu sunt pe cale sa incep un "razboi" negru pe alb cu dealerul. Toti sunt painea lui Dumnezeu pana iti ceri drepturile. Eu am masina de aproape 6 luni si nu aveam habar de nimic din VAG. Usor usor am inceput sa ma bag in masina cu atentie si curaj. Eu apelez la service-uri doar la schimbare de distributie, ambreiaj si montaj de cauciucuri + unghi. Restul e cancan.

Eu am ajuns la performanta de a plati vreo 2000€ pe diagnoze si specialisti din Romania, Spania, Danemarca si nimeni nu a avut habar de buba masinii mele (Vectra C Z19DTH). Tot eu am gasit buba dupa 9 luni de nopti albe si stres. Ajungi la un moment dat sa fii capabil sa demontezi toata masina :offtopic:

Modificat de svg_gabriel10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Total de acord, dar nu reusesc sa ma impac cu ideea £200 cheltuiti pe diagnoze fara nici un verdict concret.

Oricum la cat am mai citit si pe forumurile din UK se pare ca cei de la vw au dat-o in bara maxim cu motorul asta 1.6tdi. Se pare ca si eu fermecat de mirajul consumului din citite "m-am intepat".

Fiind prima mea masina aici, e ca prima dragoste....mi-e tare greu sa renunt la ea si intocmai ma ambitionez sa "o pun pe picioare".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca vrei iti las un nr de telefon de la tipul cu garajul, ii explici in romaneste tot ce ai la masina si iti spune direct daca poate sa faca ceva, fara sa te puna pe drumuri aiurea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok...lasa-mi un pm daca poti, desi nu-mi prea permite programul de lucru sa ma deplasez pe distante lungi...o sa incerc sa-l sun maine de la munca, sa-i cer o parere.

 

Multumesc,

 

Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am lasat in conversations numele si nr de tel. Sper sa te rezolve. Daca nu, cumperi un motor (600-1200£)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, da am vazut. O sa-l sun maine. Cat de motor...nu-mi rezolva problema un nou motor. Motorul toarce ca o pisicuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi a dat EGR-ul jos si mi-a aratat o chestie ca un piston, o catare gen pistol care nu mergea deloc. El spunea ca trebuia sa deschida supapa in plus mi-a aratat si ceva bucatele de metal ce a gasit la demontare gen pilitura mai pronuntata, acum la ce am vazut pe forum nu mi s-a parut exagerat de murdar (sper sa fi fost egr-ul cauza problemei). Ca tot nu avea e face pana luni cand vine EGR-ul i-am luat un spray pentru contacte si s-a apucat sa curete sensorii. Sincer nu mi-au placut deloc, prea murdare. Si ceva poze mai jos egr, sensori  murdari/curati..

post-152473-0-88276000-1431201986_thumb.

post-152473-0-63868300-1431201990_thumb.

post-152473-0-54223300-1431202034_thumb.

post-152473-0-29506100-1431202059_thumb.

post-152473-0-81220800-1431202097_thumb.

post-152473-0-58575600-1431202153_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

 

tocmai am schimbat EGR-ul (nou) si simptomele sunt la fel...limp mode, fum albastru, consum ridicat de combustibil. Ceva idei care ar mai putea fi cauzele, reamintesc ca nu pot face diagnoza datorita ECU-lui blocat, doar ca scanere de mana.

Ma cam da peste cap masina asta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

svg_gabriel10

Cum stai cu nivelul de ulei?

 

Pentru cei experimentati e intrebarea: Daca s-ar duce la VW sa ii puna softul original dupa codurile de baza ale masinii... nu ar avea sanse de izbanda?

Modificat de svg_gabriel10
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrele, uleiul shimbate toate in urma cu 100km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dute fratioare la un mechanic bun..asa  schimbi toate piesele si nu faci nimic.ai gj de banii tai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In UK inca nu am intalnit mecanic bun, cel putin nu pe o raza de 150km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atunci dute direct la reprezentanta.cati bani ai dat pana acum pe nimicuri si nu ai rezolvat nimic,te duceai la reprezentanta si o faceai.multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La vw garage ma factureaza £1000 ECU +  £2000 noul Soft, apoi sa-i repar chitibusurile....alta distractie.

Mi se pare absurd sa platesc £3000 pentru un ecu si un soft in conditia in care masina m-a costat £2480.

Astazi fac o noua vizita, un nou mecanic. Ne auzim pe seara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!